Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gammal 2014-01-07, 23:03   #11776
Tyrwing
Registered User
 
Tyrwings avatar
 
Reg.datum: Dec 2011
Ort: HPC Växjö
Inlägg: 1 909
Min jävla granne som blastat musik sedan 9. Vid 11 gick jag och sa ifrån. Det ska fan in höras 3 trappor ned på en tisdag.
__________________
Total: [ 635 ] Knäböj: [ 235 ] Bänkpress: [ 140 ] Marklyft: [ 260 ] @ 112,1
Tyrwings Journal
Citat:
Ursprungligen postat av justblaze Visa inlägg
... givetvis trillar någon in på styrkelyft och då får man acceptera det.
Tyrwing är inte uppkopplad  
Gammal 2014-01-07, 23:08   #11777
Nordenator
:D
 
Nordenators avatar
 
Reg.datum: Apr 2006
Ort: Göteborg
Inlägg: 964
Brist på HDD-plats! Fixar en till SSD imorgon för att slippa hålla på att ta bort saker stup i kvarten.
__________________
Journal - 110 Bänk 150 Böj 195 Mark @ ~90 kilo svag
Nordenator är inte uppkopplad  
Gammal 2014-01-08, 00:02   #11778
Captainwide
Registered User
 
Captainwides avatar
 
Reg.datum: May 2012
Inlägg: 623
Citat:
Ursprungligen postat av Tyrwing Visa inlägg
Min jävla granne som blastat musik sedan 9. Vid 11 gick jag och sa ifrån. Det ska fan in höras 3 trappor ned på en tisdag.
Rätta takter!
Captainwide är inte uppkopplad  
Gammal 2014-01-08, 00:15   #11779
cero
Registered User
 
ceros avatar
 
Reg.datum: Mar 2010
Inlägg: 5 956
Citat:
Ursprungligen postat av timoat Visa inlägg
Jag bor inneboende nu, nyinflyttad med en mamma och hennes 13 åriga dotter som har 4 hundar. Det är KONSTANT babyspråk med hundarna, ofta ca 1 meter från min dörr, och det börjar bli riktigt jävla irriterande. " ohh puttinuttanspäå ska man inte göra... ohhh vad mysigt att bli klappad ja det är det, ja det är det, va snäll nu, nämen lilla gubben/gumman " ect ect och allt med sån jävla babyröst. Helvete håller på att bli galen när jag hör skiten. Svårt att komma som ny och bara kan ni sluta gulla med hundarna utanför mitt rum tack? Får köra en svenne och skaffa ett par hörlurar som dränker ute ljudet.
Inneboende... mamma... 13-årig dotter... 4 hundar...

Flytta.
cero är inte uppkopplad  
Gammal 2014-01-08, 01:37   #11780
Red Apple
Banned User
 
Reg.datum: May 2013
Inlägg: 96
Att det inte står på skäggtrimmerförpackningen att den inte är gjord för att klippa hår med, ser ut som en idiot
Red Apple är inte uppkopplad  
Gammal 2014-01-08, 01:44   #11781
en stor stark
Den soeda tösapågen
 
en stor starks avatar
 
Reg.datum: Jul 2009
Ort: Lund/Malmö
Inlägg: 370
Citat:
Ursprungligen postat av Red Apple Visa inlägg
Att det inte står på skäggtrimmerförpackningen att den inte är gjord för att klippa hår med, ser ut som en idiot
Du blev så tjusig så
__________________
Journal
en stor stark är inte uppkopplad  
Gammal 2014-01-08, 01:48   #11782
Red Apple
Banned User
 
Reg.datum: May 2013
Inlägg: 96
Citat:
Ursprungligen postat av en stor stark Visa inlägg
Du blev så tjusig så
Red Apple är inte uppkopplad  
Gammal 2014-01-08, 02:55   #11783
en stor stark
Den soeda tösapågen
 
en stor starks avatar
 
Reg.datum: Jul 2009
Ort: Lund/Malmö
Inlägg: 370
Citat:
Ursprungligen postat av Red Apple Visa inlägg
Haha
__________________
Journal
en stor stark är inte uppkopplad  
Gammal 2014-01-09, 14:20   #11784
Robbmeister
Registered User
 
Robbmeisters avatar
 
Reg.datum: Feb 2011
Inlägg: 1 557
En idiot till idrottslärare. Vi hade en hemuppgift där vi skulle skriva ett träningsprogram som vi skulle följa i 6 veckor. Sagt och gjort. Jag skrev ner mitt väldigt noggrant och även tankarna bakom övningsval, intensitet, progression, uppdelning av muskelgrupper, vilken stretch jag skulle köra, hur jag skulle sköta kosten och även en del om skadeförebyggande träning. Dvs helt klart bättre än alla andra.
Men pga av att ''ingen skulle klara att träna efter mitt program utan att bli övertränad'' så fick jag bara ett E vilket motsvarar precis godkänt.
Jajuste, idioten kritiserade även det jag skrev om att köra med brygga i bänkpress för det var livsfarligt för ryggen. Djupa böj var även en riktig knäförstörare.

Och det jävliga med det här är att det mest troligt kommer att dra ner mitt idrottsbetyg. Jag vet inte vad jag kan göra åt det heller. Jag ska iallafall ta upp det här med rektorn och förhoppningsvis få upprättelse. Och om det inte funkar vet jag inte vad jag kan göra åt saken.
Fan, det är knappt någon idé att ens anstränga mig i skolan när jag konstant får underbetyg för nära nog allt jag gör... Och rektorn har gett mig rätt 4-5 gånger när jag tagit upp liknande fall så det är inget jag hittar på.
Robbmeister är inte uppkopplad  
Gammal 2014-01-09, 14:23   #11785
Dreas
Maaaaaaat!
 
Dreass avatar
 
Reg.datum: Feb 2006
Ort: Karlstad
Inlägg: 6 323
Citat:
Ursprungligen postat av Robbmeister Visa inlägg
En idiot till idrottslärare. Vi hade en hemuppgift där vi skulle skriva ett träningsprogram som vi skulle följa i 6 veckor. Sagt och gjort. Jag skrev ner mitt väldigt noggrant och även tankarna bakom övningsval, intensitet, progression, uppdelning av muskelgrupper, vilken stretch jag skulle köra, hur jag skulle sköta kosten och även en del om skadeförebyggande träning. Dvs helt klart bättre än alla andra.
Men pga av att ''ingen skulle klara att träna efter mitt program utan att bli övertränad'' så fick jag bara ett E vilket motsvarar precis godkänt.
Jajuste, idioten kritiserade även det jag skrev om att köra med brygga i bänkpress för det var livsfarligt för ryggen. Djupa böj var även en riktig knäförstörare.

Och det jävliga med det här är att det mest troligt kommer att dra ner mitt idrottsbetyg. Jag vet inte vad jag kan göra åt det heller. Jag ska iallafall ta upp det här med rektorn och förhoppningsvis få upprättelse. Och om det inte funkar vet jag inte vad jag kan göra åt saken.
Fan, det är knappt någon idé att ens anstränga mig i skolan när jag konstant får underbetyg för nära nog allt jag gör... Och rektorn har gett mig rätt 4-5 gånger när jag tagit upp liknande fall så det är inget jag hittar på.
Bevisa att idrottsläraren har fel? Det borde vara snabbt gjort.

Men fy fan vad surt det låter.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av Deceiver85 Visa inlägg
"Vem vare? Vem vare som curla?"
"Ingen"
"Vadå ingen? Säg vem det fucking var"
"Ta det lugnt, vi sa att vi ska curla i squat racket, ni sa okej..."
"Vad ska jag göra med min fucking böjdräkt?"
Dreas är inte uppkopplad  
Gammal 2014-01-09, 14:43   #11786
Spettet
Registered User
 
Spettets avatar
 
Reg.datum: Sep 2011
Ort: Norrköping
Inlägg: 367
Varit sjuk i snart 2 veckor inte kunnat träna på 3. Och skiten verkar aldrig ge sig.
__________________
Gotta catch´em all!
Spettet är inte uppkopplad  
Gammal 2014-01-09, 14:46   #11787
Robbmeister
Registered User
 
Robbmeisters avatar
 
Reg.datum: Feb 2011
Inlägg: 1 557
Citat:
Ursprungligen postat av Dreas Visa inlägg
Bevisa att idrottsläraren har fel? Det borde vara snabbt gjort.

Men fy fan vad surt det låter.
Jo det är det jag har tänkt göra men om inte det funkar känns det hela rätt kört.
Robbmeister är inte uppkopplad  
Gammal 2014-01-09, 14:51   #11788
Raschmus
Registered User
 
Raschmuss avatar
 
Reg.datum: Dec 2007
Ort: Västkusten
Inlägg: 6 172
Citat:
Ursprungligen postat av Robbmeister Visa inlägg
Jo det är det jag har tänkt göra men om inte det funkar känns det hela rätt kört.
Leta upp en annan idrottslärare med hjärnceller alt någon påläst och kunnig inom området, be de skriva kommentarer och ge alla goda referenser tillsammans med din uppsats till rektorn. Skriv sedan femtioelva insändare och spräng lärarens brevlåda.
__________________
Journalen

Citat:
Ursprungligen postat av ryss Visa inlägg
Om jag ser en snigg tjejen moste jag ge till henne stor knull hehehe :P
Citat:
Ursprungligen postat av hibbe Visa inlägg
Bara jag bygger muskler o ser kriminell ut är det chill
Citat:
Ursprungligen postat av Yes Visa inlägg
Bland kycklingar är det lätt att vara tupp.
Raschmus är inte uppkopplad  
Gammal 2014-01-09, 15:37   #11789
Akerhage
Horny user
 
Akerhages avatar
 
Reg.datum: Jan 2011
Ort: Gräddhyllan Göteborg
Inlägg: 360
Så jävla bitter på allt jävla regn! Tror fan (utan att överdriva) att det regnat 45 av 50 dagar nu här i Gbg.

Vädret i kombination med att ha en hund som behöver rastas 4 gånger/dag (som förövrigt också hatar vädret, så man får släpa ut honom) suger fet jävla ...
Akerhage är inte uppkopplad  
Gammal 2014-01-09, 15:40   #11790
mela
#curl4lajf
 
melas avatar
 
Reg.datum: Apr 2005
Inlägg: 13 880
Citat:
Ursprungligen postat av Robbmeister Visa inlägg
En idiot till idrottslärare. Vi hade en hemuppgift där vi skulle skriva ett träningsprogram som vi skulle följa i 6 veckor. Sagt och gjort. Jag skrev ner mitt väldigt noggrant och även tankarna bakom övningsval, intensitet, progression, uppdelning av muskelgrupper, vilken stretch jag skulle köra, hur jag skulle sköta kosten och även en del om skadeförebyggande träning. Dvs helt klart bättre än alla andra.
Men pga av att ''ingen skulle klara att träna efter mitt program utan att bli övertränad'' så fick jag bara ett E vilket motsvarar precis godkänt.
Jajuste, idioten kritiserade även det jag skrev om att köra med brygga i bänkpress för det var livsfarligt för ryggen. Djupa böj var även en riktig knäförstörare.

Och det jävliga med det här är att det mest troligt kommer att dra ner mitt idrottsbetyg. Jag vet inte vad jag kan göra åt det heller. Jag ska iallafall ta upp det här med rektorn och förhoppningsvis få upprättelse. Och om det inte funkar vet jag inte vad jag kan göra åt saken.
Fan, det är knappt någon idé att ens anstränga mig i skolan när jag konstant får underbetyg för nära nog allt jag gör... Och rektorn har gett mig rätt 4-5 gånger när jag tagit upp liknande fall så det är inget jag hittar på.
Ta med rapporter eller något annat som stärker din ståndpunkt och gå till rektorn. Kan du bevisa att du har rätt kommer du längre.
mela är inte uppkopplad  


Stängt ämne

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 20:46.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)