Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Allmänt Forum

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2019-03-13, 17:08   #37126
Sheogorath
Förslag?
 
Sheogoraths avatar
 
Reg.datum: Aug 2004
Ort: Malmö
Inlägg: 23 774
Byt vänner
__________________
Jag ger inte sjukgymnastisk rådgivning via PM. Om vi etablerat en vårdrelation svarar jag inte på PM som rör din skada: Ring mig på arbetstid.

Citat:
Ursprungligen postat av eternallord Visa inlägg
Det krävs en bildad person för att reservera sin åsikt när man inte är tillräckligt påläst.
Sheogorath är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-03-13, 17:28   #37127
Lafayette
Jag har frågat två år i rad, jag ger upp.
 
Lafayettes avatar
 
Reg.datum: Oct 2018
Inlägg: 519
Är det riktiga vänner vågar man vara ärlig med varandra.

__________________
Citat:
Ursprungligen postat av StarkaUlf Visa inlägg
Livet är upp och ner, som en knäböj.
Lafayette är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-03-13, 17:28   #37128
leo1
Registered User
 
Reg.datum: Oct 2006
Inlägg: 701
Varför ligger "global fussball-tråden" sorterat i undergenren fotboll och inte allmänt?

Är det nåt nytt som mm sports fixat?

Mma tråden också flyttad.
__________________
"Grungen var den sista egentliga kraftansträngningen" Ulf Lundell

Senast redigerad av leo1 den 2019-03-13 klockan 17:31.
leo1 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-03-13, 17:36   #37129
G.W
Registered User
 
G.Ws avatar
 
Reg.datum: Dec 2004
Inlägg: 160
Citat:
Ursprungligen postat av leo1 Visa inlägg
Varför ligger "global fussball-tråden" sorterat i undergenren fotboll och inte allmänt?

Är det nåt nytt som mm sports fixat?

Mma tråden också flyttad.
Bra uppmärksammat!

Jag har inte ens märkt det. Kass ändring.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av King Grub Visa inlägg
Jag minns alla storheter där på forumen, jag var med från början och jag var och är nog den störste legenden någonsin. En legend dom gjorde allt för att tysta. Jag styrde fan Kolo... Men dom fixade så jag inte kunde logga in. Men då och då nämns mitt gamla nick.
G.W är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-03-13, 17:39   #37130
Lafayette
Jag har frågat två år i rad, jag ger upp.
 
Lafayettes avatar
 
Reg.datum: Oct 2018
Inlägg: 519
Visste inte ens att det fanns ett sportforum. Så långt har jag aldrig bläddrat ner.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av StarkaUlf Visa inlägg
Livet är upp och ner, som en knäböj.
Lafayette är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-03-13, 17:55   #37131
StarkaUlf
Längtar till jul.
 
StarkaUlfs avatar
 
Reg.datum: Nov 2008
Inlägg: 9 708
Citat:
Ursprungligen postat av Lafayette Visa inlägg
Visste inte ens att det fanns ett sportforum. Så långt har jag aldrig bläddrat ner.
Det är ganska nytt, fanns inte innan nyår iallafall
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av ceejay Visa inlägg
Skulle vända läraren upp och ner och säga att jag kan göra detta pga bänkpress med brygga och djupa böjar.
StarkaUlf är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-03-13, 18:01   #37132
svenbanan
Banned User
 
Reg.datum: Jan 2012
Inlägg: 10 099
De har flyttat om en del trådar.

Det vore nog en bra ändring om det var en sjujävla trafik här på brädan, och en uppsjö nya trådar i allmänt dagligen.

Som det är nu tycker jag det mest leder till att dessa trådar begravs... Men det kanske funkar om fler märker att de ligger där.
svenbanan är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-03-13, 18:56   #37133
smerk
Lägg in nått kul
 
smerks avatar
 
Reg.datum: Nov 2016
Inlägg: 1 654
Om man inte lyckas få till en andra dejt med en tjej inom två veckor, är det kört då? Hon gillar att skriva och snappa osv men hon har alltid nått på helgerna hon ska iväg på. Jag känner att det börjar bli lamt att endast sitta och skriva hela tiden och att aldrig ses. Vi hade första dejten en liten stund på dagen lördag den 2/3, sen skulle hon iväg, och jag med. Senaste helgen var hon sjuk. Frågade i början på veckan om hon ville ses i slutet på veckan och då sade hon att det vore trevligt men att hon får se om hon hinner/är frisk. Denna lördagen ska hon spela fotbollsmatch och gå på nån födelsedagsmiddag. Ska jag ligga på och fråga om hon kan ses på fredag kväll eller söndag på dagen? Känner att vi måste träffas nån mer gång snart för att det här inte ska dö ut. Känns som att det inte är en bra strategi att låta henne bestämma nästa träff?

Senast redigerad av smerk den 2019-03-13 klockan 19:02.
smerk är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-03-13, 18:59   #37134
Anton Fräs
Stark
 
Anton Fräss avatar
 
Reg.datum: Oct 2008
Inlägg: 9 035
Citat:
Ursprungligen postat av smerk Visa inlägg
Om man inte lyckas få till en andra dejt med en tjej inom två veckor, är det kört då? Hon gillar att skriva och snappa osv men hon har alltid nått på helgerna hon ska iväg på. Jag känner att det börjar bli lamt att endast sitta och skriva hela tiden och att aldrig ses. Vi hade första dejten en liten stund på dagen lördag den 2/2, sen skulle hon iväg, och jag med. Senaste helgen var hon sjuk. Frågade i början på veckan om hon ville ses i slutet på veckan och då sade hon att det vore trevligt men att hon får se om hon hinner/är frisk. Denna lördagen ska hon spela fotbollsmatch och gå på nån födelsedagsmiddag. Ska jag ligga på och fråga om hon kan ses på fredag kväll eller söndag på dagen? Känner att vi måste träffas nån mer gång snart för att det här inte ska dö ut. Känns som att det inte är en bra strategi att låta henne bestämma nästa träff?
Jag hade kanske gjort ett försök till, typ kan du ses någon gång i nästa vecka, vid minsta tvekan hade jag helt enkelt gått vidare.
Anton Fräs är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-03-13, 19:02   #37135
Diomedea exulans
Klår sin lillasyster i armbrytning
 
Diomedea exulanss avatar
 
Reg.datum: Dec 2012
Ort: Rīga
Inlägg: 11 020
Citat:
Ursprungligen postat av smerk Visa inlägg
Om man inte lyckas få till en andra dejt med en tjej inom två veckor, är det kört då? Hon gillar att skriva och snappa osv men hon har alltid nått på helgerna hon ska iväg på. Jag känner att det börjar bli lamt att endast sitta och skriva hela tiden och att aldrig ses. Vi hade första dejten en liten stund på dagen lördag den 2/2, sen skulle hon iväg, och jag med. Senaste helgen var hon sjuk. Frågade i början på veckan om hon ville ses i slutet på veckan och då sade hon att det vore trevligt men att hon får se om hon hinner/är frisk. Denna lördagen ska hon spela fotbollsmatch och gå på nån födelsedagsmiddag. Ska jag ligga på och fråga om hon kan ses på fredag kväll eller söndag på dagen? Känner att vi måste träffas nån mer gång snart för att det här inte ska dö ut. Känns som att det inte är en bra strategi att låta henne bestämma nästa träff?
Så lägligt att jag skrev detta på förra sidan:

Citat:
Ursprungligen postat av Diomedea exulans Visa inlägg
Apropå Lafayettes dejting: Behövs den egentligen? Skälet till att jag undrar är: Är det inte så att svaret alltid är "han/hon gillar inte dig" när någon frågar "hur ska jag tolka att X gör Y?"
Fast det skulle ju stå "dejtingtråd" istället för "dejting", vad konstigt inlägget såg ut nu.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av skyffelmördarn Visa inlägg
Nu får din röv sota för din fåfänga.
Senast redigerad av Diomedea exulans; efter senaste träningspasset. Anledning: tränade
Diomedea exulans är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-03-13, 19:07   #37136
smerk
Lägg in nått kul
 
smerks avatar
 
Reg.datum: Nov 2016
Inlägg: 1 654
Citat:
Ursprungligen postat av Diomedea exulans Visa inlägg
Så lägligt att jag skrev detta på förra sidan:

''Apropå Lafayettes dejting: Behövs den egentligen? Skälet till att jag undrar är: Är det inte så att svaret alltid är "han/hon gillar inte dig" när någon frågar "hur ska jag tolka att X gör Y?"

Fast det skulle ju stå "dejtingtråd" istället för "dejting", vad konstigt inlägget såg ut nu.
Även om det är en möjlighet, behöver det nödvändigtvis vara fallet? Hon verkar vara rätt upptagen generellt, fotbollsträning och match ofta. Lär dock inte finnas en chans att hon gillar mig tillräckligt för att Avboka något sådant för att träffa mig när vi har träffats en gång. Verkar inte som hon ljuger angående sina planer på lördag, hon sade tidigare att hon skulle köpa födelsedagspresent till sin bästa kompis till lördag. Jag frågade via ett sms om hon kunde ses lördag kväll då en kompis till mig flyttat sin middag till den dagen, hon svarade direkt att hon tyvärr inte kunde..

Senast redigerad av smerk den 2019-03-13 klockan 19:12.
smerk är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-03-13, 19:11   #37137
Lafayette
Jag har frågat två år i rad, jag ger upp.
 
Lafayettes avatar
 
Reg.datum: Oct 2018
Inlägg: 519
Men du har ju tagit allt initiativ och visat intresse. Nu är det upp till henne om hon vill eller inte. Avvakta och låt henne fråga om träff säger jag. Men jag kan naturligtvis ha fel.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av StarkaUlf Visa inlägg
Livet är upp och ner, som en knäböj.
Lafayette är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-03-13, 19:16   #37138
smerk
Lägg in nått kul
 
smerks avatar
 
Reg.datum: Nov 2016
Inlägg: 1 654
Citat:
Ursprungligen postat av Lafayette Visa inlägg
Men du har ju tagit allt initiativ och visat intresse. Nu är det upp till henne om hon vill eller inte. Avvakta och låt henne fråga om träff säger jag. Men jag kan naturligtvis ha fel.
Ja, det skulle kunna vara något att köra på. Jag är dock tveksam till om hon någonsin har dejtat någon dock, känns inte som att hon är van att göra upp sådana planer. Bor i på ett litet ställe, går aldrig ut på klubb, har kompisar som aldrig går ut osv..
smerk är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-03-13, 19:17   #37139
Diomedea exulans
Klår sin lillasyster i armbrytning
 
Diomedea exulanss avatar
 
Reg.datum: Dec 2012
Ort: Rīga
Inlägg: 11 020
Citat:
Ursprungligen postat av smerk Visa inlägg
Även om det är en möjlighet, behöver det nödvändigtvis vara fallet? Hon verkar vara rätt upptagen generellt, fotbollsträning och match ofta. Lär dock inte finnas en chans att hon gillar mig tillräckligt för att Avboka något sådant för att träffa mig när vi har träffats en gång. Verkar inte som hon ljuger angående sina planer på lördag, hon sade tidigare att hon skulle köpa födelsedagspresent till sin bästa kompis till lördag. Jag frågade om hon kunde då en kompis till mig flyttat sin middag till den dagen.
Vad komplicerat, jag hängde inte ens med i den där såpoperan.

Skit i henne. Varför sitter du ensam och bekymrad och ritar upp flödesscheman i huvudet över hur saker och ting troligtvis och troligtvis inte ligger till när världen är full av tjejer som bara vill kasta sig över dig och slita av dig tröjan? Är du den mänskliga motsvarigheten till det där skummet som blir kvar längst ner i glaset när man är klar med ölen och som man inte kan bestämma sig för om man ska dricka upp eller hälla ut? Fan heller, du är motherfucking smerk, kung bland sexatleter, och om en tjej ska få äran av din gunst så måste hon göra sig förtjänt av den.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av skyffelmördarn Visa inlägg
Nu får din röv sota för din fåfänga.
Senast redigerad av Diomedea exulans; efter senaste träningspasset. Anledning: tränade
Diomedea exulans är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-03-13, 19:23   #37140
smerk
Lägg in nått kul
 
smerks avatar
 
Reg.datum: Nov 2016
Inlägg: 1 654
Citat:
Ursprungligen postat av Diomedea exulans Visa inlägg
Vad komplicerat, jag hängde inte ens med i den där såpoperan.

Skit i henne. Varför sitter du ensam och bekymrad och ritar upp flödesscheman i huvudet över hur saker och ting troligtvis och troligtvis inte ligger till när världen är full av tjejer som bara vill kasta sig över dig och slita av dig tröjan? Är du den mänskliga motsvarigheten till det där skummet som blir kvar längst ner i glaset när man är klar med ölen och som man inte kan bestämma sig för om man ska dricka upp eller hälla ut? Fan heller, du är motherfucking smerk, kung bland sexatleter, och om en tjej ska få äran av din gunst så måste hon göra sig förtjänt av den.
Jag har väl inte hängt med i matchen tillräckligt länge för att gå vidare såpass fort. Nej hon är inte den enda tjejen men det suger att investera sig i någon man gillar som person och sen bara släppa det.
smerk är inte uppkopplad   Svara med citat


Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 01:15.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)