Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Allmänt Forum

 
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
Gammal 2017-08-29, 02:07   #1
MaxTheMarketer
Banned User
 
Reg.datum: Nov 2013
Ort: Sverige
Inlägg: 501
Question Vilket land ska man dra till om Sverige skiter sig?

Inte för att jag tror att det kommer inträffa precis detta år eller direkt efter om SD förlorar valet (dessutom är jag ypperligt intresserad över vad SD praktiskt talat kan utföra) 2018, men; vilket land bör man flytta till om Sverige skiter sig?

OBS: visst kunde jag ha skrivit på flashback, men det känns tyvärr som en liten för dyster plats, även om det kan dyka upp guldtrådar där någon gång per år. Här känns det som att folk som åtminstone tränar och har fått i sig tillräckligt med syre för att tänka och kunna formulera sig mycket bättre.

"Sverige skiter sig" definierar jag som att det blir så många fler män här att andelen tjejer kontra killar blir så dålig, samt påverkan av sociala medier som gör att till och med överviktiga tjejer tror att dem ska behandlas som "10or", att man omöjligt kan skaffa en flickvän som man kan gifta och bosätta sig med i Sverige.

"Sverige skiter sig" definierar jag också som att risken för överfall, rån, våldtäkter, och andra brott, ökar med flera procentenheter efter några år nu (även om SD vinner valet, för i sådana fall så hjälpte dem inte något).

Nu vill jag understryka att jag ÄR en person som faktiskt bor i ett invandrarområde i norra Sverige med 1,5 km till stadens centrum. Majoriteten i denna "förort" är invandrare sedan flera år tillbaka (ej flyktingar) och många av dem lever på bidrag. Jag har aldrig blivit överfallen (har varit ute många helger i rad på krogen och gått eller cyklat hem alkoholpåverkad och vurpat så klart några ggr).

Samtidigt så läser jag varannan helg om mord, våldtäkter, rån och liknande brott i staden eller närliggande orter (som ligger knappt 1-2 mil ifrån staden) och ändå har jag aldrig varit i närheten av dessa när dem inträffat? Däremot inträffade ett dåd där det var en ung 18-årig kille med utländsk bakgrund som dräpte en kvinna och sedan "turned himself in" hos polisen och fick ta kölapp, LOL. Detta inträffade 900 m ifrån min dörrport.

Så....

Vart i Europa eller i världen kan man tänkas bo om man vill kunna driva eget företag (arbeta hemifrån med dator å övrig elektronisk utrustning) och hitta en kvinna som är FEMININ? (ej hjärntvättad badoo:are som är self-entitled och som fått för sig att hon måste hata män för att komma nånvart i världen)

Jag känner en snubbe som är medborgare i USA men jag är extremt osäker på USA med tanke på att du t.ex. i Texas kan köpa hagelgevär utan någon licens ("don't worry about it", sa en säljare inne i en vanlig mataffär till en släkting åt mig som var där för några år sen) och det verkar finnas fler vapen i USA än invånare. Nu är jag en vit man så kmr troligen inte att skjutas ihjäl av polisen dock.

Mina kriterier är att: 1) man ska kunna hitta FEMININA tjejer/kvinnor som inte känner sig kränkta över att ha en mer "feminin" roll även om dem jobbar, 2) svårt att komma åt vapen, 3) minimal invandring & flyktingar.

JAG VET!!!!!!!!! Ironin i hela tråden ÄR att det är JAG då som blir "invandraren"och "flyktingen". Det är därför jag ska försöka lämna landet utan att få en PTSD eller annat men som jag riskerar ta med till det andra landet som vore skäl till att aldrig släppa in mig där.

Och visst, med tanke på när tråden skrevs så går det självfallet att erkänna att jag kollat några för många "arg blatte talar ut"-videos, däremot läser jag aldrig på Propagrandabladet (AF), Propagandapressen (Expressen), friatider, nyatider, modernatider(?), flashback-trådar eller liknande. Jag upplever att det är bara två sidor som visas upp i Sverige numera som vänstern å högern och att båda är "galningar" från motsatta hålls uttalanden. Själv är jag mer i mitten (varav varför jag vill starta ett eget politiskt parti men folk verkar inte vilja vara engagerade; hellre spendera 4 timmar på att hitta bästa donken med mat man bajsar ut på en timme medan det spenderas 4 minuter på att välja ett parti man ska leva med i 4 år minst), men det verkar vara en extremt sällsynt egenskap som medmänniska i dagens moderna tider (self-entilted fucking bastard jag är som säger så).

Visst har jag huvudet en del i sanden, men källorna som visas (från arga blatte) är ändå statliga som visar på ökade siffror i vissa brott å att det blir "sämre" i Sverige på vissa sätt och vis (dock inte ännu helt nationellt i exakt alla orter) och alltså skulle de statliga källorna ha kunnat blivit politiskt påverkade och alltså gett oss en snedvriden bild på verkligheten, men det har ej gjorts? (än)

Så... vilket land rekommenderar ni enligt mina 3 kriterier? Australien har ju tyvärr oxå "feminiserats" om jag förstått rätt T_T tack för att du palla läsa denna uppsats.

Senast redigerad av MaxTheMarketer den 2017-08-29 klockan 02:10.
MaxTheMarketer är inte uppkopplad   Svara med citat


 

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 10:59.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)