Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gammal 2021-12-30, 09:32   #1
Fishta
Registered User
 
Fishtas avatar
 
Reg.datum: Jul 2019
Ort: Fishtë
Inlägg: 184
Snygg naken 2022!

Känns som det är dags för en ny journal, trots allt nytt år snart!

Målet är, som tidigare, att gå ner i vikt till 70 kilogram (återkommer med dagsvikt). Nytt blir väl att jag vill ha bättre koll på min träning och ska regga alla mina pass (kul med statistik på slutet av året). Utöver det så funderar jag på att kickstarta dieten (återuppta dieten är kanske mer korrekt) under januari månader.

Kommer att fortsätta med halvkroppspass. Överkropp A, underkropp A, överkropp B, underkropp B.

Citat:
Slutmål: 70 kg
Delmål: 80 kg, 75 kg & 72 kg
Slutdatum: 2 maj 2022
Fishta är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2022-01-03, 07:04   #2
Fishta
Registered User
 
Fishtas avatar
 
Reg.datum: Jul 2019
Ort: Fishtë
Inlägg: 184
Startvikt 2 januari 2022: 84.2 kg. Gissar på en del vätska dock. Kommer att väga mig varje söndag och inte varje dag.

Jag kommer att sikta på 10k steg dagligen för hälsans skull. Började några veckor med lite lätt jogging blandad med promenad, något jag kommer att återuppta och fortsätta satsa på. Har ett mål om att springa ett lopp (1 mil) någon gång under tidig sommar med en vän till mig.

Kommer under januari ligga lågt på kcal.
Fishta är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2022-01-17, 06:47   #3
Fishta
Registered User
 
Fishtas avatar
 
Reg.datum: Jul 2019
Ort: Fishtë
Inlägg: 184
Uppdatering 17 januari 2022

Deffen rullar på! Istället för att väga mig varje söndag kommer jag att väga mig först den 31 januari.

Jag ligger lågt på kalorier! Och någon jogging har det inte blivit, kommer att vänta med det några veckor.
Fishta är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2022-01-24, 13:06   #4
Fishta
Registered User
 
Fishtas avatar
 
Reg.datum: Jul 2019
Ort: Fishtë
Inlägg: 184
Aight. Planen var att jag ska väga mig först den 31 januari, men har råkat ut för en förkylning med halsont och vet att det kmr att påverka min vikt resterande vecka, således vägde jag mig idag.

Startvikt 2/1: 84.2kg.

Dagens vikt 24/1: 79.1kg.

Mitt delmål var att nå sub -80kg den 31 januari i år. Det klarade jag med god marginal. Det är jag stolt över! Resan mot 70 kilogram fortsätter. Ska bara låta förkylningen rida ur kroppen.
Fishta är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2022-01-26, 08:12   #5
Fishta
Registered User
 
Fishtas avatar
 
Reg.datum: Jul 2019
Ort: Fishtë
Inlägg: 184
Goda nyheter. Jag mår allt bättre och hoppas kunna träna igen till helgen. En annan glad nyhet är att jag har slutat röka.
Fishta är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2022-01-27, 23:04   #6
Fishta
Registered User
 
Fishtas avatar
 
Reg.datum: Jul 2019
Ort: Fishtë
Inlägg: 184
Dåliga nyheter är att min test visade att positivt för Covid-19. Andra gången jag har det nu med ett års mellanrum. Dock mår jag bra och är "frisk". Har under veckan inte följt dieten utan ätit ganska fritt.
Fishta är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2022-01-31, 08:50   #7
Fishta
Registered User
 
Fishtas avatar
 
Reg.datum: Jul 2019
Ort: Fishtë
Inlägg: 184
Nu är det slut med karantänen. Återvänder imorgon till jobbet. Det är andra gången (vad jag vet) som jag har haft Covid, och både gångerna smittades jag på jobbet. Jag hade lite ont i halsen, that's it, annars var det knappt som en förkylning.

Senaste passet var ca 10 dagar sen, det ska bli roligt och skönt att träna igen. Kommer att köra ett underkroppspass idag på gymmet!

Kan tillägga att det även har passerat en vecka sedan jag slutade röka. Känns också skönt.

På återseende.
Fishta är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2022-02-16, 22:31   #8
Fishta
Registered User
 
Fishtas avatar
 
Reg.datum: Jul 2019
Ort: Fishtë
Inlägg: 184
Vazhdojm. 17/2.
Fishta är inte uppkopplad   Svara med citat


Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:24.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)