Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Allmänt Forum

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2006-11-26, 20:45   #811
blekfet2
Banned
 
blekfet2s avatar
 
Reg.datum: Jul 2004
Ort: Boden
Inlägg: 3 843
Citat:
Ursprungligen postat av Shadow Warrior
Jag tyckte det helt saknade underhållningsvärde... så jag gick tbax dagen efter o sa att d sög så fick jag pengarna tbac Förbannat drygt var d när man fastnade i grafiken och var tvungen att kasta handgranater på sej själv för att komma loss, plus att ett uppdrag buggade sej så jag var tvungen att börja om, och sen dom skottsäkra buskarna... allt detta hann jag irritera mej på under 4timmars spelande....

Gears of War är ju riktigt bra actionspel, ungefär som Doom filmen, tung action men inte mycket hjärna igentligen men vad gör det när det är kul?

Vet inte om ni har snackat om XBOX LIVE ARCADE här men dom flesta spelen suger ju som ni kanske har märkt däremot tycker jag nya Marble Madness är riktigt bra, beroendeframkallande och soft techno

Jag har själv inte lirat cod 2 mer än 5 min på 360 så efter några timmar spelande av cod 3 så tycker jag det är ett spel som är helt ok, 8/10 ger moi det.
blekfet2 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2006-11-27, 04:43   #812
LarsK
Den Sista Realisten
 
LarsKs avatar
 
Reg.datum: Apr 2006
Ort: Tokyo
Inlägg: 549
Megadeath's låt för gratis nerladdning.
http://news.teamxbox.com/xbox/12321/...-for-Download/
__________________
Inlägg gjorda utanför Allmänt är endast gjorda för att öka antal posts
LarsK är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2006-11-27, 07:35   #813
Lasse Kongo
Fuck gymmet, Yeaaah TV spel
 
Lasse Kongos avatar
 
Reg.datum: Jun 2003
Inlägg: 5 324
Citat:
Ursprungligen postat av Empe
Kollade nyss på trailer om Army of Two. Såg ut att bli fett som fan. Hoppas det var grafik från spelet eftersom det stog Gameplay Trailer. Aja, vill tacka Kongo igen för att han hjälpte mig med berserkern i conservatory på act 4. Tack.
Haha det var nemas problemas, bara säga till om du behöver hjälp igen, jag har spelat spelet så jävla mycket men det blir aldrig tråkigt alltså, helt sjukt när man kör en bana för 6.e ggn och det pirrar lika mkt i magen =)

Army Of Two ser ut att ha potensial, men jag är lite småallergisk mot EA, men det ser helt klart fett ut!
__________________
Lasse Kongo är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2006-11-27, 07:38   #814
Lasse Kongo
Fuck gymmet, Yeaaah TV spel
 
Lasse Kongos avatar
 
Reg.datum: Jun 2003
Inlägg: 5 324
Citat:
Ursprungligen postat av Exhale_
Ja det går faktiskt inte att beskriva hur bra spelet är. Jag satt och skrattade/skrek högt när jag först spelade GOW. Spelupplevelsen är helt fantastisk.

För att citera mig själv så minns jag mig säga:
"Detta kan vara den bästa spelupplevelsen de senaste 3 åren"

Inte sedan jag lirade FFX har jag blivit så förtjust i ett spel och det säger mycket!

Ska firra internetlinan till årsskiftet och sen ska jag upp och fästa granater på LasseKongo
Ser jag fram emot, jag närmar mig 100taggningar i rankande matcher, en amerikanare skrek fegis igår, han blev så lack, men jag förklarade att när man taggar ngn så är man tvärtemot modig eftersom man måste ÄNDA fram till gubben och tagga, det är knappast fegt eftersom man ofta tjurrusar in i 3-4 fiender... sen KABOOM

Ja sjukt fett spel alltså, allt annat bleknar så in i helvete, och det är på gott och ont...
__________________
Lasse Kongo är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2006-11-27, 10:29   #815
AngelLove
Registered User
 
AngelLoves avatar
 
Reg.datum: Apr 2004
Ort: Skåne
Inlägg: 1 560
Citat:
Ursprungligen postat av Lasse Kongo
Army Of Two ser ut att ha potensial, men jag är lite småallergisk mot EA, men det ser helt klart fett ut!
Det är inte EA som gör spelet Lasse, det är bara de som distribuerar det om det kan hjälpa dig få bort allergin ^^

Klarade General RAMM på insane igår så nu är hela spelet klarat på alla nivåer... Sjukt fett med slutet, vill inte berätta för mycket men ni som spelar igenom det på alla tre kommer hålla med mig

För att alla skall fatta hur extremt sjukt bra GoW är så säger jag, jag HATAR shoot'em'up-spel och har alltid gjort. Jag är totalt dödskär i spelet och det är så förbannat kul, snyggt, roligt, skrämmande och vad fasen ni vill lägga till för superlativ. Helt klart ett av de bästa spel som gjorts !!!!
__________________
[Censur]

Xbox Live Gamer Tag: GwDorai
AngelLove är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2006-11-27, 10:30   #816
davvvan
helt ok
 
davvvans avatar
 
Reg.datum: May 2006
Ort: Umeå
Inlägg: 3 289
Har beställt ett nytt 360 från komplett som jag kommer att få antingen imorrn eller onsdag...Fan vad jag längtar Blev GoW och PES6 till att börja med...Å efter allt beröm som haglat över iaf det förstnämnda känns det riktigt spännande
__________________
Träningsjournal
davvvan är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2006-11-27, 11:43   #817
Lasse Kongo
Fuck gymmet, Yeaaah TV spel
 
Lasse Kongos avatar
 
Reg.datum: Jun 2003
Inlägg: 5 324
Citat:
Ursprungligen postat av AngelLove
Det är inte EA som gör spelet Lasse, det är bara de som distribuerar det om det kan hjälpa dig få bort allergin ^^

Klarade General RAMM på insane igår så nu är hela spelet klarat på alla nivåer... Sjukt fett med slutet, vill inte berätta för mycket men ni som spelar igenom det på alla tre kommer hålla med mig

För att alla skall fatta hur extremt sjukt bra GoW är så säger jag, jag HATAR shoot'em'up-spel och har alltid gjort. Jag är totalt dödskär i spelet och det är så förbannat kul, snyggt, roligt, skrämmande och vad fasen ni vill lägga till för superlativ. Helt klart ett av de bästa spel som gjorts !!!!
Mjaahaaa

Tycker spelet suger, skulle kanske ge det 3/10



























































eller hur liksom....
__________________
Lasse Kongo är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2006-11-27, 12:26   #818
Lasse Kongo
Fuck gymmet, Yeaaah TV spel
 
Lasse Kongos avatar
 
Reg.datum: Jun 2003
Inlägg: 5 324
RAGGADISH!

http://www.xboxer.se/Xboxer/nyheter/nyhet.aspx?id=354

Oväntat....
__________________
Lasse Kongo är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2006-11-27, 19:39   #819
mystic[-_-]
The Supermegasized Hobbit
 
mystic[-_-]s avatar
 
Reg.datum: Sep 2004
Ort: Registerd User Town
Inlägg: 7 838
Suttit och lirat GOW MP någon timme nu kul men jag är sämst
__________________
LASER PEW PEOW PEOW PEW POEW
mystic[-_-] är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2006-11-27, 19:58   #820
Empe
Registered User
 
Empes avatar
 
Reg.datum: Jun 2006
Ort: Västerås
Inlägg: 474
Citat:
Ursprungligen postat av Lasse Kongo
Army Of Two ser ut att ha potensial, men jag är lite småallergisk mot EA, men det ser helt klart fett ut!
Mm, jag har aldrig gillat EA. Vet inte hur det kommer sig, men på nåt sätt förknippar jag det med kassa spel. Men som AL sa så är det bara de som distributerar spelet, så det ska nog kunna bli bra. Får jag hoppas iaf

Jag bävar inför nästa berserker på GOW. Läste i nåns blog att det är TRE stycken. buhu Hoppas Dom är lite mer hjälpsam då.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av Trance Visa inlägg
När man typ sitter i venten och snackar lite, ni vet, typ dödar lite imbued water elementals i caverns of lfarhrar och typ en glowing battleaxe of mondraginin +3 droppar, och den är sharpened! Man bara typ skriker ut i venten och jolten sprutar.
Empe är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2006-11-27, 21:29   #821
blekfet2
Banned
 
blekfet2s avatar
 
Reg.datum: Jul 2004
Ort: Boden
Inlägg: 3 843
Mode bland nötter att ogilla EA.
blekfet2 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2006-11-27, 22:09   #822
Empe
Registered User
 
Empes avatar
 
Reg.datum: Jun 2006
Ort: Västerås
Inlägg: 474
Citat:
Ursprungligen postat av blekfet2
Mode bland nötter att ogilla EA.
gillar du EA? Hatar den där snubbens röst; "EA Sports, tedjihnicgames!" Man hör ju för fasiken inte ens vad han försöker säga

Aja, ska bajsa lite på EA sen ska jag gå och lägga mig. /Empe



Kjamizar /Tigerkotten från Empes konto
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av Trance Visa inlägg
När man typ sitter i venten och snackar lite, ni vet, typ dödar lite imbued water elementals i caverns of lfarhrar och typ en glowing battleaxe of mondraginin +3 droppar, och den är sharpened! Man bara typ skriker ut i venten och jolten sprutar.
Empe är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2006-11-28, 07:14   #823
Robban
Banned User
 
Reg.datum: May 2003
Inlägg: 1 599
Stämmer det att man behöver minneskort(trots hårddisk) om man ska spara co-op i GoW?
Robban är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2006-11-28, 07:52   #824
Lasse Kongo
Fuck gymmet, Yeaaah TV spel
 
Lasse Kongos avatar
 
Reg.datum: Jun 2003
Inlägg: 5 324
Citat:
Ursprungligen postat av Robban
Stämmer det att man behöver minneskort(trots hårddisk) om man ska spara co-op i GoW?
Det har jag inte hört, har väldigt svårt att tro att det skulle vara så.
__________________
Lasse Kongo är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2006-11-28, 08:00   #825
Calleman
Registered User
 
Callemans avatar
 
Reg.datum: Jan 2004
Ort: Höllviken
Inlägg: 634
Finns det några bra sportsspel till 360? Tänker framför allt på fotboll...?
Calleman är inte uppkopplad   Svara med citat


Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 22:16.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)