Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Allmänt Forum

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2018-10-11, 03:31   #49726
Crillos
Banned User
 
Reg.datum: Sep 2018
Inlägg: 163
Citat:
Ursprungligen postat av Krampus Visa inlägg
Vad säger vi om Alex chanser den här gången?
Han kommer få däng. Förra matchen var Jon en coke-head med massa problem, lär vara det fortfarande men ändå lite bättre kontroll på det.

Alex har så mycket luft. Att han babblar hela tiden om att han nästan vann..

Men det är klart jag vill ha att han ska ta det.
Crillos är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-10-11, 05:18   #49727
spoon
Spån
 
spoons avatar
 
Reg.datum: Nov 2006
Ort: Nyboda
Inlägg: 14 407
Citat:
Ursprungligen postat av Krampus Visa inlägg
Vad säger vi om Alex chanser den här gången?
Jones såg bra ut mot DC. Tror att Gus kommer att få det tufft. Gus har inte sett så het ut på sina sista matcher.

Skickat från min FRD-L09 via Tapatalk
__________________
Foxtrot Uniform Charlie Kilo
spoon är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-10-11, 06:50   #49728
Bailah
Registered User
 
Bailahs avatar
 
Reg.datum: Sep 2006
Ort: Lund.
Inlägg: 3 973
Jag tror gus är en av de få som faktiskt kan ta Jones i lhw. Coked up or not. Reachen fuckade Jones helt. Men Alex måste sluta springa, titta på hans hörna och stå still och ta stryk bara för att han kan ta det. Som han ofta gör. Om allt det är på plats tror jag faktiskt han har stora chanser.
__________________
Bailah goes carnivore
http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=234733
Bailah är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-10-11, 07:49   #49729
Osukaru
Registered User
 
Osukarus avatar
 
Reg.datum: Apr 2007
Ort: Sthlm
Inlägg: 26
Citat:
Ursprungligen postat av spoon Visa inlägg
Jones såg bra ut mot DC. Tror att Gus kommer att få det tufft. Gus har inte sett så het ut på sina sista matcher.

Skickat från min FRD-L09 via Tapatalk
Hans senaste var Glover-matchen där han såg grymt bra ut! Matchen innan dess kan jag hålla med dig, men det var ju ett bra tag nu. Bara Glover-matchen var ju 1,5 år sedan för bövelen. Han slåss inte ofta, vår Alex
Osukaru är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-10-11, 07:56   #49730
spoon
Spån
 
spoons avatar
 
Reg.datum: Nov 2006
Ort: Nyboda
Inlägg: 14 407
Citat:
Ursprungligen postat av Osukaru Visa inlägg
Hans senaste var Glover-matchen där han såg grymt bra ut! Matchen innan dess kan jag hålla med dig, men det var ju ett bra tag nu. Bara Glover-matchen var ju 1,5 år sedan för bövelen. Han slåss inte ofta, vår Alex
Det är nog därför som han försöker skitsnacka till sig matcher. Snälla svenskar som väntar på sin tur får vänta länge på matcher.

Skrikiga irländare däremot...

Skickat från min FRD-L09 via Tapatalk
__________________
Foxtrot Uniform Charlie Kilo
spoon är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-10-11, 08:10   #49731
An Iron Soul
Galten från Mjölby
 
An Iron Souls avatar
 
Reg.datum: Feb 2014
Inlägg: 957
Jag hoppas verkligen på Alexander, gillar honon skarpt.
Är det någon gång som han har chansen att slå Jones så är det nu.


Det enda jag instinktivt reagerar på är att han fortfarande tränar på hemmaplan i Sverige. Och inte är så aktiv. Går inte många matcher om året.


Å andra sidan så slåss han i den tunnaste viktklassen i UFC. Har du 3 raka vinster, kan vara en titelutmanare. Kolla bara på volkan.


Saknar lite av den unga alexander som slogs på ren entusiasm. Reste över till USA.
An Iron Soul är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-10-11, 10:01   #49732
Agitator
Den rättmätige
 
Agitators avatar
 
Reg.datum: Mar 2014
Inlägg: 1 791
Hittade en annan vinkel från 229 när man ser Dillon Danis titta på sin kamrat bli mosad.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av King Grub Visa inlägg
Att träna utan steroider är som att vattna gräsmattan när det regnar. Slöseri med tid.
Citat:
Ursprungligen postat av King Grub Visa inlägg
Det är aldrig för tidigt för första kuren.
Citat:
Ursprungligen postat av King Grub Visa inlägg
Va, kreatin? Är det kreatin vi har pratat om?
Agitator är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-10-11, 10:02   #49733
svenbanan
Banned User
 
Reg.datum: Jan 2012
Inlägg: 10 099
Förra gången Jones gjorde comeback såg han ju inte jättebra ut, så han kanske kommer se ringrostig ut även denna gång. Å andra sidan var väl det uppehållet mycket längre, så han kanske inte hunnit börja rosta ännu.

Hur som helst tror jag Alex har chansen, men Jones är favorit till att ta det. Kanske 40-60 eller nåt?
svenbanan är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-10-11, 17:11   #49734
xcv
Registered User
 
xcvs avatar
 
Reg.datum: Oct 2012
Ort: Stockholm
Inlägg: 260


Undrar hur Dana White kommer agera nu. Ganska kaxigt inlägg De verkar vara tighta med sina polare där borta i Dagestan!
xcv är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-10-11, 18:01   #49735
delta_mats
Illrar pillrar
 
delta_matss avatar
 
Reg.datum: Jul 2005
Ort: Skogen
Inlägg: 5 089
Svårt att tro att Khabib skulle dra sig ur UFC om hans boys inte får fortsätta. Tror nog han tillslut inser att de måste ta konsekvenserna av sitt egna handlande. De hade inget i buren att göra.
__________________
NO FEAT IS BEYOND MY REACH, I WILL WRITE MY OWN DESTINY.

Cardio Freak With Science
En Svensk Klassiker 2019/2020
PB: Böj 185 kg. Bänk 137,5 kg. Mark 235 kg.
delta_mats är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-10-11, 19:58   #49736
svenbanan
Banned User
 
Reg.datum: Jan 2012
Inlägg: 10 099
Citat:
Ursprungligen postat av delta_mats Visa inlägg
Svårt att tro att Khabib skulle dra sig ur UFC om hans boys inte får fortsätta. Tror nog han tillslut inser att de måste ta konsekvenserna av sitt egna handlande. De hade inget i buren att göra.
Jag såg på Joe Rogans podcast veckan innan matchen. Då var Brandon Shaub där, och han sade att ryktesvis så ville Khabib spöa Conor och sedan dra sig tillbaka.

Ifall detta stämmer så kan ha kanske använda detta för att "få vatten på kvarnen" och motivera sin pensionering ännu bättre.

Sen kanske han har tänkt sig att göra comeback om tre-fyra år efter att ha startat ett kemtvättsimperium i Dagestan.
svenbanan är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-10-11, 20:18   #49737
Agitator
Den rättmätige
 
Agitators avatar
 
Reg.datum: Mar 2014
Inlägg: 1 791
Conors slag mot hans another brother som han skriver om är väl godtagarbart i den situationen för Conor. Han försvarade någon att ge sig på sin kamrat. Man kan inte förvänta sig att den där pöbeln flyger efter för att förhindra något.

Så att Conor slog först är skitsnack. Det var Khabibs eagle stomp som satte igång allt och Conor reagerade därefter. Att de andra klättrar in och slår honom får de stå till svars för.

Conor har frikort i detta brawl helt klart.

Angående bussattacken. Det var mer marknadsföring från conors sida som gick fel. Hade dollyn aldrig stått där så hade det aldrig skett. Och det var inget som skedde under sanktionerad tävling utan utanför och det fick lagen ta hand om. Conor är ju i förhandling om det där fortfarande.

Hans prat om pengarna också. Det är inte UFC som håller tillbaka hans pengar. Det är NSAC. Khabib verkar vara korkad helt ärligt talat. Sedan snack om sin heder. Killen borde avsäga sin religion istället och bli lite mer harmonisk och sluta gosa med mördardiktatorer och lära sig vad free speech är och lugna ner sig.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av King Grub Visa inlägg
Att träna utan steroider är som att vattna gräsmattan när det regnar. Slöseri med tid.
Citat:
Ursprungligen postat av King Grub Visa inlägg
Det är aldrig för tidigt för första kuren.
Citat:
Ursprungligen postat av King Grub Visa inlägg
Va, kreatin? Är det kreatin vi har pratat om?

Senast redigerad av Agitator den 2018-10-11 klockan 20:23.
Agitator är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-10-11, 20:54   #49738
svenbanan
Banned User
 
Reg.datum: Jan 2012
Inlägg: 10 099
Citat:
Ursprungligen postat av Agitator Visa inlägg
Conors slag mot hans another brother som han skriver om är väl godtagarbart i den situationen för Conor. Han försvarade någon att ge sig på sin kamrat. Man kan inte förvänta sig att den där pöbeln flyger efter för att förhindra något.

Så att Conor slog först är skitsnack. Det var Khabibs eagle stomp som satte igång allt och Conor reagerade därefter. Att de andra klättrar in och slår honom får de stå till svars för.

Conor har frikort i detta brawl helt klart.

Angående bussattacken. Det var mer marknadsföring från conors sida som gick fel. Hade dollyn aldrig stått där så hade det aldrig skett. Och det var inget som skedde under sanktionerad tävling utan utanför och det fick lagen ta hand om. Conor är ju i förhandling om det där fortfarande.

Hans prat om pengarna också. Det är inte UFC som håller tillbaka hans pengar. Det är NSAC. Khabib verkar vara korkad helt ärligt talat. Sedan snack om sin heder. Killen borde avsäga sin religion istället och bli lite mer harmonisk och sluta gosa med mördardiktatorer och lära sig vad free speech är och lugna ner sig.
Jag tycker inte alls Conor har nåt frikort. Snubben som höll i Khabibs pälsmössa (hans bror?) åkte på en smäll utan att ha gjort något.

Jag tycker att UFC mycket väl kan få slänga ut de två som klättrade över stängslet. Särskilt han som slog bakifrån. Men den där brorsan med pälsmössan gick inte på Conor förrän denne hade slagit honom först. Så ska nån ha frikort är det väl han...

Inte så jag menar att allt är Conors fel. Men snubben med pälsmössan startade ingenting. Och jag har också mycket svårt att se att Khabib kan klandras för det de andra gjorde i ringen.

Angående bussattacken så skedde ju den i anslutning till en UFC-gala. Så helt frikopplat från det idrottsliga kan man nog inte säga att det var heller.
svenbanan är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-10-11, 21:00   #49739
luderlasse
Registered User
 
luderlasses avatar
 
Reg.datum: May 2009
Inlägg: 974


De har en annan mentalitet i kaukasus, tror det blir svårt för västerlänningar att förstå.
luderlasse är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-10-11, 21:09   #49740
Tricklew
W för Vendetta
 
Tricklews avatar
 
Reg.datum: Feb 2011
Inlägg: 155
Tror Jones tar det, men han kommer inte se så dominant ut som folk förväntar sig, han ser aldrig så dominant ut när han inte har en betydligt fördel i räckvidd, hans bästa vapen.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av Sniggel Visa inlägg
Sen är väl penis funktion även att fungera som en svamp så att en man med lång penis och rejält ollon kan suga ut den tidigare mannens sperma och lämna sin egen kvar efter akten.
Citat:
Ursprungligen postat av thunder Visa inlägg
Fan vilka hjärtlösa kukskallar som skriver här.
Tricklew är inte uppkopplad   Svara med citat


Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 20:29.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)