Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gammal 2014-02-24, 00:08   #35431
Doctor Snuggles
Pink belt
 
Doctor Snuggless avatar
 
Reg.datum: Jan 2004
Ort: Var du bor
Inlägg: 5 490
Fascinerande kakafoni McMann valt att för evigt ärra kroppen med. Needs more birds.

__________________
Har någon varit riktigt långt även som beslutat att använda ens gå vill göra ser mer ut?

Senast redigerad av Doctor Snuggles den 2014-02-24 klockan 00:10.
Doctor Snuggles är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2014-02-24, 00:10   #35432
High1ander
Mycket Irriterande
 
High1anders avatar
 
Reg.datum: May 2004
Ort: Mitt privata universum, och du är inte inbjuden
Inlägg: 2 637
Tycker stoppet på Ronda var helt OK, Sara visar att hon blivit skadad då hon tar sin vänstra hand mot skadan/magen istället för att skydda sig eller försöka ta sig upp. När Herb väl valt att gå in och bryta det är då hon börjar resa sig... Visst, det går väldigt snabbt, och efter någon sekund så bestämmer hon sig för att ta sig upp, men då har Herb redan bestämt sig att hon inte försvarar sig. Men så går det när man visar att man tagit skada...

Däremot så var hans sena stoppage tidigare under kvällen lite konstigt, har dock inte kollat från andra vinklar och så, men kändes som den kunde stoppats 5-10 sek tidigare.

Tycker Rory verkar som när han är på exakt samma nivå som den han slår, om han skadar någon som med Maia så blir han själv seg, man undrar liksom hur han kan lyckas träffa/skada någon när de är 100% i början av matchen och sen när de är på 50% hastighet så kan han inte träffa eller finisha, trots att han själv då är på kanske 85-90%... Är ju en sak att man blir sämre ju längre matchen går som Wanderlei och Leben, sådana som äter massa slag då de själva levererar, men när man är som Rory som knappt tar skada och blir så seg...
__________________
There can be only ONE...
Citat:
Ursprungligen postat av Tricklev Visa inlägg
Söta tjejer är dom man tänker på när man är lite småkär allmänt och saknar någon. -
Snygga brudar är dom man tänker på medans man knullar sin söta tjej så aggresivt man kan, samtidigt som man hatar henne för att hon inte är snygg nog.

Senast redigerad av High1ander den 2014-02-24 klockan 00:16.
High1ander är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2014-02-24, 01:14   #35433
AronP
Registered User
 
AronPs avatar
 
Reg.datum: Feb 2005
Ort: Uppsala
Inlägg: 4 444
Förresten, jag tyckte det flashade förbi att ronda var #9 p4p vilket låter helt absurt. I damligan så måste hon ju vara högre och bland herrarna så låter det bara sjukt orimligt, killar i toppen i samma viktklass borde kunna piska henne...eller sätter jag för liten tro till damerna?
__________________
Placeringar: 2014: BoS-90: 7/10; Loaded-80: 10/12; SweGP-80: 4/6; BodyClassicÖppen: 7/12. 2012: SM-70: 7/7. 2011: Lucia-70: 2/7; DC-70: 1/8.
Nästa tävling: Oklart.

Följ min träning här eller genom Facebook, Instagram.
AronP är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2014-02-24, 01:16   #35434
Doctor Snuggles
Pink belt
 
Doctor Snuggless avatar
 
Reg.datum: Jan 2004
Ort: Var du bor
Inlägg: 5 490
Citat:
Ursprungligen postat av AronP Visa inlägg
Förresten, jag tyckte det flashade förbi att ronda var #9 p4p vilket låter helt absurt. I damligan så måste hon ju vara högre och bland herrarna så låter det bara sjukt orimligt, killar i toppen i samma viktklass borde kunna piska henne...eller sätter jag för liten tro till damerna?
p4p är väl menat att bortse från viktklass (och i detta fall kön) och bara se till färdigheter. Det är en rätt löjlig lista i vilket fall. Särskilt om man listar mer än bara top 3.
__________________
Har någon varit riktigt långt även som beslutat att använda ens gå vill göra ser mer ut?
Doctor Snuggles är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2014-02-24, 01:21   #35435
AronP
Registered User
 
AronPs avatar
 
Reg.datum: Feb 2005
Ort: Uppsala
Inlägg: 4 444
Citat:
Ursprungligen postat av Doctor Snuggles Visa inlägg
p4p är väl menat att bortse från viktklass (och i detta fall kön) och bara se till färdigheter. Det är en rätt löjlig lista i vilket fall. Särskilt om man listar mer än bara top 3.
Är det bara till färdigheter och inte hur komplett man är som fighter? Oavsett, jag tror grabbar i samma viktklass skulle spöa henne, och därför borde hon inte ens vara med på listan då hon då inte är bäst p4p.

Och ja, listan är fånig och det borde inte visas under sändningar. Men om det nu gör det så borde det finnas någon tanke bakom den iaf.
__________________
Placeringar: 2014: BoS-90: 7/10; Loaded-80: 10/12; SweGP-80: 4/6; BodyClassicÖppen: 7/12. 2012: SM-70: 7/7. 2011: Lucia-70: 2/7; DC-70: 1/8.
Nästa tävling: Oklart.

Följ min träning här eller genom Facebook, Instagram.
AronP är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2014-02-24, 01:35   #35436
Doctor Snuggles
Pink belt
 
Doctor Snuggless avatar
 
Reg.datum: Jan 2004
Ort: Var du bor
Inlägg: 5 490
Citat:
Ursprungligen postat av AronP Visa inlägg
Är det bara till färdigheter och inte hur komplett man är som fighter? Oavsett, jag tror grabbar i samma viktklass skulle spöa henne, och därför borde hon inte ens vara med på listan då hon då inte är bäst p4p.

Och ja, listan är fånig och det borde inte visas under sändningar. Men om det nu gör det så borde det finnas någon tanke bakom den iaf.
Nej, nu missuppfattar du. Det går inte att jämföra kön direkt, eftersom det är en skillnad i styrka, explosivitet osv. Man förutsätter istället att "om hon skulle vara man och ha samma egenskaper".
__________________
Har någon varit riktigt långt även som beslutat att använda ens gå vill göra ser mer ut?
Doctor Snuggles är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2014-02-24, 10:41   #35437
AronP
Registered User
 
AronPs avatar
 
Reg.datum: Feb 2005
Ort: Uppsala
Inlägg: 4 444
Citat:
Ursprungligen postat av Doctor Snuggles Visa inlägg
Nej, nu missuppfattar du. Det går inte att jämföra kön direkt, eftersom det är en skillnad i styrka, explosivitet osv. Man förutsätter istället att "om hon skulle vara man och ha samma egenskaper".
Jaså är det så dom vill räkna. Då blir det ju bara ännu mer obskyrt. Om dom nu inte kommer på en faktor mellan manliga och kvinnliga pounds Nej bort med det från offentliga sammanhang.
__________________
Placeringar: 2014: BoS-90: 7/10; Loaded-80: 10/12; SweGP-80: 4/6; BodyClassicÖppen: 7/12. 2012: SM-70: 7/7. 2011: Lucia-70: 2/7; DC-70: 1/8.
Nästa tävling: Oklart.

Följ min träning här eller genom Facebook, Instagram.
AronP är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2014-02-24, 12:20   #35438
cero
Registered User
 
ceros avatar
 
Reg.datum: Mar 2010
Inlägg: 5 956
Goda nyheter:

UFC har matchat det Bellator erbjöd för Gilbert Melendez, och han kommer nu coacha TUF 20 mot Anthony Pettis.

Men vad hände med Aldo..? Aja, jag vill i alla fall se ett returmöte mot Mendes.

Citat:
Jaså är det så dom vill räkna. Då blir det ju bara ännu mer obskyrt. Om dom nu inte kommer på en faktor mellan manliga och kvinnliga pounds Nej bort med det från offentliga sammanhang.
Att blanda män och kvinnor är knepigt, men en top 5 P4P lista är vettigt tycker jag. Efter det blir det väldigt godtyckligt.

Senast redigerad av cero den 2014-02-24 klockan 12:23.
cero är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2014-02-24, 12:22   #35439
Bailah
Registered User
 
Bailahs avatar
 
Reg.datum: Sep 2006
Ort: Lund.
Inlägg: 3 973
Bah!
Pettis Aldo var ju THE fight to make. Enda superfighten som var möjlig.
Fuck mendes han har nada för Aldo!
__________________
Bailah goes carnivore
http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=234733
Bailah är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2014-02-24, 20:22   #35440
spoon
Spån
 
spoons avatar
 
Reg.datum: Nov 2006
Ort: Nyboda
Inlägg: 14 397
Grym gala Hockey-frillor, massor av avslut och nästan en ny "just bleed kille"

Jag är riktigt imponerad av Stephen "Wonderboy" Thompson. Väldigt duktig striker. Kan han sprawla lika bra som Rory så kan han bli riktigt bra. Så skönt att se hans tålamod. Han vet att när han väl träffar så kommer han göra skada. Så han slåss tekniskt och bra och till slut så faller den andra killen ned.

Hittade bara en gammal film. Har ni någon bättre på Stephen?

__________________
Foxtrot Uniform Charlie Kilo
spoon är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2014-02-24, 20:44   #35441
Doctor Snuggles
Pink belt
 
Doctor Snuggless avatar
 
Reg.datum: Jan 2004
Ort: Var du bor
Inlägg: 5 490
Jag tror faktiskt MVP har mer potential.

__________________
Har någon varit riktigt långt även som beslutat att använda ens gå vill göra ser mer ut?
Doctor Snuggles är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2014-02-24, 20:50   #35442
cero
Registered User
 
ceros avatar
 
Reg.datum: Mar 2010
Inlägg: 5 956
Var är Michael Page? Inte tävlat på ett år nu nästan.
cero är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2014-02-24, 20:54   #35443
spoon
Spån
 
spoons avatar
 
Reg.datum: Nov 2006
Ort: Nyboda
Inlägg: 14 397
Tycker att MVP påminner lite om Silva. Clownar sig för att få motståndaren ur balans och sen slår han till Var fightas han och är han på väg mot UFC?
__________________
Foxtrot Uniform Charlie Kilo
spoon är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2014-02-24, 21:17   #35444
Doctor Snuggles
Pink belt
 
Doctor Snuggless avatar
 
Reg.datum: Jan 2004
Ort: Var du bor
Inlägg: 5 490
Han har varit skadad, men väntar på en motståndare nu. Signad till Bellator, icke-exklusivt (har slagits i SFL under tiden).
Ja, han är som en blanding av Silva och Machida.
__________________
Har någon varit riktigt långt även som beslutat att använda ens gå vill göra ser mer ut?
Doctor Snuggles är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2014-02-25, 16:34   #35445
cero
Registered User
 
ceros avatar
 
Reg.datum: Mar 2010
Inlägg: 5 956


(Och nej, det är inget T... )
cero är inte uppkopplad   Svara med citat


Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 16:12.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)