Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Allmänt Forum
Visa resultat för omröstning: Hur fula är vi?
Ja 31 24.03%
Nej 48 37.21%
60/40 15 11.63%
Men va i helvete? 35 27.13%
Antal röster: 129. Du får inte rösta i den här omröstningen


Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2013-06-16, 17:25   #76
BigIron
Banned User
 
Reg.datum: May 2013
Inlägg: 68
Citat:
Ursprungligen postat av Gober Visa inlägg
Oavsett hur BB/Fitnessfolk ser ut i ansiktet så är iaf deras klädsmak ofta åt helvete. Gasp, Better Bodies osv till vardags utanför gymmet.

Men det är upp till var och en, smaken är som röven..
Det är lite som att bli 60 och börja ha på sig ECO skor, det är bekvämt och skiten sitter bra, varför bråka om det eller göra en stor sak av det?
BigIron är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2013-06-16, 17:35   #77
Heddaway
Rodirds S.C.D
 
Heddaways avatar
 
Reg.datum: Mar 2013
Inlägg: 1 027
Sedan jag började hänga här vilket inte är värst länge samt började träna konstant så tycker jag otränade människor i allmänhet ser ut som skit
__________________
Instagram:h3ddaway

Journalen<------
Heddaway är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2013-06-16, 17:36   #78
mattepatte
Registered User
 
mattepattes avatar
 
Reg.datum: May 2009
Inlägg: 242
Citat:
Ursprungligen postat av BigIron Visa inlägg
Det är lite som att bli 60 och börja ha på sig ECO skor, det är bekvämt och skiten sitter bra, varför bråka om det eller göra en stor sak av det?
Och gå runt i endast en t-shirt med en pung släpandes i golvet i omklädningsrummen
__________________
Great size. Look thick. Solid. Tight. Keep us all posted on your continued progress with any new progress pics or vid clips. Show us what you got man. Wanna see how freakin' huge, solid, thick and tight you can get. Thanks for the motivation.
mattepatte är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2013-06-16, 18:05   #79
Okej
Kolozzeum Immaturity
 
Okejs avatar
 
Reg.datum: Jul 2012
Inlägg: 27
Beror på vad man jämför med, tycker generellt svenskar är rätt snygga
Okej är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2013-06-16, 18:12   #80
Mackan58
High King Latsbrah
 
Mackan58s avatar
 
Reg.datum: Apr 2011
Ort: Elven Dominion of Mirkwood.
Inlägg: 1 862
[IMG]ttp://eveseden.blogg.se/images/2012/33167_orig-cecilia_benjaminson_cecilia_soderstrom_119760721_1 96169598.jpg[/IMG]

acuali ar beuriful!
Mackan58 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2013-06-16, 18:17   #81
Allan
Går i vanliga skor.....
 
Allans avatar
 
Reg.datum: Jan 2002
Ort: JAKOBSBERG!
Inlägg: 21 341
Stopp där. Vi har tillräckligt med bildtrådar på Kolozzeum. Håll er där och belasta inte servern
__________________
Alfahanne supreme

Jag älskar små kaniner, men det är gott med en rejäl biff ibland också....

Blogg:Att inte kunna skriva "Mitt Sommarlov!" när skolan börjar
Allan är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2013-06-16, 18:18   #82
Bryggan
Registered User
 
Bryggans avatar
 
Reg.datum: Feb 2013
Ort: Hufvudstaden
Inlägg: 1 765
Citat:
Ursprungligen postat av Heddaway Visa inlägg
Sedan jag började hänga här vilket inte är värst länge samt började träna konstant så tycker jag otränade människor i allmänhet ser ut som skit
Hmm, när jag ser en fitness-tjej komma på lite avstånd så tänker jag; "här kommer en jäkligt snygg tjej". Besvikelsen blir oftast stor på lite närmare håll för de ser ju oftast ut som skräp i ansiktet...tyvärr alltså det är så jag uppfattat det. Såklart finns det undantag! Flera på det här forumet tex .
Kanske det är så att vackra personer hänger på Kolozzeum.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av PureWhey Visa inlägg
Jävla googlesamhälle, tänk själv lite.
Bryggan är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2013-06-16, 18:29   #83
Heddaway
Rodirds S.C.D
 
Heddaways avatar
 
Reg.datum: Mar 2013
Inlägg: 1 027
Citat:
Ursprungligen postat av Bryggan Visa inlägg
Hmm, när jag ser en fitness-tjej komma på lite avstånd så tänker jag; "här kommer en jäkligt snygg tjej". Besvikelsen blir oftast stor på lite närmare håll för de ser ju oftast ut som skräp i ansiktet...tyvärr alltså det är så jag uppfattat det. Såklart finns det undantag! Flera på det här forumet tex .
Kanske det är så att vackra personer hänger på Kolozzeum.
Ja jo jag förstår hur du menar. Men det är helheten jag tänker på. Ta tex hållningen hos en person som inte tränar kontra motsatsen. En person som tränar utstrålar för det mesta självsäkerhet, och då syftar jag inte på personer som går i linne för att visa upp sina pecs och biccar utan tänker brett här. Och för mig är en person som är vältränad, dedikerad och nöjd med sig själv snyggare som helhet än en person som bara är snygg i ansiktet men är lat och smalfet. För nu pratar vi väl om utseendet här, inte insidan som räknas osv osv
__________________
Instagram:h3ddaway

Journalen<------
Heddaway är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2013-06-16, 18:45   #84
Gober
Surgubbe
 
Gobers avatar
 
Reg.datum: Feb 2010
Inlägg: 5 511
Citat:
Ursprungligen postat av BigIron Visa inlägg
Det är lite som att bli 60 och börja ha på sig ECO skor, det är bekvämt och skiten sitter bra, varför bråka om det eller göra en stor sak av det?
Det är ingen som bråkar, jag säger bara att det är fruktansvärt fult. Antar att man vill visa alla att man tränar och är feeeetneeeess!


Citat:
Ursprungligen postat av lanzal Visa inlägg
Tror det är jobbigt att hitta kläder som passa efter ett tag, jag tycker redan det är svårt med byxor. Man har smal midja men stora lår, och då har jag inte ens stora lår än tror jag.
Man ska vara bra jävla stor för att inte hitta normala, snygga kläder. Visst om man är extremt grov eller extremt bulkad (läs tjock).
Gober är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2013-06-16, 18:51   #85
BigIron
Banned User
 
Reg.datum: May 2013
Inlägg: 68
Citat:
Ursprungligen postat av Gober Visa inlägg
Det är ingen som bråkar, jag säger bara att det är fruktansvärt fult. Antar att man vill visa alla att man tränar och är feeeetneeeess!




Man ska vara bra jävla stor för att inte hitta normala, snygga kläder. Visst om man är extremt grov eller extremt bulkad (läs tjock).
Jag kan förstå vad du menar om man saknar muskler, men om Jay Cutler kommer i nått MuscleTech linne lär ju jag tänka: Han ser ut att ha något som är bekvämt på honom och hans massiva hydda än: han ser ut att ha på sig något för att visa upp sig och skryta.

På vissa människor kan man ju faktiskt se att GASP kläderna är gjorda för just dem och hur deras kropp ser ut.
BigIron är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2013-06-16, 18:52   #86
FOSHO
Registered User
 
Reg.datum: Oct 2012
Inlägg: 87
det finns ett par stycken biffar här som är riktigt fula i ansiktet, men överlag är nog ration densamma som övriga samhället
FOSHO är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2013-06-16, 18:56   #87
Gober
Surgubbe
 
Gobers avatar
 
Reg.datum: Feb 2010
Inlägg: 5 511
Citat:
Ursprungligen postat av BigIron Visa inlägg
Jag kan förstå vad du menar om man saknar muskler, men om Jay Cutler kommer i nått MuscleTech linne lär ju jag tänka: Han ser ut att ha något som är bekvämt på honom och hans massiva hydda än: han ser ut att ha på sig något för att visa upp sig och skryta.

På vissa människor kan man ju faktiskt se att GASP kläderna är gjorda för just dem och hur deras kropp ser ut.
Jo men nu pratar jag inte om Jay, det är klart att han får ha en kostym sydd av ett cirkustält.
Gober är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2013-06-16, 19:00   #88
baguette
Registered User
 
Reg.datum: Feb 2013
Inlägg: 266
Citat:
Ursprungligen postat av Gober Visa inlägg
Oavsett hur BB/Fitnessfolk ser ut i ansiktet så är iaf deras klädsmak ofta åt helvete. Gasp, Better Bodies osv till vardags utanför gymmet.

Men det är upp till var och en, smaken är som röven..
Kan bara hålla med, många har en helt fruktansvärd klädstil, bland tjejer kombineras det gärna med alldeles för mycket smink och groteskt långa naglar
__________________
Mot STHLM marathon 2013
baguette är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2013-06-16, 19:00   #89
Angel
Ge mig nått fint nu!
 
Reg.datum: Feb 2004
Inlägg: 5 239
Jay är inte snygg
Angel är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2013-06-16, 19:13   #90
Allan
Går i vanliga skor.....
 
Allans avatar
 
Reg.datum: Jan 2002
Ort: JAKOBSBERG!
Inlägg: 21 341
Man ska ha klart för sig att även ansiktet förändras av träningen. När man träffar byggare efter deras karriärer ser många helt annorlunda ut i nyllet
__________________
Alfahanne supreme

Jag älskar små kaniner, men det är gott med en rejäl biff ibland också....

Blogg:Att inte kunna skriva "Mitt Sommarlov!" när skolan börjar
Allan är inte uppkopplad   Svara med citat


Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 11:00.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)