Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gammal 2011-10-26, 17:50   #14791
von huff
Banned User
 
Reg.datum: Aug 2006
Inlägg: 5 114
Jag hatar s.k "mys" när jag för en gångs skull är ledig då vill jag göra saker jag tyckor om som t.ex träna eller andra sysslor som måste göras.Jag tror det funkar bättre om man bor tillsammans då delar man ju mycket mer tid och man behöver inte alltid fundera på vad man skall göra utan man ser varandra varje kväll åtminstone.Jag har också funderat över alternativet att jag inte tycker om henne tillräckligt och därför inte gar lust att spendera mer tid med henne men jag vet inte...
von huff är inte uppkopplad  
Gammal 2011-10-26, 17:53   #14792
MrBoris
Workaholic
 
MrBoriss avatar
 
Reg.datum: Jul 2004
Ort: farawayfromSweden
Inlägg: 1 368
Citat:
Ursprungligen postat av von huff Visa inlägg
Jag hatar s.k "mys" när jag för en gångs skull är ledig då vill jag göra saker jag tyckor om som t.ex träna eller andra sysslor som måste göras.Jag tror det funkar bättre om man bor tillsammans då delar man ju mycket mer tid och man behöver inte alltid fundera på vad man skall göra utan man ser varandra varje kväll åtminstone.
hade också tänkte föreslå sambo faktiskt, en praktiskt enkel lösning
__________________
Jag har lämnat kolozzeum p.g.a. kolo admins mörkning av statistik rörande brott, integration och asylsökande. När vi får en fri debatt endast då har Sverige en chans att komma på fötter igen. Jag lämnar efter mig en raggningsguide för dig som gillar att ragga tjejer på nattklubben
http://www.kolozzeum.com/forum/showp...ostcount=13997
MrBoris är inte uppkopplad  
Gammal 2011-10-26, 17:54   #14793
von huff
Banned User
 
Reg.datum: Aug 2006
Inlägg: 5 114
kwame, jag förstår dig men jag brukar tänka vem jag själv varit med och då förstår jag att det inte har nån egentlig betydelse utan det är "nuet" som räknas.Jag måste endå erkänna att jag inte skulle gilla tanken att min tjej skulle ha legat runt med många man känner t.ex men ju mindre man vet om det förflutna dessto bättre alla gör dåliga beslut nångång och de har ingen betydelse i framtiden
von huff är inte uppkopplad  
Gammal 2011-10-26, 18:10   #14794
kwame
Registered User
 
kwames avatar
 
Reg.datum: Nov 2009
Inlägg: 860
Citat:
Ursprungligen postat av MrBoris Visa inlägg
Ja ens svartsjuka sätts verkligen på prov när man frågar ut tjejen om olika saker o hon berättar hur hon blev tagen av en ful taxichaffis i sina unga dagar som betalning av taxin, eller "påtvingad" en trekant av ett par där kvinnan med nöje såg på medan hennes man satte på henne, eller hur hon haft trekant med två killar. (allt inte nuvarande tjej tack o lov)

ett till tips, fråga inte för mycket om det förflutna, det gör det fan bara värre att få veta. T.ex., blir man glad om tjejen berättar att hon haft 40-70 killar? nja inte direkt men hon kan vara en bra tjej för det o hur trogen som helst om man jämför med någon som bara haft 5, så varför fråga en sådan sak... ska egentligen inte spela någon roll
Haha så illa är det inte för mig. Min tjej har vart med 3st innan mig, vilket jag tycker är ett lågt nummer, varav 2 är 2st 8 månaders förhållanden. Och en person var en "dejtade" i 3 månader, och de hade sex en gång under dessa 3 månader.

Vet nästan det mesta om hennes sexliv, som sagt, jag är för svartsjuk och nyfiken för att inte fråga. Annars går jag bara runt och tänker på "hur många har hon vart med?" Som tur var så har hon alltid gett mig positiva svar. Om det hade vart 10st så hade jag inte ens kunnat släppa det- ändå är 10st vanligt, och jag har legat med runt 10 till och med.. Sån dubbelmoral...

Tänk om hon var den hon var, en person jag verkligen tycker så sjukt mycket om och verkligen kan se mig i framtiden med. Som tur var så har hon alltid vart "svår" och inte släppt till lätt, legat med få osv. Men tänk OM hon hade vart en som inte vart de, exakt den personen hon är idag förutom att hon haft ett dåligt förflutet? Då hade jag inte kunnat släppa det och va tvungen att göra slut. Det är inte normalt. Ingen blir en sämre person av att de legat runt liksom. Så vet jag hur onormal min svartsjuka är..

von_huff, nej precis. borde inte fråga, men min svartsjuka och förundran är för stark. Och ja, jag brukar också försöka tänka på alla dåliga man egentligen legat med som egentligen inte betyder något. Men jag vet själv att om jag träffade någon som legat runt, eller legat med så många som mig så hade jag inte kunnat släppa det. Just nu hade jag tur att hon aldrig legat runt. Men om det tar slut och jag träffar någon som gjort de så kommer de paja allt, oavsett hur bra hon är. Så måste ju ta tag i problemet..!
__________________
Min väg till 90kg Fitness5 BEAST!!

Nyaste bilderna
S32S35S31

Senast redigerad av kwame den 2011-10-26 klockan 18:13.
kwame är inte uppkopplad  
Gammal 2011-10-26, 18:18   #14795
Patriarch K
Registered User
 
Patriarch Ks avatar
 
Reg.datum: Nov 2003
Ort: Göteborg
Inlägg: 1 193
Citat:
Ursprungligen postat av kwame Visa inlägg
Vet nästan det mesta om hennes sexliv, som sagt, jag är för svartsjuk och nyfiken för att inte fråga. Annars går jag bara runt och tänker på "hur många har hon vart med?" Som tur var så har hon alltid gett mig positiva svar. Om det hade vart 10st så hade jag inte ens kunnat släppa det- ändå är 10st vanligt, och jag har legat med runt 10 till och med.. Sån dubbelmoral...
Det är för att man kan jämföra hela situationen med en flaska. Om du trycker ner en tom och öppnad flaska i gamla matrester och skit så att det bubblar in i flaskan och den blir skitig överallt. Därefter låter du allt torka in där så att det blir riktigt svårt att få bort det. Sedan börjar du diska flaskan och du polerar hela utsidan på flaskan så att den blir skinande ren. Därefter häller du vatten på insidan av flaskan och försöker skaka bort allt äckel där inne och du försöker peta in en liten borste där och tvätta kanterna. Efter ett tag är du färdig och tror att flaskan är ren, men likförbannat ligger det kvar massa skit där nere i flaskans kanter för där är väldigt svårt att komma åt.
Sedan trycker du ner ditt paket i flaskan och gojsar runt där och får genast massa äckel på din kompis eftersom den aldrig blev riktigt ren.

Nu är förvisso det kvinnliga organet ett levande ting och det blir säkert rent där automatiskt p.g.a alla slemhinnor och liknande, men eftersom man inte ser något så blir det ändå lite läskigt om man tänker på ovanstående.
Vem vill köra ner handen i en burk med mask i ett mörkt rum?

Senast redigerad av Patriarch K den 2011-10-26 klockan 18:21.
Patriarch K är inte uppkopplad  
Gammal 2011-10-26, 18:20   #14796
von huff
Banned User
 
Reg.datum: Aug 2006
Inlägg: 5 114
Jag tycker inte det är fel att fråga tycker jag en annan sak är om en tjej vill svara
von huff är inte uppkopplad  
Gammal 2011-10-26, 18:20   #14797
mikaelj
Vrickad & älskvard
 
mikaeljs avatar
 
Reg.datum: Oct 2008
Ort: Nära 2:ans ändhållplats söderut
Inlägg: 21 094
Citat:
Ursprungligen postat av Patriarch K Visa inlägg
Det är för att man kan jämföra hela situationen med en flaska. Om du trycker ner en tom och öppnad flaska i gamla matrester och skit så att det bubblar in i flaskan och den blir skitig överallt. Därefter låter du allt torka in där så att det blir riktigt svårt att få bort det. Sedan börjar du diska flaskan och du polerar hela utsidan på flaskan så att den blir skinande ren. Därefter häller du vatten på insidan av flaskan och försöker skaka bort allt äckel där inne och du försöker peta in en liten borste där och tvätta kanterna. Efter ett tag är du färdig och tror att flaskan är ren, men likförbannat ligger det kvar massa skit där nere i flaskans kanter för där är väldigt svårt att komma åt.
Sedan trycker du ner ditt paket i flaskan och gojsar runt där och får genast massa äckel på din kompis eftersom den aldrig blev riktigt ren.

Nu är förvisso det kvinnliga organet ett levande ting och det blir säkert rent där automatiskt p.g.a alla slemhinnor och liknande, men eftersom man inte ser något så blir det ändå lite läskigt om man tänker på ovanstående.
Vem vill köra ner handen i en burk med mask i ett mörkt rum?
Är du helt dum i huvudet?
__________________
Träning! | jwzrd: Efter det där inlägget får du ligga med mig mikaelj!
Scratch89: Du verkar tro att vi alla blir lite hårda i byxan av att dränka oss i sockerlösning. | stevebc: 85 kg extra i dips? Nu är du skäggstark på riktigt! Karlos: Ditt sista marklyft var något av det coolaste jag sett i styrkelyftsväg live. | camilla: du är en extrem teoretiker och totalt känslokall.
mikaelj är inte uppkopplad  
Gammal 2011-10-26, 18:23   #14798
Madame
Madamp!
 
Madames avatar
 
Reg.datum: Sep 2008
Ort: skåne
Inlägg: 3 791
Citat:
Ursprungligen postat av Patriarch K Visa inlägg
Det är för att man kan jämföra hela situationen med en flaska. Om du trycker ner en tom och öppnad flaska i gamla matrester och skit så att det bubblar in i flaskan och den blir skitig överallt. Därefter låter du allt torka in där så att det blir riktigt svårt att få bort det. Sedan börjar du diska flaskan och du polerar hela utsidan på flaskan så att den blir skinande ren. Därefter häller du vatten på insidan av flaskan och försöker skaka bort allt äckel där inne och du försöker peta in en liten borste där och tvätta kanterna. Efter ett tag är du färdig och tror att flaskan är ren, men likförbannat ligger det kvar massa skit där nere i flaskans kanter för där är väldigt svårt att komma åt.
Sedan trycker du ner ditt paket i flaskan och gojsar runt där och får genast massa äckel på din kompis eftersom den aldrig blev riktigt ren.

Nu är förvisso det kvinnliga organet ett levande ting och det blir säkert rent där automatiskt p.g.a alla slemhinnor och liknande, men eftersom man inte ser något så blir det ändå lite läskigt om man tänker på ovanstående.
Vem vill köra ner handen i en burk med mask i ett mörkt rum?
kondom kanske är ett koncept för dig då
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av Nodan Visa inlägg
Madame är awsome. Alltid. Hon behöver liksom inte göra något alls.
Madame är inte uppkopplad  
Gammal 2011-10-26, 18:26   #14799
Angel
Ge mig nått fint nu!
 
Reg.datum: Feb 2004
Inlägg: 5 239
Haha, fan vilket sjukt inlägg.
Angel är inte uppkopplad  
Gammal 2011-10-26, 18:33   #14800
kwame
Registered User
 
kwames avatar
 
Reg.datum: Nov 2009
Inlägg: 860
Citat:
Ursprungligen postat av von huff Visa inlägg
Jag tycker inte det är fel att fråga tycker jag en annan sak är om en tjej vill svara
Klart. Visst att en person kan vara nyfiken, men att sätta sån tyngd vid det som jag gör är onormalt. Jag har träffat tjejer som jag tyckt legat med för många, då har jag slutat träffa dom - då har jag fått reda på det relativt tidigt. Ganska omoget och sjukt egentligen. Tjejen blir ju inte sämre..

Behöver få bort det här. Som sagt, OM jag och min nuvarande tjej skulle göra slut så kommer det va svårt att hitta en till med så bra "bakgrund" så jag behöver ju jobba på det här. Ju äldre ja blire desto mer "gammalt" finns det.
__________________
Min väg till 90kg Fitness5 BEAST!!

Nyaste bilderna
S32S35S31
kwame är inte uppkopplad  
Gammal 2011-10-26, 18:35   #14801
mikaelj
Vrickad & älskvard
 
mikaeljs avatar
 
Reg.datum: Oct 2008
Ort: Nära 2:ans ändhållplats söderut
Inlägg: 21 094
Är du rädd för att inte duga för att du känner dig jämförd med alla innan?
Postat via en mobil enhet
mikaelj är inte uppkopplad  
Gammal 2011-10-26, 18:41   #14802
kwame
Registered User
 
kwames avatar
 
Reg.datum: Nov 2009
Inlägg: 860
Citat:
Ursprungligen postat av mikaelj Visa inlägg
Är du rädd för att inte duga eftersom du blir jämförd med alla innan?
Postat via en mobil enhet
Nja, egentligen inte. Jag kan helt utan svartsjuka få höra de mesta om en tjejs sexliv med ett ex utan att må dåligt. Men jag skulle inte klara av att höra att en tjej haft en one-night-stand t.ex, usch det går feting bort. Det hade jag inte kunnat släppa.

Kan ta från ett ex jag hade, vi var tillsammans i 8 månader, varav efter ett tag fick jag reda på att en kille hade pressat henne till sex första gången de sågs (hon blev ju inte våldtagen så de va frivilligt) och det mådde jag dåligt över i 8 månader.

One-night-stand eller att en tjej haft sex lite för tidigt med någon, nja sånt går inte att släppa för mig. (även om samma tjej sen hade sex snabbt med mig)

Förstår dock inte varför jag kan höra om förhållanden, handlar väl om att jag vet att den killen antagligen hade respekt och så för henne. Mot ett one-night-stand "förtjänade" inte sexet och gick antagligen runt till sina kompisar efteråt "henne träffade jag en gång och låg med direkt" respektlöst och skamligt.

Jag har själv haft one-night-stands utan att egentligen tycka den tjejen är billig så, eller snackat bakom ryggen på henne. Jag är ju lika "billig" jag.

Min nuvarande tjej och jag har ju snackat om hennes ex och deras sexliv, och det har jag inga problem med, utan mer intressant liksom. Men när mitt ex berättade om den där obetydliga killen, det gick inte att släppa.
__________________
Min väg till 90kg Fitness5 BEAST!!

Nyaste bilderna
S32S35S31
kwame är inte uppkopplad  
Gammal 2011-10-26, 18:50   #14803
mikaelj
Vrickad & älskvard
 
mikaeljs avatar
 
Reg.datum: Oct 2008
Ort: Nära 2:ans ändhållplats söderut
Inlägg: 21 094
Varför hade du inte kunnat släppa att fin tjej haft flera engångsligg?
Postat via en mobil enhet
mikaelj är inte uppkopplad  
Gammal 2011-10-26, 18:54   #14804
kwame
Registered User
 
kwames avatar
 
Reg.datum: Nov 2009
Inlägg: 860
Det har jag ingen aning om och tycker är helt sjukt, det är vad jag vill lösa och klara av. Jag tycker att det säger någonting om henne, även fast det egentligen inte gör det. Blir lite smått äcklad och förstår inte hur hon kan ha det "intimaste som finns" med någon okänd. Jag tror det handlar om att jag har för helig och kristen syn på sex - även fast det än en gång bara är dubbelmoral och bara gäller tjejen, med tanke på att jag själv haft det "intimaste som finns" med okända.

Och nej, jag ser inte ner på kvinnor utan tycker vi har lika värde och rättigheter. Så vet inte varför jag har en sån sjuk syn på just det här.
__________________
Min väg till 90kg Fitness5 BEAST!!

Nyaste bilderna
S32S35S31
kwame är inte uppkopplad  
Gammal 2011-10-26, 19:39   #14805
Cilia
Kolos egen surtant
 
Cilias avatar
 
Reg.datum: Sep 2003
Ort: (_/_)= small ass, (__/__) = big ass s= smile, S= big smile, g= grin, eg= evil grin, (.)(.) = stiff pez nipples
Inlägg: 20 105
Har man inte problem så kan man skaffa sig. Snacka om I-landsproblem.

Jag röstar ändå på dålig självkänsla, mycket därför att han säger att den är bra.
Låter som om han försöker övertala sig själv och andra.
__________________
"Jag gillar inte alls Janssons frestelse."
Santa Claus
Cilia är inte uppkopplad  


Stängt ämne

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 16:29.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)