Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gammal 2010-09-20, 14:06   #1
macsacre
Banned User
 
macsacres avatar
 
Reg.datum: May 2009
Inlägg: 637
Finns det garanterat dopingfria BB-tävlingar?

Finns det verkligen inte någon tävling där inte AAS FÖREKOMMER?

Skulle verkligen vilja testa att tävla men letar överallt och det finns inte tillräckligt med information angående bodybuilder tävlingar där folk testas eller iaf nybörjartävlingar där folk inte stoppar i sig "stora mängder skit" i sig.

Vill verkligen hitta någon tävling där det är mest nybörjare som tävlar.
macsacre är inte uppkopplad  
Gammal 2010-09-20, 19:05   #2
Lillgrabben
Registered User
 
Lillgrabbens avatar
 
Reg.datum: Aug 2002
Inlägg: 8 824
Jag kan inte svaret på din fråga, men jag har flyttat tråden hit där jag tycker den passar bättre. Bland träningsjournaler ska den iallafall inte ligga.

Ett bra tips om du vill ha några svar är att skriva en vettig rubrik, men det har jag ordnat till åt dig.
Lillgrabben är inte uppkopplad  
Gammal 2010-09-20, 19:18   #3
HMB
Det kunde vart värre
 
HMBs avatar
 
Reg.datum: Sep 2009
Inlägg: 616
Det finns ingen garanti för att alla deltagare i någon tävling är 100% dopingfri.
__________________
scchhornaal
HMB är inte uppkopplad  
Gammal 2010-09-20, 19:27   #4
dupper
Lennart, Sir
 
Reg.datum: Apr 2009
Ort: Växjö
Inlägg: 588
Tänk mer på din egen fysik istället. Satsa på att få till den så bra du kan, och försök komma så nära maxvikt i en viss klass så bör du ju kunna hävda dig oavsett om de andra har stoppat i sig annat än kakor.

Annars är det ju nybörjartävlingar. Tammerpokalen är ju en sådan, den är ju utan färg etc också (vad jag vet) så den bör ju vara en fin ingångstävling.
dupper är inte uppkopplad  
Gammal 2010-09-21, 08:09   #5
Pepz
Uggla
 
Pepzs avatar
 
Reg.datum: Oct 2005
Inlägg: 12 066
Citat:
Ursprungligen postat av dupper Visa inlägg
Tänk mer på din egen fysik istället. Satsa på att få till den så bra du kan, och försök komma så nära maxvikt i en viss klass så bör du ju kunna hävda dig oavsett om de andra har stoppat i sig annat än kakor.

Annars är det ju nybörjartävlingar. Tammerpokalen är ju en sådan, den är ju utan färg etc också (vad jag vet) så den bör ju vara en fin ingångstävling.
+1
Alströmer Trofén är väl en nybörjartävling också.

oavsett vilken idrott du tävlar i så får du försöka bli så bra som möjligt och skita i om de andra knaprar, för det är bara dig själv som du kan påverka.
__________________
Don´t gör it
It´s not värt it
Pepz är inte uppkopplad  
Gammal 2010-09-21, 11:14   #6
Gober
Surgubbe
 
Gobers avatar
 
Reg.datum: Feb 2010
Inlägg: 5 511
I USA finns det ju natural tävlingar där man alltid testar första och andra platsen. Kanske inte hjälper dig dock
Gober är inte uppkopplad  
Gammal 2010-09-21, 12:35   #7
HMB
Det kunde vart värre
 
HMBs avatar
 
Reg.datum: Sep 2009
Inlägg: 616
Citat:
Ursprungligen postat av Gober Visa inlägg
I USA finns det ju natural tävlingar där man alltid testar första och andra platsen. Kanske inte hjälper dig dock
Spelar ingen roll, bara att undvika doping under en lagom tid innan tävlingen så att substanserna hinner gå ur kroppen.
__________________
scchhornaal
HMB är inte uppkopplad  
Gammal 2010-09-21, 15:17   #8
macsacre
Banned User
 
macsacres avatar
 
Reg.datum: May 2009
Inlägg: 637
Vad synd då... Ingen idé att gå på en cykel tävling när alla andra använder sig av mopeder, då går man ju dit enbart för att förlora... Men man får väll se till att ta med moppen med så man iaf kan hänga med lite...

Orkar dock inte åka moppe så jag får cykla och se hur långt efter man kommer. Tiden lär nog avgöra om man blir snabb nog att tävla mot en moped.
macsacre är inte uppkopplad  
Gammal 2010-09-21, 15:29   #9
Gober
Surgubbe
 
Gobers avatar
 
Reg.datum: Feb 2010
Inlägg: 5 511
Citat:
Ursprungligen postat av HMB Visa inlägg
Spelar ingen roll, bara att undvika doping under en lagom tid innan tävlingen så att substanserna hinner gå ur kroppen.
Förvisso, men ser man hur dessa byggare ser ut jämfört med andra tävlande så är det ju en viss skillnad i size. Eller menar du att alla naturals är dåliga byggare som misslyckats i vanliga tävlingar ?


Snubben (coachen) i denna film http://vidreel.com/human/NTk0MDU0/ ska tydligen vara den bästa naturalbyggaren (fd iaf). Om det nu är sanningen eller ej vet jag icke. Snygg fysik har han dock.
Gober är inte uppkopplad  
Gammal 2010-09-21, 16:19   #10
stridis
stridis- avatartextmästare
 
stridiss avatar
 
Reg.datum: Jan 2003
Ort: lindome
Inlägg: 6 033
Citat:
Ursprungligen postat av HMB Visa inlägg
Spelar ingen roll, bara att undvika doping under en lagom tid innan tävlingen så att substanserna hinner gå ur kroppen.
Hur ofta tävlar dem på ett ungefär? Då blir det vissa begränsningar helt enkelt.
__________________
Stridis invictus.

I won't just gaze into the abyss, I'll maintain uncomfortable eye contact with it.
stridis är inte uppkopplad  
Gammal 2010-09-28, 13:53   #11
dupper
Lennart, Sir
 
Reg.datum: Apr 2009
Ort: Växjö
Inlägg: 588
Citat:
Ursprungligen postat av macsacre Visa inlägg
Vad synd då... Ingen idé att gå på en cykel tävling när alla andra använder sig av mopeder, då går man ju dit enbart för att förlora... Men man får väll se till att ta med moppen med så man iaf kan hänga med lite...

Orkar dock inte åka moppe så jag får cykla och se hur långt efter man kommer. Tiden lär nog avgöra om man blir snabb nog att tävla mot en moped.
Eller så ser du till att tävla i en klass där du vet att du kan cykla lika snabbt som alla andra.

Varför skulle du ställa upp i en klass som du inte väger tungt i, egentligen?'

Sluta fokusera på att alla andra knaprar och gör det för dig själv istället. Massa för att hävda sig på SM/LP/DC eller liknande kräver inte att du preppar.
dupper är inte uppkopplad  
Gammal 2010-09-30, 12:39   #12
karlingen
Registered User
 
karlingens avatar
 
Reg.datum: Jun 2009
Inlägg: 1 612
Citat:
Ursprungligen postat av macsacre Visa inlägg
Finns det verkligen inte någon tävling där inte AAS FÖREKOMMER?
Finns det nån CS-server där det inte förkommer cheat?
__________________
-
Tung Spotify spellista på gymmet
karlingen är inte uppkopplad  
Gammal 2010-10-01, 19:56   #13
macsacre
Banned User
 
macsacres avatar
 
Reg.datum: May 2009
Inlägg: 637
IOFS utan AAS så vore inte BB en sport värt att titta på...
macsacre är inte uppkopplad  
Gammal 2010-10-01, 20:32   #14
Deceiver85
Bänkpress
 
Deceiver85s avatar
 
Reg.datum: Dec 2005
Ort: Örebro
Inlägg: 12 807
Träna hårt, var noggrann med vila och kost, samt knapra Jungle Warfare, Jack3d, Crack och andra "lustiga" PWO-produkter så kommer du nog rätt långt ändå...
__________________
Journal / Blogg / ÖKK
Deceiver85 är inte uppkopplad  
Gammal 2010-10-01, 23:33   #15
mini
Svensk mästarinna 2011.
 
minis avatar
 
Reg.datum: Sep 2003
Ort: Sundbyberg
Inlägg: 12 717
Citat:
Ursprungligen postat av Deceiver85 Visa inlägg
Träna hårt, var noggrann med vila och kost, samt knapra Jungle Warfare, Jack3d, Crack och andra "lustiga" PWO-produkter så kommer du nog rätt långt ändå...
Hur menar du nu? Det första fattar jag, men vad är det för tillskottsrekommendation du ger och varför?
__________________
STK
Andra bullar
mini är inte uppkopplad  


Stängt ämne

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 08:04.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)