Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gammal 2020-02-18, 23:23   #1
Trendkill
Registered User
 
Reg.datum: Feb 2020
Inlägg: 4
Hängig/förslappad hud och celluliter

Hej!

Jag funderar om någon kan hjälpa mej?

Jag testade äta Zyprexa 1 månad cirka, kanske drygt Februari 2019, avslutade kuren... Jag gick upp i vikt på Zyprexan kanske 3 kilo under en månads tid, tyckte jag fick lite mage och även låren svällde, låren var det första som hände.. Hade för övrigt slutat snusa ett halvår innan och då gått upp cirka 3 kilo också.

Mars, April Maj - inget speciellt.

Maj månad så fick jag infektion i underbenet av att klöst mej under natten med naglarna och fått in någon bakterie under huden. Det tog vårdcentralen 4-5 månader att hitta detta!!! Fick därefter Kortison-salva att smörja med (som förtunnar huden)... Jag smorde ett tunnt lager 1 månad... och den andra månaden jag smorde så smorde jag fett lager, och detta 2 ggr dagligen. Även 2 ggr dagligen av det tunna dvs. Jag har därefter hört att jag skulle haft stark Kortison under kort(are) tid, ej mild, iom infektionen suttit så länge i benet på mej. Låter logiskt!

Jag var väldigt diffus i huvudet under tiden med infektion, och även efter en vecka av använt Zyprexan.

December månad till halva Januari - inget speciellt.

Efter halva Januari så minskar jag mitt morfinplåster jag har mot smärtor i rygg/nacke efter bilolycka. Därefter kommer symptom med vätskeansamlingar i ben, knän, armhålan, nedre inre bicepsen (fettet där). (så kallat utsättningssymptom av medicinen antar jag, vet ej säkert dock.) Det första jag märkte var sladdrigare hud på magen och celluliter/fettränder.

Ser nu att hela kroppen har lösare/tunnare hud.

Vad kan detta bero på? Vilken medicin är boven i dramat?

Samt vad göra i tränings och kostväg?


Mvh!
Trendkill är inte uppkopplad   Svara med citat


Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:58.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)