Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Kost & Näring

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2019-06-14, 15:14   #16
oldman
Registered User
 
oldmans avatar
 
Reg.datum: Apr 2018
Inlägg: 232
Citat:
Ursprungligen postat av King Grub Visa inlägg
Ja, det är väl bra, eftersom man var ute just efter att få svar på frågan vad några bra kroppsbyggare äter.

Man var inte ute efter att utröna någon "effekt" eller skaffa ett statistiskt underlag. Man undersökte precis det man ville undersöka.
Förutom att det är helt värdelöst för oss. De här människorna tar enorma mängder steroider och ljuger om det dagligen. Flera av dem har säkerligen plastikopererat sig, för att inte tala om drogmissbruk av smärttabletter och prestationshöjande.

Varför ska vi lita på vad de säger om deras kost? De kan lika gärna repetera saker de läst på internet för att de ska låta någorlunda sant.
När undersökningen inte har några som helst fysiska bevis att binda till deras uttalanden kan vi lika gärna prata om utomjordingar, bantningspiller heller gud. De har lika mycket påverkan på vår kost.
oldman är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-06-14, 15:18   #17
King Grub
Chefsarkitekt Oljebyxor
 
King Grubs avatar
 
Reg.datum: Mar 2002
Ort: Norrtälje
Inlägg: 78 267
Jag har fått stor respons av åtskilliga som tyckte att det var intressant just att läsa om hur denna elit äter. Inte därför att det skulle vara applicerbart på dem själva. Det står dig fritt att fortsätta läsa om utomjordingar i stället om det inte intresserar just dig.
__________________


Angående PM-rådgivning!
King Grub är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-06-14, 18:58   #18
Ett Orm
Silver lifter
 
Ett Orms avatar
 
Reg.datum: Jun 2011
Ort: Mitt i Sverige, lite åt sidan..
Inlägg: 2 611
Citat:
Ursprungligen postat av King Grub Visa inlägg
Jag har fått stor respons av åtskilliga som tyckte att det var intressant just att läsa om hur denna elit äter. Inte därför att det skulle vara applicerbart på dem själva. Det står dig fritt att fortsätta läsa om utomjordingar i stället om det inte intresserar just dig.
Jupp.
Tycker själv det är intressant med doping, vad som händer vid svält och extrem fetma, andra droger, myrfarmar ect.
Men det ju inget jag själv kommer ha det minsta nytta av, det är bara intressant.
Ett Orm är inte uppkopplad   Svara med citat


Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 10:45.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)