Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gammal 2018-03-13, 17:51   #3601
Xead
Registered User
 
Xeads avatar
 
Reg.datum: May 2014
Inlägg: 583
Citat:
Ursprungligen postat av vicarious Visa inlägg
Inte på flera år. Man blir mätt för stunden vilket kan vara skönt om man ligger lågt på kcal, men blev så lätt uppblåst i magen. Sväljer massa luft.
Slutade med allt fluffande på grund av detta. Blev så fruktansvärt risig i kistan.
Xead är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2022-05-17, 09:31   #3602
Permaximum
Registered User
 
Permaximums avatar
 
Reg.datum: Jan 2013
Inlägg: 126
Den här tråden har verkligen varit en räddare i nöden under slutet på den här dieten. Väldigt bra mättnad för lite kalorier så jag kan placera ut större måltider på övrig tid och ändå kunna gå och lägga mig hyfsat mätt. Guld värt när man lever på 1700 kalorier!

Inget jag kommer använda mig av när jag inte är i en deffpsykos dock. Jag minns att jag har gjort fluffförsök tidigare men blivit less efter två skedar. Nu skulle jag kunna äta 2-3 fluff på rad utan problem.
Permaximum är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2022-05-24, 15:04   #3603
EnergiÖverskott
Registered User
 
Reg.datum: Jan 2014
Inlägg: 1 445
Jag har fluffat i över tio års tid och testat typ alla pulver.

Testat en del från Star Nutition det senaste. Deras Kasein är ett av de bättre rent smakmässigt och resultaten blir alltid toppen. Så får er som uppskattar ett gott och stort kaseinfluff slår jag ett slag för deras Supreme Kasein. Chokladsmaken, lite vatten plus frysta hallon är succé.
EnergiÖverskott är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2022-08-26, 09:25   #3604
Kimball
Registered User
 
Kimballs avatar
 
Reg.datum: Sep 2003
Ort: Göteborg
Inlägg: 1 351
Citat:
Ursprungligen postat av Xead Visa inlägg
Slutade med allt fluffande på grund av detta. Blev så fruktansvärt risig i kistan.
Samma här, aldrig varit med om något liknande!
__________________
Citat:
“Where attention goes, energy flows. Where energy flows, life grows.”
Kimball är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2022-09-05, 05:48   #3605
EnergiÖverskott
Registered User
 
Reg.datum: Jan 2014
Inlägg: 1 445
Någon som fluffat på någon mer "vågad" smak av pulver? Typ äpplepaj, caramel/latte eller annat från BS? Brukar hålla mig till klassiska samker som vanilj och jordgubb. Dricker aldrig shakes utan använder enbart pulver till fluff emellan varven så känns dumt att beställa något som bara blir stående för att det inte finns någon kombination med något bär som gör ett gott fluff.

Så hit me up med vad för "ovanliga" smaker som fungerar. Behöver inte vara just BS.
EnergiÖverskott är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2022-09-08, 20:50   #3606
Määng
Registered User
 
Määngs avatar
 
Reg.datum: Sep 2008
Ort: Umeå
Inlägg: 2 858
Citat:
Ursprungligen postat av Xead Visa inlägg
Slutade med allt fluffande på grund av detta. Blev så fruktansvärt risig i kistan.
Typ samma här. Eller jag hade nog kunnat ta risigheten men det kändes inte särskilt bra att hålla på pressa ut magen på det där sättet. Första fluffet tog emot men efter efter ett tag behövde jag två fluff på taken för att vara åtminstone hyfsat nöjd och jag tror det var en stor bidragande orsak till att jag hade mycket svårare att bli nöjd av maten under deffen, det krävdes nästan att man hade känslan av att magen höll på explodera varje måltid.
__________________
#sallad

Citat:
Ursprungligen postat av Grandmaster Visa inlägg
Du börjar bli oaptitligt fet. Deffa.
Määng är inte uppkopplad   Svara med citat


Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 14:05.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)