Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gammal 2014-06-06, 07:30   #12541
The_RobRoy
Living the good life
 
The_RobRoys avatar
 
Reg.datum: Jul 2004
Ort: Hongkong
Inlägg: 1 787
Citat:
Ursprungligen postat av mangemani Visa inlägg
jag gör och målar tennsoldater, jag gör just nu karoliner och postade stolt och glatt upp bilder på några, inklusive en fanbärare med den svenska flaggan, på ett krigs forum.
blev nästan direkt påhoppad utav några som sa att jag inte skulle posta den svenska flaggan och inte heller karoliner och några gav mig rasist stämpeln och innan jag ens hann att förklara och försvara mig själv, så togs min tråd bort(någon rapporterade skulle jag tro).
jag fattar ingenting och jag hoppas någon här kan förklara.
hur hatar/ogillar jag invandrare då jag gör och målar karoliner där svenska flaggan är inkluderad? hur tänker dessa människor?
har det verkligen gått så tragiskt långt nu allt detta rasist tjafs? fann detta bara absurt=/
Fan du ger mig ångest att flytta hem till Sverige
__________________
Iron addict for life
The_RobRoy är inte uppkopplad  
Gammal 2014-06-06, 08:13   #12542
Tyrwing
Registered User
 
Tyrwings avatar
 
Reg.datum: Dec 2011
Ort: HPC Växjö
Inlägg: 1 909
Citat:
Ursprungligen postat av mangemani Visa inlägg
jag gör och målar tennsoldater, jag gör just nu karoliner och postade stolt och glatt upp bilder på några, inklusive en fanbärare med den svenska flaggan, på ett krigs forum.
blev nästan direkt påhoppad utav några som sa att jag inte skulle posta den svenska flaggan och inte heller karoliner och några gav mig rasist stämpeln och innan jag ens hann att förklara och försvara mig själv, så togs min tråd bort(någon rapporterade skulle jag tro).
jag fattar ingenting och jag hoppas någon här kan förklara.
hur hatar/ogillar jag invandrare då jag gör och målar karoliner där svenska flaggan är inkluderad? hur tänker dessa människor?
har det verkligen gått så tragiskt långt nu allt detta rasist tjafs? fann detta bara absurt=/
Dessa människor är djupt sjuka individer med ett självskade beteende och en jävla massa självömkan (jag är minsann en fin och god anti-rasist och mycket bättre än alla andra!!!11"). Man måste kompensera allt ont som vi svenskar har "gjort" genom att hitta rasism överallt. Om det sedan är baserat på intet, desto bättre för dessa psykopater.

Posta gärna bilder i den allmänna bildtråden på Kolo? Jag skulle gärna vilja se tennsoldaterna.
__________________
Total: [ 635 ] Knäböj: [ 235 ] Bänkpress: [ 140 ] Marklyft: [ 260 ] @ 112,1
Tyrwings Journal
Citat:
Ursprungligen postat av justblaze Visa inlägg
... givetvis trillar någon in på styrkelyft och då får man acceptera det.
Tyrwing är inte uppkopplad  
Gammal 2014-06-06, 08:42   #12543
StarkaUlf
Längtar till jul.
 
StarkaUlfs avatar
 
Reg.datum: Nov 2008
Inlägg: 9 708
Citat:
Ursprungligen postat av The_RobRoy Visa inlägg
Fan du ger mig ångest att flytta hem till Sverige
Don't gör it, it's not värt it
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av ceejay Visa inlägg
Skulle vända läraren upp och ner och säga att jag kan göra detta pga bänkpress med brygga och djupa böjar.
StarkaUlf är uppkopplad nu  
Gammal 2014-06-06, 17:01   #12544
kaer
Gillar just DIG!
 
Reg.datum: May 2005
Ort: Södermalm
Inlägg: 479
Citat:
Ursprungligen postat av mangemani Visa inlägg
jag gör och målar tennsoldater, jag gör just nu karoliner och postade stolt och glatt upp bilder på några, inklusive en fanbärare med den svenska flaggan, på ett krigs forum.
blev nästan direkt påhoppad utav några som sa att jag inte skulle posta den svenska flaggan och inte heller karoliner och några gav mig rasist stämpeln och innan jag ens hann att förklara och försvara mig själv, så togs min tråd bort(någon rapporterade skulle jag tro).
jag fattar ingenting och jag hoppas någon här kan förklara.
hur hatar/ogillar jag invandrare då jag gör och målar karoliner där svenska flaggan är inkluderad? hur tänker dessa människor?
har det verkligen gått så tragiskt långt nu allt detta rasist tjafs? fann detta bara absurt=/
Allvarligt, på ett krigsforum? Där om någonstans borde det väl finnas en del historiskt kunskap och kunna sätta saker i sitt sammanhang.
Helvete vad knäppt. Du har min sympati iallafall.
__________________
Rome wasn't built in a day
kaer är inte uppkopplad  
Gammal 2014-06-06, 17:18   #12545
mangemani
Amiga forever
 
mangemanis avatar
 
Reg.datum: Feb 2003
Ort: sundsvall
Inlägg: 5 984
Citat:
Ursprungligen postat av The_RobRoy Visa inlägg
Fan du ger mig ångest att flytta hem till Sverige
på egen risk=/

Citat:
Ursprungligen postat av Tyrwing Visa inlägg
Dessa människor är djupt sjuka individer med ett självskade beteende och en jävla massa självömkan (jag är minsann en fin och god anti-rasist och mycket bättre än alla andra!!!11"). Man måste kompensera allt ont som vi svenskar har "gjort" genom att hitta rasism överallt. Om det sedan är baserat på intet, desto bättre för dessa psykopater.

Posta gärna bilder i den allmänna bildtråden på Kolo? Jag skulle gärna vilja se tennsoldaterna.
det stämmer nog, men i ett par tennfigurer där syftet bara var att visa upp i krigs historiskt syfte=/?
hade ärligt talat ingen aning om att karoliner var så stötande och svenska flaggan ser man ju överallt... ja jag fattar inte=/
hade jag postat bilder på tågande SS soldater där hakkors flaggan skiner upp längst fram, då hade jag förstått reaktionerna.

håller just nu på att måla en hel bataljon på marsch, när den är klar så kan jag posta, om nu inte kollo också har några medlemmar med invändningar mot karoliner dvs?


Citat:
Ursprungligen postat av kaer Visa inlägg
Allvarligt, på ett krigsforum? Där om någonstans borde det väl finnas en del historiskt kunskap och kunna sätta saker i sitt sammanhang.
Helvete vad knäppt. Du har min sympati iallafall.
exakt min tanke, de om inte andra borde väl inte reagera som de nu gjorde och ha förstått att det bara var i krigs syfte jag postade.
men jag hyser inga agg mot dem, var säkert bara någon/några ungdomar med allt för lite att göra som såg en svensk flagga och det klickade "rasist" i huvudet på dem följt utav en moderator som reagerade lite väl överdrivet hårt.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av King Grub Visa inlägg
Livet är inte värt att leva om man inte ligger på minst 60 fps konstant.
"Stora tänkare har alltid mött kraftig opposition från mediokra tänkare"

Kunskap är en personlig upplevelse. Allt annat är bara information
mangemani är inte uppkopplad  
Gammal 2014-06-06, 18:52   #12546
agazza
Registered User
 
agazzas avatar
 
Reg.datum: Jan 2007
Ort: Reser runt
Inlägg: 3 905
Citat:
Ursprungligen postat av mangemani Visa inlägg
tennsoldater
tråkigt folk, men du påminde mig om att jag har massor av formar för detta sen jag var liten, och det är ju roligt
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av mini Visa inlägg
Jag ber om ursäkt å hela kvinnosläktets vägnar. Vi skäms. Vi är dåliga flickor.
20:35 2009-11-08
öh, jag har börjat träna igen.
agazza är inte uppkopplad  
Gammal 2014-06-06, 19:40   #12547
mangemani
Amiga forever
 
mangemanis avatar
 
Reg.datum: Feb 2003
Ort: sundsvall
Inlägg: 5 984
Citat:
Ursprungligen postat av agazza Visa inlägg
tråkigt folk, men du påminde mig om att jag har massor av formar för detta sen jag var liten, och det är ju roligt
tråkiga, kanske det, men resultatet utav det vi gör i slutändan, väldigt vackert.
vad har du för formar då? några du vill sälja?
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av King Grub Visa inlägg
Livet är inte värt att leva om man inte ligger på minst 60 fps konstant.
"Stora tänkare har alltid mött kraftig opposition från mediokra tänkare"

Kunskap är en personlig upplevelse. Allt annat är bara information
mangemani är inte uppkopplad  
Gammal 2014-06-06, 20:15   #12548
Oxe
Leg Siúmpba unstrutor,ü¨¨
 
Oxes avatar
 
Reg.datum: Mar 2002
Ort: Inte hemma tyvärr
Inlägg: 420
Lögnaktiga Gojnare, ligger högt upp på listan just nu
__________________
"Oderint dum metuant"
"Do you want to know the truth ? It dont matter, because you cant handle the truth !"
"Mitt samvete är helt rent då det aldrig har använts"
"Enda gången jag backar är när jag tar sats"
Oxe är inte uppkopplad  
Gammal 2014-06-06, 20:17   #12549
agazza
Registered User
 
agazzas avatar
 
Reg.datum: Jan 2007
Ort: Reser runt
Inlägg: 3 905
Citat:
Ursprungligen postat av mangemani Visa inlägg
tråkiga, kanske det, men resultatet utav det vi gör i slutändan, väldigt vackert.
vad har du för formar då? några du vill sälja?
är dom kvar så får du dom, jag var så liten så jag kommer inte ihåg. Men det ar en hel icapåse
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av mini Visa inlägg
Jag ber om ursäkt å hela kvinnosläktets vägnar. Vi skäms. Vi är dåliga flickor.
20:35 2009-11-08
öh, jag har börjat träna igen.
agazza är inte uppkopplad  
Gammal 2014-06-08, 07:59   #12550
mela
#curl4lajf
 
melas avatar
 
Reg.datum: Apr 2005
Inlägg: 13 880
Många rökare. Varför är man så respektlös att man tänder en cigg när man står i ett publikhav på en gatukonsert? Seriöst?
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av ceejay Visa inlägg
Mela, jag gillar dig.
Citat:
Ursprungligen postat av Nattljus Visa inlägg
Jag älskar henne, så jag vinner
mela är inte uppkopplad  
Gammal 2014-06-08, 09:03   #12551
WHITEFOLKS
Registered User
 
WHITEFOLKSs avatar
 
Reg.datum: Sep 2003
Inlägg: 4 745
Någon hade skruvat i skruvarna till gardinstången utan plugg, nu är det löst och hålet för stort typ.

Vad kan jag fylla hålet med om något för att skruva i samma hål igen om möjligt?
WHITEFOLKS är inte uppkopplad  
Gammal 2014-06-08, 09:16   #12552
Nordenator
:D
 
Nordenators avatar
 
Reg.datum: Apr 2006
Ort: Göteborg
Inlägg: 964
Citat:
Ursprungligen postat av WHITEFOLKS Visa inlägg
Någon hade skruvat i skruvarna till gardinstången utan plugg, nu är det löst och hålet för stort typ.

Vad kan jag fylla hålet med om något för att skruva i samma hål igen om möjligt?
Gissar att spackel kanske blir något poröst för att bära bra, men plastic padding borde väl göra jobbet. Någon hantverkare kanske har något bättre förslag, men det är min första tanke i alla fall.
__________________
Journal - 110 Bänk 150 Böj 195 Mark @ ~90 kilo svag
Nordenator är inte uppkopplad  
Gammal 2014-06-08, 09:25   #12553
Lasse Kongo
Fuck gymmet, Yeaaah TV spel
 
Lasse Kongos avatar
 
Reg.datum: Jun 2003
Inlägg: 5 324
Jobbet, jag jobbar för 3 (ingen överdrift) och tydligen ska jag snart jobba för 4, har jag 4 personers lön? Nej.

Jag trivs med mitt jobb men nu har de tappat mig alltså, dags att kolla nytt efter sommaren, ska dra när det blir som värst för dem xD
__________________
Lasse Kongo är inte uppkopplad  
Gammal 2014-06-08, 09:25   #12554
WHITEFOLKS
Registered User
 
WHITEFOLKSs avatar
 
Reg.datum: Sep 2003
Inlägg: 4 745
Citat:
Ursprungligen postat av Nordenator Visa inlägg
Gissar att spackel kanske blir något poröst för att bära bra, men plastic padding borde väl göra jobbet. Någon hantverkare kanske har något bättre förslag, men det är min första tanke i alla fall.
Jag tänkte mig typ pl400 eller liknande bygglim? Dock hittar jag inte pl400 på närmaste bauhaus så tänkte om någon hade tips på specifika produkter (och om det faktiskt funkar att göra så)
WHITEFOLKS är inte uppkopplad  
Gammal 2014-06-08, 09:27   #12555
G_lund
En påse med mos.
 
G_lunds avatar
 
Reg.datum: Feb 2006
Inlägg: 1 243
Citat:
Ursprungligen postat av WHITEFOLKS Visa inlägg
Jag tänkte mig typ pl400 eller liknande bygglim? Dock hittar jag inte pl400 på närmaste bauhaus så tänkte om någon hade tips på specifika produkter (och om det faktiskt funkar att göra så)
En blandning av sågspån och trälim skulle jag testat med.
(ren gissning)
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av ceejay Visa inlägg
Ska till akuten strax när mobilen är laddad
G_lund är inte uppkopplad  


Stängt ämne

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 16:30.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)