Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Allmänt Forum

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2007-02-18, 14:46   #241
Lelle Pelle
Registered User
 
Lelle Pelles avatar
 
Reg.datum: Jan 2006
Inlägg: 197
Att du alltid ska trilskas! Du ska få smaka när du kommer hem, jag har införskaffat nya handbojor, nu kan du fan inte slita dig!
Lelle Pelle är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-02-18, 14:54   #242
Brooklyn
Registered User
 
Brooklyns avatar
 
Reg.datum: Apr 2006
Ort: Sverige
Inlägg: 5 022
Citat:
Ursprungligen postat av Lelle Pelle Visa inlägg
Att du alltid ska trilskas! Du ska få smaka när du kommer hem, jag har införskaffat nya handbojor, nu kan du fan inte slita dig!
Can I come?
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av King Grub Visa inlägg
LCHF är för tjockisar som inte vill träna.
Brooklyn är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-02-18, 14:56   #243
Lelle Pelle
Registered User
 
Lelle Pelles avatar
 
Reg.datum: Jan 2006
Inlägg: 197
Citat:
Ursprungligen postat av Brooklyn Visa inlägg
Can I come?
Du får fråga RR, han brukar inte släppa till när jag bjuder in andra utan att han vet om det...
Lelle Pelle är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-02-18, 14:57   #244
Brooklyn
Registered User
 
Brooklyns avatar
 
Reg.datum: Apr 2006
Ort: Sverige
Inlägg: 5 022
Citat:
Ursprungligen postat av Lelle Pelle Visa inlägg
Du får fråga RR, han brukar inte släppa till när jag bjuder in andra utan att han vet om det...
Will do!
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av King Grub Visa inlägg
LCHF är för tjockisar som inte vill träna.
Brooklyn är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-02-18, 15:02   #245
LadyInsane
Starkare
 
LadyInsanes avatar
 
Reg.datum: Jan 2007
Ort: Stockholm
Inlägg: 9 933


Får jag komma och titta på?
LadyInsane är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-02-18, 17:12   #246
Bullen!
Junior Medlem
 
Reg.datum: Feb 2005
Ort: Skåne
Inlägg: 38
jag vill oxå tillägga att det e bra med alla er som ångrar er. det är ju ett tecken på att ni inte är rätt typ av nänniska för tatueringar. har man inte kännt sen man va liten att man vill ha tatueringar på hela kroppen och vara som dom killarna/tjejerna man tittade på med stora ögon då så är det kanske något annat man bör satsa på. en klocka kanske så ni kan ta av den när ni tröttnar.

tror att de som ångrar sina tatueringar är sådana som gjort en tatuering för att det e modernt. kanske slog till med en fräsig tribal eller ett maffigt kinatecken eller kanske en stjärna. för att någon på MTV hade det. dessa personer tyckte antagligen att Bigbrother-Daniels MoHawk e den snyggaste frillan som funnits. Chemical romance är världens bästa band, bandana e snyggt, Toyota Supra är coolast och att ögonskugga och rouge är OK på killar...

"vi" som inte har tatueringsångerst i våran bag har antingen samma frilla som Elvis, Cash eller rakat som någon mexargangster, lyssnar på The bones, Cash, Elvis, Social Distortion, eller något rockabillyband, har bara bandanan till det den egentligen e till för. tycker att allt nyare än tidigt 70tal är skräp och att ögonskugga och rouge är något damerna kan ha för sig själva.

tror att vissa med 100% säkerhet kan säga att de aldrig ångrar sina tatueringar. för "vi" har aldrig haft fungeringar kring vilka motiv man ska ha eller färger osv.

såhär tänker jag iaf. är det någon representant från intresseklubben här så kan denna bokföra detta
Bullen! är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-02-18, 17:16   #247
Jense
Jensefisken
 
Jenses avatar
 
Reg.datum: Oct 2003
Ort: Malmö
Inlägg: 17 846
Citat:
Ursprungligen postat av Bullen! Visa inlägg
jag vill oxå tillägga att det e bra med alla er som ångrar er. det är ju ett tecken på att ni inte är rätt typ av nänniska för tatueringar. har man inte kännt sen man va liten att man vill ha tatueringar på hela kroppen och vara som dom killarna/tjejerna man tittade på med stora ögon då så är det kanske något annat man bör satsa på. en klocka kanske så ni kan ta av den när ni tröttnar.

tror att de som ångrar sina tatueringar är sådana som gjort en tatuering för att det e modernt. kanske slog till med en fräsig tribal eller ett maffigt kinatecken eller kanske en stjärna. för att någon på MTV hade det. dessa personer tyckte antagligen att Bigbrother-Daniels MoHawk e den snyggaste frillan som funnits. Chemical romance är världens bästa band, bandana e snyggt, Toyota Supra är coolast och att ögonskugga och rouge är OK på killar...

"vi" som inte har tatueringsångerst i våran bag har antingen samma frilla som Elvis, Cash eller rakat som någon mexargangster, lyssnar på The bones, Cash, Elvis, Social Distortion, eller något rockabillyband, har bara bandanan till det den egentligen e till för. tycker att allt nyare än tidigt 70tal är skräp och att ögonskugga och rouge är något damerna kan ha för sig själva.

tror att vissa med 100% säkerhet kan säga att de aldrig ångrar sina tatueringar. för "vi" har aldrig haft fungeringar kring vilka motiv man ska ha eller färger osv.

såhär tänker jag iaf. är det någon representant från intresseklubben här så kan denna bokföra detta
vist lyft fram raggarna men det finns andra människor som gaddar sig som inte lyssnar på Elvis, som f.ö. är världens mest sålda artist och därför den mest populära (?) vad nu det har med något att göra vad man lyssnar på. vill man tattuera sig, och nu menar jag verkligen vill, så gör man det utan ånger
Jense är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-02-18, 17:24   #248
bluelight
Registered User
 
bluelights avatar
 
Reg.datum: Dec 2004
Ort: Örebro
Inlägg: 2 463
Citat:
Ursprungligen postat av Bullen! Visa inlägg
jag vill oxå tillägga att det e bra med alla er som ångrar er. det är ju ett tecken på att ni inte är rätt typ av nänniska för tatueringar. har man inte kännt sen man va liten att man vill ha tatueringar på hela kroppen och vara som dom killarna/tjejerna man tittade på med stora ögon då så är det kanske något annat man bör satsa på. en klocka kanske så ni kan ta av den när ni tröttnar.

tror att de som ångrar sina tatueringar är sådana som gjort en tatuering för att det e modernt. kanske slog till med en fräsig tribal eller ett maffigt kinatecken eller kanske en stjärna. för att någon på MTV hade det. dessa personer tyckte antagligen att Bigbrother-Daniels MoHawk e den snyggaste frillan som funnits. Chemical romance är världens bästa band, bandana e snyggt, Toyota Supra är coolast och att ögonskugga och rouge är OK på killar...

"vi" som inte har tatueringsångerst i våran bag har antingen samma frilla som Elvis, Cash eller rakat som någon mexargangster, lyssnar på The bones, Cash, Elvis, Social Distortion, eller något rockabillyband, har bara bandanan till det den egentligen e till för. tycker att allt nyare än tidigt 70tal är skräp och att ögonskugga och rouge är något damerna kan ha för sig själva.

tror att vissa med 100% säkerhet kan säga att de aldrig ångrar sina tatueringar. för "vi" har aldrig haft fungeringar kring vilka motiv man ska ha eller färger osv.

såhär tänker jag iaf. är det någon representant från intresseklubben här så kan denna bokföra detta
hahaha, jag hoppas du skämtar oss aprilo!

Ja, vad hård man är när man bara lyssnar på de där, wow!

Nu ska jag vara riktigt manlig och sätta igång Raised fist och äta lite dött djur och skriva på något häftigt forum.
__________________
bluelight är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-02-18, 17:59   #249
LadyInsane
Starkare
 
LadyInsanes avatar
 
Reg.datum: Jan 2007
Ort: Stockholm
Inlägg: 9 933
Citat:
Ursprungligen postat av Bullen! Visa inlägg

tror att de som ångrar sina tatueringar är sådana som gjort en tatuering för att det e modernt.
Det tror jag också! Jag gjorde min första när jag var femton och det enda kommentarerna jag fick var "Tror du inte att du kommer ångra dig?".
Nej, jag tror aldrig att jag kommer göra det. Jag älskar kroppsmod och kommer fortsätta tatuera mig sålänge jag känner för det. Dessutom skulle jag aldrig vara såpass dum att jag skulle sätta något permanent på min kropp som jag ev skulle kunna ångra. Om man ens funderar kring det tycker jag att man ska byta motiv eller stå över helt.
LadyInsane är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-02-18, 19:36   #250
Vinter
Lagom
 
Vinters avatar
 
Reg.datum: Sep 2006
Ort: Stockholm
Inlägg: 677
Jag har ångrat motiven(tribals) men aldrig att jag tatuerat mig, men nu har jag beställt tid för en rejäl övertatuering som blir både snygg och tidlös.

Det är bara att skita i vad andra tycker och köra sitt eget race.
Vinter är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-02-18, 20:10   #251
Bullen!
Junior Medlem
 
Reg.datum: Feb 2005
Ort: Skåne
Inlägg: 38
Citat:
Ursprungligen postat av Jense Visa inlägg
vist lyft fram raggarna men det finns andra människor som gaddar sig som inte lyssnar på Elvis, som f.ö. är världens mest sålda artist och därför den mest populära (?) vad nu det har med något att göra vad man lyssnar på. vill man tattuera sig, och nu menar jag verkligen vill, så gör man det utan ånger
ja, det va väl så jag sa?
Bullen! är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-02-18, 20:14   #252
Bullen!
Junior Medlem
 
Reg.datum: Feb 2005
Ort: Skåne
Inlägg: 38
Citat:
Ursprungligen postat av bluelight Visa inlägg
hahaha, jag hoppas du skämtar oss aprilo!

Ja, vad hård man är när man bara lyssnar på de där, wow!

Nu ska jag vara riktigt manlig och sätta igång Raised fist och äta lite dött djur och skriva på något häftigt forum.
läs om, läs rätt.

jag menar mest att de som jag beskrev mest väntar på att bli gamla nog och ha pengar innan de smäller på med tatueringar. många andra väntar på sitt unika motiv som man senare ska kunna ta bort.

jag känner många mjukisar med gaddar över hela kroppen så att man måste vara hård är ju din syn på det hela. döda djur äter jag iofs dagligen.

just my 50 cent.
Bullen! är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-02-18, 20:23   #253
Shakemynuts
Registered User
 
Shakemynutss avatar
 
Reg.datum: Feb 2006
Inlägg: 688
Raised Fist är ju för övrigt brutalt grym hardcore.
__________________
I want your love and i want your revenge you and me could write a bad romance
Shakemynuts är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-02-18, 20:23   #254
Bullen!
Junior Medlem
 
Reg.datum: Feb 2005
Ort: Skåne
Inlägg: 38
Citat:
Ursprungligen postat av LadyInsane Visa inlägg
Det tror jag också! Jag gjorde min första när jag var femton och det enda kommentarerna jag fick var "Tror du inte att du kommer ångra dig?".
Nej, jag tror aldrig att jag kommer göra det. Jag älskar kroppsmod och kommer fortsätta tatuera mig sålänge jag känner för det. Dessutom skulle jag aldrig vara såpass dum att jag skulle sätta något permanent på min kropp som jag ev skulle kunna ångra. Om man ens funderar kring det tycker jag att man ska byta motiv eller stå över helt.
politiska symboler kan ju ändra betydelse drastiskt under några års gång så det är väl det enda jag skulle akta mig för. men allt går ju att måla över om det krisar =)

själv har jag fått komentarer som "du vet att det inte går att ta bort den va". "hur ska du få väck den sen?" "du kommer att ångra dig" "det där va väl ändå inte snygg"

den sista komentaren e den roligaste av alla. VARFÖR MÅSTE ALLT VA SÅ JÄVLA SNYGGT??? sprecielln när det kommer från en kärring i 40 års åldern med 45% BF som har lila hår, dålig hy, röker, gula tänder fulla av dåliga lagningar, en 20 år gammaltäckjacka, fingrarna så fulla av d¨liga ringar så fingrarna inte går att kröka, rosa nagellack som är sådär lagom krackelerat. eller är det en gubbe som har en mustasch i hela ansiktet och bara lite hårtussar över öronen.
Bullen! är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-02-18, 20:34   #255
Stoltz
Jag ber om det.
 
Stoltzs avatar
 
Reg.datum: Sep 2004
Inlägg: 3 622


Otroligt snygg tatuering.
Stoltz är inte uppkopplad   Svara med citat


Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 06:42.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)