Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gammal 2011-09-07, 21:33   #19471
Grazzafukkinrazzi
Pissening, no homo.
 
Grazzafukkinrazzis avatar
 
Reg.datum: Dec 2008
Inlägg: 916
NOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!

Dock har Condit gått och blivit snuskigt jävla bra, så han är verkligen värd det men tråkigt som satan hur som!
__________________
1:a U -82,5kg SM Bänkpress 2010
Citat:
Ursprungligen postat av svennebanan Visa inlägg
Skulle kännas som en liten seger.
Citat:
Ursprungligen postat av Langster Visa inlägg
Hur vågar ni ifrågasätta det faktum att jag är mer värd än en neger?
Citat:
Ursprungligen postat av PanikenAttacken Visa inlägg
jag kommer lämna mina föräldrar här på jorden medan jag dör, allt tack vare monster energy.
Grazzafukkinrazzi är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2011-09-07, 21:35   #19472
Tricklew
W för Vendetta
 
Tricklews avatar
 
Reg.datum: Feb 2011
Inlägg: 155
Citat:
Ursprungligen postat av Petoria Visa inlägg
Nu läste jag precis att han varit med i en flygolycka, jävla mindfuck detta alltså
Höll på o skita på mig när du skrev så, så länkar in lite info så ingen mer har en olycka.

Från Bloodyelbow:
Crazy news coming out of the Mandalay Bay in Las Vegas, Nevada. Nick Diaz is out of the UFC 137 main event against Georges St. Pierre. Carlos Condit is in.

The video stream for the press conference is choppy, but the word from those at the press conference, including Bloody Elbow's own Chris Barton, is that Diaz missed today's press conference. Diaz also missed yesterday's press conference in Toronto, Canada. UFC President Dana White said Diaz missed three separate flights, though I'm not sure if all of those were to Canada or if they included his trip to Vegas.

White also said that Condit returned his call within fifteen minutes. He also mentioned that Condit cried when he found out the news.

Cesar Gracie black belt Jason Manly is now claiming on Twitter that Diaz was involved in a plane crash. "@EllenbergerMMA @kcbanditmma his plane crashed bro have some respect! He's safe and back training though.."

Condit was originally scheduled to fight B.J. Penn at UFC 137. The UFC has not found a replacement for Penn.

White mentioned that tickets for the event went on sale today. He said that those who purchased tickets expecting to watch Georges St. Pierre fight Nick Diaz will be given the opportunity to refund the purchase.

Condit is reportedly on a plane to Las Vegas.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av Sniggel Visa inlägg
Sen är väl penis funktion även att fungera som en svamp så att en man med lång penis och rejält ollon kan suga ut den tidigare mannens sperma och lämna sin egen kvar efter akten.
Citat:
Ursprungligen postat av thunder Visa inlägg
Fan vilka hjärtlösa kukskallar som skriver här.

Senast redigerad av Tricklew den 2011-09-07 klockan 21:36.
Tricklew är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2011-09-07, 22:39   #19473
Doctor Snuggles
Pink belt
 
Doctor Snuggless avatar
 
Reg.datum: Jan 2004
Ort: Var du bor
Inlägg: 5 490
Han sitter säkert i ngt hotelrum någonstans med neddragna persienner, nedrökt och nojjig som fan.
Nej, men trist att snubben har såpass mycket social ångest att han fick spel.
Doctor Snuggles är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2011-09-07, 23:08   #19474
krellik
Registered User
 
krelliks avatar
 
Reg.datum: May 2005
Inlägg: 2 067
Citat:
Ursprungligen postat av Doctor Snuggles Visa inlägg
Han sitter säkert i ngt hotelrum någonstans med neddragna persienner, nedrökt och nojjig som fan.
Nej, men trist att snubben har såpass mycket social ångest att han fick spel.
Lite så var min första tanke med.

GSP is not impressed.
__________________
Min träningsjournal:
http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=156427
krellik är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2011-09-08, 00:50   #19475
eiri
Registered User
 
eiris avatar
 
Reg.datum: Mar 2010
Ort: Falun
Inlägg: 883
på lördag smäller det! klitschko vs adamek live sänt på TV10!
eiri är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2011-09-08, 01:06   #19476
Doctor Snuggles
Pink belt
 
Doctor Snuggless avatar
 
Reg.datum: Jan 2004
Ort: Var du bor
Inlägg: 5 490
Adamek tar ner klitchko och gnp:ar ut honom.
Doctor Snuggles är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2011-09-08, 01:20   #19477
Degpekka
Absolutist
 
Degpekkas avatar
 
Reg.datum: Jun 2006
Ort: HBG
Inlägg: 1 102
Degpekka är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2011-09-08, 01:45   #19478
krellik
Registered User
 
krelliks avatar
 
Reg.datum: May 2005
Inlägg: 2 067
Sitter och glor på UFCs presskonferens. Diaz vilket jävla nötjobb, talangfull som få men fuck vilket headcase!
__________________
Min träningsjournal:
http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=156427
krellik är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2011-09-08, 02:03   #19479
Doctor Snuggles
Pink belt
 
Doctor Snuggless avatar
 
Reg.datum: Jan 2004
Ort: Var du bor
Inlägg: 5 490
Han lever väl i sin egna värld där han tror han kan göra lite hur han vill.
Tyvärr för honom själv så är han väl med nöd och näppe normal nog så han blir tvungen att ta ansvar för det. Tror dock inte Dana behövt byta motståndare (även om det är förståeligt), för Nick hade med största sannolikhet dykt upp för själva fighten. Jag känner typen av människa
Jävligt trist iaf, även om man typ visste hur fighten skulle sett ut, så skulle det vart intressant, och kul med möjligheten till att Diaz vore champ.

Senast redigerad av Doctor Snuggles den 2011-09-08 klockan 02:11.
Doctor Snuggles är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2011-09-08, 02:24   #19480
krellik
Registered User
 
krelliks avatar
 
Reg.datum: May 2005
Inlägg: 2 067
Jag tänker på Dickie Englund i filmen the fighter, jag kan se framför mig att Nick sitter och röker crack i nått ghettohus med några skanks och snackar om att vara bäst i världen.
__________________
Min träningsjournal:
http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=156427
krellik är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2011-09-08, 02:47   #19481
Doctor Snuggles
Pink belt
 
Doctor Snuggless avatar
 
Reg.datum: Jan 2004
Ort: Var du bor
Inlägg: 5 490
Det är inte långt ifrån. Fast mer lite allmänt flummig bara och "don't give a fuck":
Doctor Snuggles är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2011-09-08, 02:48   #19482
eternallord
Registered User
 
eternallords avatar
 
Reg.datum: Aug 2009
Inlägg: 190
Jag tycker folk är lite väl harsha. Det är extremt väl dokumenterat att Diaz har en asocial personlighet och fullkomligt hatar media och att ställa upp på intervjuer och dylikt. Att han skulle "ducka" GSP eller dylikt är det nog ingen som ärligt tror på, han har bara försökt komma undan all promotion. Personligen tycker jag det är onödigt av UFC att dra honom ur eventet, jag tror de hade kunnat tjäna på att vinkla Diaz som en "badboy" och antagonist mot goodguy-GSP när han inte dyker upp på presskonferenser osv.

Diaz har flera gånger uppvisat tendenser till bokstavsdiagnoser och jag tror det är svårt att relatera till hur uppriktigt han hatar att handskas med folk. Otroligt synd detta, jag gillar verkligen Diaz fightstil och tror han hade kunnat vara ett reellt hot.
__________________
"Hey, I'm not surprised motherfuckers" -Nate Diaz
eternallord är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2011-09-08, 02:50   #19483
Doctor Snuggles
Pink belt
 
Doctor Snuggless avatar
 
Reg.datum: Jan 2004
Ort: Var du bor
Inlägg: 5 490
Doctor Snuggles är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2011-09-08, 02:54   #19484
Doctor Snuggles
Pink belt
 
Doctor Snuggless avatar
 
Reg.datum: Jan 2004
Ort: Var du bor
Inlägg: 5 490
Citat:
Ursprungligen postat av eternallord Visa inlägg
Jag tycker folk är lite väl harsha. Det är extremt väl dokumenterat att Diaz har en asocial personlighet och fullkomligt hatar media och att ställa upp på intervjuer och dylikt. Att han skulle "ducka" GSP eller dylikt är det nog ingen som ärligt tror på, han har bara försökt komma undan all promotion. Personligen tycker jag det är onödigt av UFC att dra honom ur eventet, jag tror de hade kunnat tjäna på att vinkla Diaz som en "badboy" och antagonist mot goodguy-GSP när han inte dyker upp på presskonferenser osv.

Diaz har flera gånger uppvisat tendenser till bokstavsdiagnoser och jag tror det är svårt att relatera till hur uppriktigt han hatar att handskas med folk. Otroligt synd detta, jag gillar verkligen Diaz fightstil och tror han hade kunnat vara ett reellt hot.
Men samtidigt så är det en del av dealen, och han gick med på den. En av anledningarna till att han skulle kunna bli bra betald (äntligen, enligt honom själv då) är för att UFC vet hur man promotar. Svårt att promota om någon inte dyker upp.
Doctor Snuggles är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2011-09-08, 02:56   #19485
eternallord
Registered User
 
eternallords avatar
 
Reg.datum: Aug 2009
Inlägg: 190
Citat:
Ursprungligen postat av Doctor Snuggles Visa inlägg
Men samtidigt så är det en del av dealen, och han gick med på den. En av anledningarna till att han skulle kunna bli bra betald (äntligen, enligt honom själv då) är för att UFC vet hur man promotar. Svårt att promota om någon inte dyker upp.
Jag håller med om att en deal är en deal, jag bara menar att UFC hade kunnat använda det också för att promota fighten på ett, för dom, ovanligt sätt.
__________________
"Hey, I'm not surprised motherfuckers" -Nate Diaz
eternallord är inte uppkopplad   Svara med citat


Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 08:42.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)