Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Träning - Vikter & Kondition

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2019-08-24, 07:37   #31
Grahn
Registered User
 
Grahns avatar
 
Reg.datum: Jul 2002
Ort: Vault 13
Inlägg: 11 123
Citat:
Ursprungligen postat av Diomedea exulans Visa inlägg
De existerar både i sidled, höjdled och i tiden.
Skitjobbigt när djupet inte existerar men de reser i tiden.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av Yes Visa inlägg
Utöver det bör du endast gå värdigt men bestämt.
Grahn är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-08-24, 08:35   #32
TheDoctor
Registered User
 
TheDoctors avatar
 
Reg.datum: Jan 2018
Ort: Nordvästra Skåne
Inlägg: 215
Joe Rogan <3
__________________
Eat breakfast like a king, lunch like a prince and dine like a pauper.

Workout like your life depends on it.
TheDoctor är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-08-24, 14:31   #33
trädgårdsmöbel
d-bag
 
trädgårdsmöbels avatar
 
Reg.datum: Jun 2016
Inlägg: 1 234
En kombinerad öl och rutmage. Sådär att man kan ana att det finns rejäla mängder fett i bukhålan, men låg nivå av underhudsfett. Kanske att man kan få den looken naturligt om man verkligen är morbidt fet och deffar hårt. (Bukhålefettet är envisare att bli av med än underhudsfettet) men annars vill jag hävda: Doping!

Kroppsbehåring som ser udda ut. En gles matta på bröstet/magen av kroppshår som ser ut som näshår. Många män har ju kroppsbehåring, men det här ser liksom "udda" ut. Som om det inte är riktig kroppsbehåring. För referens på detta kan ni kolla Brian Shaws mage och bringa.
trädgårdsmöbel är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-08-24, 14:38   #34
Anders The Peak
Registered User
 
Anders The Peaks avatar
 
Reg.datum: Jan 2005
Ort: Hemma
Inlägg: 11 215
Citat:
Ursprungligen postat av trädgårdsmöbel Visa inlägg
En kombinerad öl och rutmage. Sådär att man kan ana att det finns rejäla mängder fett i bukhålan, men låg nivå av underhudsfett. Kanske att man kan få den looken naturligt om man verkligen är morbidt fet och deffar hårt. (Bukhålefettet är envisare att bli av med än underhudsfettet) men annars vill jag hävda: Doping!

Kroppsbehåring som ser udda ut. En gles matta på bröstet/magen av kroppshår som ser ut som näshår. Många män har ju kroppsbehåring, men det här ser liksom "udda" ut. Som om det inte är riktig kroppsbehåring. För referens på detta kan ni kolla Brian Shaws mage och bringa.
Trollar du



Magmusklerna kan även puta ut ordentligt utan en bukfylla av lagrat fett.
__________________
Grandmaster Broscientist

"Bro, you gotta slam 40-60 grams of waxy maize plus 20 grams of BCAA within 7 seconds of finishing your last set of squat rack curls. Otherwise, you'll go straight catabolic."
Anders The Peak är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-08-24, 14:44   #35
trädgårdsmöbel
d-bag
 
trädgårdsmöbels avatar
 
Reg.datum: Jun 2016
Inlägg: 1 234
Citat:
Ursprungligen postat av Anders The Peak Visa inlägg
Trollar du

[

Magmusklerna kan även puta ut ordentligt utan en bukfylla av lagrat fett.
Bra med en bild där han har tröja på sig. Hur tänkte du där?

Hur kan magmusklerna puta ut ordentligt naturligt(eller ens dopat) utan en bukfylla av lagrat fett? Har de växt sig så enorma i de undre lagren att magen kan sticka ut långt större än en välutvecklad bröstkorg helt naturligt? Bråck?
trädgårdsmöbel är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-08-24, 14:53   #36
Anders The Peak
Registered User
 
Anders The Peaks avatar
 
Reg.datum: Jan 2005
Ort: Hemma
Inlägg: 11 215
Citat:
Ursprungligen postat av trädgårdsmöbel Visa inlägg
Bra med en bild där han har tröja på sig. Hur tänkte du där?

Hur kan magmusklerna puta ut ordentligt naturligt(eller ens dopat) utan en bukfylla av lagrat fett? Har de växt sig så enorma i de undre lagren att magen kan sticka ut långt större än en välutvecklad bröstkorg helt naturligt? Bråck?
Magen är muskler som allt annat växer till ordentligt om du tränar den i för stor omfattning. Dessutom handlar det om anatomin hur du är konstruerad dvs avstånd och muskelbukar.
__________________
Grandmaster Broscientist

"Bro, you gotta slam 40-60 grams of waxy maize plus 20 grams of BCAA within 7 seconds of finishing your last set of squat rack curls. Otherwise, you'll go straight catabolic."
Anders The Peak är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-08-24, 16:09   #37
trädgårdsmöbel
d-bag
 
trädgårdsmöbels avatar
 
Reg.datum: Jun 2016
Inlägg: 1 234
Citat:
Ursprungligen postat av Anders The Peak Visa inlägg
Magen är muskler som allt annat växer till ordentligt om du tränar den i för stor omfattning. Dessutom handlar det om anatomin hur du är konstruerad dvs avstånd och muskelbukar.
Musklerna växer så pass att den visuellt blir en ölmage (med rutor på) som pekar ut betydligt längre än pectoralis? Tillåt mig tvivla att det går att uppnå utan att ha en rejäl fettansamling i bukhålan (dessutom rent)
trädgårdsmöbel är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-08-24, 20:00   #38
Bandid0
Registered User
 
Bandid0s avatar
 
Reg.datum: Aug 2013
Inlägg: 1 617
Idag såg jag en person som jag började fundera kring. Och då insåg jag att de som jag tycker ser dopade ut ofta har hypermaskulina ansiktsdrag. Frågan är ju då om de är dopade och förmanligats av dopingen, eller om de har helvetes med testo naturligt och därför kan bli mycket grövre än de flesta.
Bandid0 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-08-24, 20:05   #39
Anders The Peak
Registered User
 
Anders The Peaks avatar
 
Reg.datum: Jan 2005
Ort: Hemma
Inlägg: 11 215
Citat:
Ursprungligen postat av trädgårdsmöbel Visa inlägg
Musklerna växer så pass att den visuellt blir en ölmage (med rutor på) som pekar ut betydligt längre än pectoralis? Tillåt mig tvivla att det går att uppnå utan att ha en rejäl fettansamling i bukhålan (dessutom rent)
Tycker att du ska börja med att testa lyfta upp atlasstenarna på samma sätt som strongmangubbarna gör. Jag tror att du snabbt förstår vikten av magmuskler och volym på dem för att klara de här lyften.
__________________
Grandmaster Broscientist

"Bro, you gotta slam 40-60 grams of waxy maize plus 20 grams of BCAA within 7 seconds of finishing your last set of squat rack curls. Otherwise, you'll go straight catabolic."
Anders The Peak är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-08-24, 20:49   #40
trädgårdsmöbel
d-bag
 
trädgårdsmöbels avatar
 
Reg.datum: Jun 2016
Inlägg: 1 234
Citat:
Ursprungligen postat av Anders The Peak Visa inlägg
Tycker att du ska börja med att testa lyfta upp atlasstenarna på samma sätt som strongmangubbarna gör. Jag tror att du snabbt förstår vikten av magmuskler och volym på dem för att klara de här lyften.
De har rejält med fett vilket underlättar. Det har jag med. Buken skapar en hylla att lägga stenen på, men den hyllans volym är inte bara muskler, även hos de som har dopat bort underhudsfettet på svullbuken. Det är något mer än lager av magmuskler som skapar den där volymen. Precis som hos kroppsbyggare med samma typ av svullbuk. Fett i bukhålan samt förvuxna tarmar.
trädgårdsmöbel är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-08-25, 11:53   #41
Anders The Peak
Registered User
 
Anders The Peaks avatar
 
Reg.datum: Jan 2005
Ort: Hemma
Inlägg: 11 215
Citat:
Ursprungligen postat av trädgårdsmöbel Visa inlägg
De har rejält med fett vilket underlättar. Det har jag med. Buken skapar en hylla att lägga stenen på, men den hyllans volym är inte bara muskler, även hos de som har dopat bort underhudsfettet på svullbuken. Det är något mer än lager av magmuskler som skapar den där volymen. Precis som hos kroppsbyggare med samma typ av svullbuk. Fett i bukhålan samt förvuxna tarmar.
Ber om ursäkt men du snackar för mycket strunt om saker som du har elementär kunskap om.
__________________
Grandmaster Broscientist

"Bro, you gotta slam 40-60 grams of waxy maize plus 20 grams of BCAA within 7 seconds of finishing your last set of squat rack curls. Otherwise, you'll go straight catabolic."
Anders The Peak är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-08-25, 11:58   #42
trädgårdsmöbel
d-bag
 
trädgårdsmöbels avatar
 
Reg.datum: Jun 2016
Inlägg: 1 234
Citat:
Ursprungligen postat av Anders The Peak Visa inlägg
Ber om ursäkt men du snackar för mycket strunt om saker som du har elementär kunskap om.
Då är vi två.
trädgårdsmöbel är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-08-25, 14:57   #43
R0B
Registered User
 
Reg.datum: Aug 2010
Inlägg: 345
Citat:
Ursprungligen postat av Anders The Peak Visa inlägg
Ber om ursäkt men du snackar för mycket strunt om saker som du har elementär kunskap om.
Utveckla istället för att vara en sån där röv som du brukar vara.

Trädgårdsmöbel resonerande är ju knappast något som låter osannolikt.

Menar du verkligen att de här personerna som ni diskuterar innehar så enormt stora magmuskler att dom får formen av en tunna?
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av chadd Visa inlägg
Han har vissa saker på gång i ansiktet som gör att jag inte ens hade särat efter dragit några linor från hans läckra kropp + några glas vin.
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Eks Visa inlägg
men jag har inte gjort det för king grub ville inte hjälpa mig lägga upp ett kur schema men tror du jag kan få lämna ändå?? är fet som ett svin
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Eks Visa inlägg
king grub i det här fallet har du fel det vet jag
R0B är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-08-25, 16:49   #44
Anders The Peak
Registered User
 
Anders The Peaks avatar
 
Reg.datum: Jan 2005
Ort: Hemma
Inlägg: 11 215
Citat:
Ursprungligen postat av R0B Visa inlägg
Utveckla istället för att vara en sån där röv som du brukar vara.

Trädgårdsmöbel resonerande är ju knappast något som låter osannolikt.

Menar du verkligen att de här personerna som ni diskuterar innehar så enormt stora magmuskler att dom får formen av en tunna?
Eddie Hall är kanske den som har en kraftig mage med en del fett men så har han inte magrutor. De övriga klämmer ut magen ordentligt med diafragma för att kunna vila atlas stenen/eller stången i sista biten av lyftet. Därför uppfattas de som ha en redig fetma i magtrakten.



De flesta ser ut så här utan tröja
__________________
Grandmaster Broscientist

"Bro, you gotta slam 40-60 grams of waxy maize plus 20 grams of BCAA within 7 seconds of finishing your last set of squat rack curls. Otherwise, you'll go straight catabolic."

Senast redigerad av Anders The Peak den 2019-08-25 klockan 16:53.
Anders The Peak är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-08-25, 19:14   #45
trädgårdsmöbel
d-bag
 
trädgårdsmöbels avatar
 
Reg.datum: Jun 2016
Inlägg: 1 234
Jag tror du behöver kolla in Eddie Halls mage i dagsläget Anders. Är det inte tillräckligt övertydligt kan du kolla in Big Lennys.

Hävdar du fortfarande att det är enorma muskler som skapar det utseendet med en mage som sticker rätt ut förbi bröstet och inte bukhålefett så får du helt enkelt tro det. Så viktigt är det inte för mig att bevisa att du har fel, det brukar du klara bra på egen hand
trädgårdsmöbel är inte uppkopplad   Svara med citat


Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 03:57.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)