Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Allmänt Forum

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2019-08-10, 10:56   #61
MackeJuve
Registered User
 
MackeJuves avatar
 
Reg.datum: Dec 2008
Inlägg: 10 829
Bra start men har fått lite ångest över att jag valde Toby och inte Janne i Spurs. Startar Rose blir det nervigt... Så onödigt!

Skickat från min SM-G950F via Tapatalk
__________________
Journal: Marklyft & löpning

10K: 37:55 100K: 9:49 100 miles: 18:08
MackeJuve är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-08-10, 11:02   #62
Määng
Registered User
 
Määngs avatar
 
Reg.datum: Sep 2008
Ort: Umeå
Inlägg: 2 858
Citat:
Ursprungligen postat av MackeJuve Visa inlägg
Bra start men har fått lite ångest över att jag valde Toby och inte Janne i Spurs. Startar Rose blir det nervigt... Så onödigt!

Skickat från min SM-G950F via Tapatalk
Är också nöjd med starten. Jag håller alla tummar för att Kane inte är i form. Jag prioriterar min kompisliga jag är med i och där är "template" inte template pga massa casuals. Däremot har ju typ alla C på Kane!
__________________
#sallad

Citat:
Ursprungligen postat av Grandmaster Visa inlägg
Du börjar bli oaptitligt fet. Deffa.
Määng är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-08-10, 11:05   #63
MackeJuve
Registered User
 
MackeJuves avatar
 
Reg.datum: Dec 2008
Inlägg: 10 829
Citat:
Ursprungligen postat av Määng Visa inlägg
Är också nöjd med starten. Jag håller alla tummar för att Kane inte är i form. Jag prioriterar min kompisliga jag är med i och där är "template" inte template pga massa casuals. Däremot har ju typ alla C på Kane!
Drömmen! Min kompis som jag alltid hånar för att han är värdelös på fantasy har varken Sterling eller Salah, bara för att alla andra har dom. Kommer aldrig förstå sånt tänk. Fel läge att börja leka hipster nu, tycker jag!

Skickat från min SM-G950F via Tapatalk
__________________
Journal: Marklyft & löpning

10K: 37:55 100K: 9:49 100 miles: 18:08
MackeJuve är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-08-10, 17:19   #64
Määng
Registered User
 
Määngs avatar
 
Reg.datum: Sep 2008
Ort: Umeå
Inlägg: 2 858
Citat:
Ursprungligen postat av MackeJuve Visa inlägg
Bra start men har fått lite ångest över att jag valde Toby och inte Janne i Spurs. Startar Rose blir det nervigt... Så onödigt!

Skickat från min SM-G950F via Tapatalk
Jag har Janne, han är ju för bövelen inte ens uttagen!
__________________
#sallad

Citat:
Ursprungligen postat av Grandmaster Visa inlägg
Du börjar bli oaptitligt fet. Deffa.
Määng är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-08-10, 17:28   #65
MackeJuve
Registered User
 
MackeJuves avatar
 
Reg.datum: Dec 2008
Inlägg: 10 829
Citat:
Ursprungligen postat av Määng Visa inlägg
Jag har Janne, han är ju för bövelen inte ens uttagen!
Haha jag såg det, vilken shittwist!

Skickat från min SM-G950F via Tapatalk
__________________
Journal: Marklyft & löpning

10K: 37:55 100K: 9:49 100 miles: 18:08
MackeJuve är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-08-10, 17:51   #66
svenbanan
Banned User
 
Reg.datum: Jan 2012
Inlägg: 10 099
Villa ser riktigt bra ut i inledningen.
svenbanan är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-08-12, 07:29   #67
MackeJuve
Registered User
 
MackeJuves avatar
 
Reg.datum: Dec 2008
Inlägg: 10 829
Jag har gjort någonting riktigt orutinerat... Direkt efter United-matchen bytte jag Alderweireld mot Wan-Bissaka(i rädsla för att hans pris skulle gå upp), Toby möter ju dessutom City och är inte akutell för start i mitt lag. Men så orutinerat, vad gjorde ens Toby i mitt lag om han ryker efter första matchen? United släppte förvisso igenom en hel del lägen i första halvlek men jag tycker att det är uppenbart att laget har fått sig ett defensivt uppsving och att det kommer att bli bättre och bättre. Wan-Bissaka är ju dessutom en vandrande bonuspoäng, det ser man in hans spel(även om han inte fick några igår), så därför går han före det mer unika valet Shaw.

Ae jag är inte alls nöjd efter första omgången. Det är framförallt United som frusterar mig, nu vill man ju ha in Martial och kanske Rashford och för den delen Pogba. Läste av dom för dåligt på förhand. Måste dock lita på min ursprungsplan och spela Perez, Sigurdsson, Wilsson och Jota ett par matcher till.

Ettan i vår kolo-liga prickade ju in det mesta riktigt fint, kudos!
__________________
Journal: Marklyft & löpning

10K: 37:55 100K: 9:49 100 miles: 18:08
MackeJuve är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-08-12, 19:56   #68
svenbanan
Banned User
 
Reg.datum: Jan 2012
Inlägg: 10 099
Jag funderar på att byta ut Alexander Arnold från Liverpools backlinje mot nån annan, eftersom de dels såg lite skakiga ut defensivt, och dels fått Alisson långtidsskadad. Men jag tror jag ska försöka hålla mig lugn eftersom han ju ändå är den typ av back som också kan få offensiva poäng och inte är helt beroende på att "hålla nollan".

Fan nu blir jag tveksam igen. Kommer Liverpool ens kunna hålla nollan alls i dessa två månader? Arrrgh!
svenbanan är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-08-12, 19:59   #69
StarkaUlf
Längtar till jul.
 
StarkaUlfs avatar
 
Reg.datum: Nov 2008
Inlägg: 9 708
Adrian är ju grym, så dom lär förmodligen hålla lika många nollor som med Alisson. Klart PLs bästa reservmålis.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av ceejay Visa inlägg
Skulle vända läraren upp och ner och säga att jag kan göra detta pga bänkpress med brygga och djupa böjar.
StarkaUlf är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-08-12, 20:12   #70
svenbanan
Banned User
 
Reg.datum: Jan 2012
Inlägg: 10 099
Citat:
Ursprungligen postat av StarkaUlf Visa inlägg
Adrian är ju grym, så dom lär förmodligen hålla lika många nollor som med Alisson. Klart PLs bästa reservmålis.
Då kanske jag ska hålla mig lugn ändå. Känner inte alls till honom, och tyckte han såg lite darrig ut då han kom in. Men han har väl knappt hunnit träna med laget ännu.
svenbanan är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-08-12, 20:21   #71
Määng
Registered User
 
Määngs avatar
 
Reg.datum: Sep 2008
Ort: Umeå
Inlägg: 2 858
Jag försöker sitta lugnt i båten och inte panikbyta. Planen är att spara bytet och köra två byten inför GW3 då jag har lite mer info.

Kommer att misslyckas med planen innan onsdag.
__________________
#sallad

Citat:
Ursprungligen postat av Grandmaster Visa inlägg
Du börjar bli oaptitligt fet. Deffa.
Määng är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-08-12, 20:24   #72
svenbanan
Banned User
 
Reg.datum: Jan 2012
Inlägg: 10 099
De Gea känns ju iaf gjuten vad gäller att plocka hem mycket poäng. Ett bra försvar framför honom så det kommer troligen inte bli en massa klara målchanser och frilägen. Men backlinjen har rätt dålig uppbackning från mittfältet, så det kommer bli en hel del skott utifrån vilket är De Geas favoritsyssla.

Men det gäller ju att United faktiskt lyckas hålla nollan också. Det brukar ju ofta slinka in nån boll...
svenbanan är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-08-12, 20:26   #73
svenbanan
Banned User
 
Reg.datum: Jan 2012
Inlägg: 10 099
Om man kollar på transfer-fliken så är det samma pris på "selling", "current" och "purchase".

Betyder det att spelaren inte ändrat i värde alls?
Någon spelare måste väl ha ändrat lite i värde, eller tar det längre tid än så här?
svenbanan är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-08-12, 20:35   #74
Määng
Registered User
 
Määngs avatar
 
Reg.datum: Sep 2008
Ort: Umeå
Inlägg: 2 858
Citat:
Ursprungligen postat av svenbanan Visa inlägg
Om man kollar på transfer-fliken så är det samma pris på "selling", "current" och "purchase".

Betyder det att spelaren inte ändrat i värde alls?
Någon spelare måste väl ha ändrat lite i värde, eller tar det längre tid än så här?
Det baseras på hur många som köper/säljer en spelare. Jag vet inte hur länge det brukar ta innan första värdeändring sker men det har inte blivit någon ännu iaf. Det är Sterling och Ederson som är närmast en värdeökning just nu pga många som byter in.
__________________
#sallad

Citat:
Ursprungligen postat av Grandmaster Visa inlägg
Du börjar bli oaptitligt fet. Deffa.
Määng är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-08-12, 20:38   #75
svenbanan
Banned User
 
Reg.datum: Jan 2012
Inlägg: 10 099
Sen sitter jag på både Mané och Kanté som verkar som att de inte är helt fit för att spela 90min. Då är ju frågan om man ska ha is i magen och hoppas att de spelar till helgen eller om man ska köpa in nån annan.

Jag skulle ju gärna ha in ytterligare nån från United, men Greenwood tror jag kommer vara prisvärd över hela säsongen, och De Gea känns som att han kan håva in poäng. Då är ju frågan om man ska våga byta ut Maguire i backlinjen mot Martial. Men ifall jag tror De Gea kommer håva in poäng så lär ju även Maguire göra detsamma, eller så gör ingen av dem det.Fan vad mycket skit att hålla ordning på.
svenbanan är inte uppkopplad   Svara med citat


Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 01:22.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)