Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Allmänt Forum
Visa resultat för omröstning: Är Mental bäst?
Ja. 7 38.89%
Nej, han är bättre än bäst. 11 61.11%
Antal röster: 18. Du får inte rösta i den här omröstningen


Stängt ämne
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2020-07-02, 08:25   #691
Fredszky
Kämpa! Kämpa! Kämpa!
 
Fredszkys avatar
 
Reg.datum: Aug 2001
Inlägg: 398
Citat:
Ursprungligen postat av Gregow Visa inlägg
Nu var det för många år sen men jag blev raggad på rätt ofta när jag hade en Nissan 200SX. Köpte den för strax under 70...
Var det tjejer i din umgängeskrets som började bli mer närgångna helt plötsligt? Var det okända tjejer som började prata med dig när du parkerade vid korvkiosken?

Eller hur gick det till?
__________________
P r o f e . t
Fredszky är inte uppkopplad  
Gammal 2020-07-02, 08:29   #692
Gregow
Registered User
 
Gregows avatar
 
Reg.datum: May 2019
Ort: Bondeska palatset
Inlägg: 4
Citat:
Ursprungligen postat av Fredszky Visa inlägg
Var det tjejer i din umgängeskrets som började bli mer närgångna helt plötsligt? Var det okända tjejer som började prata med dig när du parkerade vid korvkiosken?

Eller hur gick det till?
Okända tjejer. Hände lite då och då att de kom fram och började snacka, varpå vissa ville få sig en åktur.
Gregow är inte uppkopplad  
Gammal 2020-07-02, 08:54   #693
40plus
Registered User
 
40pluss avatar
 
Reg.datum: Mar 2019
Ort: Skåne
Inlägg: 284
Citat:
Ursprungligen postat av Läskeblask Visa inlägg
Jag tror kvinnorna uppskattar en man med lite extra i plånboken. Åtminstone så så har många jag träffat räknat med att jag står för många saker. T.ex när jag köpt bil så har det varit vår bil. Det är förståss sällan som det är en avgörande skillnad men kommer du körande i en amg mercedes och har en lyxlägenhet så väcker du garanterat mer intresse än om du icke har dessa. En annan grej som kvinnor gillar är att du kan bygga, skruva och fixa. Hur som helst så för att väcka intresse så tror jag starkt på att en snygg muskulös kropp hjälper otroligt mycket. Själv visste jag att jag inte är bra på att snacka, har varken pengar eller nåt annat som skulle väcka intresse så träningen blev ett fungerande verktyg och det gjorde en jävla skillnad. Det viktigaste är trots drn minuten nån spanar in dig.


Ni som dejtar, är ni alltid er själva? Har ni träffat nån som senare ändrat sig totalt?
Liknande för mig. Inte mycket pengar och mitt munläder är bara välsmort efter att jag är bekväm med kvinnan dvs när vi redan är ett par, att snacka upp nån okänd i brygga funkar inte.
Men jag är händig, lång, slank och muskulös så kan attrahera sliddjur ändå. Och dom stannar tills jag är så pass bekväm så jag kan börja snacka mig in i hjärtat på dom.

Träning, hyfsad fysik och det extra självförtroendet hyfsad fysik ger är helt klart genvägen till kvinnor för oss "vanliga" som varken är rika, har välbetalda jobb eller ser ut som fotomodeller.
40plus är inte uppkopplad  
Gammal 2020-07-02, 08:55   #694
Läskeblask
Registered User
 
Reg.datum: Jun 2015
Inlägg: 537
Tjejer tycker väl att den bilen ser dyr eller speciell ut och lockas på det sättet. Lite som jag själv reagerar om en tjej säger sig vara läkare. Det är inte yrket, det är det att hon troligtvis inte är stendum eller helt utan driv. En bil kan ju tolkas som att man har det bra ekonomiskt, behöver ju inte vara själva bilen som är grejjen
Läskeblask är inte uppkopplad  
Gammal 2020-07-02, 09:11   #695
Fredszky
Kämpa! Kämpa! Kämpa!
 
Fredszkys avatar
 
Reg.datum: Aug 2001
Inlägg: 398
Så om jag lägger ihop kunskapen här.

Tjejer gillar bilar som ser dyra ut (men de behöver inte vara dyra egentligen, för dom har ingen koll).
Tjejer gillar Tesla, då är man miljömedveten och rik.

En 2021 Tesla CyberTruck borde göra susen!



(ssshhhh... de ser inte skillnaden!)
__________________
P r o f e . t
Fredszky är inte uppkopplad  
Gammal 2020-07-02, 09:36   #696
Diomedea exulans
Klår sin lillasyster i armbrytning
 
Diomedea exulanss avatar
 
Reg.datum: Dec 2012
Ort: Rīga
Inlägg: 11 020
Citat:
Ursprungligen postat av Fredszky Visa inlägg
Så om jag lägger ihop kunskapen här.

Tjejer gillar bilar som ser dyra ut (men de behöver inte vara dyra egentligen, för dom har ingen koll).
Tjejer gillar Tesla, då är man miljömedveten och rik.

En 2021 Tesla CyberTruck borde göra susen!



(ssshhhh... de ser inte skillnaden!)
Bli kvinnomisshandlare på det, och du har titeln Världens sexigaste man -20 i fickan.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av skyffelmördarn Visa inlägg
Nu får din röv sota för din fåfänga.
Senast redigerad av Diomedea exulans; efter senaste träningspasset. Anledning: tränade
Diomedea exulans är inte uppkopplad  
Gammal 2020-07-02, 09:50   #697
trädgårdsmöbel
d-bag
 
trädgårdsmöbels avatar
 
Reg.datum: Jun 2016
Inlägg: 1 234
Jag har ingen aning egentligen, men jag tror båt äger bil när det gäller fordonsraggning. Flygplan-helikopter-båt-bil-moped.
trädgårdsmöbel är uppkopplad nu  
Gammal 2020-07-02, 10:29   #698
Läskeblask
Registered User
 
Reg.datum: Jun 2015
Inlägg: 537
Ett välinrett mysigt hus tar ändå priset
Läskeblask är inte uppkopplad  
Gammal 2020-07-02, 10:55   #699
Gregow
Registered User
 
Gregows avatar
 
Reg.datum: May 2019
Ort: Bondeska palatset
Inlägg: 4
Hus, båtar och flygplan är inget man bara svänger in med på macken för att åka därifrån med en hona i sällskap.
Gregow är inte uppkopplad  
Gammal 2020-07-02, 11:09   #700
Läskeblask
Registered User
 
Reg.datum: Jun 2015
Inlägg: 537
Citat:
Ursprungligen postat av Gregow Visa inlägg
Hus, båtar och flygplan är inget man bara svänger in med på macken för att åka därifrån med en hona i sällskap.
Nej men om man nätraggar så kan man ju ha bilder på dessa t.ex. på krogen är det utseendet som gäller.
Läskeblask är inte uppkopplad  
Gammal 2020-07-02, 11:48   #701
Akerhage
Horny user
 
Akerhages avatar
 
Reg.datum: Jan 2011
Ort: Gräddhyllan Göteborg
Inlägg: 360
Citat:
Ursprungligen postat av Läskeblask Visa inlägg
Ett välinrett mysigt hus tar ändå priset
Hund har funkat för mig också utöver materiella saker som bil, båt,hus etc.

Till och med så bra en gång att jag fick med mig en tjej hem från gatan (OBS ej prostituerad som det lät nu). Jag var ute med hunden och hon ville klappa den och vi pratade lite, varpå av någon anledning hon följde med hem och gick "hela vägen". Vi bytte inga nummer eller något, hördes inte av mer efter det.

Detta var väl 12 år sedan ca när min vovve var 2 år gammal. Varken jag eller hund hade gjort en liknande sak idag, men roligt kunna berätta
Akerhage är inte uppkopplad  
Gammal 2020-07-02, 12:59   #702
Läskeblask
Registered User
 
Reg.datum: Jun 2015
Inlägg: 537
Jag drog förr en massa rövarhistorier om att jag var utbildad ingenjör, älskade hundar och barn men ärligt sagt så märkte jag sällan att det skulle ha gett effekt. Iofs så var dessa inte ut efter nåt allvarligt antar jag. Tjejer har ofta själv behov av att berätta om sina karriärer har jag lagt märke till. Om de gör det av berättandets glädje eller för att imponera vet jag ej.
Läskeblask är inte uppkopplad  
Gammal 2020-07-02, 13:16   #703
delta_mats
Illrar pillrar
 
delta_matss avatar
 
Reg.datum: Jul 2005
Ort: Skogen
Inlägg: 5 089
Citat:
Ursprungligen postat av Läskeblask Visa inlägg
Ett välinrett mysigt hus tar ändå priset
Jag kan intyga detta, inget hus dock utan en lgh. Men en fin lägenhet som är snyggt inredd. Dvs ingen sunkig ungkarlslya. Alla tjejer som jag tog hem då jag dejtade blev imponerande, då tycker jag själv inte det är något märkvärdigt alls, men är stilmedveten och vet vad som funkar med vad.
__________________
NO FEAT IS BEYOND MY REACH, I WILL WRITE MY OWN DESTINY.

Cardio Freak With Science
En Svensk Klassiker 2019/2020
PB: Böj 185 kg. Bänk 137,5 kg. Mark 235 kg.
delta_mats är inte uppkopplad  
Gammal 2020-07-02, 14:57   #704
Angel
Ge mig nått fint nu!
 
Reg.datum: Feb 2004
Inlägg: 5 239
Citat:
Ursprungligen postat av Läskeblask Visa inlägg
Med pengar menar jag att man har en 200-300 000 bil, hus på 2,5 milj och kan unna sig lite semestrar osv
Det var ett billigt hus, det kostade min lilla lägenhet
Angel är inte uppkopplad  
Gammal 2020-07-02, 15:00   #705
Angel
Ge mig nått fint nu!
 
Reg.datum: Feb 2004
Inlägg: 5 239
Citat:
Ursprungligen postat av Gregow Visa inlägg
Nu var det för många år sen men jag blev raggad på rätt ofta när jag hade en Nissan 200SX. Köpte den för strax under 70...
Förlåt men Nissan200 var en riktigt cool bil när jag var typ 16-17. Förstår att det blev impade. Jag hade t.o.m. en pojkvän med en Nissan 200 en gång i tiden
Angel är inte uppkopplad  


Stängt ämne


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 22:32.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)