Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gammal 2022-02-21, 19:31   #241
Iliyas
Registered User
 
Reg.datum: Dec 2015
Inlägg: 295
Jag har för mig att jag körde 3 veckor efter första gången, men märkte inget andra rundan heller.

Kanske sent svar men min "vän" hade gått till läkaren och sagt att han har svårt att hålla den uppe så läkaren sa ner med byxorna sen så kände han runt lite i den nedre regionen, lite för skojs skull tror jag i alla fall, sen så fick han tabletterna utskrivna på recept.
Iliyas är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2022-02-21, 19:46   #242
Anders The Peak
Registered User
 
Anders The Peaks avatar
 
Reg.datum: Jan 2005
Ort: Hemma
Inlägg: 11 215
Citat:
Ursprungligen postat av Iliyas Visa inlägg
Jag har för mig att jag körde 3 veckor efter första gången, men märkte inget andra rundan heller.

Kanske sent svar men min "vän" hade gått till läkaren och sagt att han har svårt att hålla den uppe så läkaren sa ner med byxorna sen så kände han runt lite i den nedre regionen, lite för skojs skull tror jag i alla fall, sen så fick han tabletterna utskrivna på recept.
Läkaren bör utreda orsaken till det slappa tillståndet - Finns många underliggande sjukdomar som orsakar problemet - Att inte utreda dem först är ett typiskt ärende för Socialstyrelsen.
__________________
Grandmaster Broscientist

"Bro, you gotta slam 40-60 grams of waxy maize plus 20 grams of BCAA within 7 seconds of finishing your last set of squat rack curls. Otherwise, you'll go straight catabolic."
Anders The Peak är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2022-02-22, 04:32   #243
Kaalle
Registered User
 
Kaalles avatar
 
Reg.datum: Nov 2013
Inlägg: 242
Jag kör megadeff nu med tvivelaktigt upplägg. Splittar en 100 mg sildenafil i fyra delar och klipper en per dag. Kan återkomma om jag upplever något på sikt.
Kaalle är inte uppkopplad   Svara med citat


Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 14:04.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)