Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gammal 2009-05-13, 22:22   #31
hahavaffan
tuff shit
 
hahavaffans avatar
 
Reg.datum: May 2005
Ort: Skåné
Inlägg: 2 528
Jag är förbannad på Pågens som släppte sina Chocolate chip-gifflar nu i defftid. Åt en påse innan Men dom är seriöst det godaste jag ätit på jävligt länge.
__________________
IN SOILWORK we trust
hahavaffan är inte uppkopplad  
Gammal 2009-05-13, 22:27   #32
Dan S
Registered User
 
Dan Ss avatar
 
Reg.datum: Dec 2007
Inlägg: 747
Trångsynta människor, korkade människor, människor som säger sig vara optimister, pessimister, eller något annat som är "Så-här-är-jag-inget-annat. Folk som vill svara på det här inlägget med något i stil med "Gud du måste vara förbannad varje dag! Har du inget bättre för dig?". Finns mycket som gör mig riktigt pissed off.

Att säga "Jag är optimist, jag!" så är man ser alltså allting på ett god väg. Det i sig är trångsynt. Denna värld är inte så jävla svart och vit som vissa verkar tro, och det gör mig ännu mer förbannad att folk inte är flexibel, eller förstår komplicerade saker, eller tror som sagt att allt är svart på vitt istället för en blandning av en eller flera saker. Motsäger jag mig nu? Jag vet inte, fick skriva av mig lite i a f.

Glömde en sak: Amerikansa poliser som till 99% av tiden använder övervåld mot även oskyldiga.
Dan S är inte uppkopplad  
Gammal 2009-05-13, 22:28   #33
drakfelt
Guest
 
Reg.datum: Jul 2008
Inlägg: 951
att casalls grippers modell "hard" är så jävla lätta att man kör 100reppare på dom
drakfelt är inte uppkopplad  
Gammal 2009-05-13, 23:04   #34
n1tro
MOARR! INC.
 
n1tros avatar
 
Reg.datum: Jul 2004
Ort: Stockholm
Inlägg: 1 757
Citat:
Ursprungligen postat av Dexterity Visa inlägg
Statistik.
haha statistik , grundläggande för ekonomer var ärligt talat inga problem jämfört med juridisk översiktskurs, den ger mig mardrömmar..
n1tro är inte uppkopplad  
Gammal 2009-05-13, 23:12   #35
ceejay
å nej, måste man komma på en ny text igen
 
ceejays avatar
 
Reg.datum: Oct 2007
Ort: uppsala
Inlägg: 20 086
Citat:
Ursprungligen postat av Dan S Visa inlägg
Trångsynta människor, korkade människor, människor som säger sig vara optimister, pessimister, eller något annat som är "Så-här-är-jag-inget-annat. Folk som vill svara på det här inlägget med något i stil med "Gud du måste vara förbannad varje dag! Har du inget bättre för dig?". Finns mycket som gör mig riktigt pissed off.

Att säga "Jag är optimist, jag!" så är man ser alltså allting på ett god väg. Det i sig är trångsynt. Denna värld är inte så jävla svart och vit som vissa verkar tro, och det gör mig ännu mer förbannad att folk inte är flexibel, eller förstår komplicerade saker, eller tror som sagt att allt är svart på vitt istället för en blandning av en eller flera saker. Motsäger jag mig nu? Jag vet inte, fick skriva av mig lite i a f.

Glömde en sak: Amerikansa poliser som till 99% av tiden använder övervåld mot även oskyldiga.
Gud måste du vara så förbannad?


Förbannad på folk med valda sanningar och fördomar
__________________
Ceejay's träningsjournal!
ceejay är inte uppkopplad  
Gammal 2009-05-13, 23:32   #36
Dreas
Maaaaaaat!
 
Dreass avatar
 
Reg.datum: Feb 2006
Ort: Karlstad
Inlägg: 6 323
Bestämde mig för att börja satsa på träningen igen efter ca 8 månaders lallande, sjukdomar och annat! Så orkar jag inte somna på natten efter passet och är nu förkyld!!!!!!!!!!!!

Hård träning + no sömn + kcalunderskott + mitt immunförsvar = fail!
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av Deceiver85 Visa inlägg
"Vem vare? Vem vare som curla?"
"Ingen"
"Vadå ingen? Säg vem det fucking var"
"Ta det lugnt, vi sa att vi ska curla i squat racket, ni sa okej..."
"Vad ska jag göra med min fucking böjdräkt?"
Dreas är inte uppkopplad  
Gammal 2009-05-14, 00:00   #37
shut teh face
Mother love bone
 
shut teh faces avatar
 
Reg.datum: Aug 2006
Inlägg: 1 709
Citat:
Ursprungligen postat av hahavaffan Visa inlägg
Jag är förbannad på Pågens som släppte sina Chocolate chip-gifflar nu i defftid. Åt en påse innan Men dom är seriöst det godaste jag ätit på jävligt länge.
Måste testas
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av lectris Visa inlägg
Är shut teh face knäpp som klagar över att en tjej skickar porr?
shut teh face är inte uppkopplad  
Gammal 2009-05-14, 00:20   #38
Sebbe_H
Registered User
 
Sebbe_Hs avatar
 
Reg.datum: Jan 2006
Ort: Göteborg
Inlägg: 2 565
Citat:
Ursprungligen postat av hahavaffan Visa inlägg
Jag är förbannad på Pågens som släppte sina Chocolate chip-gifflar nu i defftid. Åt en påse innan Men dom är seriöst det godaste jag ätit på jävligt länge.
Dom har planerat det, dom jävlarna! Men vadå, du menar sånna kanelgiflar, men med choklad i? Gnhhhh!!
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av Piranha Visa inlägg
Jag tycker inte Göteborgare behöver lära sig slåss, det är ju som att ge dagisbarn nunchackos.
Sebbe_H är inte uppkopplad  
Gammal 2009-05-14, 00:49   #39
Snobbe
Registered User
 
Reg.datum: Sep 2008
Inlägg: 685
Är förbannad på mig själv pga att jag gör så många dumma beslut.
Snobbe är inte uppkopplad  
Gammal 2009-05-14, 01:28   #40
Bahir
Registered User
 
Reg.datum: Mar 2007
Ort: Bäcksunda
Inlägg: 270
I en redovisningsuppgift så klistrade jag in mina ratioberäkningar från Excel till en wordfil som bilder i stället för ändringsbara tabeller. Förutom att beräkningarna ska vara korrekta så blir man bedömd på presentation. Det visar sig efter att jag har skickat in uppgiften (via internet) att om man skriver ut dokumentet så är vissa linjer osynliga för att de ligger så nära varandra (men man ser dem i word, i alla fall på 120% zoom). Till exempel så syns inte de horizontella divisionsstrecken.

Scheisse.
Bahir är inte uppkopplad  
Gammal 2009-05-14, 01:38   #41
hampfuz
Registered User
 
hampfuzs avatar
 
Reg.datum: Feb 2008
Inlägg: 429
Ska upp om tre timmar, kan inte sova och spillde räkost i soffan.

... FUUUUUUUuu-
hampfuz är inte uppkopplad  
Gammal 2009-05-14, 04:54   #42
Sheogorath
Förslag?
 
Sheogoraths avatar
 
Reg.datum: Aug 2004
Ort: Malmö
Inlägg: 23 774
MixMeister Studio har helt plötsligt slutat exportera till MP3:or. WAV funkar dock. Konstigt och irriterande.
__________________
Jag ger inte sjukgymnastisk rådgivning via PM. Om vi etablerat en vårdrelation svarar jag inte på PM som rör din skada: Ring mig på arbetstid.

Citat:
Ursprungligen postat av eternallord Visa inlägg
Det krävs en bildad person för att reservera sin åsikt när man inte är tillräckligt påläst.
Sheogorath är inte uppkopplad  
Gammal 2009-05-14, 04:59   #43
stevebc
Registered User
 
stevebcs avatar
 
Reg.datum: Mar 2005
Ort: Göteborg
Inlägg: 6 570
Att jag hemskt gärna vill sova. Men det dröjer ca 1½ timme till jag får njuta av den lyxen, arbetarklasshjälte som man är.
__________________
Journalen: Vägen mot 670 i klassisk styrkelyft | 217,5-142,5-270 | 630
Citat:
Ursprungligen postat av hurril Visa inlägg
Vuxna människor slänger sig på marken och håller sig över smalbenet som de bögigaste av italienska fotbollsspelare över att en halvfull dansk rispat lite blyerts i en tidning.
Citat:
Ursprungligen postat av Sniggel Visa inlägg
Du kan likna "det moderna samhället" vid "the Borg" och att alla kommer att bli assimilerade
stevebc är inte uppkopplad  
Gammal 2009-05-14, 05:01   #44
stevebc
Registered User
 
stevebcs avatar
 
Reg.datum: Mar 2005
Ort: Göteborg
Inlägg: 6 570
Citat:
Ursprungligen postat av Dan S Visa inlägg
Trångsynta människor, korkade människor, människor som säger sig vara optimister, pessimister, eller något annat som är "Så-här-är-jag-inget-annat. Folk som vill svara på det här inlägget med något i stil med "Gud du måste vara förbannad varje dag! Har du inget bättre för dig?". Finns mycket som gör mig riktigt pissed off.

Att säga "Jag är optimist, jag!" så är man ser alltså allting på ett god väg. Det i sig är trångsynt. Denna värld är inte så jävla svart och vit som vissa verkar tro, och det gör mig ännu mer förbannad att folk inte är flexibel, eller förstår komplicerade saker, eller tror som sagt att allt är svart på vitt istället för en blandning av en eller flera saker. Motsäger jag mig nu? Jag vet inte, fick skriva av mig lite i a f.

Glömde en sak: Amerikansa poliser som till 99% av tiden använder övervåld mot även oskyldiga.
Eftersom du har programmet Cops som referens så tänk på att poliserna där är snällare än i verkligheten. Du kan nog räkna med 110-120% när kamerorna inte är på.
__________________
Journalen: Vägen mot 670 i klassisk styrkelyft | 217,5-142,5-270 | 630
Citat:
Ursprungligen postat av hurril Visa inlägg
Vuxna människor slänger sig på marken och håller sig över smalbenet som de bögigaste av italienska fotbollsspelare över att en halvfull dansk rispat lite blyerts i en tidning.
Citat:
Ursprungligen postat av Sniggel Visa inlägg
Du kan likna "det moderna samhället" vid "the Borg" och att alla kommer att bli assimilerade
stevebc är inte uppkopplad  
Gammal 2009-05-14, 05:02   #45
MojjMojj
Registered User
 
MojjMojjs avatar
 
Reg.datum: Aug 2004
Ort: Johanneshov
Inlägg: 409
Att jag inte har +40.000kr så jag kan göra de saker jag "behöver" göra. Blir mkt extrajobb i ngra månader ist.
__________________
With or without it you would have good people doing good things and evil people doing evil things. But for good people to do evil things, that takes religion. - Steven Weinberg
MojjMojj är inte uppkopplad  


Stängt ämne

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 07:19.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)