Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gammal 2013-01-02, 23:05   #16
NNIF
Banned User
 
Reg.datum: Sep 2012
Inlägg: 2 908
Citat:
Ursprungligen postat av uuzimaki94 Visa inlägg
NNIF, Hotpants ser fan ut som ett par trosor eller liknande är det sånna du menar?
nej så roligt ska vi inte ha..

mina ser ut som vanliga boxerkallingar
NNIF är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2013-01-02, 23:06   #17
spoon
Spån
 
spoons avatar
 
Reg.datum: Nov 2006
Ort: Nyboda
Inlägg: 14 397
Citat:
Ursprungligen postat av Loke Visa inlägg
Jag har svårt att tro att man tar sin träning på allvar om man inte gör den i tights. Att träna i shorts är lite som att simma shorts.
Hey! Jag tränar i shorts och badar i shorts.

Kör med rehband värmethigts men sen har jag shorts över. Gillar inte riktigt thigtsmodet men folk gör ju som dom vill.
__________________
Foxtrot Uniform Charlie Kilo
spoon är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2013-01-02, 23:08   #18
gratefuldead
Registered User
 
gratefuldeads avatar
 
Reg.datum: Feb 2012
Ort: Uppsala
Inlägg: 1 586
Citat:
Ursprungligen postat av jokem Visa inlägg


Det är sant. Enbart linne är så fruktansvärt obehagligt och man känner sig naken. Kan funka under en hoodie eller under en skjorta men bara linne är nonono i mitt tyckte bara för att det är så obehagligt. Förstår inte att det är så omtyckt att visa bekepspiken!
Själv har man knappt någon bicepspeak men tränar ibland i linne ändå. Det är ett skönt träningsplagg. Hade tights förut när jag tränade på annat gym, men på det HC gymmet jag tränar på nu skulle jag antingen få stryk eller bli påsatt i duschen om jag bar ett par.
__________________
Grisbänk på NNIF.

Filmjölk om varför det marklyfts mindre än det böjs...
Citat:
Ursprungligen postat av filmjölk Visa inlägg
För att de är drabbade av knäböjsneuros där de böjer och böjer tills röven blöder och sedan fortsätter böja. Då orkar man inte marklyfta så ofta.
gratefuldead är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2013-01-02, 23:12   #19
stromming
Registered User
 
strommings avatar
 
Reg.datum: Jan 2011
Ort: Lund
Inlägg: 894
Citat:
Ursprungligen postat av gratefuldead Visa inlägg
Själv har man knappt någon bicepspeak men tränar ibland i linne ändå. Det är ett skönt träningsplagg. Hade tights förut när jag tränade på annat gym, men på det HC gymmet jag tränar på nu skulle jag antingen få stryk eller bli påsatt i duschen om jag bar ett par.
Typiskt de hardcore manliga gymmarna att ha homosex med pojkar i tajta byxor.
__________________
Fisk
stromming är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2013-01-02, 23:12   #20
Fuark
Star Wars
 
Fuarks avatar
 
Reg.datum: Sep 2012
Ort: Kalmar
Inlägg: 2 444
det är inte bögigt i sig, däremot gör det mig till bög eftersom jag spanar in deras ben och oundvikligen deras röv
Fuark är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2013-01-02, 23:13   #21
NNIF
Banned User
 
Reg.datum: Sep 2012
Inlägg: 2 908
Citat:
Ursprungligen postat av stromming Visa inlägg
Typiskt de hardcore manliga gymmarna att ha homosex med pojkar i tajta byxor.
de tränar säkert i tights de med
NNIF är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2013-01-02, 23:26   #22
bear.flowertwig
Fluortanten
 
bear.flowertwigs avatar
 
Reg.datum: Jan 2003
Inlägg: 4 176
Löpning till 95% i tajts. Gymmande nästan alltid i tajts men med långa shorts över.
__________________
No homo IMHO.
bear.flowertwig är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2013-01-02, 23:35   #23
Rusk
Banned User
 
Reg.datum: May 2009
Inlägg: 2 197
Tights på "män" är lika fel som manliga gasp linnen på en kvinna.
Inte okej!
Rusk är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2013-01-02, 23:39   #24
nyvaken
Registered User
 
nyvakens avatar
 
Reg.datum: May 2012
Ort: kust och nordbo
Inlägg: 243
Har ett par sueprvida skejtarbrallor i ripstop när jag tränar, har aldrig tänkt tanken att de är i vägen. Och tränar i tshirt, men stör mig hemskt på att ärmarna fastnar som ett korvigt låtsaslinne när man kör knäböj och ännu mer stående axelpress. Har fortfarande lite väl mkt mage för att trivas i tight stretchtshirt, heh..
nyvaken är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2013-01-03, 00:05   #25
Jappse
Registered User
 
Jappses avatar
 
Reg.datum: May 2010
Ort: Lund
Inlägg: 471
fett skön..t Brukar köra med tight+shorts när jag är extra kall i kroppen.
Jappse är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2013-01-03, 00:16   #26
stevez
Registered User
 
Reg.datum: Jan 2011
Inlägg: 137
Om folk stör sig på det så blir det nästan mer värt det. Jag har för länge sedan slutat störa mig på vad folk har på sig, förutom när de flippar ut i hudvisning, som ett linne som inte täcker överkroppen mer än symboliskt kan nästan provocera mig. Lägg till ett par tribal-tatueringar, kanske en mössa och stanken av white-trash blir så påträngande att man inte kan undvika att skämmas.

Men, he he, när jag stretchar kan jag ibland känna att jag push the limit med mina snortajta brallor. Men then again, jag kan inte riktigt bry mig. Om någon kollar på mitt paket så gör det.

Senast redigerad av stevez den 2013-01-03 klockan 00:18.
stevez är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2013-01-03, 00:21   #27
NNIF
Banned User
 
Reg.datum: Sep 2012
Inlägg: 2 908
Citat:
Ursprungligen postat av stevez Visa inlägg
Om folk stör sig på det så blir det nästan mer värt det. Jag har för länge sedan slutat störa mig på vad folk har på sig, förutom när de flippar ut i hudvisning, som ett linne som inte täcker överkroppen mer än symboliskt kan nästan provocera mig. Lägg till ett par tribal-tatueringar, kanske en mössa och stanken av white-trash blir så påträngande att man inte kan undvika att skämmas.

Men, he he, när jag stretchar kan jag ibland känna att jag push the limit med mina snortajta brallor. Men then again, jag kan inte riktigt bry mig. Om någon kollar på mitt paket så gör det.
mössa är nya skiten att träna i för mig har jag insett! är knoppen varm är kroppen varm och stark
NNIF är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2013-01-03, 00:27   #28
Duran
A staunch character
 
Durans avatar
 
Reg.datum: May 2011
Inlägg: 192
Jag såg nån artikel om manligt tajtsmode för ett tag sen. Det är tydligen inne i Hollywood, alltså till vardags, inte som träningsgrej bara. Själv tycker jag att det är ganska fult på män men det är attraktivt med folk som vågar ha det de känner för på sig. Så för mig jämnar det ut sig attraktionsmässigt.
Duran är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2013-01-03, 00:33   #29
Ballt
Registered User
 
Reg.datum: Jan 2011
Inlägg: 476
Citat:
Ursprungligen postat av stevez Visa inlägg
Om folk stör sig på det så blir det nästan mer värt det. Jag har för länge sedan slutat störa mig på vad folk har på sig, förutom när de flippar ut i hudvisning, som ett linne som inte täcker överkroppen mer än symboliskt kan nästan provocera mig. Lägg till ett par tribal-tatueringar, kanske en mössa och stanken av white-trash blir så påträngande att man inte kan undvika att skämmas.

Men, he he, när jag stretchar kan jag ibland känna att jag push the limit med mina snortajta brallor. Men then again, jag kan inte riktigt bry mig. Om någon kollar på mitt paket så gör det.

Du pratar om att "om folk stör sig så är det mer värt" och sen säger du att du stör dig på de som har ett linne som "inte täcker överkroppen mer än symboliskt"

Sen så väl de flesta på gymmet för att bygga muskler och inte springa omkring i sina tights som en balettdansös, sorry men kommer aldrig att godta att vuxna män mellan 25-50 års åldern springer runt i tighta trikåer med magtröjor där man visar sina skrev med glädje
Ballt är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2013-01-03, 00:35   #30
Sniggel
Registered User
 
Sniggels avatar
 
Reg.datum: May 2005
Ort: Inte Hässleholm
Inlägg: 14 376
Om man tränar i senaste modéet blir man stark som en oxé.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av Tolkia Visa inlägg
Kroppen gillar - tyvärr - tråkiga saker som balans, måtta och lagom.
C4L
Sniggel är inte uppkopplad   Svara med citat


Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 14:37.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)