Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Allmänt Forum

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2006-11-23, 07:36   #151
Nina L
Honorary Member.
 
Reg.datum: Feb 2004
Inlägg: 5 266
Citat:
Ursprungligen postat av Grisen
Nina: Släng alla tre, jag tycker dina bröst blir för framträdande. Försök dölja pattarna lite, de kommer att synas ändå. Jag tror dessutom att du kommer se sexigare ut om du döljer dom lite. Färgerna var inte så snygga, alltså tröjorna.
Det där låter bra. Jag väljer att lita på er som röstat på att jag skall göra mig av med dem. När det gäller "pattarna" så verkar de bli mer framträdande när jag har tyg över dem än när jag har en liten urringning. Det är en hel vetenskap att fösöka dölja dem.

Muchos tacos allesamman, och så vill jag säga att jag också såg hallåan, och håller på fed_up när det gäller bälteshistorien.
Nina L är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2006-11-23, 08:00   #152
Dante
Registered User
 
Dantes avatar
 
Reg.datum: Jun 2003
Ort: Örnsköldsvik
Inlägg: 275
Citat:
Ursprungligen postat av Nina L
Själv hittade jag de här stövletterna härom dagen. Men jag vet inte om jag borde köpa dem. De kostar ~500 kr, vilket jag tycker är ganska mycket. Dessutom har jag (som synes) ett par liknande. Det är bara att jag gillar dem, de är härligt röda. Jag kan inte ha vanliga stövlar pga mina vader, så det är stövletter som gäller för mig.

Skall jag eller skall jag inte?
De var söta, lite Betty boop.
__________________
May the wind always be at your back and the sun upon your face.And may the winds of destiny carry you aloft to dance with the stars.

A better world than has ever been seen. A kingdom of conscience. A kingdom of heaven.
Dante är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2006-11-23, 08:59   #153
Stab
Banned
 
Stabs avatar
 
Reg.datum: Jun 2004
Ort: K-Town
Inlägg: 1 115
Citat:
Ursprungligen postat av jontahontas
Aningens bitter för att ingen svarade mig i "förbättra min outfit" tråden så försöker jag på nytt här

Jag e i jag-vill-ha-nya-skor tiden just nu och har inte riktigt hittat "paret" än. Vill ha mycket men har råd med lite, som vanligt. Vill ha höga sneakers nu till vintern, jag tar väl hand om dom så "dom kommer blir smutsiga" finns inte på kartan. Letat lite på internet (ebay, sneakers and stuff, Nikes hemsida, Adidas hemsida, Filas hemsida (ja Fila finns kvar fortfarande )) samt i stan fast IRL vare sämre.

Lite tips någon? Bilder uppskattas hårt!



Nike dojjorna, finns dom i swe?
Stab är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2006-11-23, 12:43   #154
jontahontas
Registered User
 
jontahontass avatar
 
Reg.datum: Sep 2005
Inlägg: 155
Vetefan. Inte i sthlm i de butiker jag sett iaf. Inte på svenska internetbutiker heller.

Bilden är från ebay.
jontahontas är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2006-11-23, 13:45   #155
Fed up
Hottie!
 
Fed ups avatar
 
Reg.datum: Feb 2006
Ort: Malmö
Inlägg: 5 604
Citat:
Ursprungligen postat av Stab
Nike dojjorna, finns dom i swe?
Det finns samma modell men inte i den där färgen, vad jag har sett iallafall.

den här finns på sns:


rätt sådär tycker jag. förut fanns de i massor färger. jag har silvriga.
Fed up är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2006-11-23, 13:47   #156
jontahontas
Registered User
 
jontahontass avatar
 
Reg.datum: Sep 2005
Inlägg: 155
Sämst jag e. har ju till och med kollat på sns. Vita modellen fräschare i mitt tycke.
jontahontas är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2006-11-23, 13:51   #157
Fed up
Hottie!
 
Fed ups avatar
 
Reg.datum: Feb 2006
Ort: Malmö
Inlägg: 5 604
Citat:
Ursprungligen postat av jontahontas
Sämst jag e. har ju till och med kollat på sns. Vita modellen fräschare i mitt tycke.
håller med. de har funnit i många olika snygga färger, det där är typ den tristaste jag sett.

de här är sjukt snygga (notera wrestlaren):








(dessa och fler finns på pickyourshoes.com, inte svenskt dock)
Fed up är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2006-11-23, 13:53   #158
jontahontas
Registered User
 
jontahontass avatar
 
Reg.datum: Sep 2005
Inlägg: 155
Fed_up vill du byta pojkvän
jontahontas är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2006-11-23, 14:13   #159
jontahontas
Registered User
 
jontahontass avatar
 
Reg.datum: Sep 2005
Inlägg: 155




Dom första e lite favvos hos mig nu. Dom andra va mest coola så jag tänkte jag kunde posta dom också
jontahontas är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2006-11-23, 14:16   #160
qwerty1
Banned User
 
Reg.datum: Apr 2006
Inlägg: 103
De silvriga har jag..

Har de när jag spelar oldschool basket med grabbarna..

Höga knästrumpor, små shorts, bar överkropp o de skorna..

Kan de bli bättre? =)
qwerty1 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2006-11-23, 14:44   #161
Dnepr
Banned
 
Dneprs avatar
 
Reg.datum: Nov 2006
Inlägg: 829
Citat:
Ursprungligen postat av sissa
Den här är aldrig använd. Reaköp. Den sitter verkligen som gjutet, men färgen är rätt ovanlig (den ser lite mer orange ut än den är i verkligheten, den är mer rosa) och modellen är ju väldigt ...puttinuttig.
Tror att det inte är nåt fel på klänningen, men den passar nog inte mig. ( Inte så lätt att ha åsikter om det iofs, när man ej känner mig)


Elegant och kvinnligt utan att bli tantigt. Kul med annorlunda kläder i annorlunda färger som inte så många har.
Dnepr är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2006-11-23, 14:46   #162
Dnepr
Banned
 
Dneprs avatar
 
Reg.datum: Nov 2006
Inlägg: 829
Citat:
Ursprungligen postat av sissa
Den här klänningen var klockren tyckte jag när jag köpte den. Har använt den en gång tror jag, och nu tycker jag inte den är snygg när jag provar den. Snarare ful.

Har aldrig provat med bälte förut, och det såg bättre ut tyckte jag.

Åsikter om klänningen? Bra eller anus?


Klart snyggast utan bälte. Bälte kan vara snyggt ibland, men oftast blir det för mycket och helst när plagget är flerfärgat. Är klänningen enfärgad så kan det vara snyggt att bryta av med ett bälte. Tänk dig en vägg med massa färger, sätter man en bård på mitten så delar den inte av väggen på samma snygga sätt som den gör på en enfärgad vägg.
Dnepr är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2006-11-23, 15:12   #163
Yes
Banned User
 
Yess avatar
 
Reg.datum: Aug 2005
Inlägg: 5 382
Citat:
Ursprungligen postat av Nina L
Det där låter bra. Jag väljer att lita på er som röstat på att jag skall göra mig av med dem. När det gäller "pattarna" så verkar de bli mer framträdande när jag har tyg över dem än när jag har en liten urringning. Det är en hel vetenskap att fösöka dölja dem.
Varför försöka dölja dem? Det är ju inget attribut att skämmas över direkt. Dock inte sagt att du behöver anstränga dig för att visa upp dem, men kör på kläder du gillar och var stolt över att ha en snygg kropp så kommer det bli bra.

Annars är det vanligt med tjejer som försöker dölja en stor byst att de ser ut som tjocka hösäckar. Typ väljer kläder som döljer formerna och får en dålig hållning av att (kanske omedvetet) sjunka ned med bröstet. Det ser helt klart sämre ut än en byst som kanske sticker ut lite.

Kan vara värt att tänka på iaf. Fast du verkar ha bra klädsmak så mina råd kanske inte gör så mycket nytta.
Yes är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2006-11-23, 15:26   #164
Nejv
Registered User
 
Nejvs avatar
 
Reg.datum: Oct 2005
Ort: Lund
Inlägg: 1 003
Citat:
Ursprungligen postat av sissa
Den här är aldrig använd. Reaköp. Den sitter verkligen som gjutet, men färgen är rätt ovanlig (den ser lite mer orange ut än den är i verkligheten, den är mer rosa) och modellen är ju väldigt ...puttinuttig.
Tror att det inte är nåt fel på klänningen, men den passar nog inte mig. ( Inte så lätt att ha åsikter om det iofs, när man ej känner mig)




Perfekt för en middag/date när du vill imponerna stort. Sjukt snygg passform, sjukt snygg färg, sjukt snygg allt.

edit: ok det beror också lite på hur ditt ansikte ser ut, alla kläder funkar inte med alla face!
__________________
Journal - Superpumper! - under development

Nejv är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2006-11-23, 15:32   #165
sissa
Segrare Bästa fysiken 2011!
 
sissas avatar
 
Reg.datum: Nov 2005
Ort: skåne
Inlägg: 4 058
tack för kommentarer!

jag behåller båda tills vidare. har haft en stor rensning bland kläder för inte så länge sen och känner mig inte redo att rensa ut mer i nuläget.
så stor plats tar de inte
den rosa kostade förresten 75 spänn. ett hyffsat bra fynd tycker jag.
(nu vart jag ju osäker ändå på den, men den sparas tillsvidare iaf)
sissa är inte uppkopplad   Svara med citat


Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 19:00.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)