Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Tävlingsforum > Styrkesport

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2012-07-15, 19:43   #16
Ety
Registered User
 
Reg.datum: Jul 2012
Inlägg: 2
Citat:
Ursprungligen postat av Lillgrabben Visa inlägg
Det finns ett mkt bra ställe att köpa skor i närheten av dig - Wahlanders i Broddetorp. Wahlanders skomakeri säljer såväl skor som bälten, dragremmar och annat smått & gott av riktigt bra kvalitet.

Nu är väl inte Broddetorp riktigt jättenära, men det är inte oöverstigligt långt dit.
Vill inte vara sån, men det är faktiskt för långt Tack ändå för tipset!

Nån annan förutom Budo-fitness som säljer skor i gbg?
Ety är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2012-10-22, 19:49   #17
sunetdanne
Registered User
 
Reg.datum: Jul 2005
Inlägg: 736
Så kom då ett par skor från goodlift.

Lifting shoe M i blått och svart. Leveransen tog drygt en vecka.

Skon ser ut som en gammaldags handgjordsak. Klacken är mkt tung, tyvärr visade sig att skon inte har så bra passform för mig(på grund av att jag har smala anklar) jag beställde storlek 44. känns mycket tight och bra vid tån, men vid hälen så är det som så att det glappar lite/hälen lyfter när man går. Ska prova att lägga in hälkappa/hältejp, prata med skomakare, annars får det väll blir böjskor och så får jag komplettera med några adidas.


Till Ceejay; jag testade ett par power perfect 2 strl 44 idag, dem var lite för små(men inte var det någon lyftning av hälen inte) så ska testa 44 2/3 igen(provade ett par för över 1 år sedan) till frågan, hur skiljer sig storlek och passform mellan power perfect 2 och dem röda nya spaciga, har hittat en sida i uk där man kan beställa hem dessa samt dem gamla adidas adiStar för 1100SEK inkl frakt och gratis retur.
sunetdanne är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2012-10-23, 17:56   #18
FinnPower
Världsmästare
 
FinnPowers avatar
 
Reg.datum: Mar 2004
Ort: Åland
Inlägg: 1 264
Citat:
Ursprungligen postat av sunetdanne Visa inlägg
Så kom då ett par skor från goodlift.

Lifting shoe M i blått och svart. Leveransen tog drygt en vecka.

Skon ser ut som en gammaldags handgjordsak. Klacken är mkt tung, tyvärr visade sig att skon inte har så bra passform för mig(på grund av att jag har smala anklar) jag beställde storlek 44. känns mycket tight och bra vid tån, men vid hälen så är det som så att det glappar lite/hälen lyfter när man går. Ska prova att lägga in hälkappa/hältejp, prata med skomakare, annars får det väll blir böjskor och så får jag komplettera med några adidas.
Det är så att den ÄR handgjord av en gammal gubbe (75-80 år).
I regel är det, enligt mig, lite riskabelt att köpa skor och andra passformskänsliga grejer över nätet. Jag själv vill nog testa först.
Faktiskt så köpte jag ett par likadana från Goodlift och de satt som en smäck på mig.
__________________
Min träningsblogg - http://kentasandvik.bravejournal.com - Ålands Kraftsportklubb - www.kraftsport.nu
FinnPower är inte uppkopplad   Svara med citat


Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:33.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)