Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Träningsjournaler & Bilder

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2009-11-23, 16:28   #1216
Jontez
Registered User
 
Jontezs avatar
 
Reg.datum: Jul 2006
Ort: Stockholm
Inlägg: 2 053
Bra jävla tryck i knäböjen marken ser bra ut också. Jag vågar typ inte köra tung mark, men ska ändå gå på och köra byggarreps nu så jag klarar mig där ifrån

Var också och såg new moon med tjejen. Var på rigoletto med 1000 fjortisar som satt och skrek som fan när han slet av sig sin tröja och fick ju såklart dissen av tjejen också :P "om du ser ut sådär någon gång, omg!" typ, va i helvete bara för att man ligger på bulkform nu. haha. Vad sa din tjej?

Edit: Ligger du på deff nu? det har jag fan missat
__________________
Min träningsjournal
Min blogg
Jontez är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-11-23, 16:42   #1217
Ristretto
Risotto
 
Ristrettos avatar
 
Reg.datum: Oct 2009
Inlägg: 5 687
Shit vad bra ökningar du gjort. Inspiration!
__________________
Journal: Scuderia Gluteus
Ristretto är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-11-23, 16:48   #1218
Action Fighter
Batman
 
Action Fighters avatar
 
Reg.datum: Aug 2008
Ort: Stockholm
Inlägg: 814
Citat:
Ursprungligen postat av mattilainen Visa inlägg
haha ja alla vill se den Den var riktigt bra faktiskt. Han var snyggt vältränad. Trapsen stack ut som fan, gillade hans fysik. Det är lite av en optimal fysik. Kanske lite större armar och axlar på honom bara
Lol, läste nyss att han bara är 17 bast, trodde han var bra mycket äldre för att vara ärlig. Skulle dock vilja se lite mer rygg och pecs(mina favoriter ya know).

Bra mark och knäböj i ditt senaste pass. Bra bänkar också för den delen!
Action Fighter är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-11-24, 22:23   #1219
powderdog
Kött fii faan
 
powderdogs avatar
 
Reg.datum: May 2009
Inlägg: 1 810
Riktigt fina böjar!!!

Hur länge har du hållt på med BJJ? Hade du gått kampsport innan du började.

funderar på att börja träna MMA, men har ingen tidigare grund att stå på.
__________________
STYRKETRÄNING

LÖPNING
powderdog är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-11-25, 08:37   #1220
DudX
Registered User
 
DudXs avatar
 
Reg.datum: Dec 2006
Ort: Gjøvik, Norge
Inlägg: 1 325
Jag vill se bilder din biffkaka!
__________________
Målvikt: ~95kg
Försöker bli stark
DudX är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-11-28, 15:05   #1221
Vassblad
Registered User
 
Vassblads avatar
 
Reg.datum: Dec 2008
Ort: Danderyd
Inlägg: 456
Härligt att BJJ ger resultat även inom gymmet Jag vill också se bilder
__________________
Journalen

Citat:
Ursprungligen postat av rooz Visa inlägg
Vad jag erfar har du fyllestyrt olika fordon, mer än en gång. Allt från cyklar till blondiner
Vassblad är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-11-29, 20:42   #1222
mattilainen
Registered User
 
mattilainens avatar
 
Reg.datum: May 2007
Ort: Uddevalla
Inlägg: 5 473
Citat:
Ursprungligen postat av Jontez Visa inlägg
Bra jävla tryck i knäböjen ;marken ser bra ut också. Jag vågar typ inte köra tung mark, men ska ändå gå på och köra byggarreps nu så jag klarar mig där ifrån

Var också och såg new moon med tjejen. Var på rigoletto med 1000 fjortisar som satt och skrek som fan när han slet av sig sin tröja och fick ju såklart dissen av tjejen också :P "om du ser ut sådär någon gång, omg!" typ, va i helvete bara för att man ligger på bulkform nu. haha. Vad sa din tjej?

Edit: Ligger du på deff nu? det har jag fan missat
Tack! Förlåt att jag är så seg på att svara.. Jag ska börja köra lugn mark nu och enbart köra på teknik för att inte skada mig. Min flickvän sa att efter bion "Ser du, jag sa ju att jag kommer stanna hos dig!"

Citat:
Ursprungligen postat av Ristretto Visa inlägg
Shit vad bra ökningar du gjort. Inspiration!
Tack som fan! Langar upp bilder när jag känner mig lite snyggare haha

Citat:
Ursprungligen postat av Action Fighter Visa inlägg
Lol, läste nyss att han bara är 17 bast, trodde han var bra mycket äldre för att vara ärlig. Skulle dock vilja se lite mer rygg och pecs(mina favoriter ya know).

Bra mark och knäböj i ditt senaste pass. Bra bänkar också för den delen!
Tack som fan! Jag känner att sjukdomar förstör min träning Hoppas det blir bra snart iaf så jag får visa mig bättre

Citat:
Ursprungligen postat av powderdog Visa inlägg
Riktigt fina böjar!!!

Hur länge har du hållt på med BJJ? Hade du gått kampsport innan du började.

funderar på att börja träna MMA, men har ingen tidigare grund att stå på.
Tack mannen! Jag har hållt på nu i några månder men jag har alltid varit intresserad och gått i brottning som yngre, började med kamp jujutsu som 14 åring och slutade när jag hade orange bälte för att jag fick gå upp i vuxengruppen 2 år tidigare än man ska Jag som ville träna med mina kompisar! Jag har även kört mycket shooto och liknande. Har alltid haft tekniken för kampsport haha

MMA är ju inget du tränar utan det är ju att du blandar olika stilar. Man behöver verkligen ingen erfarenhet för att börja, man lär sig relativt fort, beroende på hur man är som person. Jag gillar att bli slagen på träningarna och hellre kör jag lite hårdare och får lite ondare och lär mig mer än att köra mesigare för att "det gör lite ondare" om du förstår. Så det är mycket från person till person men du klarar dig garanterat!

Citat:
Ursprungligen postat av DudX Visa inlägg
Jag vill se bilder din biffkaka!
haha, får försöka få upp lite bilder snart då. Jag känner mig gött fet efter en hel i Jönköping med massa nördar på dreamhack kan jag säga dig

Citat:
Ursprungligen postat av Vassblad Visa inlägg
Härligt att BJJ ger resultat även inom gymmet Jag vill också se bilder
Bjj ger allt resultat! Både fysiskt och psykiskt! Bilder får vi se om jag kan fixa någon dag!
__________________
Knäböj: 160 kg
Bänkpress: 127.5 kg
Marklyft: 195
Journal - Gym och Brasiliansk Ju-Jutsu
mattilainen är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-11-29, 20:42   #1223
mattilainen
Registered User
 
mattilainens avatar
 
Reg.datum: May 2007
Ort: Uddevalla
Inlägg: 5 473
Som ni alla ser så är det inte mycket träning den sista veckan Började med att jag åkte på hög feber förra söndagen som höll i sig till onsdagen, för att sedan åka till dreamhack i jönköping från torsdagen tills idag söndag. Får hoppas jag kan träna bjj imorgon vilket jag annars dör om jag inte får göra!

Uppdatering så snart som möjligt!

Sen får jag be om förlåtelse om jag inte varit så aktiv i era journaler som ni är i min Jag är jätte ledsen, ska bättra mig!
__________________
Knäböj: 160 kg
Bänkpress: 127.5 kg
Marklyft: 195
Journal - Gym och Brasiliansk Ju-Jutsu
mattilainen är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-11-29, 20:47   #1224
Action Fighter
Batman
 
Action Fighters avatar
 
Reg.datum: Aug 2008
Ort: Stockholm
Inlägg: 814
Trist, skumt att du också hade feber från söndag till onsdag. Hade jag nämligen också. Har fått nåt skit i halsen nu på det också, hata halsjäveln.

Undrade varför jag inte sett någon aktivitet från dig här på kolo senaste dagarna. Visste inte att du gillade datorspel innan. Själv har jag allt vart på DHS ett par gånger, senaste gången var 08. Brukar inte dra på DHW eftersom jag har skola då men är allt rätt kul där och winter ska ju va riktigt bra har jag hört. Tror jag slagga två eller tre dygn i sträck efter senaste gången där. Fast då vare ju dygna för hela slanten också. Vet inte om du gör det för har man sovit där lite lär ju inte träning vara några problem någon dag eller två efter.
Action Fighter är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-12-01, 00:04   #1225
mattilainen
Registered User
 
mattilainens avatar
 
Reg.datum: May 2007
Ort: Uddevalla
Inlägg: 5 473
Citat:
Ursprungligen postat av Action Fighter Visa inlägg
Trist, skumt att du också hade feber från söndag till onsdag. Hade jag nämligen också. Har fått nåt skit i halsen nu på det också, hata halsjäveln.

Undrade varför jag inte sett någon aktivitet från dig här på kolo senaste dagarna. Visste inte att du gillade datorspel innan. Själv har jag allt vart på DHS ett par gånger, senaste gången var 08. Brukar inte dra på DHW eftersom jag har skola då men är allt rätt kul där och winter ska ju va riktigt bra har jag hört. Tror jag slagga två eller tre dygn i sträck efter senaste gången där. Fast då vare ju dygna för hela slanten också. Vet inte om du gör det för har man sovit där lite lär ju inte träning vara några problem någon dag eller två efter.
Ja, jag har ju en flickvän som blir sjuk och inte riktigt blir frisk, jag skyller Men ändå stannar man! haha

Ja, jag ber om ursäkt för att inte vara aktiv.. Jag tycker det är så jobbigt att läsa allas träningsjournalar när man själv inte kan träna. Jag hatar att vara pigg och verkligen vilja något och sen inte kunna gör det. Blir ofta att man skiter i att man är sjuk och tränar ändå, vilket resulterar i att man blir sämre än man var innan och får vänta ännu längre.

Jag ska förbättra mig och försöka hinna med allt som händer i mitt liv nu haha

Jo fan, jag har allt varit en riktig nörd av mig, vilket jag fortfarande är i mångas ögon! Jag har lirat cs i ganska hög nivå förr i tiden. Vunnit lite tävlingar i både cs och dota. Min kompis lirade i SK innan dom lade ner nu. Han har inte lirat på flera månder och när vi betalade dh biljetterna så fick han frågan om han ville vara med i en mix clan under dreamhack, han sa ja och kom 3 Detta efter att han inte lirat på typ 6 månader haha, skitbra och riktigt kul! Jag spelade tyvärr inget, hade tänkt ställa upp om han skulle varit med mig och min andra kompis.

Så ja, en nörd på gymmet blir jag klassad som nu då?
__________________
Knäböj: 160 kg
Bänkpress: 127.5 kg
Marklyft: 195
Journal - Gym och Brasiliansk Ju-Jutsu
mattilainen är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-12-01, 00:08   #1226
mattilainen
Registered User
 
mattilainens avatar
 
Reg.datum: May 2007
Ort: Uddevalla
Inlägg: 5 473
Braziliansk Ju-Jutsu!

Blev att jag kände mig riktigt sleten från imorse, antagligen tröttheten som sitter i från att vara uppe sent och sova lite från torsdags. Trodde inte jag skulle kunna träna idag men kände vid 19:00 att nej, jag måste fan träna, jag är så jävla sugen! Så sagt och gjort drog jag ner till bjj:n och tränade. Redan på uppvärmningen kände jag att orken inte fanns där, skittrött började vi köra stående. Vilket är sjukt jobbigt när man inte har speciellt bra teknik. Riktigt roligt och många bra tekniker som vi övade på. Bland annat hoppa i guard och göra ett svep från när man hoppar i guard. Samt ett armbar och några trianglar.

Jag stog över sparringen för att inte ta ut mig för mycket, satt och tittade istället och försökte ta till mig så mycket tips och trix jag kunde! Hoppas kroppen får för sig att bli som en ny kropp nu imorgon så jag kan dra ett bra gympass för att sedan träna resterande av veckan. Har saknat gymmet och bjj:n så mycket nu så det är inte klokt!

Ber ursäkt igen för att jag inte varit aktiv nu när jag inte själv kunnat träna. Mycket ligger i det att jag inte kan kolla folks journaler när jag själv inte kan träna. Blir bara jobbigt för min skull haha! Självisk, yes!
__________________
Knäböj: 160 kg
Bänkpress: 127.5 kg
Marklyft: 195
Journal - Gym och Brasiliansk Ju-Jutsu
mattilainen är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-12-01, 00:16   #1227
kalajset
Registered User
 
kalajsets avatar
 
Reg.datum: Nov 2006
Inlägg: 4 426
Vet med mig hur jobbigt stående kan vara, och då har du garanterat mycket bättre teknik än mig, går ju att köra slut sig helt på 30 sekunder om man så skulle vilja. - Det är hursomhelst kul att du är tillbaks och kör såpass seriöst i kampsport igen, verkar ändå som du "fastnar för det mer och mer igen", eller hur man nu ska uttrycka det, när man läser om dina träningar. När blir första tävlingen?.

Sedan tror jag även "det kan hände den bäste" att stundtals inte vara så aktiv i alla journaler samtidigt, särskilt inte när man själv inte uppdaterar sin egen något större för tillfället har också jag märkt.

Vi får hursomhelst hoppas på att du är tillbaks ordentligt även på gymmet så snart som möjligt, krya på dig det sista nu!.
__________________
Träningsjournal.
kalajset är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-12-01, 00:38   #1228
zteve
Registered User
 
zteves avatar
 
Reg.datum: Jan 2007
Ort: Strömstad
Inlägg: 1 197
Jobbigt med sjukdom:/ Det måste varit den jävla new moon-filmen som smittade dig!
__________________
Storebror måste hålla sig starkare än lillebror l--> Killerzteve goes mad

Get fit or die trying...
zteve är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-12-01, 15:44   #1229
mattilainen
Registered User
 
mattilainens avatar
 
Reg.datum: May 2007
Ort: Uddevalla
Inlägg: 5 473
Citat:
Ursprungligen postat av kalajset Visa inlägg
Vet med mig hur jobbigt stående kan vara, och då har du garanterat mycket bättre teknik än mig, går ju att köra slut sig helt på 30 sekunder om man så skulle vilja. - Det är hursomhelst kul att du är tillbaks och kör såpass seriöst i kampsport igen, verkar ändå som du "fastnar för det mer och mer igen", eller hur man nu ska uttrycka det, när man läser om dina träningar. När blir första tävlingen?.

Sedan tror jag även "det kan hände den bäste" att stundtals inte vara så aktiv i alla journaler samtidigt, särskilt inte när man själv inte uppdaterar sin egen något större för tillfället har också jag märkt.

Vi får hursomhelst hoppas på att du är tillbaks ordentligt även på gymmet så snart som möjligt, krya på dig det sista nu!.
Tack tack, skönt att höra att du är förståelig för det Ja, ajg måste säga att jag riktigt fastnat för det här med att rulla runt och krama andra killar. Så mysigt när man ligger och har näsan i andras armhålor eller när deras svett droppar in i ögonen haha. Tänk att något så bögigt kan vara så jävla kul!

Nej men, jag gillar verkligen det här att man hela tiden sätter sig själv på prov, hela tiden får tänka i nya banor och aldrig ge upp. Vilket jag tycker jag är väldigt bra på att göra. Jag gillar att utmana mig själv, vare sig det är att spela monopol eller att slåss mot folk. hihi.

Ska som sagt bli så frisk man bara kan och sedan återgå till så tung och mycket träning jag bara klarar och hinner med nu i juletider :p Får man skylla på det

Jag skulle tävlat för en månad sedan faktiskt, lyckades självklart bli sjuk 2 veckor innan tävlingen och en halv vecka efter så jag fick stå över. Jag tror ju inte jag skulle vunnit men skulle vara riktigt kul att testa på att tävla och känna hur ens nerver är inför en tävling. Det kommer förhoppningsvis nya chanser inom kort.

Gymmet är jag back on track på

Citat:
Ursprungligen postat av zteve Visa inlägg
Jobbigt med sjukdom:/ Det måste varit den jävla new moon-filmen som smittade dig!
Ja, verkligen! Tack! Det var säkert newmoon haha
__________________
Knäböj: 160 kg
Bänkpress: 127.5 kg
Marklyft: 195
Journal - Gym och Brasiliansk Ju-Jutsu
mattilainen är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-12-01, 15:49   #1230
Petoria
Sponsored by Soros
 
Petorias avatar
 
Reg.datum: Jul 2009
Ort: Köpenhamn
Inlägg: 1 981
Stressa inte så du blir mer sjuk bara!

Kul att du fastnat för BJJ btw
Petoria är inte uppkopplad   Svara med citat


Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 10:21.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)