Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Diet, Deff & Fettminskning

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2012-07-22, 13:23   #136
bear.flowertwig
Fluortanten
 
bear.flowertwigs avatar
 
Reg.datum: Jan 2003
Inlägg: 4 176
Citat:
Ursprungligen postat av elegantmachine Visa inlägg
Surdegsbröd (lågt GI, håller en mätt länge), råggröt (samma där), jordgubbar, vattenmelon, dippgurka (från lokala gårdbutiken), sallad, kokta grönsaker.

Gick ner i vikt ganska flitigt förra året och var så nära drömvikten. Tränade en gång om dagen hemma. Sen fick jag medicin. Det blev lösgodis varje dag. Blev abstinensliknande besvär. Av och på dietande = 15kg upp på tre månader. Nu har jag 7 kg kvar tills jag är där jag var innan det gick utför. Fruktansvärt drygt, speciellt när man investerat i en helt ny garderob man blivit för tjock för Nu har jag börjat röka igen (dåligt, jag vet), men hellre det och fysiskt aktiv (cyklar varje dag), än sedentär och tristessätning.

Kan tillägga att shiratakenudlar (eller fitnessnudlar, om man vill ruinera sig) är grymt bra för de som lider av celiaki, diabetes eller med IBS(som jag) där magen ballar ur av spannmål. Skitgoda. Sen kan man äta hur mycket man vill av det.

Vill man döda sin aptit, är tjockisTV ett ypperligt sätt att göra det på, alt. matdokumentärer (om hur dålig, vidrig matindustrin är).
Var köper man det?
__________________
No homo IMHO.
bear.flowertwig är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2012-07-22, 16:48   #137
Tompeii
Registered User
 
Reg.datum: Oct 2006
Inlägg: 48
Helt klart simplyshredded.com!

/T
Tompeii är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-01-16, 15:14   #138
dietmovement
Registered User
 
Reg.datum: Feb 2013
Inlägg: 21
För mig har Pepsi Max hjälpt väldigt mycket under deff. Under en deff så drack jag istället 1-1,5 liter grönt te per dag vilket även det hjälpte relativt mycket. I övrigt och utanför intag av olika saker så upplever jag att det gäller att hålla sig hyfsat sysselsatt så att man inte går omkring och tänker på mat hela tiden.
dietmovement är inte uppkopplad   Svara med citat


Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 15:47.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)