Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Träning - Vikter & Kondition

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2019-01-17, 21:21   #106
Hemi
Registered User
 
Reg.datum: Mar 2007
Inlägg: 2 304
Citat:
Ursprungligen postat av Armed Dingo Visa inlägg
Tänker han köpa produkter? TRT är det enda som fungerar mig veterligen. Såvida han inte har något extremt beteende som orsakar det låga testot. Typ inte ser solljus/inte sover/stressar jättemycket/rakar pungen. Exakt, ni hörde. Raka pungen är dåligt för testot. Gör det inte.
Som du ser så svarade jag inte på någon "han", utan på en rad förslag bara sådår. Ok, är det "TRT", ja, då är det TRT. Men "det enda som fungerar" är en fras man inte kan lägga på alla sådär. Man kan komma tillbaka och vad menas med "öka"?

Förresten, en gång i tiden blev jag testad för det också, på läkarens eller vad hon nu var begäran. Hm, minnen minnen, en speciell avdelning hade inrättats på det stora sjukhuset i staden, s'ger inte vilket land eller sjukhus, inte Sverige men det var mitt inne i det nationella skattefinansierade systemet, så kom det in in kurvig kvinnlig människa i röda pumps och nån slags klänning, ej sjukhuskläder, som frågade ut mig om en rad saker, bland annat testo som jag inte ens visste vad det var.

Hon frågade lite saker, bla om jag hade hår på bröstet, muskler kanske, minns inte riktigt. Jag drog i sär skjortan och kände mig som Tom Selleck i Magnum ungefär då jag inte 'r helt kal, hon reagerade typ "ja det ser bra ut men det 'r bäst vi testar i alla fall". Ett par veckor senare kom resultatet som var bra men hade det varit dåligt så hade jag ju gjort som läkaren velat och tagit TRT.
- Om hur jag ser på saken.
Hemi är inte uppkopplad   Svara med citat


Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 22:10.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)