Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gammal 2018-12-17, 17:38   #36301
Dreas
Maaaaaaat!
 
Dreass avatar
 
Reg.datum: Feb 2006
Ort: Karlstad
Inlägg: 6 323
Hur länge har MM sålt Kollodialt silver? Fick upp en reklam på Instagram om skiten. Värt bojkott bara för det skulle jag säga.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av Deceiver85 Visa inlägg
"Vem vare? Vem vare som curla?"
"Ingen"
"Vadå ingen? Säg vem det fucking var"
"Ta det lugnt, vi sa att vi ska curla i squat racket, ni sa okej..."
"Vad ska jag göra med min fucking böjdräkt?"
Dreas är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-12-17, 20:35   #36302
Bob90
?
 
Bob90s avatar
 
Reg.datum: Apr 2016
Inlägg: 3 683
Citat:
Ursprungligen postat av Dreas Visa inlägg
Hur länge har MM sålt Kollodialt silver? Fick upp en reklam på Instagram om skiten. Värt bojkott bara för det skulle jag säga.
Är inte det förbjudet i Sverige (och EU)?

Edit: Aha, var som kosttillskott. Men mm sports verkar sälja det som nån form av desinfektionsmedel?
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av Diomedea exulans Visa inlägg
Det är nog helt enkelt inte min grej att upprepade gånger bli slängd i golvet så skallen och ryggen värker och att ha svettiga, håriga män som bänder runt mina armar, stryper mig och sitter på mitt ansikte.
Citat:
Ursprungligen postat av Yes Visa inlägg
Bob, jag vill ligga med dig.

Senast redigerad av Bob90 den 2018-12-17 klockan 20:38.
Bob90 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-12-17, 20:49   #36303
Baldr
Registered User
 
Baldrs avatar
 
Reg.datum: Jun 2018
Inlägg: 22
Citat:
Ursprungligen postat av Bob90 Visa inlägg
Är inte det förbjudet i Sverige (och EU)?

Edit: Aha, var som kosttillskott. Men mm sports verkar sälja det som nån form av desinfektionsmedel?
Bara ett fult knep för att komma runt lagstiftningen.
Baldr är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-12-17, 20:51   #36304
Bob90
?
 
Bob90s avatar
 
Reg.datum: Apr 2016
Inlägg: 3 683
Citat:
Ursprungligen postat av Baldr Visa inlägg
Bara ett fult knep för att komma runt lagstiftningen.
Jo det är jag med på, jag bara "förklarade för mig själv" hur det var möjligt att det säljs på tex mmsports.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av Diomedea exulans Visa inlägg
Det är nog helt enkelt inte min grej att upprepade gånger bli slängd i golvet så skallen och ryggen värker och att ha svettiga, håriga män som bänder runt mina armar, stryper mig och sitter på mitt ansikte.
Citat:
Ursprungligen postat av Yes Visa inlägg
Bob, jag vill ligga med dig.
Bob90 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-12-18, 11:31   #36305
xan
Registered User
 
xans avatar
 
Reg.datum: Feb 2017
Inlägg: 894
Rengör mjällschampoo, eller ska man använda vanligt schampoo också?
xan är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-12-18, 11:46   #36306
Bob90
?
 
Bob90s avatar
 
Reg.datum: Apr 2016
Inlägg: 3 683
Citat:
Ursprungligen postat av xan Visa inlägg
Rengör mjällschampoo, eller ska man använda vanligt schampoo också?
Finns nog båda varianterna, men skulle tro att det vanligaste är att mjällschampo både "behandlar" och rengör. Står det typ att schampot innehåller "sodium laureth sulfate"? Det är väl den (eller en av de) vanligaste rengörande komponenten i ett schampo såvitt jag vet.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av Diomedea exulans Visa inlägg
Det är nog helt enkelt inte min grej att upprepade gånger bli slängd i golvet så skallen och ryggen värker och att ha svettiga, håriga män som bänder runt mina armar, stryper mig och sitter på mitt ansikte.
Citat:
Ursprungligen postat av Yes Visa inlägg
Bob, jag vill ligga med dig.
Bob90 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-12-18, 11:54   #36307
Snubben
är en liten legend.
 
Snubbens avatar
 
Reg.datum: Nov 2003
Ort: Stockholm
Inlägg: 3 125
När jag trycker igång "fönstervärmen" i bilen (max värme på sprutas på rutorna) så slåss även AC igång.

Jag trodde AC stod för Active cooling. Varför går den igång när jag ska skicka ut varmluft på rutorna?
__________________
Mvh Snubben - Lyfta vikter + Löpning = #curl4lajf

Citat:
Ursprungligen postat av TomasB Visa inlägg
Yes! Ser ut som rena rama fett-boven. Tror det där är orsaken till södra USA's fettma-epedemi också. Jävla tallriksmodell!
Snubben är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-12-18, 12:39   #36308
Bob90
?
 
Bob90s avatar
 
Reg.datum: Apr 2016
Inlägg: 3 683
Citat:
Ursprungligen postat av Snubben Visa inlägg
När jag trycker igång "fönstervärmen" i bilen (max värme på sprutas på rutorna) så slåss även AC igång.

Jag trodde AC stod för Active cooling. Varför går den igång när jag ska skicka ut varmluft på rutorna?
AC står väl för "Air conditioning"/luftkonditionering? Antar att man sett att det påskyndar processen och/eller minimerar risken att imma bildas?
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av Diomedea exulans Visa inlägg
Det är nog helt enkelt inte min grej att upprepade gånger bli slängd i golvet så skallen och ryggen värker och att ha svettiga, håriga män som bänder runt mina armar, stryper mig och sitter på mitt ansikte.
Citat:
Ursprungligen postat av Yes Visa inlägg
Bob, jag vill ligga med dig.
Bob90 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-12-18, 13:04   #36309
G.W
Registered User
 
G.Ws avatar
 
Reg.datum: Dec 2004
Inlägg: 160
Då kolloidalt silver dödar i princip alla kända mikroorganismer, samtidigt som det är helt ofarligt för människor och djur, så borde det vara en av de viktigaste sakerna att ha hemma i medicinskåpet tycker man. Se till att ha kolloidalt silver som du både kan dricka och spraya hemma i ditt medicinskåp, så är du bättre rustad inför de dagliga möten med bakterier, virus och svampar som vi alla råkar ut för vare sig vi vill eller inte.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av King Grub Visa inlägg
Jag minns alla storheter där på forumen, jag var med från början och jag var och är nog den störste legenden någonsin. En legend dom gjorde allt för att tysta. Jag styrde fan Kolo... Men dom fixade så jag inte kunde logga in. Men då och då nämns mitt gamla nick.
G.W är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-12-18, 13:16   #36310
Diomedea exulans
Klår sin lillasyster i armbrytning
 
Diomedea exulanss avatar
 
Reg.datum: Dec 2012
Ort: Rīga
Inlägg: 11 020
Citat:
Ursprungligen postat av G.W Visa inlägg
Då kolloidalt silver dödar i princip alla kända mikroorganismer, samtidigt som det är helt ofarligt för människor och djur, så borde det vara en av de viktigaste sakerna att ha hemma i medicinskåpet tycker man. Se till att ha kolloidalt silver som du både kan dricka och spraya hemma i ditt medicinskåp, så är du bättre rustad inför de dagliga möten med bakterier, virus och svampar som vi alla råkar ut för vare sig vi vill eller inte.
Ska göra det varje morgon nu, tänker inte gå ut på stan förrän jag ser ut såhär:

__________________
Citat:
Ursprungligen postat av skyffelmördarn Visa inlägg
Nu får din röv sota för din fåfänga.
Senast redigerad av Diomedea exulans; efter senaste träningspasset. Anledning: tränade
Diomedea exulans är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-12-18, 13:27   #36311
Snubben
är en liten legend.
 
Snubbens avatar
 
Reg.datum: Nov 2003
Ort: Stockholm
Inlägg: 3 125
Citat:
Ursprungligen postat av Bob90 Visa inlägg
AC står väl för "Air conditioning"/luftkonditionering? Antar att man sett att det påskyndar processen och/eller minimerar risken att imma bildas?
__________________
Mvh Snubben - Lyfta vikter + Löpning = #curl4lajf

Citat:
Ursprungligen postat av TomasB Visa inlägg
Yes! Ser ut som rena rama fett-boven. Tror det där är orsaken till södra USA's fettma-epedemi också. Jävla tallriksmodell!
Snubben är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-12-18, 13:31   #36312
Wain
Three apples high and rising
 
Wains avatar
 
Reg.datum: Jan 2003
Inlägg: 1 894
Citat:
Ursprungligen postat av G.W Visa inlägg
Då kolloidalt silver dödar i princip alla kända mikroorganismer, samtidigt som det är helt ofarligt för människor och djur, så borde det vara en av de viktigaste sakerna att ha hemma i medicinskåpet tycker man. Se till att ha kolloidalt silver som du både kan dricka och spraya hemma i ditt medicinskåp, så är du bättre rustad inför de dagliga möten med bakterier, virus och svampar som vi alla råkar ut för vare sig vi vill eller inte.
Nej.
__________________
Mr. Dad-bod
Wain är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-12-18, 13:57   #36313
G.W
Registered User
 
G.Ws avatar
 
Reg.datum: Dec 2004
Inlägg: 160
Citat:
Ursprungligen postat av Wain Visa inlägg
Nej.
Kolloidalt silver är oslagbart på att ta hand om många av de infektioner som vi drabbas av. Silver behövs för att bygga upp ett väl fungerande immunförsvar. Dessutom är det helt ofarligt för människor och djur. Ändå är det läkemedelsbolagen som styr vad som ska få anses som medicin - bara onaturliga patenterbara substanser som skapar obalans i kroppen. Läkemedelsföretagen har lyckats dupera jordens alla regeringar att tro att dom verkar for folkets bästa. I själva verket är det de ekonomiska intressena som styr. Alla naturliga alternativ stoppas och fås genom desinformation bort. Läkemedelsföretagen har lyckats med konststycket att bli både åklagare, domare och jury. Det är dags att mänskligheten agerar och säger att nu har vi fatt nog. Finns det bra naturliga alternativ till de vanliga "läkemedlen" - så ska dom naturligtvis användas och inte blockeras, baktalas och gömmas! Eller hur? Om staten, som nu konstaterar att kostnaderna för läkemedel nu galopperar, var lite smart - skulle man instifta en oberoende kommission som fick i uppgift att utvärdera alla de alternativ som bjuds, både naturliga - och de som tillverkas av läkemedelsföretag. Den vägen hade vi fatt en opartisk bedömning, mängder med fungerande naturliga alternativ, friskare människor samt en mer välmående statsfinans.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av King Grub Visa inlägg
Jag minns alla storheter där på forumen, jag var med från början och jag var och är nog den störste legenden någonsin. En legend dom gjorde allt för att tysta. Jag styrde fan Kolo... Men dom fixade så jag inte kunde logga in. Men då och då nämns mitt gamla nick.
G.W är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-12-18, 14:40   #36314
Wain
Three apples high and rising
 
Wains avatar
 
Reg.datum: Jan 2003
Inlägg: 1 894
Citat:
Ursprungligen postat av G.W Visa inlägg
Silver behövs för att bygga upp ett väl fungerande immunförsvar. Dessutom är det helt ofarligt för människor och djur.
Felaktigt.
__________________
Mr. Dad-bod
Wain är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-12-18, 14:51   #36315
Diomedea exulans
Klår sin lillasyster i armbrytning
 
Diomedea exulanss avatar
 
Reg.datum: Dec 2012
Ort: Rīga
Inlägg: 11 020
G.W är ett bra troll.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av skyffelmördarn Visa inlägg
Nu får din röv sota för din fåfänga.
Senast redigerad av Diomedea exulans; efter senaste träningspasset. Anledning: tränade
Diomedea exulans är inte uppkopplad   Svara med citat


Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 12:14.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)