Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gammal 2005-01-12, 18:08   #16
stybb
Registered User
 
stybbs avatar
 
Reg.datum: Mar 2002
Ort: Stockholm
Inlägg: 1 509
Citat:
Ursprungligen postat av TTT
När jag var i 15årsåldern hade jag fruktansvärda problem vilket gör att jag lätt får dem igen. Tyckte inte det såg så farligt ut på dig.

Hoppas nu de andra också lägger up bilder.
jag fyller snart 20 och har hittils inte haft problem med finnar.. så pang för 2 månader sen kom dom.. hela ryggen full.. det är så jävla sjukt.. men fick nån kräm av farbror doktorn så nu e de snart väck
__________________
Blesse mon cœur d´une langueur monotone

TIMMY!
stybb är inte uppkopplad  
Gammal 2005-01-12, 18:09   #17
Matte_Maiden
Registered User
 
Matte_Maidens avatar
 
Reg.datum: Aug 2003
Ort: Stockholm
Inlägg: 5 022
Citat:
Ursprungligen postat av Jense
modsen vill se den bästa fysiken.. det måste va den med mest muskler och bäst symmetri..

johan vinner om han vill


men du, aldrig svära sådär igen! han ska aldrig sluta med fjortisraggandet!
Det är ju det som inte är sant, störst och symmetrisk är inte detsamma som bäst fysik. Men jag antar att de kör på den tolkningen ändå! Nej, det är klart att han inte ska det.
Matte_Maiden är inte uppkopplad  
Gammal 2005-01-12, 18:11   #18
Jense
Jensefisken
 
Jenses avatar
 
Reg.datum: Oct 2003
Ort: Malmö
Inlägg: 17 846
Citat:
Ursprungligen postat av Matte_Maiden
Det är ju det som inte är sant, störst och symmetrisk är inte detsamma som bäst fysik. Men jag antar att de kör på den tolkningen ändå! Nej, det är klart att han inte ska det.

klart det är. intefan ska ngt benrangel vinna? vad ska dom gå efter då? den som gör bäst 100 meterslopp? så kan man inte göra med en fototävling
Jense är inte uppkopplad  
Gammal 2005-01-12, 18:13   #19
Matte_Maiden
Registered User
 
Matte_Maidens avatar
 
Reg.datum: Aug 2003
Ort: Stockholm
Inlägg: 5 022
Citat:
Ursprungligen postat av stybb
jag fyller snart 20 och har hittils inte haft problem med finnar.. så pang för 2 månader sen kom dom.. hela ryggen full.. det är så jävla sjukt.. men fick nån kräm av farbror doktorn så nu e de snart väck
Undrar varför?



Jense: Snyggast fysik kanske? Jag skulle hellre se ut som Castro än som byggarna på SM. Detta även om de är större och antagligen har bättre symmetri. Mer massa behöver ju inte alltid vara snyggare.

Menar inte att det är fel sätt att döma på! Skiter i vilket, men jag menade bara att störst inte alltid var snyggast.

Senast redigerad av Matte_Maiden den 2005-01-12 klockan 18:16.
Matte_Maiden är inte uppkopplad  
Gammal 2005-01-12, 18:13   #20
stybb
Registered User
 
stybbs avatar
 
Reg.datum: Mar 2002
Ort: Stockholm
Inlägg: 1 509
Citat:
Ursprungligen postat av Matte_Maiden
Det är ju det som inte är sant, störst och symmetrisk är inte detsamma som bäst fysik. Men jag antar att de kör på den tolkningen ändå! Nej, det är klart att han inte ska det.
störst med bäst symmetri.. är det inte detta den här sporten går ut på
__________________
Blesse mon cœur d´une langueur monotone

TIMMY!
stybb är inte uppkopplad  
Gammal 2005-01-12, 18:16   #21
TTT
Registered User
 
TTTs avatar
 
Reg.datum: May 2004
Ort: Varberg
Inlägg: 1 346
Citat:
Ursprungligen postat av stybb
jag fyller snart 20 och har hittils inte haft problem med finnar.. så pang för 2 månader sen kom dom.. hela ryggen full.. det är så jävla sjukt.. men fick nån kräm av farbror doktorn så nu e de snart väck
Har du kört på som fan med snabba kollisar och intensiv träning? Jag ser ut som en salami när jag gör det. Även om det nu inte är vetenskapligt bevisat att detta hänger ihop.
TTT är inte uppkopplad  
Gammal 2005-01-12, 18:19   #22
johnnytex
Registered User
 
Reg.datum: Jul 2004
Ort: Klippan
Inlägg: 1 291
Citat:
Ursprungligen postat av TTT
Har du kört på som fan med snabba kollisar och intensiv träning? Jag ser ut som en salami när jag gör det. Även om det nu inte är vetenskapligt bevisat att detta hänger ihop.
Ja, har ni också märkt det!? Jag har haft ganska stora problem med akne tidigare för ungefär ett halv års sedan. Nu när jag började med för- och efterdrink tycker jag mig kunna skönja att den del kommit tillbaka
johnnytex är inte uppkopplad  
Gammal 2005-01-12, 18:20   #23
Medusa
DC disciple
 
Medusas avatar
 
Reg.datum: Sep 2003
Ort: Ironheaven
Inlägg: 4 093
Jag postar några bilder för ca två månader sen...Jag får se om jag skall ställa upp i tävlingen...Men än så länge är jag med på listan...





__________________
"Fuck you skinny-ass little sissy-boys. I'm huge and brutally strong. I love it, chicks love it, other guys love it. I could effortlessly kill you with one punch.." - Sammich "It's almost like there's more to life than covering yourself in Pam and turpentine and parading in your underwear, isn't there?" - Sammich
Medusa är inte uppkopplad  
Gammal 2005-01-12, 18:27   #24
Matte_Maiden
Registered User
 
Matte_Maidens avatar
 
Reg.datum: Aug 2003
Ort: Stockholm
Inlägg: 5 022
Citat:
Ursprungligen postat av Medusa
Jag postar några bilder för ca två månader sen...Jag får se om jag skall ställa upp i tävlingen...Men än så länge är jag med på listan...





Ser fint ut!
Matte_Maiden är inte uppkopplad  
Gammal 2005-01-12, 18:30   #25
Bjorne
Neurologisk uppkopplad Medlem
 
Bjornes avatar
 
Reg.datum: May 2004
Ort: ~Malmö
Inlägg: 3 194
Nyfunnen respekt för Medusa, såg riktigt fint ut.
Bjorne är inte uppkopplad  
Gammal 2005-01-12, 18:30   #26
Metal_boy_
Registered User
 
Metal_boy_s avatar
 
Reg.datum: Nov 2003
Inlägg: 16 982
Laddad till max..det är den enda nya bilden jag har fan inte rakat färdigt frillan på bilden heller..
__________________
Mullig men gullig.
Metal_boy_ är inte uppkopplad  
Gammal 2005-01-12, 18:33   #27
Herkulez
Banned
 
Reg.datum: Apr 2003
Ort: *** region norr
Inlägg: 14 295
fyfan, du ser ut som en förvuxen Alexander Bard på den bilden, BLÄNDANDE likhet

medusa: dra isär istället för att trycka ihop skulderbladen på DB bakifrån, ryggen ser så smal ut när du gör så =)
Herkulez är inte uppkopplad  
Gammal 2005-01-12, 18:33   #28
Metal_boy_
Registered User
 
Metal_boy_s avatar
 
Reg.datum: Nov 2003
Inlägg: 16 982
Citat:
Ursprungligen postat av Herkulez
fyfan, du ser ut som en förvuxen Alexander Bard på den bilden, BLÄNDANDE likhet
hahahaha
__________________
Mullig men gullig.
Metal_boy_ är inte uppkopplad  
Gammal 2005-01-12, 18:57   #29
Metal_boy_
Registered User
 
Metal_boy_s avatar
 
Reg.datum: Nov 2003
Inlägg: 16 982
Citat:
Ursprungligen postat av Jense
klart det är. intefan ska ngt benrangel vinna? vad ska dom gå efter då? den som gör bäst 100 meterslopp? så kan man inte göra med en fototävling

haha precis..då kan ju lika gärna folk som aldrig tränat men har snygg struktur o lågt bf ställa upp
__________________
Mullig men gullig.
Metal_boy_ är inte uppkopplad  
Gammal 2005-01-12, 19:04   #30
Matte_Maiden
Registered User
 
Matte_Maidens avatar
 
Reg.datum: Aug 2003
Ort: Stockholm
Inlägg: 5 022
Citat:
Ursprungligen postat av Metal_boy_
haha precis..då kan ju lika gärna folk som aldrig tränat men har snygg struktur o lågt bf ställa upp
Gör dig inte dumare än vad du är... Tror du verkligen att domarna skulle anse att de har snyggare fysik än någon ett par storlekar större med samma struktur och hårdhet? Det är ju snyggaste fysiken, inte snyggaste BB-fysiken.

Sedan att en person är ÄNNU större behöver ju inte betyda att han har snyggare kropp, även om han har snygg struktur och är hård. Är det en BB-tävling är det väl självklart men i en "Fysiktävling" är ju inte storlek detsamma som pluspoäng. Självklart är det så ofta, men det är en snygg fysik och inte största freaket med rutor lika stora som dasslock.

Nu vet jag inte vad domarna vill ha i tävlingen, och det spelar också mindre roll. Ville bara att ni inte skulle missuppfatta det jag menade.
Matte_Maiden är inte uppkopplad  


 

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 16:10.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)