Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gammal 2016-06-14, 15:31   #41611
timoat
Registered User
 
timoats avatar
 
Reg.datum: Jul 2005
Ort: Stockholm
Inlägg: 2 147
Citat:
Ursprungligen postat av Diomedea exulans Visa inlägg
Den breda munnen ger karaktär.
Inte bara att hon är vacker, hon har garanterat enormt mycket att lära en om massa saker som inte bara har med shopping eller märkeskläder att göra. Tror inte hon sitter och kollar på meet the kardashians på hennes lediga stunder.
drömkvinnan!
timoat är inte uppkopplad  
Gammal 2016-06-14, 15:33   #41612
Bärsärk
 
Reg.datum: Apr 2015
Inlägg: 1 171
Citat:
Ursprungligen postat av Diomedea exulans Visa inlägg
Den breda munnen ger karaktär.
Skenar din fantasi måhända iväg när du får syn på en sådan ovanligt bred mun?
Bärsärk är inte uppkopplad  
Gammal 2016-06-14, 15:36   #41613
Yes
Banned User
 
Yess avatar
 
Reg.datum: Aug 2005
Inlägg: 5 382
Citat:
Ursprungligen postat av Bärsärk Visa inlägg
Skenar din fantasi måhända iväg när du får syn på en sådan ovanligt bred mun?
Äntligen kan Dio prova oralsex med annat än pytonormar!
Yes är inte uppkopplad  
Gammal 2016-06-14, 15:44   #41614
Diomedea exulans
Klår sin lillasyster i armbrytning
 
Diomedea exulanss avatar
 
Reg.datum: Dec 2012
Ort: Rīga
Inlägg: 11 020
Citat:
Ursprungligen postat av timoat Visa inlägg
Nä, hon är mycket vacker. Om man bara vore en fågel!

https://www.instagram.com/pythonpaige/

Oj, hon är ju för fan min perfekta matchning! Vi skulle kunna prata om fåglar i timmar. Tack!


Citat:
Ursprungligen postat av Yes Visa inlägg
Äntligen kan Dio prova oralsex med annat än pytonormar!
Du förstår smärtan!
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av skyffelmördarn Visa inlägg
Nu får din röv sota för din fåfänga.
Senast redigerad av Diomedea exulans; efter senaste träningspasset. Anledning: tränade
Diomedea exulans är inte uppkopplad  
Gammal 2016-06-14, 15:44   #41615
timoat
Registered User
 
timoats avatar
 
Reg.datum: Jul 2005
Ort: Stockholm
Inlägg: 2 147
Citat:
Ursprungligen postat av Bärsärk Visa inlägg
Skenar din fantasi måhända iväg när du får syn på en sådan ovanligt bred mun?
Jag tänker tandpetare...


Seriöst så ser hon ut som en sån "mes" tjej man gick i skolan med på låg mellan och högstadiet som man aldrig skänkte en enda tanke till utöver att hon var tyst och snäll. Sen springer man in i henne igen när hon är 25 och man blir helt däckad.. Jag har 2 sådana kvinnor i mitt liv, som gick från oattraktiva musar under skoltiden till extremt vackra och framgångsrika kvinnor i vuxen ålder. Det är alltid win win på dem eftersom de i nästan 100% fall har väl utvecklade personligheter och är genuint mentalt attraktiva eftersom de inte kunnat segla på sina looks som många andra om var snygga redan då gjorde. (generaliserar naturligtvis)

Här är ett foto där jag tycker mig kunna ana en knivsudd av den något mesiga tjejen hon skulle kunnat vara på låg/mellanstadiet. Dorky liksom. Vild spekulation såklart!

.
timoat är inte uppkopplad  
Gammal 2016-06-14, 15:48   #41616
Bärsärk
 
Reg.datum: Apr 2015
Inlägg: 1 171
Det är alltid hett med tjejer som kontrollerar djur och dyra bilar. Det är ju självklart genetiskt inrotat i oss män också, en hona som kan hantera ett vilddjur är en perfekt partner.
Bärsärk är inte uppkopplad  
Gammal 2016-06-14, 16:01   #41617
Diomedea exulans
Klår sin lillasyster i armbrytning
 
Diomedea exulanss avatar
 
Reg.datum: Dec 2012
Ort: Rīga
Inlägg: 11 020
Citat:
Ursprungligen postat av timoat Visa inlägg
Seriöst så ser hon ut som en sån "mes" tjej man gick i skolan med på låg mellan och högstadiet som man aldrig skänkte en enda tanke till utöver att hon var tyst och snäll. Sen springer man in i henne igen när hon är 25 och man blir helt däckad.. Jag har 2 sådana kvinnor i mitt liv, som gick från oattraktiva musar under skoltiden till extremt vackra och framgångsrika kvinnor i vuxen ålder. Det är alltid win win på dem eftersom de i nästan 100% fall har väl utvecklade personligheter och är genuint mentalt attraktiva eftersom de inte kunnat segla på sina looks som många andra om var snygga redan då gjorde. (generaliserar naturligtvis)

Här är ett foto där jag tycker mig kunna ana en knivsudd av den något mesiga tjejen hon skulle kunnat vara på låg/mellanstadiet. Dorky liksom. Vild spekulation såklart!
Jag köper din teori, även om den naturligtvis är helt politiskt inkorrekt.

Det finns en sak som talar för teorin: Tjejen är osminkad, eller nästan osminkad, på några av bilderna. Min uppfattning är att tjejer som varit "en av de snygga coola i klassen" tenderar att smälla av en sminkbomb i ansiktet varje morgon långt upp i gammal ålder. Edit: Och hon har ofärgat hår, ingen cool(TM) tjej har låtit sin naturliga hårfärg titta fram efter 13 års ålder.

Dessutom kan man med lite fantasi föreställa sig att hon, i tidigare år, kan ha haft ett utseende som upplevts som "icke snyggt". Sen har hon uppenbarligen skött sig i skolan, sånt brukar korrelera med "hänger inte i rökrutan"/"blev av med oskulden efter 14 års ålder"/"blev inte alkoholist vid 14 års ålder"/"uppfattades inte som snygg i skolan".
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av skyffelmördarn Visa inlägg
Nu får din röv sota för din fåfänga.
Senast redigerad av Diomedea exulans; efter senaste träningspasset. Anledning: tränade

Senast redigerad av Diomedea exulans den 2016-06-14 klockan 16:04.
Diomedea exulans är inte uppkopplad  
Gammal 2016-06-14, 16:06   #41618
timoat
Registered User
 
timoats avatar
 
Reg.datum: Jul 2005
Ort: Stockholm
Inlägg: 2 147
Citat:
Ursprungligen postat av Diomedea exulans Visa inlägg
Jag köper din teori, även om den naturligtvis är helt politiskt inkorrekt.

Det finns en sak som talar för teorin: Tjejen är osminkad, eller nästan osminkad, på några av bilderna. Min uppfattning är att tjejer som varit "en av de snygga coola i klassen" tenderar att smälla av en sminkbomb i ansiktet varje morgon långt upp i gammal ålder.

Dessutom kan man med lite fantasi föreställa sig att hon, i tidigare år, kan ha haft ett utseende som upplevts som "icke snyggt". Sen har hon uppenbarligen skött sig i skolan, sånt brukar korrelera med "hänger inte i rökrutan"/"blev av med oskulden efter 14 års ålder"/"blev inte alkoholist vid 14 års ålder"/"uppfattades inte som snygg i skolan".
Precis, de pluggade på, var smarta och man fck hjäöp av dem när man frågade, men de var inga man gick hem och fantiserade om eller drömde om att vara tillsammans med. Jag ska nog säga att jag nog faktiskt gillade en hel del av de tjejerna som mer än bara kompisar/ytliga bekanta men det vr inget man kunde säga till sina poalre för de var ju töntar. Ja, vilka felsteg man gjort. Jag kollar tjejer som var "da bomb" back in the day och de har i 8 fall av 10 åren gått hårt på.

Tro det eller ej så är jag också en sån "late bloomer". Inte för att jag är mycket att hänga i julgranen men jämförelsevis!
timoat är inte uppkopplad  
Gammal 2016-06-14, 16:09   #41619
Gerdler
Bleksvag, fet och osymmetrisk
 
Reg.datum: Jul 2015
Inlägg: 1 638
Citat:
Ursprungligen postat av MSL Visa inlägg


Meh. Som om Mellanöstern inte har destabiliserat sig själv många gånger om utan hjälp. Och som om Nato-medlemskap tvingar på kärnvapen. Norge har inte kärnvapenbaser. Och varför skulle det behövas? Majoriteten av USAs kärnvapen idag är ICBMer på kärnvapenubåtar. De kan ligga och köra i tyst läge någonstans i stilla havet och på 45 minuter skicka 24 missiler med MIRV teknologi och därmed upp till 12 individuella laddningar per missil på 300-500 kiloton stycket. En sån Ohio-class ubåt kan halvera Rysslands militär, ekonomi och befolkning. Två är tillräckligt för att Sveriges militär i efterhand ska kunna invadera och hålla hela Ryssland. De behöver inte, och det vore strategiskt korkat, att placera kärnvapenbaser i Sverige.
Gerdler är inte uppkopplad  
Gammal 2016-06-14, 16:09   #41620
Agitator
Den rättmätige
 
Agitators avatar
 
Reg.datum: Mar 2014
Inlägg: 1 791
Citat:
Ursprungligen postat av spoonchest Visa inlägg
Bortsett från det röriga resonemanget så var det också rikt på faktafel.
Gör gärna en video om faktafelen och lägg upp här så tråden fortsätter on topic med bilder, videos och roliga länkar.

__________________
Citat:
Ursprungligen postat av King Grub Visa inlägg
Att träna utan steroider är som att vattna gräsmattan när det regnar. Slöseri med tid.
Citat:
Ursprungligen postat av King Grub Visa inlägg
Det är aldrig för tidigt för första kuren.
Citat:
Ursprungligen postat av King Grub Visa inlägg
Va, kreatin? Är det kreatin vi har pratat om?
Agitator är inte uppkopplad  
Gammal 2016-06-14, 16:22   #41621
Diomedea exulans
Klår sin lillasyster i armbrytning
 
Diomedea exulanss avatar
 
Reg.datum: Dec 2012
Ort: Rīga
Inlägg: 11 020
Här hade jag kunnat mittemot och diskutera rovfåglar i timmar: https://www.instagram.com/p/57h1f5qN...by=pythonpaige
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av skyffelmördarn Visa inlägg
Nu får din röv sota för din fåfänga.
Senast redigerad av Diomedea exulans; efter senaste träningspasset. Anledning: tränade
Diomedea exulans är inte uppkopplad  
Gammal 2016-06-14, 16:43   #41622
JacobHeitmann
Registered User
 
JacobHeitmanns avatar
 
Reg.datum: Jan 2011
Inlägg: 1 355

__________________
Frukterianen på Anabola
Instaderp
JacobHeitmann är inte uppkopplad  
Gammal 2016-06-14, 19:42   #41623
Sherman
Dat dere snitch
 
Shermans avatar
 
Reg.datum: Jul 2008
Ort: Johanneshov
Inlägg: 42
Sherman är inte uppkopplad  
Gammal 2016-06-14, 19:50   #41624
Sheogorath
Förslag?
 
Sheogoraths avatar
 
Reg.datum: Aug 2004
Ort: Malmö
Inlägg: 23 774
Citat:
Ursprungligen postat av Diomedea exulans Visa inlägg
Den breda munnen ger karaktär.
Hon är nästan förlåten för munnen med den byst|midja|höft-ration.
__________________
Jag ger inte sjukgymnastisk rådgivning via PM. Om vi etablerat en vårdrelation svarar jag inte på PM som rör din skada: Ring mig på arbetstid.

Citat:
Ursprungligen postat av eternallord Visa inlägg
Det krävs en bildad person för att reservera sin åsikt när man inte är tillräckligt påläst.
Sheogorath är inte uppkopplad  
Gammal 2016-06-14, 19:56   #41625
JacobHeitmann
Registered User
 
JacobHeitmanns avatar
 
Reg.datum: Jan 2011
Inlägg: 1 355
__________________
Frukterianen på Anabola
Instaderp
JacobHeitmann är inte uppkopplad  


Stängt ämne

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 20:16.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)