Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gammal 2009-05-14, 09:25   #61
Alone_in_the_dark
Registered User
 
Alone_in_the_darks avatar
 
Reg.datum: Jan 2009
Ort: South of Heaven, West of Hell
Inlägg: 954
Förbannad? Mycket möjligt i så fall på mitt utseende, uppenbart tycker speciellt tjejer att jag är extremt jävla äckligt ful och borde således inte leva. Hände mig häromdagen, iofs var det en "snäll kommentar" Hade kört 2 set bicespcurl och satt bara o vilade och stirrade i golvet, hon står framför mig (jag ser knappt henne...) Hon fräser "Va fan glor du på ditt äckel?"
__________________
Being unwanted, unloved, uncared for, forgotten by everybody, I think that is a much greater hunger, a much greater poverty than the person who has nothing to eat

Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Alone_in_the_dark är inte uppkopplad  
Gammal 2009-05-14, 09:32   #62
mattilainen
Registered User
 
mattilainens avatar
 
Reg.datum: May 2007
Ort: Uddevalla
Inlägg: 5 473
Citat:
Ursprungligen postat av Alone_in_the_dark Visa inlägg
Förbannad? Mycket möjligt i så fall på mitt utseende, uppenbart tycker speciellt tjejer att jag är extremt jävla äckligt ful och borde således inte leva. Hände mig häromdagen, iofs var det en "snäll kommentar" Hade kört 2 set bicespcurl och satt bara o vilade och stirrade i golvet, hon står framför mig (jag ser knappt henne...) Hon fräser "Va fan glor du på ditt äckel?"
Ta det lugnt och skit i dom. Uppskattar de inte ditt utseende nu så är de inga tjejer att ha endå. Lägger man tjejer på hyllan ett tag, det är då man får flickvän.. har det varit för alla jag känner iaf :p
__________________
Knäböj: 160 kg
Bänkpress: 127.5 kg
Marklyft: 195
Journal - Gym och Brasiliansk Ju-Jutsu
mattilainen är inte uppkopplad  
Gammal 2009-05-14, 09:42   #63
Alone_in_the_dark
Registered User
 
Alone_in_the_darks avatar
 
Reg.datum: Jan 2009
Ort: South of Heaven, West of Hell
Inlägg: 954
Citat:
Ursprungligen postat av mattilainen Visa inlägg
Ta det lugnt och skit i dom. Uppskattar de inte ditt utseende nu så är de inga tjejer att ha endå. Lägger man tjejer på hyllan ett tag, det är då man får flickvän.. har det varit för alla jag känner iaf :p
Fan skulle ge dig en kram (nä nu skärper jag mig *host*) - äh jag bryr mig inte va de tycker, jag är nöjd med mig själv det är det viktigaste och jag är bara lean, mean fit and hungry Dags för lunch?
__________________
Being unwanted, unloved, uncared for, forgotten by everybody, I think that is a much greater hunger, a much greater poverty than the person who has nothing to eat

Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Alone_in_the_dark är inte uppkopplad  
Gammal 2009-05-14, 09:45   #64
wintersnowdrift
special snowflake
 
wintersnowdrifts avatar
 
Reg.datum: Nov 2004
Ort: Obygden
Inlägg: 3 163
Universitetets internetuppkoppling som går upp och ner som en jäkla jojo. Till och med internetleverantörernas svarta får Comhem som försörjer mig med bredband i bostaden framstår som stabiliteten självt jämfört med detta.

//Kristin
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av Trance Visa inlägg
Studien kanske bör utökas till en hel hög äpplen under soffan som tas ut under olika stadier av föruttnelsen/förtorkningen. Även wintersnowdrifts lukt och städförmåga kanske bör undersökas med kontrollgrupper.
Brevis esse laboro, obscurus fio
wintersnowdrift är inte uppkopplad  
Gammal 2009-05-14, 09:50   #65
Nitrometan
Mjäll & SL
 
Nitrometans avatar
 
Reg.datum: Mar 2003
Ort: Karlskrona
Inlägg: 30 459
Citat:
Ursprungligen postat av wintersnowdrift Visa inlägg
Universitetets internetuppkoppling som går upp och ner som en jäkla jojo. Till och med internetleverantörernas svarta får Comhem som försörjer mig med bredband i bostaden framstår som stabiliteten självt jämfört med detta.

//Kristin
http://www.sr.se/sida/artikel.aspx?P...rtikel=2834209

Kanske du är drabbad?
__________________
bobubobobelolenonitotroroboberortot

För klén för Frälsningsarmén.

TK Trossö
Nitrometan är inte uppkopplad  
Gammal 2009-05-14, 09:53   #66
Dan S
Registered User
 
Dan Ss avatar
 
Reg.datum: Dec 2007
Inlägg: 747
Citat:
Ursprungligen postat av Rackham Visa inlägg
Nä precis. De är så listiga att de ser till att använda övervåld när TV är där och filmar nämligen.

Det händer ganska ofta att en förövare i en biljaktssituation försöker köra ifrån polisen igen när de stannat och går fram emot bilen, alltså vill de ha ut dem toksnabbt. För att inte tala om risken att de har ett vapen i bilen och får för sig att det är en bra idé att börja skjuta. en polis blir alltid (med rätta) nervös när de inte kan se vad den de skall gripa har för sig med händerna.

Dessutom tror jag knappast de generellt slår sönder rutan för skoj skull, utan bara om dörren är låst, eller inte går att öppna av någon annan anledning. Eller kanske om det är någon de anser extra farlig och snabbt vill ha så bra uppsyn över honom som möjligt.

Att få ligga på marken med handfängsel är nog tyvärr något man får räkna med om man uppvisat det dåliga omdömet att försöka smita från polisen och därigenom riskera sitt eget, polisens och inte minst oskyldigas liv.

Finns garanterat olämpliga poliser i USA, men att säga att de till 99% använder övervåld även mot oskyldiga (är det ok att göra det mot skyldiga menar du?) visar bara på din egen okunskap och fördomar.

Sorry för lång off topic, men ibland måste man...

OnTopic så är jag just nu lite förbannad på martyrinställningen hos många MC-förare som anser att det är hela världens fel förutom just deras när det inträffar olyckor mellan bil/MC p.g.a. att en bil kör/svänger ut framför en MC som kör i ungefär trippla tillåtna hastigheten. De syns dåligt från början, kör man sen i 200 på en 70 väg, så är det rätt självklart i min bok vem som orsakade olyckan.
Tror du jag var seriös med 99%? Det var enbart för att förstärka, så hur kan det visa på min okunskap? Självklart är det undantag jag pratar om. Jaså? Dörren låst? Dom går dit och slår rutan med sin batong och sliter ut dom genom fönstret. Visst finns det saker som gör att det är rättfärdigat, men det finns även motsatta. Vad förstår du inte?
Och ja dom använder övervåld för helvete om du kollar på Cops en gång. Trångsynt?
Dan S är inte uppkopplad  
Gammal 2009-05-14, 09:56   #67
Rackham
Registered User
 
Rackhams avatar
 
Reg.datum: Oct 2008
Inlägg: 70
Citat:
Ursprungligen postat av Dan S Visa inlägg
Tror du jag var seriös med 99%? Det var enbart för att förstärka, så hur kan det visa på min okunskap? Självklart är det undantag jag pratar om. Jaså? Dörren låst? Dom går dit och slår rutan med sin batong och sliter ut dom genom fönstret. Visst finns det saker som gör att det är rättfärdigat, men det finns även motsatta. Vad förstår du inte?
Och ja dom använder övervåld för helvete om du kollar på Cops en gång. Trångsynt?
Så, så. Lugn och fin nu lille vän. Jag kommer inte skriva mer om detta då det dels är helt off topic och dels är du inte helt i balans.
Rackham är inte uppkopplad  
Gammal 2009-05-14, 10:21   #68
Karvig
Registered User
 
Karvigs avatar
 
Reg.datum: Apr 2007
Inlägg: 1 902
Citat:
Ursprungligen postat av Dan S Visa inlägg
Tror du jag var seriös med 99%? Det var enbart för att förstärka, så hur kan det visa på min okunskap? Självklart är det undantag jag pratar om. Jaså? Dörren låst? Dom går dit och slår rutan med sin batong och sliter ut dom genom fönstret. Visst finns det saker som gör att det är rättfärdigat, men det finns även motsatta. Vad förstår du inte?
Och ja dom använder övervåld för helvete om du kollar på Cops en gång. Trångsynt?
Jag tror inte att någon trodde att du allvarligt menade 99%, men att du bara pratar om undantagen är inte lätt att utläsa ur ditt inlägg.

Det är klart att de använder övervåld. Cops är ett kommersiellt program och de tar med de värsta klippen de lyckas få fram. Annars vill ingen köpa in det eftersom inte lika många tittare vill se snällt polisarbete (vilket jag är övertygad om att den stora merparten faktiskt är) och vips, så har vi inget Cops längre.


Just nu blir jag förbannad på att de inte har 4,5% mjölk i mataffären som ligger i anslutning till mitt arbete, samt att jag inte hinner springa idag pga jobbet.
__________________
Löpning.
Karvig är inte uppkopplad  
Gammal 2009-05-14, 10:54   #69
Fatcan
Registered User
 
Fatcans avatar
 
Reg.datum: Dec 2004
Inlägg: 1 776
Förbannad på att jag måste jobba med snusfettot imorn.
Fatcan är inte uppkopplad  
Gammal 2009-05-14, 10:56   #70
shut teh face
Mother love bone
 
shut teh faces avatar
 
Reg.datum: Aug 2006
Inlägg: 1 709
Citat:
Ursprungligen postat av Fatcan Visa inlägg
Förbannad på att jag måste jobba med snusfettot imorn.
snusfettot? lol
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av lectris Visa inlägg
Är shut teh face knäpp som klagar över att en tjej skickar porr?
shut teh face är inte uppkopplad  
Gammal 2009-05-14, 11:31   #71
Fatcan
Registered User
 
Fatcans avatar
 
Reg.datum: Dec 2004
Inlägg: 1 776
Citat:
Ursprungligen postat av shut teh face Visa inlägg
snusfettot? lol
Japp, en brutalt överviktig och otrevlig kille med 5kg baksnus mellan tänderna. Därav namnet snusfettot.
Fatcan är inte uppkopplad  
Gammal 2009-05-14, 11:38   #72
coxie
Spare some change..?
 
coxies avatar
 
Reg.datum: Nov 2005
Ort: NYC
Inlägg: 293
Ett par gubbar i byggkläder var lite otrevliga mot mig när jag var och handlade mat.
__________________
Homer: "life is just a bunch of stuff that happen then you die."
coxie är inte uppkopplad  
Gammal 2009-05-14, 11:40   #73
Ironbabe
Preciousss Posterior
 
Ironbabes avatar
 
Reg.datum: Nov 2003
Ort: hårrkårlandet
Inlägg: 5 038
Så fruktansvärt förbannad på de som bara tänker på sig själva och inte tänker på vad deras handlingar får för konsekvenser på de som drabbas!!
__________________
Jag som föddes för att dö ska leva livet fullt ut

Det är oftast utsidan som tänder en låga,
men det är insidan som håller den brinnande.
Ironbabe är inte uppkopplad  
Gammal 2009-05-14, 11:44   #74
Bahir
Registered User
 
Reg.datum: Mar 2007
Ort: Bäcksunda
Inlägg: 270
Nazisterna. Jag såg Schindler's List häromdan.
Bahir är inte uppkopplad  
Gammal 2009-05-14, 11:54   #75
Saery
Herr Ingenjör
 
Reg.datum: Oct 2008
Inlägg: 7
Citat:
Ursprungligen postat av Dexterity Visa inlägg
Statistik.
+1. Fast i mitt fall är det Matematisk Statistik... Hypotesprövningar suger
Saery är inte uppkopplad  


Stängt ämne

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 05:48.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)