Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gammal 2016-09-11, 21:05   #526
StarkaUlf
Längtar till jul.
 
StarkaUlfs avatar
 
Reg.datum: Nov 2008
Inlägg: 9 685
Skönt att inleda säsongen med en seger. Skol Vikings! \o/
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av ceejay Visa inlägg
Skulle vända läraren upp och ner och säga att jag kan göra detta pga bänkpress med brygga och djupa böjar.
StarkaUlf är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2016-09-12, 06:58   #527
r1kkie
Registered User
 
r1kkies avatar
 
Reg.datum: Jan 2009
Inlägg: 1 209


__________________
"If it was easy, everybody would be good at it.
I was told that long time ago by a coach. If you want something you never had before, you gotta be willing to do something you've never done before."
-Phil Heath
r1kkie är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2016-09-14, 07:48   #528
kaer
Gillar just DIG!
 
Reg.datum: May 2005
Ort: Södermalm
Inlägg: 479
Hur många matcher kollar ni på varje vecka? Följer ni ett lag eller väljer ni ut de mest lovande matcherna?
__________________
Rome wasn't built in a day
kaer är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2016-09-14, 08:27   #529
MinLillaPyjamas
Registered User
 
MinLillaPyjamass avatar
 
Reg.datum: Nov 2011
Inlägg: 279
Jag kollar alltid på alla Baltimore Ravens matcher (oftast live). Kollar alltid någon tidig söndagsmatch. Orkar jag kollar jag på nån av matcherna som börjar därefter också. Har normalt Red Zone igång parallellt på söndagar så man slipper se all reklam.

Snf, Tnf och Mnf kollar jag ofta i efterhand (om matchen involverar lag som jag vill se eller fantasyspelare jag följer etc.). Allt som allt blir det nog i snitt 4 matcher i veckan. Gäller att passa på eftersom säsongen är så kort.
MinLillaPyjamas är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2016-09-15, 07:53   #530
r1kkie
Registered User
 
r1kkies avatar
 
Reg.datum: Jan 2009
Inlägg: 1 209
Citat:
Ursprungligen postat av kaer Visa inlägg
Hur många matcher kollar ni på varje vecka? Följer ni ett lag eller väljer ni ut de mest lovande matcherna?
Ser alla Patriots matcher direkt oavsett om det är kvälls eller nattmatch. Är det nattmatch brukar jag kolla på en annan kl 19.00 å då blir det den som känns mest intressant.
Brukar inte köra redzone.
__________________
"If it was easy, everybody would be good at it.
I was told that long time ago by a coach. If you want something you never had before, you gotta be willing to do something you've never done before."
-Phil Heath
r1kkie är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2016-09-18, 21:54   #531
StarkaUlf
Längtar till jul.
 
StarkaUlfs avatar
 
Reg.datum: Nov 2008
Inlägg: 9 685
Man vet att det har gått halvtaskigt när en QB vinner sitt lags Rushing yards med hela 35 yards


Hoppas att Vikings kan ta en till seger i natt. Skulle behövas en bra start.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av ceejay Visa inlägg
Skulle vända läraren upp och ner och säga att jag kan göra detta pga bänkpress med brygga och djupa böjar.
StarkaUlf är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2016-09-19, 09:46   #532
r1kkie
Registered User
 
r1kkies avatar
 
Reg.datum: Jan 2009
Inlägg: 1 209
Tufft avbräck för Patriots då backup QBn som spelar istället för avstängda Brady blir skadad i kastaxeln och 3rd Rockie QBn får gå in i hetluften. Gör det dock bra och man vinner tillslut med 1td men det är tack vara Garoppolos fantastiska start då man går upp till 24-0 innan Dolphins reducerar med ett FG innan paus.
__________________
"If it was easy, everybody would be good at it.
I was told that long time ago by a coach. If you want something you never had before, you gotta be willing to do something you've never done before."
-Phil Heath
r1kkie är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2016-09-19, 09:51   #533
StarkaUlf
Längtar till jul.
 
StarkaUlfs avatar
 
Reg.datum: Nov 2008
Inlägg: 9 685
Citat:
Ursprungligen postat av r1kkie Visa inlägg
Tufft avbräck för Patriots då backup QBn som spelar istället för avstängda Brady blir skadad i kastaxeln och 3rd Rockie QBn får gå in i hetluften. Gör det dock bra och man vinner tillslut med 1td men det är tack vara Garoppolos fantastiska start då man går upp till 24-0 innan Dolphins reducerar med ett FG innan paus.
Jobbigt läge. Skönt att ha en bra ledning när något sådant händer iallafall.


Skön seger för Vikings i första matchen på nya arenan. Imponerad över Bradford som QB. Fortsätter han så här så har dom två bra QBs att bygga vidare på när Teddy är tillbaka. Och Diggs gör en riktigt vass match.

Mindre kul att Peterson skadade knät/ankeln... Får se hur länge han blir borta.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av ceejay Visa inlägg
Skulle vända läraren upp och ner och säga att jag kan göra detta pga bänkpress med brygga och djupa böjar.
StarkaUlf är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2016-09-20, 08:10   #534
MinLillaPyjamas
Registered User
 
MinLillaPyjamass avatar
 
Reg.datum: Nov 2011
Inlägg: 279
Kul att Vikings går starkt. Diggs kan bli en riktigt bra receiver men tycker nog att det ser liiite tunt ut offensivt annars om AP blir borta länge.

När det gäller Patriots kan man konstatera att sopan Garoppolos framfart bevisar att Brady inte är något speciellt. Vem som helst kan lyckas i fusklaget framför alla andra. Antar att det handlar om radiostyrda bollar eller något liknande. Inget skulle förvåna mig.
MinLillaPyjamas är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2016-09-20, 09:05   #535
r1kkie
Registered User
 
r1kkies avatar
 
Reg.datum: Jan 2009
Inlägg: 1 209
Citat:
Ursprungligen postat av MinLillaPyjamas Visa inlägg
Kul att Vikings går starkt. Diggs kan bli en riktigt bra receiver men tycker nog att det ser liiite tunt ut offensivt annars om AP blir borta länge.

När det gäller Patriots kan man konstatera att sopan Garoppolos framfart bevisar att Brady inte är något speciellt. Vem som helst kan lyckas i fusklaget framför alla andra. Antar att det handlar om radiostyrda bollar eller något liknande. Inget skulle förvåna mig.
JAg garvar lika mycket varje gång jag hör någon säga fusklaget patriots. Dem lååååångt ifrån att vara det lag som fuskat mest i NFL. Hamnar inte ens på top 10 listan om man googlar lite olika sajter. Det är väll bara tacka media som utmålar dem som största fuskarna eller nått.

Haters gonna hate...
__________________
"If it was easy, everybody would be good at it.
I was told that long time ago by a coach. If you want something you never had before, you gotta be willing to do something you've never done before."
-Phil Heath
r1kkie är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2016-09-20, 10:09   #536
MinLillaPyjamas
Registered User
 
MinLillaPyjamass avatar
 
Reg.datum: Nov 2011
Inlägg: 279
Citat:
Ursprungligen postat av r1kkie Visa inlägg
JAg garvar lika mycket varje gång jag hör någon säga fusklaget patriots. Dem lååååångt ifrån att vara det lag som fuskat mest i NFL. Hamnar inte ens på top 10 listan om man googlar lite olika sajter. Det är väll bara tacka media som utmålar dem som största fuskarna eller nått.

Haters gonna hate...
De har väl fuskat/mutat alla sajter också. Ingen blir förvånad. Alla vet att ingen annan kan fuska som Belicheat. Behövs ingen sajt eller utredningen i övrigt för att backa upp ett sådant påstående. Det är vad som brukar kallas för notorisk fakta.
MinLillaPyjamas är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2016-09-20, 11:18   #537
r1kkie
Registered User
 
r1kkies avatar
 
Reg.datum: Jan 2009
Inlägg: 1 209
Citat:
Ursprungligen postat av MinLillaPyjamas Visa inlägg
De har väl fuskat/mutat alla sajter också. Ingen blir förvånad. Alla vet att ingen annan kan fuska som Belicheat. Behövs ingen sajt eller utredningen i övrigt för att backa upp ett sådant påstående. Det är vad som brukar kallas för notorisk fakta.
Elller så läser man på lite vad som försagått och bildar sig en egan uppfattning.
__________________
"If it was easy, everybody would be good at it.
I was told that long time ago by a coach. If you want something you never had before, you gotta be willing to do something you've never done before."
-Phil Heath
r1kkie är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2016-09-20, 13:05   #538
MinLillaPyjamas
Registered User
 
MinLillaPyjamass avatar
 
Reg.datum: Nov 2011
Inlägg: 279
Citat:
Ursprungligen postat av r1kkie Visa inlägg
Elller så läser man på lite vad som försagått och bildar sig en egan uppfattning.
Apropå ingenting... hur kommer det sig att Brady inte spelar de fyra första matcherna? Har det hänt någonting?
MinLillaPyjamas är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2016-09-20, 13:25   #539
WHITEFOLKS
Registered User
 
WHITEFOLKSs avatar
 
Reg.datum: Sep 2003
Inlägg: 4 745
Citat:
Ursprungligen postat av MinLillaPyjamas Visa inlägg
Apropå ingenting... hur kommer det sig att Brady inte spelar de fyra första matcherna? Har det hänt någonting?
https://en.wikipedia.org/wiki/Deflategate
WHITEFOLKS är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2016-09-21, 07:40   #540
MinLillaPyjamas
Registered User
 
MinLillaPyjamass avatar
 
Reg.datum: Nov 2011
Inlägg: 279
Citat:
Ursprungligen postat av WHITEFOLKS Visa inlägg
Jaha. Patriots och Brady hade fuskat? Konstigt. Påstås ju ovan att de inte fuskar. Nu blir jag förvirrad.
MinLillaPyjamas är inte uppkopplad   Svara med citat


Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 12:22.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)