Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gammal 2013-02-12, 19:36   #10276
Bikken
Registered User
 
Reg.datum: Feb 2013
Ort: Göteborg
Inlägg: 122
En annan sak som jag stör mig på är "små" killar som tror att dem är muskulösa men dem är muskellösa + jag stör mig på folk som tar vikter dem inte klarar av och sedan gör helt ostrikt
Bikken är inte uppkopplad  
Gammal 2013-02-12, 19:37   #10277
Appel
Registered User
 
Reg.datum: May 2012
Inlägg: 44
Att jag är sjuk o har ont i ryggen så att jag inte kan dra på boxningen idag....
Appel är inte uppkopplad  
Gammal 2013-02-12, 19:43   #10278
hahavaffan
tuff shit
 
hahavaffans avatar
 
Reg.datum: May 2005
Ort: Skåné
Inlägg: 2 528
I första hand stör jag mig på min sjukdom (edit: förkyld. Det lät som om jag fått cancer, men inte riktigt så illa är det). Men efter att ha läst Bikkens inlägg här ovan så stör jag mig även på ordet "dem", som få verkar kunna använda rätt.
__________________
IN SOILWORK we trust
hahavaffan är inte uppkopplad  
Gammal 2013-02-12, 19:57   #10279
Fuark
Star Wars
 
Fuarks avatar
 
Reg.datum: Sep 2012
Ort: Kalmar
Inlägg: 2 444
Citat:
Ursprungligen postat av Okej Visa inlägg
Oh fyfan, du har det jobbigast i tråden, krya på dig
fruktansvärt, eller hur
Fuark är inte uppkopplad  
Gammal 2013-02-12, 20:02   #10280
sudden21
Registered User
 
Reg.datum: Oct 2006
Inlägg: 105
Att jag inte kom in på gymmet idag
sudden21 är inte uppkopplad  
Gammal 2013-02-12, 20:18   #10281
Löpsko
Opti
 
Löpskos avatar
 
Reg.datum: Feb 2011
Inlägg: 955
Kylan
__________________
Originally Posted by Gober
Du går inte på VLCD antar jag? Just nu skulle en bajskorv vara gott, med lite parmesan på.
Löpsko är inte uppkopplad  
Gammal 2013-02-12, 20:56   #10282
Sheogorath
Förslag?
 
Sheogoraths avatar
 
Reg.datum: Aug 2004
Ort: Malmö
Inlägg: 23 774
Jag vet faktiskt inte. Kombination av mycket. Jag är bara förbannad. Nothing cerial, men det är ett faktum.
__________________
Jag ger inte sjukgymnastisk rådgivning via PM. Om vi etablerat en vårdrelation svarar jag inte på PM som rör din skada: Ring mig på arbetstid.

Citat:
Ursprungligen postat av eternallord Visa inlägg
Det krävs en bildad person för att reservera sin åsikt när man inte är tillräckligt påläst.
Sheogorath är inte uppkopplad  
Gammal 2013-02-12, 22:29   #10283
JohPz
Registered User
 
JohPzs avatar
 
Reg.datum: Sep 2009
Ort: Karlstad
Inlägg: 590
Citat:
Ursprungligen postat av Sheogorath Visa inlägg
Jag vet faktiskt inte. Kombination av mycket. Jag är bara förbannad. Nothing cerial, men det är ett faktum.
Vet precis vad du menar. Ganska jobbig känsla faktiskt.
__________________
Give me sight beyond sight
JohPz är inte uppkopplad  
Gammal 2013-02-12, 22:35   #10284
mangemani
Amiga forever
 
mangemanis avatar
 
Reg.datum: Feb 2003
Ort: sundsvall
Inlägg: 5 984
var en artikel om rånet på mitt jobb i tidningen idag. näven knöt sig måste jag säga, blev så jäkla arg då jag läste, "jag var fattig" var idiotens försvar*drar fram en violin och spelar* och var hög på spice och annan narkotika.

har undrat sedan rånet vad man själv skulle ha gjort om man hade jobbat den kvällen.
det är lätt att sitta och säga att man nog skulle ha följt butikens regler då det gäller rån, men i stundens hetta, vad skulle man ha gjort.
butiken är ju ett ställe jag älskar med personer som jag också älskar och om någon pundare hade klivit in och hotat med kniv, vad skulle jag ha gjort, försvarat eller följt reglerna.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av King Grub Visa inlägg
Livet är inte värt att leva om man inte ligger på minst 60 fps konstant.
"Stora tänkare har alltid mött kraftig opposition från mediokra tänkare"

Kunskap är en personlig upplevelse. Allt annat är bara information
mangemani är inte uppkopplad  
Gammal 2013-02-12, 23:23   #10285
Rikard Jansson
Coach
 
Rikard Janssons avatar
 
Reg.datum: Oct 2010
Ort: Svanskog
Inlägg: 12 728
Citat:
Ursprungligen postat av Sheogorath Visa inlägg
Jag vet faktiskt inte. Kombination av mycket. Jag är bara förbannad. Nothing cerial, men det är ett faktum.
Citat:
Ursprungligen postat av JohPz Visa inlägg
Vet precis vad du menar. Ganska jobbig känsla faktiskt.
Skitskön känsla ju. Let the hate and fury fuel you, my friend, because it burns brighter than anything else
__________________
Winners win
Rikard Jansson är inte uppkopplad  
Gammal 2013-02-13, 07:14   #10286
Galt
Registered User
 
Reg.datum: Jul 2012
Ort: Vid havet i skogen i det djupaste Hälsingland.
Inlägg: 781
I mitt hjärta är jag röd
jag är uppväxt i en familj som alltid haft starka socialdemokratiska åsikter,även samhället där jag bor har länge haft socialdemokratin som ledstjärna!

det som gör mej förbannad är att många av dom jag ser runt omkring mej röstar nuförtiden på SD..

trots att jag hör när dom talar om varför så svarar dom att
-egentligen vill jag inte ens lägga min röst där,men känner att integrations/immegrations politiken är åt helvete, och jag vill göra min röst hörd...

Som socialdemokrat i mitt hjärta önskar jag att endast en "stor" politiker vågade ta upp frågan som så många ställer!

-Varför kan vi inte lugna oss med invandringen/inslussningen och helt enkelt se till att göra allt vi kan för dom som här nu,det inkluderar ju självfallet oss som bott här då&nu

-låt oss fråga folket varför dom röstar som dom gör,för inte fan är så många rasister helt plötsligt i vårat avlånga land!

detta är en något som gör mej så jäkla arg

Senast redigerad av Galt den 2013-02-13 klockan 07:17.
Galt är inte uppkopplad  
Gammal 2013-02-13, 07:29   #10287
Okej
Kolozzeum Immaturity
 
Okejs avatar
 
Reg.datum: Jul 2012
Inlägg: 27
Det är enormt kontraproduktivt att ösa in invandrare på löpande band utan någon form av kontroll och det ser vi nu när allt fler reagerar, folk vill gärna hjälpa men inte bekostnad på den egna välfärden och tryggheten. Själv kommer jag aldrig att rösta på SD då jag inte stödjer varken sossar eller någon form av stängda gränser.

Lösningen stavas utbildning, strängare skolor och hårdare krav. Skoltvång till gymnasiet, det funkar inte att endast gått högstadiet när vi lever 2013, även om den äldre generationen tycker att "get gick minsann bra på min tid". Jaha gubbe, och vi ser ju hur bra det går när du försöker beställa öl på Mallorca. Vi måste anpassa oss efter tiden och utbildning är A och O. Skaffa bättre SYV-tanter som inte är så jäkla dåliga på att motivera ungdomar

För övrigt är det löjligt att kalla folk som röstar SD för rasister, och ännu löjligare att inte acceptera oliktänkande
Okej är inte uppkopplad  
Gammal 2013-02-13, 07:32   #10288
tntballe
Baconanist
 
tntballes avatar
 
Reg.datum: Mar 2007
Ort: BACONtown
Inlägg: 6 140
Att jag inte hunnit köpa ny bil, så nu måste jag gå till skola/dagis med grabbarna.
Postat via en mobil enhet
tntballe är inte uppkopplad  
Gammal 2013-02-13, 08:29   #10289
Galt
Registered User
 
Reg.datum: Jul 2012
Ort: Vid havet i skogen i det djupaste Hälsingland.
Inlägg: 781
Citat:
Ursprungligen postat av Okej Visa inlägg
Det är enormt kontraproduktivt att ösa in invandrare på löpande band utan någon form av kontroll och det ser vi nu när allt fler reagerar, folk vill gärna hjälpa men inte bekostnad på den egna välfärden och tryggheten. Själv kommer jag aldrig att rösta på SD då jag inte stödjer varken sossar eller någon form av stängda gränser.

Lösningen stavas utbildning, strängare skolor och hårdare krav. Skoltvång till gymnasiet, det funkar inte att endast gått högstadiet när vi lever 2013, även om den äldre generationen tycker att "get gick minsann bra på min tid". Jaha gubbe, och vi ser ju hur bra det går när du försöker beställa öl på Mallorca. Vi måste anpassa oss efter tiden och utbildning är A och O. Skaffa bättre SYV-tanter som inte är så jäkla dåliga på att motivera ungdomar

För övrigt är det löjligt att kalla folk som röstar SD för rasister, och ännu löjligare att inte acceptera oliktänkande
Instämmer till en viss del!även om jag är övertygad om att endast skoltvång och hårdare regler skulle knappast leda till någon lösning på varför sd får mer och mer stöd trots slarv med partivalda osv!

Back to topic,förbannad på min surfplatta som tydligen endast duger till bordsunderlägg nuförtiden
Galt är inte uppkopplad  
Gammal 2013-02-13, 10:30   #10290
kaer
Gillar just DIG!
 
Reg.datum: May 2005
Ort: Södermalm
Inlägg: 479
att jag blivit sjuk, influensa antagligen. Hyfast hög feber, torrhostar och hela paketet.

Känns så udda, i förrgår körde jag ett av mina bästa träningspass på länge, sen vaknar man upp nästan döende och det blir bara värre.
__________________
Rome wasn't built in a day
kaer är inte uppkopplad  


Stängt ämne

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 09:07.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)