Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gammal 2018-11-20, 23:58   #16
ChuckTesta
Nope! Chuck Testa
 
ChuckTestas avatar
 
Reg.datum: Sep 2011
Inlägg: 674
Om du bara underhållstränar och dessutom har ont om tid är det givetvis bäst med 3 eller 4.
ChuckTesta är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-11-21, 08:46   #17
dluddeckens
Registered User
 
Reg.datum: Jan 2012
Inlägg: 820
Bor du söder om stan, kan jag rekommendera Södra TK. Bra utrustning och gemenskap. Något sämre öppettider om man vill träna på "udda" tider.
dluddeckens är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-11-21, 09:22   #18
Emmapemma
Registered User
 
Emmapemmas avatar
 
Reg.datum: Feb 2014
Ort: Stockholm
Inlägg: 100
Citat:
Ursprungligen postat av dluddeckens Visa inlägg
Bor du söder om stan, kan jag rekommendera Södra TK. Bra utrustning och gemenskap. Något sämre öppettider om man vill träna på "udda" tider.
Har varit intresserad av deras workshop coolt med tyngdlyftning, vore något för mig som är rätt klen!
__________________
Believe in the ball, and throw yourself.
Emmapemma är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-11-21, 10:45   #19
Anders The Peak
Registered User
 
Anders The Peaks avatar
 
Reg.datum: Jan 2005
Ort: Hemma
Inlägg: 11 211
Citat:
Ursprungligen postat av Emmapemma Visa inlägg
Har varit intresserad av deras workshop coolt med tyngdlyftning, vore något för mig som är rätt klen!
Södra TK är litet och trångt men med trevliga filurer som det är lätt att trivas med. Du har även chansen att träffa Bighulken om du har tur.

Men annars har du anrika SAK närmare även det en trevlig plats med ett gäng trevliga människor.
__________________
Grandmaster Broscientist

"Bro, you gotta slam 40-60 grams of waxy maize plus 20 grams of BCAA within 7 seconds of finishing your last set of squat rack curls. Otherwise, you'll go straight catabolic."
Anders The Peak är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-11-22, 21:02   #20
Lillgrabben
Registered User
 
Lillgrabbens avatar
 
Reg.datum: Aug 2002
Inlägg: 8 824
Citat:
Ursprungligen postat av Anders The Peak Visa inlägg
Men annars har du anrika SAK närmare även det en trevlig plats med ett gäng trevliga människor.
Jag var dit på ett gästpass i tisdags, instämmer med ovanstående!

Trots att jag inte kände någon, kände jag mig utomordentligt välkommen och utrustningen var helt okej för mina övningar/önskemål.


SAK har en tämligen gedigen tävlingsverksamhet, inom såväl SL som OL - enligt egen utsago ligger de kring 50+50 aktiva i de båda disciplinerna!


Gillar du kraftsport, vill du bli stark och leker med tanken att damma med magnesium, i en klassisk kraftsportaratmosfär är det definitivt för dig!
Om du däremot vill träna styrketräning för att bli stark, men uppskattar ett rikt utbud av träningsmaskiner som komplement till stänger och hantlar, ska du kanske vända dig annorstädes.

Kila in på SAK och titta runt, i Anders länk finns kontaktuppgifter till ansvariga i föreningen - dra iväg ett mail och kolla av läget!
Lillgrabben är inte uppkopplad   Svara med citat


Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 09:40.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)