Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Kosttillskott

 
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
Gammal 2007-06-24, 09:36   #1
piraten99
Spamming user
 
piraten99s avatar
 
Reg.datum: Apr 2007
Inlägg: 596
en duell i vetenskaplig kost

hej ärade forumvänner!

jag skrev till en kompis att jag skulle sluta ta protein och bara ta det på helger. sen skrev jag också att glutamin var pengarna i sjön och fick detta som svar. jag skrev att det hade gjorts vetenskapliga studier och det verkade han inte gilla




"Självklart är det från individ till individ hur det påverkar kroppen! Vi har alla olika ämnesomsättning tex! Om du äter 5 korvar med senap och jag samma meny påverkar det våra kroppar olika! Sen när jag tar protein gör jag det mest för att veta att jag får i mig nödvändigt med protein speciellt de dagar då jag äter dåligt!"

"Men jag menar förr i tiden då åt vikingarna bara kött! Det gick ju dte också! Sen läste jag om en boyduilder i en gmamal body han var fd fotbollsspelerae 24 år under uppbyggnad åt han 3-4 ggr i veckan skräppmat! "

"Slutsats: Tanka vad man tanka vill! Bara det känns och fungerar bra för en sj! MEn mkt i matvärlden är PSYKISKT TRO MIG!"

vad är era egna kommentarer om det han säger?

det första han säger låter bra tycker jag. jag ska också bara ta protein de dagar jag äter "dåligt".

det om att bara vikingar åt kött och därför ska det funka lika bra som en välbalanserad kost är papegoja?? tycker jag.

sen verkar han inte förstå att fotbollspelarn var under uppbyggnad det var därför han åt skräpmat 3-4 ggr i veckan: för att få i sig mkt kalorier och för att det är gott. det är väl därför han gör det?? inte för att skräpmat funkar bättre än vanlig kost på han?

sen det om att mat är psykiskt? det gillar han att säga om mkt. som att kreatin bara är psykiskt
piraten99 är inte uppkopplad   Svara med citat


 


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 19:27.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)