Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Allmänt Forum

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2007-05-30, 02:10   #1
Sheogorath
Förslag?
 
Sheogoraths avatar
 
Reg.datum: Aug 2004
Ort: Malmö
Inlägg: 23 774
2-5-tråden (för alla sömnlösa nattugglor)

Goddag. Eller snarare godnatt.

Vad sjutton sysslar du med som är uppe vid den här tiden en helt vanlig vardag? Skriv av dig dina demoner och nattsnacka med dina ugglekompisar!



Själv låg jag och sparkade och sov oroligt, vaknade och jag leker just nu att jag är hungrig. Pågen Energi ligger här bredvid och påsen krymper stadigt. Eller inte påsen egentligen kanske. Den är konstant. Plasten i vart fall.

Vet ni förresten en sak som inte hade varit så bra? En rostfri brödrost. Det hade ju varit en brödrost som inte rostade.
__________________
Jag ger inte sjukgymnastisk rådgivning via PM. Om vi etablerat en vårdrelation svarar jag inte på PM som rör din skada: Ring mig på arbetstid.

Citat:
Ursprungligen postat av eternallord Visa inlägg
Det krävs en bildad person för att reservera sin åsikt när man inte är tillräckligt påläst.

Senast redigerad av Sheogorath den 2007-05-30 klockan 02:12.
Sheogorath är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-05-30, 02:13   #2
StarkeMats
Registered User
 
StarkeMatss avatar
 
Reg.datum: May 2007
Ort: Malmö
Inlägg: 474
Citat:
Ursprungligen postat av Sheogorath Visa inlägg
Goddag. Eller snarare godnatt.

Vad sjutton sysslar du med som är uppe vid den här tiden en helt vanlig vardag? Skriv av dig dina demoner och nattsnacka med dina ugglekompisar!



Själv låg jag och sparkade och sov oroligt, vaknade och leker just nu att jag är hungrig och går lös på mitt paket Pågen Energi som ligger här bredvid.

Vet ni förresten en sak som inte hade varit så bra? En rostfri brödrost. Det hade ju varit en brödrost som inte rostade.
Haha fyndigt!

Tja du, själv sitter man här ganska patetiskt och tycker mest att det är jävligt mysigt på natten. Man sitter och lyssnar på någon skön musik och surfar runt på sidor som kolo osv.. Just nu har dock inte musik på utan en liten ruta med Full Frys med stefan och krister i bakgrunden! Sjukt kul!

Börjar jobba kl 13 imorgon så de e ganska lugnt änsålänge men visst fan borde man ändra vanor.
__________________
No Pain No Gain
Min Journal
StarkeMats är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-05-30, 02:15   #3
Arf Pingvin
Hårdrockare
 
Arf Pingvins avatar
 
Reg.datum: Mar 2006
Ort: Luleå
Inlägg: 3 014
Provat lite C&C Tiberium Wars. Mest av nostalgiska skäl. Dune2 och C&C Spelades för 10 år sen

Är helt normalt för mig att vara upp den här tiden. Kan spela quake till 05-06 nånting eller kolla nån film som man somnar till.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av thezet
Chins utförs med supinerat grepp, pullups med pronerat. Av någon oförklarlig anledning har svenskar svårt att greppa det.
Arf Pingvin är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-05-30, 02:15   #4
StarkeMats
Registered User
 
StarkeMatss avatar
 
Reg.datum: May 2007
Ort: Malmö
Inlägg: 474
Citat:
Ursprungligen postat av Arf Pingvin Visa inlägg
Provat lite C&C Tiberium Wars. Mest av nostalgiska skäl. Dune2 och C&C Spelades för 10 år sen

Är helt normalt för mig att vara upp den här tiden. Kan spela quake till 05-06 nånting eller kolla nån film som man somnar till.
Åh underbara tider back in de days

Jobbar du inte?
__________________
No Pain No Gain
Min Journal
StarkeMats är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-05-30, 02:22   #5
Mantus
småmysigt slampig
 
Mantuss avatar
 
Reg.datum: Jul 2006
Ort: Uppsala
Inlägg: 1 470
Tar en liten rast från mitt pluggande för tillfället.
__________________
Done with shadows
Mantus är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-05-30, 02:24   #6
Corpobal
Glorified
 
Corpobals avatar
 
Reg.datum: May 2005
Ort: Lund / Malmö
Inlägg: 854
Har inget speciellt att gå upp till imorron ändå, lyssnar på musik och lurkar på forum. Jag borde bli bättre på att lyfta skrot som knappt gör något annat, är jag förkastlig för att jag inte "presterat" ett piss i samhällsnytta sen jag tog studenten 2004?
Corpobal är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-05-30, 02:26   #7
Corpobal
Glorified
 
Corpobals avatar
 
Reg.datum: May 2005
Ort: Lund / Malmö
Inlägg: 854
Min madrass och täcke är också skitiga så det kliar om jag ska sova så jag blir arg och då kan jag sova ännu mindre. Måste tvätta hela täcket och madrassen men det är så jävla drygt att asa iväg det och ta en maskin åt varje.
Corpobal är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-05-30, 02:29   #8
StarkeMats
Registered User
 
StarkeMatss avatar
 
Reg.datum: May 2007
Ort: Malmö
Inlägg: 474
Citat:
Ursprungligen postat av Corpobal Visa inlägg
Min madrass och täcke är också skitiga så det kliar om jag ska sova så jag blir arg och då kan jag sova ännu mindre. Måste tvätta hela täcket och madrassen men det är så jävla drygt att asa iväg det och ta en maskin åt varje.
Låter som du behöver en flicka som kan rädda dig ur "skiten"
__________________
No Pain No Gain
Min Journal
StarkeMats är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-05-30, 02:38   #9
Corpobal
Glorified
 
Corpobals avatar
 
Reg.datum: May 2005
Ort: Lund / Malmö
Inlägg: 854
Citat:
Ursprungligen postat av StarkeMats Visa inlägg
Låter som du behöver en flicka som kan rädda dig ur "skiten"
Ja kanske, vet du några som är sugna på en långhårig, glasögonbärande eremit med misantropiska personlighetsdrag?
Corpobal är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-05-30, 02:39   #10
StarkeMats
Registered User
 
StarkeMatss avatar
 
Reg.datum: May 2007
Ort: Malmö
Inlägg: 474
Citat:
Ursprungligen postat av Corpobal Visa inlägg
Ja kanske, vet du några som är sugna på en långhårig, glasögonbärande eremit med misantropiska personlighetsdrag?
Finns massor där ute, go hunt son!
__________________
No Pain No Gain
Min Journal
StarkeMats är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-05-30, 02:47   #11
dice
Registered User
 
dices avatar
 
Reg.datum: May 2005
Ort: Sydney
Inlägg: 127
Jag jobbar nattskift, men är ledig denna natten - är dock fruktansvärt kass på att ställa om dygnet. Jag har suttit och pillat på min hemsida ett par timmar men nu är det dags att sova. Det bästa jag gjorde idag dock var att säga upp mig på jobbet, eller ja, gå från heltid till 20tim/mån.

sidan? www.tolv28.se
dice är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-05-30, 03:34   #12
Whistler
Registered User
 
Whistlers avatar
 
Reg.datum: Feb 2005
Ort: Jönköping
Inlägg: 1 808
Ställer inte om dygnet. Jobbar i resturangbranschen på helgerna, så för mig är natten tiden då jag är pigg och vaken. Brukar gå lägga mig runt 04:30-05:00.

Just nu har jag plöjt 6 avsnitt av Prison Break. Precis börjat med andra säsongen, sänkt 2 liter cola light lime, en kebabrulle och en liter apelsinjuice. Ska försöka komma upp innan 14:00 imorgon och pallra mig till gymmet innan 16:00, då "vanligt" folk droppar in.

Har också suttit och mixat lite på mitt bands senaste alster. Vi spelade in sången på den idag. Har en omixad version uppe, dock saknar den några baspartier. Klickiz för metal lovers

Då och då går jag ut och tittar till mina akvarier. Kollar om krabborna är framme och går, och inspekterar kampfiskhanens bobyggande.

Den här tråden gillar jag, den ska vi hålla levande.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av Allan Visa inlägg
Moderatorerna bestämmer från fall till fall. Lev med det och sluta tjafsa.
REN IDROTT

"Dödsknark och nakenchock" - Whistler svälter ihjäl sig (eller någon annan)
Whistler är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-05-30, 03:56   #13
Whistler
Registered User
 
Whistlers avatar
 
Reg.datum: Feb 2005
Ort: Jönköping
Inlägg: 1 808
Förresten... Tycker vi sätter regel på att den här tråden bara får skrivas i mellan 02:00 och 05:00, så som topicen lyder. Trådskaparen får bestämma.

Vi syns imorgon efter två!
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av Allan Visa inlägg
Moderatorerna bestämmer från fall till fall. Lev med det och sluta tjafsa.
REN IDROTT

"Dödsknark och nakenchock" - Whistler svälter ihjäl sig (eller någon annan)
Whistler är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-05-30, 04:00   #14
kaptenkimpa
Registered User
 
Reg.datum: May 2007
Inlägg: 0
Nyttig tråd indeed.

Själv har jag för dålig självdisciplin för att vända på dygnet. Jobbar 2x12 timmar på helgerna nu fram till midsommar, ledig vardagar.

Det är nåt speciellt med natten. Känns surt att gå och lägga sig när det finns så jävla mycket kewl man kan göra. Allt blir 2 x roligare att göra på natten av nån skum anledning. Har pressat 4 avsnitt av Lost (säsong 3). Tänkte börja kolla på det nu igen. Har inte ens sett säsong 2, men whatafakk. Ska dock lägga mig nu.

peace
kaptenkimpa är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-05-30, 04:02   #15
kaptenkimpa
Registered User
 
Reg.datum: May 2007
Inlägg: 0
Citat:
Ursprungligen postat av Whistler Visa inlägg
Förresten... Tycker vi sätter regel på att den här tråden bara får skrivas i mellan 02:00 och 05:00, så som topicen lyder. Trådskaparen får bestämma.

Vi syns imorgon efter två!
SPOT ON! (överskrider dock med detta inlägget, men fan. Inte dåligt att pricka 05:00 som mitt förra inlägg)
kaptenkimpa är inte uppkopplad   Svara med citat


Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 22:03.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)