Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Träning - Vikter & Kondition

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2021-11-25, 19:04   #16
HenrikJ
Registered User
 
Reg.datum: Jul 2012
Inlägg: 633
Citat:
Ursprungligen postat av humancentipede Visa inlägg
Alltså .. det ser ut som en porrfilm när jag kommer in där ibland ..
Sen klagar tjejer på creeps som tittar när dom tränar?
Extremt tighta kläder och minimala kläder som är hårt uppdragna i alla hål.
Lämnar inget åt fantasin.
Visst får dom ha vilka kläder dom vill .. men man kan inte radera miljoner år av evolution och instinkter över en natt.
¨Vad förväntar dom sig egentligen?`
Många kunde spara pengar och måla kläder direkt på huden.
Det är inte mitt problem om du känner dig ofredad när jag får dina blygdläppar i synfältet
Evolutionen har helt enkelt raderat de flesta som du, som blir distraherad av sånt, sen förlorar fighten om honorna pga dålig fysik som resultat av att de distraherade dig
__________________
Who's a better lifter than the wind and more? /Roky Erickson
HenrikJ är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2021-11-25, 19:08   #17
Scorpionida
Registered User
 
Scorpionidas avatar
 
Reg.datum: Apr 2009
Inlägg: 518
Man blir iaf motiverat till livslångt tränande, om man säger så, behöver inte ens springa runt nånstans, utan räcker med lite lårcurl & tricepspress med tio minuters vila emellan, eller vilka roliga övningar man nu kör år 2050.
Scorpionida är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2021-11-25, 19:40   #18
Ett Orm
Silver lifter
 
Ett Orms avatar
 
Reg.datum: Jun 2011
Ort: Mitt i Sverige, lite åt sidan..
Inlägg: 2 611
På mitt gym är tyvärr säckiga mjukisbrallor på tok för lättklätt.
__________________
ᕦ( ˘ᴗ˘ )ᕤ
Ett Orm är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2021-11-25, 20:15   #19
Anders The Peak
Registered User
 
Anders The Peaks avatar
 
Reg.datum: Jan 2005
Ort: Hemma
Inlägg: 11 211
Det är sant som du säger att det är oftast riktigt utmanande klädsel och många är verkligen i fantastisk form. Men de har säkert samma problem som många gym tränande killar i stort behov av att få bekräftelse på att de är snygga attraktiva. Båda bekräftar det i speglarna med sig själva som spegelbild.

Jag själv blev ofta anklagad om att jag bara beundrade min egen kropp i sängen och brydde mig inte att bekräfta tjejen som låg bredvid.

Men jag tycker nog att de flesta som jag springer på som är riktigt snygga och utmanande sexiga tappar ganska snart DET då de verkar som deras behov är enbart av att få bekräftelse på sin egen attraktivitet. Ganska tråkiga att föra en dialog med om de ens tar sig tid till att prata om något annat än sig själv.
__________________
Grandmaster Broscientist

"Bro, you gotta slam 40-60 grams of waxy maize plus 20 grams of BCAA within 7 seconds of finishing your last set of squat rack curls. Otherwise, you'll go straight catabolic."

Senast redigerad av Anders The Peak den 2021-11-25 klockan 20:18.
Anders The Peak är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2021-11-25, 20:27   #20
trädgårdsmöbel
d-bag
 
trädgårdsmöbels avatar
 
Reg.datum: Jun 2016
Inlägg: 1 231
På förra gymmet jag tränade var det en medelålders kvinna som tog uppmärksamhetssökandet till nästa nivå. Inte bara i klädseln. Jag tror det var PWO:ns och förmodligen adhd:ns fel.

Det var "känn på magen! Känn på magen! Stenhård! Fött två barn och inte ett spår!" Så kunde hon stå där och boxa sig själv på magen tills man hade känt på hennes mage och bekräftat att den var hård. Annars gav hon sig inte.

Eller rusa fram och spontanpassa och skrika tre till! tre till klarar du! Hon jobbade inte ens där och hade ingen som helst koll på vem det var lämpligt eller olämpligt att bete sig så mot.
__________________
Oleg. pseudointellektuell
trädgårdsmöbel är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2021-11-25, 21:08   #21
berserken
Registered User
 
Reg.datum: May 2020
Inlägg: 170
För länge sen på 80 talet var där en tjej som bytte om i herrarnas hon var visserligen med sin kille men verkligen konstigt .Men ingen verka protestera hehe
berserken är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2021-11-25, 21:28   #22
Anders The Peak
Registered User
 
Anders The Peaks avatar
 
Reg.datum: Jan 2005
Ort: Hemma
Inlägg: 11 211
Citat:
Ursprungligen postat av berserken Visa inlägg
För länge sen på 80 talet var där en tjej som bytte om i herrarnas hon var visserligen med sin kille men verkligen konstigt .Men ingen verka protestera hehe
Roberto Krüll och Yvonne Rosell kan det ha varit
__________________
Grandmaster Broscientist

"Bro, you gotta slam 40-60 grams of waxy maize plus 20 grams of BCAA within 7 seconds of finishing your last set of squat rack curls. Otherwise, you'll go straight catabolic."
Anders The Peak är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2021-11-25, 21:30   #23
berserken
Registered User
 
Reg.datum: May 2020
Inlägg: 170
Citat:
Ursprungligen postat av Anders The Peak Visa inlägg
Roberto Krüll och Yvonne Rosell kan det ha varit
Var i Ystad Österporthallen Ystad kraftsports gym
berserken är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2021-11-25, 21:49   #24
Ekko
Registered User
 
Reg.datum: Sep 2015
Inlägg: 35
Citat:
Ursprungligen postat av kvarnis Visa inlägg
Varför skaffar kvinnor tinderprofiler och sen svarar inte på meddelanden trots match?
Troligen i många fall för att de har väldigt många meddelanden, om man ska vara allvarlig.
Ekko är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2021-11-25, 22:04   #25
Diomedea exulans
Klår sin lillasyster i armbrytning
 
Diomedea exulanss avatar
 
Reg.datum: Dec 2012
Ort: Rīga
Inlägg: 11 020
Citat:
Ursprungligen postat av Ekko Visa inlägg
Troligen i många fall för att de har väldigt många meddelanden, om man ska vara allvarlig.
Men varför matchar de med fler om de inte hinner svara på matchningarna de redan har?
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av skyffelmördarn Visa inlägg
Nu får din röv sota för din fåfänga.
Senast redigerad av Diomedea exulans; efter senaste träningspasset. Anledning: tränade
Diomedea exulans är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2021-11-25, 23:38   #26
kvarnis
Registered User
 
kvarniss avatar
 
Reg.datum: Jul 2015
Ort: Linköping
Inlägg: 703
Citat:
Ursprungligen postat av Ekko Visa inlägg
Troligen i många fall för att de har väldigt många meddelanden, om man ska vara allvarlig.
Nej inte alls om de har matchat utgår jag från att de är intresserade, många skriver hej efter öppning men inget mer efter det.

Citat:
Ursprungligen postat av Diomedea exulans Visa inlägg
Men varför matchar de med fler om de inte hinner svara på matchningarna de redan har?
För att maximera egot?



Evidence shows that it might be true that Tinder and apps like Tinder are used primarily for boosting one’s ego and not actually for getting a date.

A survey done by LendEDU has shown that over 70% of Tinder users have stated that they didn’t meet their matches in real life


https://onlineforlove.com/tinder-sta...8pWkbrIXLawYfx
kvarnis är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2021-11-25, 23:45   #27
skyffelmördarn
Registered User
 
skyffelmördarns avatar
 
Reg.datum: Dec 2019
Inlägg: 963
Citat:
Ursprungligen postat av berserken Visa inlägg
För länge sen på 80 talet var där en tjej som bytte om i herrarnas hon var visserligen med sin kille men verkligen konstigt .Men ingen verka protestera hehe
80-talet verkar varit något helt annat, finns ju bilder från Skara Sommarland på 80-talet och då var alla topless.
skyffelmördarn är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2021-11-26, 00:27   #28
HenrikJ
Registered User
 
Reg.datum: Jul 2012
Inlägg: 633
Citat:
Ursprungligen postat av kvarnis Visa inlägg
Nej inte alls om de har matchat utgår jag från att de är intresserade, många skriver hej efter öppning men inget mer efter det.



För att maximera egot?



Evidence shows that it might be true that Tinder and apps like Tinder are used primarily for boosting one’s ego and not actually for getting a date.

A survey done by LendEDU has shown that over 70% of Tinder users have stated that they didn’t meet their matches in real life


https://onlineforlove.com/tinder-sta...8pWkbrIXLawYfx
Hela affärsidén med tinder är att du inte ska därifrån utan hela tiden nå nya nivåer och tänka att gräset är grönare på andra sidan i all evighet. Plus pay to win-mekanismer. Som vilket av nutidens (andra) datorspel som helst.
__________________
Who's a better lifter than the wind and more? /Roky Erickson
HenrikJ är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2021-11-26, 07:32   #29
Kaalle
Registered User
 
Kaalles avatar
 
Reg.datum: Nov 2013
Inlägg: 242
Avundsjuk på folk som kan bli upphetsade av en påklädd tjej i ett allmänt utrymme.
Kaalle är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2021-11-26, 08:01   #30
Ribcage
Registered User
 
Ribcages avatar
 
Reg.datum: Jan 2017
Inlägg: 1 006
Det skedde mer på mitt förra gym som var mer trendigt och mitt i stan än det jag har nu som är verkligen till för de som tycker om att träna. Men visst finns det alla sorter och jag har inga som helst problem med det. Jag har tight sittande t-shirts för att det ska vara snyggt så det är väl min version.

Citat:
Ursprungligen postat av HenrikJ Visa inlägg
Hela affärsidén med tinder är att du inte ska därifrån utan hela tiden nå nya nivåer och tänka att gräset är grönare på andra sidan i all evighet. Plus pay to win-mekanismer. Som vilket av nutidens (andra) datorspel som helst.
Ah, dejtade några såna tjejer som det kändes som att de bara ville få dejten avklarad och ta nästa person. De hade dejtat mycket och länge och var bittra. Så vitt jag vet fortfarande singlar medan jag inte är det.
Ribcage är inte uppkopplad   Svara med citat


Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 13:16.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)