Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Allmänt Forum

Stängt ämne
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2010-04-24, 14:04   #4186
Exdiaq
Registered User
 
Exdiaqs avatar
 
Reg.datum: Dec 2007
Inlägg: 5 211
Att jag har lyckats hålla mig frisk under hela 11-dygnsövningen men sen direkt när jag kommer hem blir jag förkyld och har grymt ont i halsen.
__________________
Lennart, Sir.
Exdiaq är inte uppkopplad  
Gammal 2010-04-24, 14:21   #4187
kalle_banan
Aegd
 
kalle_banans avatar
 
Reg.datum: May 2004
Inlägg: 1 165
Att jag hela jävla tiden ska gå och bli sjuk
kalle_banan är inte uppkopplad  
Gammal 2010-04-24, 14:22   #4188
fiskebulle
Raidar MC
 
fiskebulles avatar
 
Reg.datum: Sep 2009
Ort: Linköping
Inlägg: 586
5 Timmar kvar på jobbet.. Har haft typ 10 kunder på hela dagen. Jag vill sova.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av stockholm
ragga brudar e skoj, kanke inte om man e bög, men om man gilar brudar som du o jag e det skoj hhehe
Min träningsjournal! <------------------------- is da shizznit!
fiskebulle är inte uppkopplad  
Gammal 2010-04-24, 17:09   #4189
stevebc
Registered User
 
stevebcs avatar
 
Reg.datum: Mar 2005
Ort: Göteborg
Inlägg: 6 570
Utgång till 4. Polare övertalar mig att sova över hos honom (mjaauh, grr!!!). Har sett kackerlackor hos honom innan, en på toaletten och en gång en under bordet och nästan hoppat till då jag har fobi för insekter och dessa är de värsta som finns. Men synen när jag går in i lägenheten kl 5 på morgonen och tänder lyset är fan ta mig prislös. La mig på en madrass och försökte ligga med så lite kroppsyta som möjligt på underlaget och tryckte armarna tätt intill mot kroppen som ett traumatiserat våldtäktsoffer. Vred huvudet runt för att se att allt var lugnt runt omkring men det var ett misstag, en dm till vänster, på väggen, sitter den fetaste jävel jag sett. I köket som jag sneglar in i springer de runt i flockar runt matrester och sopor. Försöker gråta mig till sömns men misslyckas.

Ligger kvar en timme i ren artighet och går sedan då metron börjat sätta igång igen. Kommer hem vid 7-tiden, och somnar först kl 10. Vaknar 10.05 av någon idiot som spelar gitarr och typ 3-4 pers som skrattar och skriker. Vad i helvete? Vi är typ 3 pers som bor här inklusive mig. Har vi öppnat ett värdshus och anställt en trubadur eller vad är det frågan om? Insåg dock motvilligt att jag får skylla mig själv om jag försöker inleda min nattsömn 10 på förmiddagen. Vaknade halvt utvilad för en timme sen och äter frukost för tillfället. FML
__________________
Journalen: Vägen mot 670 i klassisk styrkelyft | 217,5-142,5-270 | 630
Citat:
Ursprungligen postat av hurril Visa inlägg
Vuxna människor slänger sig på marken och håller sig över smalbenet som de bögigaste av italienska fotbollsspelare över att en halvfull dansk rispat lite blyerts i en tidning.
Citat:
Ursprungligen postat av Sniggel Visa inlägg
Du kan likna "det moderna samhället" vid "the Borg" och att alla kommer att bli assimilerade
stevebc är inte uppkopplad  
Gammal 2010-04-24, 17:47   #4190
young_george
Registered User
 
Reg.datum: Jun 2008
Inlägg: 1 544
Fyfaaan Steve. När jag ibland undrar vilka idioter till grottmänniskor som letade sig till Sverige så kommer jag på att det nog var på grund av den relativt insektsfria miljön.
young_george är inte uppkopplad  
Gammal 2010-04-24, 17:55   #4191
stevebc
Registered User
 
stevebcs avatar
 
Reg.datum: Mar 2005
Ort: Göteborg
Inlägg: 6 570
Fast det är väl problemet också. Jag är van vid bananflugor och små svarta myror. Inte enkrona-stora kackerlackor som äter ens mat. Tur man bor i en något sånär modern lägenhet och delar den med personer som värderar hygien högt.

Hade jag bott vid de omständigheterna hade jag köpt en flock ödlor av en typ som åt kackerlackor (eller typ plockat i parken). Sedan hade jag bara suttit och njutit av åsynen.
__________________
Journalen: Vägen mot 670 i klassisk styrkelyft | 217,5-142,5-270 | 630
Citat:
Ursprungligen postat av hurril Visa inlägg
Vuxna människor slänger sig på marken och håller sig över smalbenet som de bögigaste av italienska fotbollsspelare över att en halvfull dansk rispat lite blyerts i en tidning.
Citat:
Ursprungligen postat av Sniggel Visa inlägg
Du kan likna "det moderna samhället" vid "the Borg" och att alla kommer att bli assimilerade
stevebc är inte uppkopplad  
Gammal 2010-04-24, 18:17   #4192
tp_88
Registered User
 
tp_88s avatar
 
Reg.datum: Oct 2004
Inlägg: 10 631
Att folk bryr sig något så in i helvete om kungahuset. Det borde vara förbjudet.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av YTS Visa inlägg
Kosttillskott: 75g sill dagligen
tp_88 är inte uppkopplad  
Gammal 2010-04-24, 18:21   #4193
Bubban
Registered User
 
Bubbans avatar
 
Reg.datum: Nov 2007
Ort: Trelleborg, Skewne
Inlägg: 93
Citat:
Ursprungligen postat av tp_88 Visa inlägg
att folk bryr sig något så in i helvete om kungahuset. Det borde vara förbjudet.
thank you!
__________________
Där jag är, är paradiset på jorden.
Bubban är inte uppkopplad  
Gammal 2010-04-24, 18:22   #4194
feyin
Busunge
 
feyins avatar
 
Reg.datum: Aug 2008
Inlägg: 1 519
Att jag inte har nåt liv. Nån sa häromdagen "dricker öl med grabbarna", då tänkte jag .. Vart får man tag på grabbarna? Jag vill också dricka öl med nån.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av King Grub Visa inlägg
...

Gör dig inte dummare än jag ser ut.
feyin är inte uppkopplad  
Gammal 2010-04-24, 18:30   #4195
Alter ego
Registered User
 
Reg.datum: Aug 2009
Inlägg: 53
Citat:
Ursprungligen postat av feyin Visa inlägg
Att jag inte har nåt liv. Nån sa häromdagen "dricker öl med grabbarna", då tänkte jag .. Vart får man tag på grabbarna? Jag vill också dricka öl med nån.
Äsch. Sällskap är överskattat.
Alter ego är inte uppkopplad  
Gammal 2010-04-24, 18:33   #4196
von huff
Banned User
 
Reg.datum: Aug 2006
Inlägg: 5 114
Citat:
Ursprungligen postat av feyin Visa inlägg
Att jag inte har nåt liv. Nån sa häromdagen "dricker öl med grabbarna", då tänkte jag .. Vart får man tag på grabbarna? Jag vill också dricka öl med nån.
+1.Visst känner man några typer men antingen så åker ena hälften av dem till nån hemmfest och andra vet ej vad som tänker göra och sitter hemma med sina gnälliga flickvänner.Fan att man kan bli störd på andras flickvänner som gnäller
von huff är inte uppkopplad  
Gammal 2010-04-24, 18:40   #4197
feyin
Busunge
 
feyins avatar
 
Reg.datum: Aug 2008
Inlägg: 1 519
Mmmm, skönt att man har jobb till sommarn och ska studera till hösten. Blir det inte bättre när jag flyttar till Umeå ger jag fan upp.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av King Grub Visa inlägg
...

Gör dig inte dummare än jag ser ut.
feyin är inte uppkopplad  
Gammal 2010-04-24, 18:42   #4198
Alter ego
Registered User
 
Reg.datum: Aug 2009
Inlägg: 53
Citat:
Ursprungligen postat av feyin Visa inlägg
Mmmm, skönt att man har jobb till sommarn och ska studera till hösten. Blir det inte bättre när jag flyttar till Umeå ger jag fan upp.
Vart bor du nu?
Alter ego är inte uppkopplad  
Gammal 2010-04-24, 18:42   #4199
von huff
Banned User
 
Reg.datum: Aug 2006
Inlägg: 5 114
Ja det är rätt tråkigt att vara ensam.Det skulle vara ok om man hade nåt att göra men såna här dagar suger
von huff är inte uppkopplad  
Gammal 2010-04-24, 18:43   #4200
feyin
Busunge
 
feyins avatar
 
Reg.datum: Aug 2008
Inlägg: 1 519
Citat:
Ursprungligen postat av Alter ego Visa inlägg
Vart bor du nu?
Ånge. "Det man inte vet om sig själv vet alla andra" osv. 3000 inv i tätorten kanske?
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av King Grub Visa inlägg
...

Gör dig inte dummare än jag ser ut.
feyin är inte uppkopplad  


Stängt ämne


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 07:20.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)