Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gammal 2018-06-13, 08:31   #16
MackeJuve
Registered User
 
MackeJuves avatar
 
Reg.datum: Dec 2008
Inlägg: 10 821
Citat:
Ursprungligen postat av svenbanan Visa inlägg
Det var detta jag reagerade på i "How to play":



Vad fyller detta för funktion ifall man får poäng för alla spelare i elvan?
Jaha. Det betyder att du t.ex. kan ha max tre spelare från Brasilien i gruppspelet. Ju längre turneringen lider och ju färre lag som är kvar, desto fler spelare från ett enskilt lag kan du ha i ditt bygge.
__________________
Journal: Marklyft & löpning

10K: 37:55 100K: 9:49 100 miles: 18:08
MackeJuve är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-06-13, 08:48   #17
svenbanan
Banned User
 
Reg.datum: Jan 2012
Inlägg: 10 099
Ok. Makes sense!
svenbanan är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-06-14, 07:16   #18
svenbanan
Banned User
 
Reg.datum: Jan 2012
Inlägg: 10 099
Jag insåg precis att jag inte kommer orka nörda ner mig i detta träsk och skippar nog hela skiten.
svenbanan är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-06-14, 07:45   #19
MackeJuve
Registered User
 
MackeJuves avatar
 
Reg.datum: Dec 2008
Inlägg: 10 821
Jag ordnade en kompis-liga bara, så det hade ändå inte blivit något Inte så kul med två pers i en liga...
__________________
Journal: Marklyft & löpning

10K: 37:55 100K: 9:49 100 miles: 18:08
MackeJuve är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-06-14, 08:33   #20
baktung
cool bispes kung
 
baktungs avatar
 
Reg.datum: Apr 2016
Ort: Stockholm
Inlägg: 2 271
Jag kommer lämna in ett VM-tips idag iaf. Alltså hos Svenska Spel. Vi kan ju posta våra rader i tråden och se vem som får flest rätt.
__________________
Om: Försöker styrkebygga och bli bra på knäböj. 176 cm, född 87.
Pers: Knäböj: 185 kg Hantelpreachercurl: 30 kg Benspark: hela magasinet
So Journalistic
baktung är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-06-14, 09:43   #21
Frantic
Registered User
 
Frantics avatar
 
Reg.datum: Mar 2004
Ort: Göteborg
Inlägg: 4 155
Jag hade egentligen tänkt tippa Tyskland som vinnare men Brasilien har sett så bra ut att jag valde dem i jobbets VM-tips. Som skytteligavinnare valde jag mellan Müller, Griezmann, eller Gabriel Jesus innan jag landade på Ronaldo.
Frantic är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-06-14, 09:57   #22
svenbanan
Banned User
 
Reg.datum: Jan 2012
Inlägg: 10 099
Har det gått en propp för Zlatan, eller vad tusan yrar han om när han håller nåt slags presskonferens och säger att det är han som bestämmer vem som ska vara coach eller inte för svenska landslaget?

https://www.expressen.se/sport/fotbo...nne-andersson/

Är det nåt slags försök att skapa drama för att få upp intresset för honom nu när han passerat bäst före datumet som spelare, och han fortfarande vill tjäna pengar?

Eller är det nåt slags vanföreställningar han har som kickat in för att han inte står ut med att strålkastarna inte är på honom hela tiden?

Jag hoppas han lugnar ner sig med denna typ av grejer. Jag har alltid gillat hans frispråkighet. Men han har verkat mer och mer desperat de senaste åren och närmar sig gränsen för att verka riktigt patetisk med stormsteg...
svenbanan är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-06-14, 10:10   #23
baktung
cool bispes kung
 
baktungs avatar
 
Reg.datum: Apr 2016
Ort: Stockholm
Inlägg: 2 271
Han snackar bara goja i brist på vettiga svar. Ett spontant skämt som inte riktigt gick hem bara. Tycker han drar liknande grejer hela tiden numera. Vad ska man svara liksom, när idiotmedia fokuserar på en före detta landslagsspelare inför ett mästerskap.
__________________
Om: Försöker styrkebygga och bli bra på knäböj. 176 cm, född 87.
Pers: Knäböj: 185 kg Hantelpreachercurl: 30 kg Benspark: hela magasinet
So Journalistic

Senast redigerad av baktung den 2018-06-14 klockan 10:11.
baktung är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-06-14, 10:50   #24
svenbanan
Banned User
 
Reg.datum: Jan 2012
Inlägg: 10 099
Citat:
Ursprungligen postat av baktung Visa inlägg
Han snackar bara goja i brist på vettiga svar. Ett spontant skämt som inte riktigt gick hem bara. Tycker han drar liknande grejer hela tiden numera. Vad ska man svara liksom, när idiotmedia fokuserar på en före detta landslagsspelare inför ett mästerskap.
Ja det är det jag menar. Han säger en massa liknande mysko grejer numera. Har man alla hästar i stallet kommer väl inte grodorna så ofta ur truten. Ifall han inte har nåt att säga till media så borde han väl inte ställa till med presskonferens och hela tiden försöka skapa så mycket mediahype som möjligt. Knappast så att han försöker hålla sig undan...
svenbanan är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-06-14, 11:03   #25
baktung
cool bispes kung
 
baktungs avatar
 
Reg.datum: Apr 2016
Ort: Stockholm
Inlägg: 2 271
Citat:
Ursprungligen postat av svenbanan Visa inlägg
Ja det är det jag menar. Han säger en massa liknande mysko grejer numera. Har man alla hästar i stallet kommer väl inte grodorna så ofta ur truten. Ifall han inte har nåt att säga till media så borde han väl inte ställa till med presskonferens och hela tiden försöka skapa så mycket mediahype som möjligt. Knappast så att han försöker hålla sig undan...
Det är sant men han gör nog landslaget en tjänst egentligen. De får en möjlighet att ladda upp lite i skymundan och att kunna fokusera på fotbollen. Det är väl aldrig nån som tagit Zlatans ord seriöst ändå.
__________________
Om: Försöker styrkebygga och bli bra på knäböj. 176 cm, född 87.
Pers: Knäböj: 185 kg Hantelpreachercurl: 30 kg Benspark: hela magasinet
So Journalistic
baktung är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-06-14, 11:15   #26
svenbanan
Banned User
 
Reg.datum: Jan 2012
Inlägg: 10 099
Citat:
Ursprungligen postat av baktung Visa inlägg
Det är sant men han gör nog landslaget en tjänst egentligen. De får en möjlighet att ladda upp lite i skymundan och att kunna fokusera på fotbollen. Det är väl aldrig nån som tagit Zlatans ord seriöst ändå.
Kanske. Jag funderar mest på ifall han faktiskt mår bra eller om det gått en säkring på riktigt...
svenbanan är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-06-14, 12:24   #27
Akerhage
Horny user
 
Akerhages avatar
 
Reg.datum: Jan 2011
Ort: Gräddhyllan Göteborg
Inlägg: 360
Vilka sidor bettor ni på? Jag har väl säkert konton på de flesta men gillar Bet365. Kommer nog försöka betta lite på ex "brasilien går till min semi" som ligger på 2.10 och kanske kombinera dem med att tyskland går till semi också.

Kan man kombinera alla sorters bet? Ex Gabriel Jesus blir skyttekung, Tyskland till semifinal och Sergio Ramos får ett rött kort i samma kupong? (skiljer sig nog sida till sida va?)

Idag tror jag att Ryssland vinner med 1-0 efter en trevande första halvlek med mycket nerver. Vad tror ni om dagens match?
Akerhage är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-06-14, 12:31   #28
r1kkie
Registered User
 
r1kkies avatar
 
Reg.datum: Jan 2009
Inlägg: 1 209
Citat:
Ursprungligen postat av svenbanan Visa inlägg
Kanske. Jag funderar mest på ifall han faktiskt mår bra eller om det gått en säkring på riktigt...
Äsch, han har aldrig haft alla hästar i hagen så inget konstigt.
__________________
"If it was easy, everybody would be good at it.
I was told that long time ago by a coach. If you want something you never had before, you gotta be willing to do something you've never done before."
-Phil Heath
r1kkie är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-06-14, 12:35   #29
r1kkie
Registered User
 
r1kkies avatar
 
Reg.datum: Jan 2009
Inlägg: 1 209
Citat:
Ursprungligen postat av Akerhage Visa inlägg
Vilka sidor bettor ni på? Jag har väl säkert konton på de flesta men gillar Bet365. Kommer nog försöka betta lite på ex "brasilien går till min semi" som ligger på 2.10 och kanske kombinera dem med att tyskland går till semi också.

Kan man kombinera alla sorters bet? Ex Gabriel Jesus blir skyttekung, Tyskland till semifinal och Sergio Ramos får ett rött kort i samma kupong? (skiljer sig nog sida till sida va?)

Idag tror jag att Ryssland vinner med 1-0 efter en trevande första halvlek med mycket nerver. Vad tror ni om dagens match?
Ska man spela mycket rekommenderar jag å kolla oddsen på denna för att se vart bäst odds finns.
Bet365 har generelt sett lägre odds, iaf på 1X2 å asian.

http://www.oddsportal.com/
__________________
"If it was easy, everybody would be good at it.
I was told that long time ago by a coach. If you want something you never had before, you gotta be willing to do something you've never done before."
-Phil Heath
r1kkie är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-06-14, 15:56   #30
baktung
cool bispes kung
 
baktungs avatar
 
Reg.datum: Apr 2016
Ort: Stockholm
Inlägg: 2 271
Och pajasen Putin har inte vett nog att snacka engelska? Skulle sitta fint med en rysk nit nu på en gång.
__________________
Om: Försöker styrkebygga och bli bra på knäböj. 176 cm, född 87.
Pers: Knäböj: 185 kg Hantelpreachercurl: 30 kg Benspark: hela magasinet
So Journalistic
baktung är inte uppkopplad   Svara med citat


Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 19:11.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)