Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gammal 2009-09-04, 19:40   #1
Allan
Går i vanliga skor.....
 
Allans avatar
 
Reg.datum: Jan 2002
Ort: JAKOBSBERG!
Inlägg: 21 341
Tips för uppdaterade bilder i journalerna

Ser att det är många som skriver "nya bilder på sidan 94" eller liknande. För mig som visar maximalt antal inlägg per sida blir det helt vansinnigt - det kan vara sidan 42 för mig.
Gör istället så här:
Kopiera länkadressen för just den posten. Den får man fram genom att högerklicka på #-tecknet uppe till höger i just den posten, och välja kopiera länkadress. Och så klistrar man in den i sin signatur.

Vill man göra det snyggare så skriver man "nya bilder här" > därefter markerar man ordet "här" > sen klickar man på ikonen och sen klistrar man in samma länkadress.


Då behöver vi andra bara klicka på ordet här och sen kommer vi till rätt ställe...

Och ja, den här posten ska ligga en stund i Allmänt men kommer att klistras i journaldelen
__________________
Alfahanne supreme

Jag älskar små kaniner, men det är gott med en rejäl biff ibland också....

Blogg:Att inte kunna skriva "Mitt Sommarlov!" när skolan börjar
Allan är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2013-08-18, 06:43   #2
Pitepalt
Registered User
 
Pitepalts avatar
 
Reg.datum: Aug 2012
Inlägg: 471
Citat:
Ursprungligen postat av Allan Visa inlägg
Ser att det är många som skriver "nya bilder på sidan 94" eller liknande. För mig som visar maximalt antal inlägg per sida blir det helt vansinnigt - det kan vara sidan 42 för mig.
Gör istället så här:
Kopiera länkadressen för just den posten. Den får man fram genom att högerklicka på #-tecknet uppe till höger i just den posten, och välja kopiera länkadress. Och så klistrar man in den i sin signatur.

Vill man göra det snyggare så skriver man "nya bilder här" > därefter markerar man ordet "här" > sen klickar man på ikonen och sen klistrar man in samma länkadress.


Då behöver vi andra bara klicka på ordet här och sen kommer vi till rätt ställe...

Och ja, den här posten ska ligga en stund i Allmänt men kommer att klistras i journaldelen
Pitepalt är inte uppkopplad   Svara med citat


Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 17:05.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)