Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gammal 2005-05-01, 21:46   #31
Jorgen
Blibloblooobli
 
Jorgens avatar
 
Reg.datum: Apr 2002
Ort: SKÅNE
Inlägg: 27 347
Får jag ge en domarjävels synpunkt på det hela?

Ja, det kommer jag att göra i vilket fall som helst.

I mina ögon var Martin en klar vinnare. Visst har Sune en imponerande överkropp, ffa armarna och en köttig rygg, men det räcker inte när man möter någon som är mer komplett och riktigt hård. Sune saknade hårdhet på benen, ffa baksidan och gluttarna och såg väldigt bred (i en negativ bemärkelse) ut i sidechesten. Han hade dessutom en väldigt dålig linepose.

//Jörgen
__________________


Citat:
Ursprungligen postat av rubusvulvan Visa inlägg
alltså mannen jag svär på gud du skriver med flera ord
Jorgen är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2005-05-02, 19:14   #32
Herkulez
Banned
 
Reg.datum: Apr 2003
Ort: *** region norr
Inlägg: 14 295
Citat:
Ursprungligen postat av Jorgen
Får jag ge en domarjävels synpunkt på det hela?

Ja, det kommer jag att göra i vilket fall som helst.

I mina ögon var Martin en klar vinnare. Visst har Sune en imponerande överkropp, ffa armarna och en köttig rygg, men det räcker inte när man möter någon som är mer komplett och riktigt hård. Sune saknade hårdhet på benen, ffa baksidan och gluttarna och såg väldigt bred (i en negativ bemärkelse) ut i sidechesten. Han hade dessutom en väldigt dålig linepose.

//Jörgen


av att dömma alla bilder (ja tom dom obligatoriska) så var Martin en klar vinnare, visst sune är freakig, men martin är komplett.....och Freakig, hård överallt och inte bara på överkroppen som dom tenderar att vara i dom viktklasserna oftast.
Herkulez är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2005-05-02, 19:48   #33
Allan
Går i vanliga skor.....
 
Allans avatar
 
Reg.datum: Jan 2002
Ort: JAKOBSBERG!
Inlägg: 21 341
Vill bara påpeka att en del av oss som tyckte att Sune skulle ha vunnit har sett rätt många tävlingar och dömt litegrann också. Visst, Kellström vann men att påstå att det var solklart är väl att ta i...


allan
__________________
Alfahanne supreme

Jag älskar små kaniner, men det är gott med en rejäl biff ibland också....

Blogg:Att inte kunna skriva "Mitt Sommarlov!" när skolan börjar
Allan är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2005-05-02, 20:28   #34
Joachim B
Registered User
 
Reg.datum: Apr 2001
Ort: Göteborg
Inlägg: 652
Citat:
Ursprungligen postat av Allan
Vill bara påpeka att en del av oss som tyckte att Sune skulle ha vunnit har sett rätt många tävlingar och dömt litegrann också. Visst, Kellström vann men att påstå att det var solklart är väl att ta i...


allan
Jag vill inte vara dryg, Allan. Dock var det i detta fall tämligen solklart. Dessvärre var inte ljuset speciellt bra vilket gjorde att de som satt längre bak i lokalen inte uppfattade de tävlandes hårdhet på samma sätt. Detta var lite till Sunes fördel som hade mörkare färg och mer olja. Dock hade Martin mer färg till finalen.
En annan grej som inte var bra var reklamskyltarna som satt i höjd med de tävlande, varav en av dessa var vit. När de tävlande stod framför denna såg man inte mycket av fysiken om man inte satt på de främsta raderna.

Och om dessa experter varit på många tävlingar och även dömt så borde de veta att det är stor skillnad på att se de tävlande från domarplats och första rad, mot vad det är att se dem några rader bak, från mitten eller längst bak i arenan. Dessutom bör de även veta vilka bedömningskriterier som gäller. Sune hade bättre armar och något tjockare rygg än Martin, vilket knappast räcker till en seger. Jörgen sammanfattade det hela väldigt bra ovan.
__________________
Joachim Bartoll
Kommunikationsdirektör, Redaktionschef
MM Sports
Joachim B är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2005-05-02, 20:48   #35
pellepedal
Registered User
 
pellepedals avatar
 
Reg.datum: Mar 2004
Ort: In your mothers bedroom
Inlägg: 2 740
Martin vann med raka domarettor.
Gilla läget!
pellepedal är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2005-05-04, 10:19   #36
Alexfit
Registered User
 
Alexfits avatar
 
Reg.datum: Mar 2005
Inlägg: 12
Dom flesta dommarna sa att det såg ganska close ut framifrån, men när dom vände på sig så var alt avgjort. Martin var mycket jämnare och hårdare enn vad Sune var.

All kredit til Roger på Gymgros*isten i Göteborg som har gjort Martins diet. Han har lyckats med det som många andra inte har fått til. Han vet vad han pratar om. Han är Sveriges svar på Chad Nicolls.

mvh
Alexfit
Alexfit är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2005-05-06, 18:47   #37
Lasse Kongo
Fuck gymmet, Yeaaah TV spel
 
Lasse Kongos avatar
 
Reg.datum: Jun 2003
Inlägg: 5 324
Citat:
Ursprungligen postat av Alexfit
Dom flesta dommarna sa att det såg ganska close ut framifrån, men när dom vände på sig så var alt avgjort. Martin var mycket jämnare och hårdare enn vad Sune var.

All kredit til Roger på Gymgros*isten i Göteborg som har gjort Martins diet. Han har lyckats med det som många andra inte har fått til. Han vet vad han pratar om. Han är Sveriges svar på Chad Nicolls.

mvh
Alexfit
Hur såg dieten ut i korta drag då, om du nu vet det.
Lasse Kongo är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2005-05-06, 20:11   #38
Alexfit
Registered User
 
Alexfits avatar
 
Reg.datum: Mar 2005
Inlägg: 12
Citat:
Ursprungligen postat av Lasse Kongo
Hur såg dieten ut i korta drag då, om du nu vet det.
Jag vet hur den var men det är upp til Roger själv att avslöja om han har lust. Alt är individuelt annpassat och det kräver mycket av personen som ska följa det, mer enn dom flesta orkar. Men så blir resultaten därefter också
Alexfit är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2005-05-06, 23:20   #39
Lasse Kongo
Fuck gymmet, Yeaaah TV spel
 
Lasse Kongos avatar
 
Reg.datum: Jun 2003
Inlägg: 5 324
Citat:
Ursprungligen postat av Alexfit
Jag vet hur den var men det är upp til Roger själv att avslöja om han har lust. Alt är individuelt annpassat och det kräver mycket av personen som ska följa det, mer enn dom flesta orkar. Men så blir resultaten därefter också
Well, misstänkte att du skulle skriva att den var typ hemlig..

Dock är det ju ingen hemlighet hur man tappar fett, men vi hoppas väl Roger avslöjar denna hemliga diet, kan vara rolig läsning.
Lasse Kongo är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2005-05-07, 06:23   #40
Alexfit
Registered User
 
Alexfits avatar
 
Reg.datum: Mar 2005
Inlägg: 12
Citat:
Ursprungligen postat av Lasse Kongo
Well, misstänkte att du skulle skriva att den var typ hemlig..

Dock är det ju ingen hemlighet hur man tappar fett, men vi hoppas väl Roger avslöjar denna hemliga diet, kan vara rolig läsning.
Jag vill inte berätta något sedan Roger tar sig betalt för att vara coach så det hade ju inte varit rättvist mot honom.
Alexfit är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2005-05-07, 14:21   #41
Myten
Banned
 
Mytens avatar
 
Reg.datum: Aug 2003
Inlägg: 2 596
Ja han va ju skapligt hård själv när det bagav sig, så det verkar finnas nått där!
Myten är inte uppkopplad   Svara med citat


Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 12:53.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)