Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Allmänt Forum

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2006-11-14, 06:15   #706
Lasse Kongo
Fuck gymmet, Yeaaah TV spel
 
Lasse Kongos avatar
 
Reg.datum: Jun 2003
Inlägg: 5 324
Jag kunde inte hålla mig är tvungen att ha ngt att döda tiden med fram till fredag, köpte Cod3 igår, så snyggt, vilken ljudbild *dreggel*

Man tröttnar fan inte på att döda nazister.

SAANITEEEETEEEE!

3 dagar kvar, sen smäller det i brallan.
__________________
Lasse Kongo är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2006-11-14, 07:35   #707
bluelight
Registered User
 
bluelights avatar
 
Reg.datum: Dec 2004
Ort: Örebro
Inlägg: 2 463
Citat:
Ursprungligen postat av Lasse Kongo
Jag kunde inte hålla mig är tvungen att ha ngt att döda tiden med fram till fredag, köpte Cod3 igår, så snyggt, vilken ljudbild *dreggel*

Man tröttnar fan inte på att döda nazister.

SAANITEEEETEEEE!

3 dagar kvar, sen smäller det i brallan.
Döda nazis håller vattentätt i nästan alla spel! Kommunischeteeen!
__________________
bluelight är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2006-11-14, 23:11   #708
Lasse Kongo
Fuck gymmet, Yeaaah TV spel
 
Lasse Kongos avatar
 
Reg.datum: Jun 2003
Inlägg: 5 324
Langster det lilla lwdret lirar GoW för fulla muggar *
__________________
Lasse Kongo är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2006-11-15, 09:02   #709
Marran
Registered User
 
Marrans avatar
 
Reg.datum: Jan 2006
Inlägg: 260
Jaha,nu har xboxen dött.Så typiskt när Gears of war släpps om 2 dagar och man har ett ex av Ghost recon som är oöppnat och ett splinter cell som man aldrig tröttnar på :/

Ber om ursäkt om det här inlägget ses som onödigt,men jag blir bara så bitter.
__________________
Inte mycket men alltid något:


http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/s...ad.php?t=89683

Stats:
vikt:70kg
Bänk:95kg
Böj:90kg(atg)
Mark:130kg




Mål Mars 08:
Vikt:80-85kg
Bänk:130kg
Böj:150kg
Mark:180kg

Det gäller att satsa högt :P
Marran är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2006-11-15, 09:36   #710
Langster
Ninja
 
Langsters avatar
 
Reg.datum: Apr 2001
Ort: Enköping
Inlägg: 5 298
GoW är SVÅRT! Jag kör på Hardcore iofs, men vägrar gå ned på novice, vill inte bränna igenom hela spelet på en kväll. Väljer ni att köra på hardcore så förvänta er att dö ofta, irriterande ofta faktiskt. Fienderna tål typ en miljard skott medans man själv dör typ direkt när man lämnar sitt cover.
GoW verkar nästan gjort för co op och jag ser fram emot att spela det så, ens datorstyrda squadmates är inte så värst klyftiga och blir nedskjutna hela tiden, man kan återuppliva dem, men det betyder att man ska ut i korselden vilket i sin tur betyder säker död. (När alla fiender är döda i ett område återupplivas de av sig själva likt magi)
Det blir något lättare när man lärt sig hur kontrollerna fungerar och hur viktigt det är att blindskjuta osv och när man får in omladdningstekniken. Men det går aldrig att köra Rambo-teknik.

Lever det upp till hypen? Ja och nej... Det är inte så lätt att bli så jävla imponerad av grafiken eftersom man sett så många videos och trailers redan. Det är jävligt snyggt, men det vet man redan liksom, man blir inte häpen. Spelet är intensivt och oförlåtande men också frustrerande. Det som är roligast hittills är de sektioner där man går ifrån det vanliga spelsättet, t.ex så möter man rätt tidigt i spelet en blind men livsfarlig fiende... ja, ni får se själva sen hur det går till! Finns flera sådana exempel och man önskar nästan att det fanns ännu fler break från den vanliga skjuta-från-cover-stilen (vilket jag iofs tror kommer att lyftas enormt av co op, teamwork skulle underlätta mycket). Det finns en hel del lååånga mellansekvenser som tyvärr är helt utan interaktion, de är välgjorda, men det hade varit kul om man kunde titta omkring själv under tiden, det är trots allt gjort med spelmotorn, det blir till att klicka bort andra gången man ser dem vilket är lite synd. Ser redan fram emot att börja om från början, trots att jag är långt ifrån att ha klarat hela spelet, så man kan krossa de lätta fienderna som man hade problem med första gången!

Det sista jag testade innan jag slocknade igår var att spela på Live, Men det funkade inte alls, inte en gång kom jag med i en match hur jag än gjorde. Jag gissar på att det inte beror på spelet utan att de helt enkelt inte tillåter europeér på servrarna innan fredag.
__________________
Om det vore ett piller skulle jag äta det.

30-års journalen
Langster är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2006-11-15, 13:23   #711
Lasse Kongo
Fuck gymmet, Yeaaah TV spel
 
Lasse Kongos avatar
 
Reg.datum: Jun 2003
Inlägg: 5 324
Citat:
Ursprungligen postat av Langster
GoW är SVÅRT! Jag kör på Hardcore iofs, men vägrar gå ned på novice, vill inte bränna igenom hela spelet på en kväll. Väljer ni att köra på hardcore så förvänta er att dö ofta, irriterande ofta faktiskt. Fienderna tål typ en miljard skott medans man själv dör typ direkt när man lämnar sitt cover.
GoW verkar nästan gjort för co op och jag ser fram emot att spela det så, ens datorstyrda squadmates är inte så värst klyftiga och blir nedskjutna hela tiden, man kan återuppliva dem, men det betyder att man ska ut i korselden vilket i sin tur betyder säker död. (När alla fiender är döda i ett område återupplivas de av sig själva likt magi)
Det blir något lättare när man lärt sig hur kontrollerna fungerar och hur viktigt det är att blindskjuta osv och när man får in omladdningstekniken. Men det går aldrig att köra Rambo-teknik.

Lever det upp till hypen? Ja och nej... Det är inte så lätt att bli så jävla imponerad av grafiken eftersom man sett så många videos och trailers redan. Det är jävligt snyggt, men det vet man redan liksom, man blir inte häpen. Spelet är intensivt och oförlåtande men också frustrerande. Det som är roligast hittills är de sektioner där man går ifrån det vanliga spelsättet, t.ex så möter man rätt tidigt i spelet en blind men livsfarlig fiende... ja, ni får se själva sen hur det går till! Finns flera sådana exempel och man önskar nästan att det fanns ännu fler break från den vanliga skjuta-från-cover-stilen (vilket jag iofs tror kommer att lyftas enormt av co op, teamwork skulle underlätta mycket). Det finns en hel del lååånga mellansekvenser som tyvärr är helt utan interaktion, de är välgjorda, men det hade varit kul om man kunde titta omkring själv under tiden, det är trots allt gjort med spelmotorn, det blir till att klicka bort andra gången man ser dem vilket är lite synd. Ser redan fram emot att börja om från början, trots att jag är långt ifrån att ha klarat hela spelet, så man kan krossa de lätta fienderna som man hade problem med första gången!

Det sista jag testade innan jag slocknade igår var att spela på Live, Men det funkade inte alls, inte en gång kom jag med i en match hur jag än gjorde. Jag gissar på att det inte beror på spelet utan att de helt enkelt inte tillåter europeér på servrarna innan fredag.
Det är ett bra tecken!
__________________
Lasse Kongo är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2006-11-15, 13:51   #712
Mel
Registered User
 
Mels avatar
 
Reg.datum: Jan 2002
Ort: Swe
Inlägg: 233
Citat:
Ursprungligen postat av Langster
GoW är SVÅRT! Jag kör på Hardcore iofs, men vägrar gå ned på novice, vill inte bränna igenom hela spelet på en kväll. Väljer ni att köra på hardcore så förvänta er att dö ofta, irriterande ofta faktiskt. Fienderna tål typ en miljard skott medans man själv dör typ direkt när man lämnar sitt cover.
GoW verkar nästan gjort för co op och jag ser fram emot att spela det så, ens datorstyrda squadmates är inte så värst klyftiga och blir nedskjutna hela tiden, man kan återuppliva dem, men det betyder att man ska ut i korselden vilket i sin tur betyder säker död. (När alla fiender är döda i ett område återupplivas de av sig själva likt magi)
Det blir något lättare när man lärt sig hur kontrollerna fungerar och hur viktigt det är att blindskjuta osv och när man får in omladdningstekniken. Men det går aldrig att köra Rambo-teknik.

Lever det upp till hypen? Ja och nej... Det är inte så lätt att bli så jävla imponerad av grafiken eftersom man sett så många videos och trailers redan. Det är jävligt snyggt, men det vet man redan liksom, man blir inte häpen. Spelet är intensivt och oförlåtande men också frustrerande. Det som är roligast hittills är de sektioner där man går ifrån det vanliga spelsättet, t.ex så möter man rätt tidigt i spelet en blind men livsfarlig fiende... ja, ni får se själva sen hur det går till! Finns flera sådana exempel och man önskar nästan att det fanns ännu fler break från den vanliga skjuta-från-cover-stilen (vilket jag iofs tror kommer att lyftas enormt av co op, teamwork skulle underlätta mycket). Det finns en hel del lååånga mellansekvenser som tyvärr är helt utan interaktion, de är välgjorda, men det hade varit kul om man kunde titta omkring själv under tiden, det är trots allt gjort med spelmotorn, det blir till att klicka bort andra gången man ser dem vilket är lite synd. Ser redan fram emot att börja om från början, trots att jag är långt ifrån att ha klarat hela spelet, så man kan krossa de lätta fienderna som man hade problem med första gången!

Det sista jag testade innan jag slocknade igår var att spela på Live, Men det funkade inte alls, inte en gång kom jag med i en match hur jag än gjorde. Jag gissar på att det inte beror på spelet utan att de helt enkelt inte tillåter europeér på servrarna innan fredag.

Vad använder du som skärm till 360n?
Mel är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2006-11-15, 14:23   #713
Langster
Ninja
 
Langsters avatar
 
Reg.datum: Apr 2001
Ort: Enköping
Inlägg: 5 298
Citat:
Ursprungligen postat av Mel
Vad använder du som skärm till 360n?
22" wide lcd monitor, sitter ca 50 cm ifrån.

Standard TV är inte ett alternativ för 360 i mitt tycke och en ny bra HD TV är inte ett alternativ för min plånbok just nu.

(För dom som har koll: Nej den kör inte på 360:ns native upplösning, de flesta 22 tummare gör ju inte det, men bilden blir förvånansvärt skarp ändå, tidigare körde jag på en 20" Apple crt monitor som hade "rätt" upplösningar, men bilden är banne mig minst lika skarp på 22 tummaren.)
__________________
Om det vore ett piller skulle jag äta det.

30-års journalen
Langster är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2006-11-15, 17:00   #714
Lasse Kongo
Fuck gymmet, Yeaaah TV spel
 
Lasse Kongos avatar
 
Reg.datum: Jun 2003
Inlägg: 5 324
Sugen på o bojkotta skiten, fler o fler som fått tag i det redan medan en annan får NAAAAAAAAAJ PÅ FRAAAAAAAJTAK MOSTE ANNARS BÖÖÖÖTER

Får lira vidare på Cod3 SAAAANIIITEEEEEEEEEEEEETEEEEEE
__________________
Lasse Kongo är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2006-11-15, 17:29   #715
Keit
Registered User
 
Keits avatar
 
Reg.datum: Aug 2005
Inlägg: 273
Dustin ska skicka skiten imorrgon, men då ska dom ha med nå jävla t-shirt och nyckelband i erbjudandet, så det skickas säkert som PAKET istället för brev, vilket betyder att ja får SKITEN PÅ MÅNDAG! Helvete ska avboka skiten
Keit är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2006-11-15, 17:32   #716
Langster
Ninja
 
Langsters avatar
 
Reg.datum: Apr 2001
Ort: Enköping
Inlägg: 5 298
Är CoD3 bra? Tyckte 2:an var lite för lik alla andra ww2 shooters, och tom sämre än expansionen till 1:an, United offensive eller vad den hette.

Ryktas om att CoD4 ska utspelas i nutid i typ Irak? Hur kul blir det? Tyskarna var ju en stenhård fiende, medans irakierna krossades på ett par dar...
Vore bra jävla mycket roligare och intressantare om det hade blivit ww1 istället!!
__________________
Om det vore ett piller skulle jag äta det.

30-års journalen
Langster är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2006-11-15, 17:38   #717
Empe
Registered User
 
Empes avatar
 
Reg.datum: Jun 2006
Ort: Västerås
Inlägg: 474
Eller franska revolutionen så man fick springa runt med högafflar och spjut.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av Trance Visa inlägg
När man typ sitter i venten och snackar lite, ni vet, typ dödar lite imbued water elementals i caverns of lfarhrar och typ en glowing battleaxe of mondraginin +3 droppar, och den är sharpened! Man bara typ skriker ut i venten och jolten sprutar.
Empe är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2006-11-15, 17:43   #718
Brooklyn
Registered User
 
Brooklyns avatar
 
Reg.datum: Apr 2006
Ort: Sverige
Inlägg: 5 022
satan va sugen jag blir på att köpa en 360, och sedan fixa lite med firmwaren så man kan köra "homebrews" *whistle*
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av King Grub Visa inlägg
LCHF är för tjockisar som inte vill träna.
Brooklyn är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2006-11-15, 20:42   #719
Brooklyn
Registered User
 
Brooklyns avatar
 
Reg.datum: Apr 2006
Ort: Sverige
Inlägg: 5 022
en lite fråga bara, har just börjat lire double agent, och är precis i början då man är på "terroristbasen" jag har klarat att bugga antennen på taket, men sen vet jag inte vart någonstans man ska uploada den s.k. "trojanen" vart gör jag det? har gått runt minst 15min o letat
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av King Grub Visa inlägg
LCHF är för tjockisar som inte vill träna.
Brooklyn är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2006-11-15, 21:02   #720
Lasse Kongo
Fuck gymmet, Yeaaah TV spel
 
Lasse Kongos avatar
 
Reg.datum: Jun 2003
Inlägg: 5 324
Citat:
Ursprungligen postat av Brooklyn
en lite fråga bara, har just börjat lire double agent, och är precis i början då man är på "terroristbasen" jag har klarat att bugga antennen på taket, men sen vet jag inte vart någonstans man ska uploada den s.k. "trojanen" vart gör jag det? har gått runt minst 15min o letat
I källaren finns ett serverrum, dit ska du. Hur fan ska man förklara...

Det finns ett rum där ett par snubbar jobbar och pratar om att det tappat bort sin skruvmejsel, där in finns ett rum med ett kodlås som du måste knäcka, där in ska du, sen kommer du till serverrummet.

Utgå från huvudplanet så äre en trappa ner.
__________________
Lasse Kongo är inte uppkopplad   Svara med citat


Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 10:17.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)