Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gammal 2013-09-18, 21:39   #16
Bubblan84
Registered User
 
Bubblan84s avatar
 
Reg.datum: Sep 2013
Ort: Luleå
Inlägg: 1 513
Citat:
Ursprungligen postat av Nano-Sekund Visa inlägg
Välkommen !

Kommer att följas
Tackar, Ola!
Vad kul! Dig har jag redan följt ett tag via 4-Klövern som har varit en del av min inspiration, riktigt kul att du hittade hit!
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av NNIF Visa inlägg
haha tänkt dig då i början på seklet
"ska du sporta utan kavaj? är du gheeyy eller?"
Citat:
Ursprungligen postat av Matsa Visa inlägg
Formpolisen på youtube brände hela proppskåpet och långa var köerna bland de som skulle lära far göra barn.
Min journal
Bubblan84 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2013-09-19, 19:38   #17
Bubblan84
Registered User
 
Bubblan84s avatar
 
Reg.datum: Sep 2013
Ort: Luleå
Inlägg: 1 513
Förkyld som en örn när jag vaknade idag. Ingen träning.. Har kurerat hårt hela dagen med färsk vitlök och pressat citron i vatten.

Stats för tillfället:

Längd: 176 cm
Vikt: 83-84 kg
Vader: 39-40 cm
Lår: 59 cm
Anus: 100 cm (ja, jag gillar att kalla hela arslet för anus! )
Midja: 88 cm (efter stor frukost)
Bröstkorg: 115-116 cm (vid latsflex)
Överarmar: 37,5 cm (alltid varit sämsta muskelgruppen...)
Underarmar: 29 cm (skrämmande tanigt)

Var nere på under 75 kg i juli, sen dess har jag bulkat stadigt. Tanken är att ta personligt viktrekord i vinter, mest bara för att det är kul :P Har som mest vägt 89 kg så jag satsar på 90 kg, sen ska det deffas ner till 78-79 kg. Pallar inte att gå lägre än så, blir så satans tunn!
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av NNIF Visa inlägg
haha tänkt dig då i början på seklet
"ska du sporta utan kavaj? är du gheeyy eller?"
Citat:
Ursprungligen postat av Matsa Visa inlägg
Formpolisen på youtube brände hela proppskåpet och långa var köerna bland de som skulle lära far göra barn.
Min journal

Senast redigerad av Bubblan84 den 2013-09-19 klockan 19:39.
Bubblan84 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2013-09-20, 18:07   #18
Bubblan84
Registered User
 
Bubblan84s avatar
 
Reg.datum: Sep 2013
Ort: Luleå
Inlägg: 1 513
Fortfarande däckad i förkylningen. Är nog bara att ställa in sig på att det inte blir någon träning förrän efter helgen. Får börja om träningsprogrammet från början igen. Det jublar nog vänsteraxeln över. Lätta vikter mår han bra av

Har kämpat mot förkylningen i alla fall, massor med citronvatten och gjorde 600 gram köttfärssås med 8 vitlöksklyftor i. Här ger vi inte upp utan kamp!
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av NNIF Visa inlägg
haha tänkt dig då i början på seklet
"ska du sporta utan kavaj? är du gheeyy eller?"
Citat:
Ursprungligen postat av Matsa Visa inlägg
Formpolisen på youtube brände hela proppskåpet och långa var köerna bland de som skulle lära far göra barn.
Min journal
Bubblan84 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2013-09-24, 08:23   #19
Bubblan84
Registered User
 
Bubblan84s avatar
 
Reg.datum: Sep 2013
Ort: Luleå
Inlägg: 1 513
Har blivit lite grisbulk senaste veckan. "När man är förkyld fåååår man äta skitmat, glass, snacks och godis!....." Haha, vågen stod på 86 kg i morse före frukost med bara kallingarna på, så kan inte skylla på att kläderna vägde. Förkyld ännu och det känns som att huvudet är i en burk. Får se när det går att träna igen, ingen idé att stressa över det. Blir det denna vecka så blir det en lugn comeback sen kör jag om mitt 5/3/1-program från början nästa vecka.
Har all tid i världen för progression framöver så jag tänker inte stressa på den fronten heller.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av NNIF Visa inlägg
haha tänkt dig då i början på seklet
"ska du sporta utan kavaj? är du gheeyy eller?"
Citat:
Ursprungligen postat av Matsa Visa inlägg
Formpolisen på youtube brände hela proppskåpet och långa var köerna bland de som skulle lära far göra barn.
Min journal

Senast redigerad av Bubblan84 den 2013-09-24 klockan 08:26.
Bubblan84 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2013-09-30, 10:46   #20
Bubblan84
Registered User
 
Bubblan84s avatar
 
Reg.datum: Sep 2013
Ort: Luleå
Inlägg: 1 513
Comeback idag efter förkylningen. Sambon blev däckad igår i en NY jävla förkylning. Känner att nåt nytt är på väg att gro i mig igen också... SUCK! Nåja, jag drog av ett träningspass i morse innan det hunnit bryta ut helt på mig. Får se om man lyckas hålla det i utbrytningsstadiet. Med min tur... Knappast.
Var riktigt segt idag, körde med ännu lättare vikter och trots att jag var långt ifrån slut började jag må illa och kände mig svimfärdig. Så jag avbröt i förtid.

Måndag
Uppvärmning - Cuffar

Militärpress – Värmning 1 set med 20 kg sen 5x30 kg, 5x35 kg och 12x37,5 kg
Smalbänk 3x10 med 50 kg
Sidolyft 3x10 med 7 kg
Chins – 5x5 med kroppsvikt på 85-86 kg
Stångcurl 2x10 med 27 kg
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av NNIF Visa inlägg
haha tänkt dig då i början på seklet
"ska du sporta utan kavaj? är du gheeyy eller?"
Citat:
Ursprungligen postat av Matsa Visa inlägg
Formpolisen på youtube brände hela proppskåpet och långa var köerna bland de som skulle lära far göra barn.
Min journal
Bubblan84 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2013-10-03, 17:15   #21
LIFT
Registered User
 
Reg.datum: Nov 2012
Ort: Luleå
Inlägg: 423
Otur där med förkylning!
Blev du förkyld igen?

Jag kör också på Fitness24Seven i Luleå
LIFT är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2013-10-03, 19:53   #22
Bubblan84
Registered User
 
Bubblan84s avatar
 
Reg.datum: Sep 2013
Ort: Luleå
Inlägg: 1 513
Citat:
Ursprungligen postat av LIFT Visa inlägg
Otur där med förkylning!
Blev du förkyld igen?

Jag kör också på Fitness24Seven i Luleå
Haha, jodu! Sitter här och har haft ont i halsen flera dagar och lätt rethosta. Kurerar som fan med pressad citron i vatten, vitlök, andra kosttillskott och ramslök som jag köpte på internationella matmarknaden för några veckor sen
Går väl sakta åt rätt håll men jag får nog räkna med att stryka resten av den här veckan :/

Jaha, sedär! Då har vi säkert tränat samtidigt nån gång! När brukar du träna? Kör oftast på förmiddan då jag jobbar mycket kväll
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av NNIF Visa inlägg
haha tänkt dig då i början på seklet
"ska du sporta utan kavaj? är du gheeyy eller?"
Citat:
Ursprungligen postat av Matsa Visa inlägg
Formpolisen på youtube brände hela proppskåpet och långa var köerna bland de som skulle lära far göra barn.
Min journal

Senast redigerad av Bubblan84 den 2013-10-03 klockan 19:57.
Bubblan84 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2013-10-03, 20:39   #23
LIFT
Registered User
 
Reg.datum: Nov 2012
Ort: Luleå
Inlägg: 423
Citat:
Ursprungligen postat av Bubblan84 Visa inlägg
Haha, jodu! Sitter här och har haft ont i halsen flera dagar och lätt rethosta. Kurerar som fan med pressad citron i vatten, vitlök, andra kosttillskott och ramslök som jag köpte på internationella matmarknaden för några veckor sen
Går väl sakta åt rätt håll men jag får nog räkna med att stryka resten av den här veckan :/

Jaha, sedär! Då har vi säkert tränat samtidigt nån gång! När brukar du träna? Kör oftast på förmiddan då jag jobbar mycket kväll
Oj, tråkigt
Är väl förkylningstider nu. Min flickvän är smått förkyld och henne ska jag till imorgon och vara hos i helg, så får själv ta och försöka att inte bli smittad. Dock tror jag hennes förkylning börjar gå över.

Jag brukar oftast träna på morgonen/dagen eller på kvällen. Tränar i princip aldrig mellan 15 och 20 då jag tycker det brukar vara så fullt där.
Gymmet har ju verkligen exploderat med folk, i Mars/April månad då jag och polaren (MattiasP90 på Kolozzeum) körde på kvällarna så var det tomt vid kl 22:30 redan. Igår när jag körde vid kl 23:30 så var det fortfarande flera som tränade.
Blir mest allt mellan kl 09:00 och 13:00, samt om kvällen mellan 21:00 till 01:00.
LIFT är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2013-10-04, 16:05   #24
Bubblan84
Registered User
 
Bubblan84s avatar
 
Reg.datum: Sep 2013
Ort: Luleå
Inlägg: 1 513
Citat:
Ursprungligen postat av LIFT Visa inlägg
Oj, tråkigt
Är väl förkylningstider nu. Min flickvän är smått förkyld och henne ska jag till imorgon och vara hos i helg, så får själv ta och försöka att inte bli smittad. Dock tror jag hennes förkylning börjar gå över.

Jag brukar oftast träna på morgonen/dagen eller på kvällen. Tränar i princip aldrig mellan 15 och 20 då jag tycker det brukar vara så fullt där.
Gymmet har ju verkligen exploderat med folk, i Mars/April månad då jag och polaren (MattiasP90 på Kolozzeum) körde på kvällarna så var det tomt vid kl 22:30 redan. Igår när jag körde vid kl 23:30 så var det fortfarande flera som tränade.
Blir mest allt mellan kl 09:00 och 13:00, samt om kvällen mellan 21:00 till 01:00.
Jo, det är ju det. Blir smittad från alla håll och kanter då både jag och min sambo jobbar på varsin stor arbetsplats och hennes kids går skola/dagis så det är verkligen fullkomligt omöjligt att undgå smitta. Så om några år är mitt immunförsvar osårbart!

Ja, ingen idé att gå dit eftermiddag/tidig kväll. Ännu värre blir det alltid i januari och månaden inför sommaren
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av NNIF Visa inlägg
haha tänkt dig då i början på seklet
"ska du sporta utan kavaj? är du gheeyy eller?"
Citat:
Ursprungligen postat av Matsa Visa inlägg
Formpolisen på youtube brände hela proppskåpet och långa var köerna bland de som skulle lära far göra barn.
Min journal
Bubblan84 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2013-10-07, 12:53   #25
Bubblan84
Registered User
 
Bubblan84s avatar
 
Reg.datum: Sep 2013
Ort: Luleå
Inlägg: 1 513
Ingen träning sen i måndags, ont i halsen ännu och hosta från tammefan längst ner i lungorna... Jävla börda! Hursom köpte jag några nya träningstishar på Stadium Outlet i lördags. Från att ha varit en mediumkille med mina 75 kg på 176 cm i sommar har jag gått till att bli en stabil L-XL-kille nu med min 86 kg
Är inte så fet som jag trodde jag skulle vara med en viktuppgång på drygt 10 kg. Var iofs som en tom ballong när jag vägde 75 kg så fram till 80 kg var det mest bara muskeltrycket sm ökade :P
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av NNIF Visa inlägg
haha tänkt dig då i början på seklet
"ska du sporta utan kavaj? är du gheeyy eller?"
Citat:
Ursprungligen postat av Matsa Visa inlägg
Formpolisen på youtube brände hela proppskåpet och långa var köerna bland de som skulle lära far göra barn.
Min journal
Bubblan84 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2013-10-09, 08:44   #26
LIFT
Registered User
 
Reg.datum: Nov 2012
Ort: Luleå
Inlägg: 423
Hur är det idag? fortfarande förkyld?
Brukar du logga vad du äter? tänkte om du är strikt med bulken och inte vill bulka för snabbt alternativt om du vill vara säker på att du ligger i överskott?
LIFT är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2013-10-09, 09:10   #27
arogen
Registered User
 
arogens avatar
 
Reg.datum: Jan 2013
Inlägg: 3 265
Citat:
Ursprungligen postat av Bubblan84 Visa inlägg
Comeback idag efter förkylningen. Sambon blev däckad igår i en NY jävla förkylning. Känner att nåt nytt är på väg att gro i mig igen också... SUCK! Nåja, jag drog av ett träningspass i morse innan det hunnit bryta ut helt på mig. Får se om man lyckas hålla det i utbrytningsstadiet. Med min tur... Knappast.
Var riktigt segt idag, körde med ännu lättare vikter och trots att jag var långt ifrån slut började jag må illa och kände mig svimfärdig. Så jag avbröt i förtid.

Måndag
Uppvärmning - Cuffar

Militärpress – Värmning 1 set med 20 kg sen 5x30 kg, 5x35 kg och 12x37,5 kg
Smalbänk 3x10 med 50 kg
Sidolyft 3x10 med 7 kg
Chins – 5x5 med kroppsvikt på 85-86 kg
Stångcurl 2x10 med 27 kg
Grymma militärpressar!
__________________
En Journal mot att äntligen bli lite stark:
http://kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=204424
Mark: 200. Böj: 140. Bänk: 110.

Instagram; aarogen
arogen är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2013-10-09, 10:03   #28
Bubblan84
Registered User
 
Bubblan84s avatar
 
Reg.datum: Sep 2013
Ort: Luleå
Inlägg: 1 513
Citat:
Ursprungligen postat av arogen Visa inlägg
Grymma militärpressar!
Tackar! Dock rätt chill nu jämfört med vad jag kunde träna på innan jag skadade rotatorcuffen. Men det känns bra att överhuvudtaget kunna köra militärpressar nu utan att känna smärta
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av NNIF Visa inlägg
haha tänkt dig då i början på seklet
"ska du sporta utan kavaj? är du gheeyy eller?"
Citat:
Ursprungligen postat av Matsa Visa inlägg
Formpolisen på youtube brände hela proppskåpet och långa var köerna bland de som skulle lära far göra barn.
Min journal
Bubblan84 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2013-10-09, 10:20   #29
Bubblan84
Registered User
 
Bubblan84s avatar
 
Reg.datum: Sep 2013
Ort: Luleå
Inlägg: 1 513
Citat:
Ursprungligen postat av LIFT Visa inlägg
Hur är det idag? fortfarande förkyld?
Brukar du logga vad du äter? tänkte om du är strikt med bulken och inte vill bulka för snabbt alternativt om du vill vara säker på att du ligger i överskott?
Nu har det lättat, comeback imorgon!
Nej, jag orkar inte logga vad jag äter nu. Går på feeling, har några bulkar och deffar i bagaget så kan se och känna om jag landar på över/underskott. Blir ungefär samma intag av kött/protein på deff/bulk bara tillbehören som skiljer sig åt i mängd
Väger mig då och då för att se att det går åt rätt håll Vid 90 kg kommer jag att köra kortare deff/bulk tills det blir vår och jag kör en längre deff ner till 80 kg (Kört lite åt grisbulkshållet nu ett par månader, det är jag värd efter ett år på rätt lågt kaloriintag)
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av NNIF Visa inlägg
haha tänkt dig då i början på seklet
"ska du sporta utan kavaj? är du gheeyy eller?"
Citat:
Ursprungligen postat av Matsa Visa inlägg
Formpolisen på youtube brände hela proppskåpet och långa var köerna bland de som skulle lära far göra barn.
Min journal

Senast redigerad av Bubblan84 den 2013-10-09 klockan 10:25.
Bubblan84 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2013-10-10, 18:10   #30
arogen
Registered User
 
arogens avatar
 
Reg.datum: Jan 2013
Inlägg: 3 265
Citat:
Ursprungligen postat av Bubblan84 Visa inlägg
Tackar! Dock rätt chill nu jämfört med vad jag kunde träna på innan jag skadade rotatorcuffen. Men det känns bra att överhuvudtaget kunna köra militärpressar nu utan att känna smärta
Oj, vad hände och hur skadade du den?
__________________
En Journal mot att äntligen bli lite stark:
http://kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=204424
Mark: 200. Böj: 140. Bänk: 110.

Instagram; aarogen
arogen är inte uppkopplad   Svara med citat


Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:55.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)