Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gammal 2010-04-24, 18:48   #4201
Alter ego
Registered User
 
Reg.datum: Aug 2009
Inlägg: 53
Citat:
Ursprungligen postat av feyin Visa inlägg
Ånge. "Det man inte vet om sig själv vet alla andra" osv. 3000 inv i tätorten kanske?
Ok. Jag är född och uppvuxen i Kantsjö (http://www.hitta.se/LargeMap.aspx?var=kantsj%f6) men bor nu i Örnsköldsvik.

Du kan vara glad över att du inte bor i Kramfors i alla fall.
Alter ego är inte uppkopplad  
Gammal 2010-04-24, 19:00   #4202
feyin
Busunge
 
feyins avatar
 
Reg.datum: Aug 2008
Inlägg: 1 519
Hehe, aldrig varit i Kramfors. Är det värre än Ånge?
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av King Grub Visa inlägg
...

Gör dig inte dummare än jag ser ut.
feyin är inte uppkopplad  
Gammal 2010-04-24, 19:04   #4203
Alter ego
Registered User
 
Reg.datum: Aug 2009
Inlägg: 53
Det måste det vara. Det ska visst vara värre än Gnarp.
Alter ego är inte uppkopplad  
Gammal 2010-04-24, 19:15   #4204
ceejay
å nej, måste man komma på en ny text igen
 
ceejays avatar
 
Reg.datum: Oct 2007
Ort: uppsala
Inlägg: 20 086
att jajg typ jobbar på valborg -.-
__________________
Ceejay's träningsjournal!
ceejay är uppkopplad nu  
Gammal 2010-04-25, 08:21   #4205
Osten80
Registered User
 
Reg.datum: Apr 2005
Inlägg: 1 367
Jag är så vansinnigt jävla trött på hysterin kring kungafamiljen.
Osten80 är inte uppkopplad  
Gammal 2010-04-25, 15:14   #4206
stevebc
Registered User
 
stevebcs avatar
 
Reg.datum: Mar 2005
Ort: Göteborg
Inlägg: 6 570
Förlåt Osten, men mitt deltagande är enbart hypotetiskt. Gillar inte heller Knugen.
__________________
Journalen: Vägen mot 670 i klassisk styrkelyft | 217,5-142,5-270 | 630
Citat:
Ursprungligen postat av hurril Visa inlägg
Vuxna människor slänger sig på marken och håller sig över smalbenet som de bögigaste av italienska fotbollsspelare över att en halvfull dansk rispat lite blyerts i en tidning.
Citat:
Ursprungligen postat av Sniggel Visa inlägg
Du kan likna "det moderna samhället" vid "the Borg" och att alla kommer att bli assimilerade
stevebc är inte uppkopplad  
Gammal 2010-04-25, 15:21   #4207
Virtual1339
Mycket Flitig Medlem
 
Virtual1339s avatar
 
Reg.datum: Jan 2009
Ort: Jakobstad
Inlägg: 341
Min ekonomiska situation. Får käka nudlar varje eviga dag + att jag inte har råd med att gå på gym! Men satan, håller på att fimpa och hålla mig undan alkoholen så nästa månad skall jag satan äta rätt och gymma ordentligt fast det betyder att jag lämnar back på några räkningar!! JÄVLA SJUKPENSION...
Virtual1339 är inte uppkopplad  
Gammal 2010-04-25, 18:27   #4208
skaparn
Registered User
 
skaparns avatar
 
Reg.datum: Dec 2003
Ort: Skellefteå
Inlägg: 10 296
Att jag har svårt för att slänga saker, eller snarare data. Jag går igenom alla gamla dokument från både nylig förr och gammal förr. Och av någon anledning så vill jag inte slänga det. "Kan vara kul att titta på någon gång", men vafaaaan, det är inte alls kul att titta på någon gång. Nu hade den legat arkiverad i två år utan att jag ägnat den en enda tanke. Bah!

Det här fungerade terapeutiskt i viss mån. Nu kanske jag är redo att slänga lite.
__________________
Citat:
adam400m kommer aldrig bli en ny Zyzz
skaparn är inte uppkopplad  
Gammal 2010-04-25, 20:02   #4209
wintersnowdrift
special snowflake
 
wintersnowdrifts avatar
 
Reg.datum: Nov 2004
Ort: Obygden
Inlägg: 3 163
Citat:
Ursprungligen postat av skaparn Visa inlägg
Att jag har svårt för att slänga saker, eller snarare data. Jag går igenom alla gamla dokument från både nylig förr och gammal förr. Och av någon anledning så vill jag inte slänga det. "Kan vara kul att titta på någon gång", men vafaaaan, det är inte alls kul att titta på någon gång. Nu hade den legat arkiverad i två år utan att jag ägnat den en enda tanke. Bah!

Det här fungerade terapeutiskt i viss mån. Nu kanske jag är redo att slänga lite.
Min ömma moder frågade mig idag lite försynt om hon fick slänga mina x antal tidskriftssamlare med tidningen Ridsport, valda nummer ur årgångar mellan 2001 och 2006. (De tar upp en och en halv bokhylla; utrymme min mamma anser att hon skulle kunna nyttja till bättre saker.) Jag har redan under stor vånda rensat ut ett antal tidningar under tiden jag fortfarande prenumererade, så de som återstår är mina forna favoritnummer. Mitt hjärta började blöda så jag sade att jag skulle ta med mig alla tidningar i en flyttkartong och förvara dem i mitt eget förråd istället. Och där lär de ju stå och samla damm tills jag själv flyttar nästa gång... Men vad sjutton, någon gång KAN jag ju faktiskt vilja läsa om vem som blev Best In Show på Svenska New Forestföreningens riksutställning år 2002 igen.

Själv är jag förbannad på att jag åt för mycket tacos innan jag drog ut en sväng på cykeln. Illamående är bara förnamnet.

//Kristin
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av Trance Visa inlägg
Studien kanske bör utökas till en hel hög äpplen under soffan som tas ut under olika stadier av föruttnelsen/förtorkningen. Även wintersnowdrifts lukt och städförmåga kanske bör undersökas med kontrollgrupper.
Brevis esse laboro, obscurus fio
wintersnowdrift är inte uppkopplad  
Gammal 2010-04-25, 20:04   #4210
mikaelj
Vrickad & älskvard
 
mikaeljs avatar
 
Reg.datum: Oct 2008
Ort: Nära 2:ans ändhållplats söderut
Inlägg: 21 094
Att jag alltid blir så (känslomässigt) beroende av min partner i ett förhållande. Det svider när det tar slut.
__________________
Träning! | jwzrd: Efter det där inlägget får du ligga med mig mikaelj!
Scratch89: Du verkar tro att vi alla blir lite hårda i byxan av att dränka oss i sockerlösning. | stevebc: 85 kg extra i dips? Nu är du skäggstark på riktigt! Karlos: Ditt sista marklyft var något av det coolaste jag sett i styrkelyftsväg live. | camilla: du är en extrem teoretiker och totalt känslokall.
mikaelj är inte uppkopplad  
Gammal 2010-04-25, 20:06   #4211
Tompisch
Registered User
 
Tompischs avatar
 
Reg.datum: Feb 2009
Ort: Thn
Inlägg: 542
Att mitt internet segar till sig !
__________________
Kom in i värmen

träningsjournalen
Tompisch är inte uppkopplad  
Gammal 2010-04-25, 20:09   #4212
Alter ego
Registered User
 
Reg.datum: Aug 2009
Inlägg: 53
Att jag fortfarande inte tagit mig till Ica för att köpa dasspapper. Har ju haft hela dagen på mig.
Alter ego är inte uppkopplad  
Gammal 2010-04-26, 00:07   #4213
Buck
Registered User
 
Bucks avatar
 
Reg.datum: Mar 2010
Ort: Sollentuna, Stockholm
Inlägg: 270
Letade efter en viss tröja, ledde till att tre lådor i min byrå var utdragna samtidigt, vilket i sig ledde till att skiten välte...
Buck är inte uppkopplad  
Gammal 2010-04-26, 10:35   #4214
Frantic
Registered User
 
Frantics avatar
 
Reg.datum: Mar 2004
Ort: Göteborg
Inlägg: 4 155
Att jag nyss fick parkeringsböter. När jag kom fram till min bil så stod hon där med klockan och blocket i högsta hugg. Trots att jag var på väg att köra därifrån så gav hon inte med sig eftersom jag hade stått på platsen 6 min för länge. Klart att jag har mig själv att skylla men vad fan?
Frantic är inte uppkopplad  
Gammal 2010-04-26, 10:36   #4215
L Johnsson
Välkänd nöt
 
L Johnssons avatar
 
Reg.datum: Oct 2009
Ort: Eslöv
Inlägg: 154
Att jag är trött och vill sova men kl är bara halv tolv och det är många timmar kvar av skoldagen
L Johnsson är inte uppkopplad  


Stängt ämne

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 14:02.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)