Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gammal 2017-05-30, 09:38   #1231
pepplez
Registered User
 
pepplezs avatar
 
Reg.datum: Jan 2013
Inlägg: 3 515
Böj
150 kg x 1
120 kg x 4 x 3

Frontböj
80 kg x 5 x 3

Raka mark 5x8
Sidolyft 4x15

Har problem med att stången flyttar sig åt sidan när jag lyfter av i böjen. Bättre balans med stången skiftad lite åt vänster på nacken. Har säkert ihop med min långvariga nackskada som gjort mig skev. Börjat försöka jobba bort det genom att hålla tightare. Sätter nu pekfingret precis där lättringen börjar. Blir svårare att flytta stången omedvetet då, så länge jag fokuserar på att hålla händerna där de är och inte flytta efter. Gör lite ont i axlar och handleder dock, men tror det går över.

Såhär såg det ut idag:


Här är en video från i vintras där jag håller bredare, det är rätt kass kvalitet men tittar man noga ser man att stången är väldigt ocentrerad.
__________________
Böj 180 - Bänk 130 - Mark 220
Journal

Citat:
Ursprungligen postat av mangemani Visa inlägg
folk har spenderat en hel dag på en strand och badat och nu regnar det och de springer för glatta livet för att ta skydd så de inte ska bli lite blöta...här saknas verkligen logik
pepplez är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2017-05-30, 09:49   #1232
1x0
Wall of text
 
1x0s avatar
 
Reg.datum: Dec 2008
Inlägg: 5 056
Citat:
Ursprungligen postat av pepplez Visa inlägg
Japp, fullt med vatten. Pissar flera gånger per natt. Nere på 82.5 nu. Lär ligga på svagt underskott hela sommaren och släppa allt de veckor jag hittar på saker.

Japp, ska väl börja bänka nu ordentligt för att få lite viktvana. Men chillar med hårdsatsningen till efter sommaren när jag börjar äta igen.
Ok!
Citat:
Ursprungligen postat av pepplez Visa inlägg
Börjat försöka jobba bort det genom att hålla tightare. Sätter nu pekfingret precis där lättringen börjar. Blir svårare att flytta stången omedvetet då, så länge jag fokuserar på att hålla händerna där de är och inte flytta efter. Gör lite ont i axlar och handleder dock, men tror det går över.
Får ont av att bara se på klippet! Håller jag så får jag skitont i armbågarna.

Kan du inte köra dagligt max i pausböj, ibland? Jag fixar 145 med hög stång och paus. Vi lär ligga likvärdigt? Dock har du varit uppe på 180 innan deff - du kan få upp böjen fort om du inte fortsätter hårddeffa utan mer modererat underskott.
__

Vad tror du de tre stora ligger på i dagsläget? Om du har en vecka på dig att maxa lyften.
1x0 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2017-05-30, 09:58   #1233
pepplez
Registered User
 
pepplezs avatar
 
Reg.datum: Jan 2013
Inlägg: 3 515
Citat:
Ursprungligen postat av 1x0 Visa inlägg
Ok!

Får ont av att bara se på klippet! Håller jag så får jag skitont i armbågarna.

Kan du inte köra dagligt max i pausböj, ibland? Jag fixar 145 med hög stång och paus. Vi lär ligga likvärdigt? Dock har du varit uppe på 180 innan deff - du kan få upp böjen fort om du inte fortsätter hårddeffa utan mer modererat underskott.
__

Vad tror du de tre stora ligger på i dagsläget? Om du har en vecka på dig att maxa lyften.
så ont gör det inte. 3 reps funkar bra, men tror inte jag vill högreppa med det smala greppet. Menar du att du inte kan hålla så i highbar heller?

145 i pausböj låter som en rimlig maxnivå just nu. Kan testa nästa gång. I marken tog jag 180 med pronerat grepp utan remmar häromveckan, med mixat eller remmar kan 200 finnas där, men mer är det nog inte. I bänken kanske 110 utan stopp en bra dag. Tråkigt att vara svag men trivs bättre på den här vikten tror jag, lite mer konturer i ansiktet osv. Tittar jag på bilder från i vintras ser mitt ansikte helt svullet ut :P
__________________
Böj 180 - Bänk 130 - Mark 220
Journal

Citat:
Ursprungligen postat av mangemani Visa inlägg
folk har spenderat en hel dag på en strand och badat och nu regnar det och de springer för glatta livet för att ta skydd så de inte ska bli lite blöta...här saknas verkligen logik
pepplez är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2017-05-30, 15:07   #1234
1x0
Wall of text
 
1x0s avatar
 
Reg.datum: Dec 2008
Inlägg: 5 056
Citat:
Ursprungligen postat av pepplez Visa inlägg
så ont gör det inte. 3 reps funkar bra, men tror inte jag vill högreppa med det smala greppet. Menar du att du inte kan hålla så i highbar heller?

145 i pausböj låter som en rimlig maxnivå just nu. Kan testa nästa gång. I marken tog jag 180 med pronerat grepp utan remmar häromveckan, med mixat eller remmar kan 200 finnas där, men mer är det nog inte. I bänken kanske 110 utan stopp en bra dag. Tråkigt att vara svag men trivs bättre på den här vikten tror jag, lite mer konturer i ansiktet osv. Tittar jag på bilder från i vintras ser mitt ansikte helt svullet ut :P
Yes, kan inte hålla händerna innanför SL-ringarna i varken low- eller highbarböj. Armbågsont. Domningar. På uppvägen pressar jag med armarna har jag märkt, stryper blodtillförseln (?), det börjar strama och domna.

180 i marken säger du. Jag drog 180 smalt nyss och gick upp riktigt fint. Har nog en 4a på 180.
Tror vi ligger ganska jämlika i highbar, smalmark och militärpress? Gissar jag ligger på 152.5 - 205 - 70! I bänken ligger du (och kommer alltid ligga) långt före! Edit. Eller hmm. Du böjde ju 160 x1 för inte så länge sedan. Tror ej jag fixar det.
__

Haha svullet ansikte! Började tänka på Mark Bell, han snackar alltid om sitt svullna ansikte:


Senast redigerad av 1x0 den 2017-05-30 klockan 15:10.
1x0 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2017-05-31, 09:01   #1235
pepplez
Registered User
 
pepplezs avatar
 
Reg.datum: Jan 2013
Inlägg: 3 515
Citat:
Ursprungligen postat av 1x0 Visa inlägg
Yes, kan inte hålla händerna innanför SL-ringarna i varken low- eller highbarböj. Armbågsont. Domningar. På uppvägen pressar jag med armarna har jag märkt, stryper blodtillförseln (?), det börjar strama och domna.

180 i marken säger du. Jag drog 180 smalt nyss och gick upp riktigt fint. Har nog en 4a på 180.
Tror vi ligger ganska jämlika i highbar, smalmark och militärpress? Gissar jag ligger på 152.5 - 205 - 70! I bänken ligger du (och kommer alltid ligga) långt före! Edit. Eller hmm. Du böjde ju 160 x1 för inte så länge sedan. Tror ej jag fixar det.
__

Haha svullet ansikte! Började tänka på Mark Bell, han snackar alltid om sitt svullna ansikte:

Böjde 161 för att spöa min polare som bara böjd 160 men det var några kg kroppsvikt högre. Gjorde 155x1 som daily max för typ 3 veckor sen. Fixar nog 160 om jag får tumma på formen. Du tror inte du fixar 160 i böjen? Varför inte? Iofs, du menar highbar, har inte så bra koll på hur stark du är där.

---

Stoppbänk
80 kg x 5 x 6

Militärpress
40 kg x 3 x 8

Dips 5x8

Vader, triceps

Påbörjade en Smolov Jr i stoppbänk. Var rätt tungt idag men tror det kommer tillbaka rätt snabbt. Ryggen kändes ok, inga akutsmärtor men lite skör när jag svankar hårt.
__________________
Böj 180 - Bänk 130 - Mark 220
Journal

Citat:
Ursprungligen postat av mangemani Visa inlägg
folk har spenderat en hel dag på en strand och badat och nu regnar det och de springer för glatta livet för att ta skydd så de inte ska bli lite blöta...här saknas verkligen logik
pepplez är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2017-06-01, 09:21   #1236
pepplez
Registered User
 
pepplezs avatar
 
Reg.datum: Jan 2013
Inlägg: 3 515
Rygg och lite sånt idag. Rehab för nacken.

Börjar fundera lite kring mitt kaloribehov och framförallt aktivitetsfaktorn. Enligt styrkelabbets kalkylator (http://www.styrkelabbet.se/berakna-energibehov/) är träning 6-7 gånger i veckan en aktivitetsfaktor på 1.725 vilket ger mig en energibalans på 3200 kcal. Jag tränar på gymmet 6-7 gånger i veckan och spelar utöver det innebandy 1-3 gånger i veckan och promenerarar ~60 min kanske 4 gånger i veckan.

Räknar inte kcal så noga nu men överslagsräknar och ligger på drygt 2000 kcal nu och tror det är ungefär balans kring 81-82 kg, kommer inte så mycket lägre på nuvarande intag. Har strypt havregrynen innan träning nu och kör lite äggvita istället för att få något matigt i magen på morgonen. Det jag försöker säga är att 1.725 låter alldeles för högt som aktivitetsfaktor men fattar inte hur man bör räkna. Orkar inte empiriskt, baklänges, försöka ta reda på den.
__________________
Böj 180 - Bänk 130 - Mark 220
Journal

Citat:
Ursprungligen postat av mangemani Visa inlägg
folk har spenderat en hel dag på en strand och badat och nu regnar det och de springer för glatta livet för att ta skydd så de inte ska bli lite blöta...här saknas verkligen logik
pepplez är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2017-06-01, 10:05   #1237
1x0
Wall of text
 
1x0s avatar
 
Reg.datum: Dec 2008
Inlägg: 5 056
Citat:
Ursprungligen postat av pepplez Visa inlägg
Böjde 161 för att spöa min polare som bara böjd 160 men det var några kg kroppsvikt högre. Gjorde 155x1 som daily max för typ 3 veckor sen. Fixar nog 160 om jag får tumma på formen. Du tror inte du fixar 160 i böjen? Varför inte? Iofs, du menar highbar, har inte så bra koll på hur stark du är där.
Jag ligger nog på 147.5 highbar med paus. Så vi säger jag får ut +5% utan pausen - 155 kg. Tror ej jag fixar 160! Betyder om detta är fallet, att jag är +10% starkare i lowbar. Låter rimligt.
Citat:
Ursprungligen postat av pepplez Visa inlägg
Påbörjade en Smolov Jr i stoppbänk. Var rätt tungt idag men tror det kommer tillbaka rätt snabbt. Ryggen kändes ok, inga akutsmärtor men lite skör när jag svankar hårt.
Smolov Jr är hög volym (31 set i veckan) så akta dig för ryggen. Låter farligt att gå från ingen "vanlig" bänkpress till 31 set. Dock har du kört massa feet-up men tänker att ländryggen kanske börjar gnälla. Sen börjar man ju på rätt låg procent första veckan så kanske är lugnt!
Hur många Smolov Jr vändor har du kört för bänkpressen, tänker att du säkert är härdad/volymtålig?

Citat:
Ursprungligen postat av pepplez Visa inlägg
Börjar fundera lite kring mitt kaloribehov och framförallt aktivitetsfaktorn. Enligt styrkelabbets kalkylator (http://www.styrkelabbet.se/berakna-energibehov/) är träning 6-7 gånger i veckan en aktivitetsfaktor på 1.725 vilket ger mig en energibalans på 3200 kcal. Jag tränar på gymmet 6-7 gånger i veckan och spelar utöver det innebandy 1-3 gånger i veckan och promenerarar ~60 min kanske 4 gånger i veckan.

Räknar inte kcal så noga nu men överslagsräknar och ligger på drygt 2000 kcal nu och tror det är ungefär balans kring 81-82 kg, kommer inte så mycket lägre på nuvarande intag. Har strypt havregrynen innan träning nu och kör lite äggvita istället för att få något matigt i magen på morgonen. Det jag försöker säga är att 1.725 låter alldeles för högt som aktivitetsfaktor men fattar inte hur man bör räkna. Orkar inte empiriskt, baklänges, försöka ta reda på den.
Balans på 2000 med den aktiviteten, som man på 82 kilo låter skitlågt! Kanske om du har deffat skitlänge (harvad ämnesomsättning) ner till tävlingsfetthalt (shoutout till Mr Eks)!

Skulle tro du balansar på strax under 3000kcal nu. Du låg säkerligen mycket högre i vintras på högre kv och efter peakat ämnesomsättningen med konstant kaloriöverskott. 2500kcal borde du gå ner på! Hade siktat på det jag!

Senast redigerad av 1x0 den 2017-06-01 klockan 10:09.
1x0 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2017-06-01, 10:14   #1238
MackeJuve
Registered User
 
MackeJuves avatar
 
Reg.datum: Dec 2008
Inlägg: 10 829
Testade också kalkylatorn, den visar alldeles för högt(valde träning fyra-fem dagar/vecka). Fick 3000 kcal, jo tjena. Felet med den är att den inte tar vardagsmotionen i beräkning, extrem skillnad på att ha ett jobb där man rör lite på sig och ett där man sitter still. Superduper-extrem skillnad om det är ett jobb där man rör på sig mycket.

Jag kunde dessutom ha valt samma aktivitetsfaktor som dig och fått ännu högre då jag titt som tätt tränar typ sex dagar per vecka.

Kan för övrigt stoltsera med att jag har gått i ditt fotspår den här veckan med morgonträning Satan vad jag behöver ha god tid på mig på morgonen. Har inte din disciplin med att gå upp, käka lite snabbt och sedan dra. Måste sitta i soffan och piggna till, bli människa. Båda dagarna som jag morgontränat har det tagit en timme för mig att komma ifrån hemmet, och då känns det inte som att jag softar direkt, känns nästan lite stressigt.
__________________
Journal: Marklyft & löpning

10K: 37:55 100K: 9:49 100 miles: 18:08
MackeJuve är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2017-06-01, 11:14   #1239
pepplez
Registered User
 
pepplezs avatar
 
Reg.datum: Jan 2013
Inlägg: 3 515
Citat:
Ursprungligen postat av 1x0 Visa inlägg
Jag ligger nog på 147.5 highbar med paus. Så vi säger jag får ut +5% utan pausen - 155 kg. Tror ej jag fixar 160! Betyder om detta är fallet, att jag är +10% starkare i lowbar. Låter rimligt.

Smolov Jr är hög volym (31 set i veckan) så akta dig för ryggen. Låter farligt att gå från ingen "vanlig" bänkpress till 31 set. Dock har du kört massa feet-up men tänker att ländryggen kanske börjar gnälla. Sen börjar man ju på rätt låg procent första veckan så kanske är lugnt!
Hur många Smolov Jr vändor har du kört för bänkpressen, tänker att du säkert är härdad/volymtålig?


Balans på 2000 med den aktiviteten, som man på 82 kilo låter skitlågt! Kanske om du har deffat skitlänge (harvad ämnesomsättning) ner till tävlingsfetthalt (shoutout till Mr Eks)!

Skulle tro du balansar på strax under 3000kcal nu. Du låg säkerligen mycket högre i vintras på högre kv och efter peakat ämnesomsättningen med konstant kaloriöverskott. 2500kcal borde du gå ner på! Hade siktat på det jag!
Kör bara bänk 2 ggr i veckan så blir ingen riktig Smolov Jr. Ska nog va lugnt!

Nja, tror du har fel. Är väldigt stillasittande. Jobbar framför datorn hela dagen och ligger mest i soffan på kvällarna, undantaget de dagar jag spelar innebandy eller promenerar lugnt. Jag gör överslag på varje dagsintag och försöker pricka så det högt räknat blir 2200 kcal, har gjort det typ hela deffen och tappat ~0.5 kg per vecka. Kring 81 verkar det dock som sagt stå still så minskar lite till nu.

Citat:
Ursprungligen postat av MackeJuve Visa inlägg
Testade också kalkylatorn, den visar alldeles för högt(valde träning fyra-fem dagar/vecka). Fick 3000 kcal, jo tjena. Felet med den är att den inte tar vardagsmotionen i beräkning, extrem skillnad på att ha ett jobb där man rör lite på sig och ett där man sitter still. Superduper-extrem skillnad om det är ett jobb där man rör på sig mycket.

Jag kunde dessutom ha valt samma aktivitetsfaktor som dig och fått ännu högre då jag titt som tätt tränar typ sex dagar per vecka.

Kan för övrigt stoltsera med att jag har gått i ditt fotspår den här veckan med morgonträning Satan vad jag behöver ha god tid på mig på morgonen. Har inte din disciplin med att gå upp, käka lite snabbt och sedan dra. Måste sitta i soffan och piggna till, bli människa. Båda dagarna som jag morgontränat har det tagit en timme för mig att komma ifrån hemmet, och då känns det inte som att jag softar direkt, känns nästan lite stressigt.
Gött! Mm, det är skönt att ha tid på sig. Gillar att sitta lite i soffan 10 min innan jag drar så försöker gå upp i tid nog för att hinna med det. Kommer ur sängen runt 5.30 och måste åka 6.15 för att hänga på låset och garantera mig ett böjrack.
__________________
Böj 180 - Bänk 130 - Mark 220
Journal

Citat:
Ursprungligen postat av mangemani Visa inlägg
folk har spenderat en hel dag på en strand och badat och nu regnar det och de springer för glatta livet för att ta skydd så de inte ska bli lite blöta...här saknas verkligen logik
pepplez är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2017-06-01, 11:45   #1240
pepplez
Registered User
 
pepplezs avatar
 
Reg.datum: Jan 2013
Inlägg: 3 515
Ska börja skriva dagens kost samt mitt uppskattade (överskattade) kcal-innehåll så kanske någon kan detektera om jag är skev i min uppfattning

Igår
- 80g havregryn, 2dl lättmjölk, 1 banan, 1/2 msk honung, kanel, brustablett, svart kaffe. 500 kcal
- 1.5 dl vasslepulver. 150 kcal
- 1 litet äpple, 1 litet päron. 150 kcal
- Köttgryta, typ bouef bourguignon (stavning). Ca 200g välputsat (dvs leant) kött otillagad vikt per portion. Lite morötter, champinjoner, bacon (fettet runnit av ordentligt innan det åkte i grytan). Till det kanske 100g klyftpotatis och 200g broccoli. Kokat i vin och buljong dvs ingen grädde/creme freiche. 700 kcal
- 2 proteinbars. 400 kcal
- 500g kvarg med kanske 200g frusna bär och 1 msk honung. 500 kcal
- 3 rutor Ritter Sport, ~5 Gainomax Bite Size proteinbars (40 kcal styck). 300 kcal

Totalt 2300 kcal.

När det kommer till bars och sånt är det lätt att noggrant veta exakt hur mycket man får i sig, är när jag kommer till middagar och då framförallt grytor osv (som är denna veckans matlådor) som jag bara gör grova uppskattningar, som skulle kunna vara helt åt helvete. Väger inte heller bär osv utan uppskattar hur mycket jag tar jämfört med vad hela påsen innehåller.

Gainomax Bite Size bars var nedsatta från 55 kr per påse (200 gram - 20 bitar) till 5 kr på marsmart häromveckan. Mitt snåle fan kunde inte låta bli att köpa hem i bulk så jag köpte 40 påsar. De är jävligt goda så måste ha disciplin för att inte överäta dem nu
__________________
Böj 180 - Bänk 130 - Mark 220
Journal

Citat:
Ursprungligen postat av mangemani Visa inlägg
folk har spenderat en hel dag på en strand och badat och nu regnar det och de springer för glatta livet för att ta skydd så de inte ska bli lite blöta...här saknas verkligen logik

Senast redigerad av pepplez den 2017-06-01 klockan 11:46.
pepplez är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2017-06-01, 18:30   #1241
pepplez
Registered User
 
pepplezs avatar
 
Reg.datum: Jan 2013
Inlägg: 3 515
Dagens käk

- 4 stora äggvitor, svart kaffe, brustablett. 100 kcal
- 1.5 dl vassle. 150 kcal
- Köttgryta med potatis och broccoli, exakt samma som igår. 700 kcal
- 1 litet päron, 2 proteinbars, 3 bite size bars. 550 kcal
- 50g pasta, 120g kyckling, 300g blandsallad. 400 kcal (lite fetaost i som drog upp salladsvärdet)

Tot 1900 kcal. Blir nåt litet snack senare på ~200 kcal.
__________________
Böj 180 - Bänk 130 - Mark 220
Journal

Citat:
Ursprungligen postat av mangemani Visa inlägg
folk har spenderat en hel dag på en strand och badat och nu regnar det och de springer för glatta livet för att ta skydd så de inte ska bli lite blöta...här saknas verkligen logik
pepplez är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2017-06-02, 07:31   #1242
pepplez
Registered User
 
pepplezs avatar
 
Reg.datum: Jan 2013
Inlägg: 3 515
Böj
120 kg x 15 x 1 jobbade på anti-snedhet

Frontböj
90 kg x 3 x 3

Inte alls sugen på att böja idag. 80.5 kg imorse, all time low! Nu har garanterat allt vatten från semestern runnit av + nåt extra kg fett. Tänkte ta en refeed i morgon. Funderar på att göra en stor laddning risgrynsgröt a la 1x0

Form:
__________________
Böj 180 - Bänk 130 - Mark 220
Journal

Citat:
Ursprungligen postat av mangemani Visa inlägg
folk har spenderat en hel dag på en strand och badat och nu regnar det och de springer för glatta livet för att ta skydd så de inte ska bli lite blöta...här saknas verkligen logik
pepplez är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2017-06-02, 07:49   #1243
Mickee
Registered User
 
Mickees avatar
 
Reg.datum: Feb 2012
Ort: Varberg
Inlägg: 6 168
Schyst form!

Gött att vikten stabiliserade sig så snabbt ändå. Ger hopp inför kommande festligheter
__________________
Journal: Jodå, så att...
Instagram: Mickeee90
170-122,5-220
Mickee är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2017-06-03, 20:27   #1244
pepplez
Registered User
 
pepplezs avatar
 
Reg.datum: Jan 2013
Inlägg: 3 515
Citat:
Ursprungligen postat av Mickee Visa inlägg
Schyst form!

Gött att vikten stabiliserade sig så snabbt ändå. Ger hopp inför kommande festligheter
Tackar! Haha japp... drack dock inte så mycket spånk på min semester (familjesemester) så var väl mest salt från maten som band upp en massa vatten:P

---

Vilodag idag. Fick feeling för att testa att trycka på riktigt ordentligt med energi. Siktade på 8000 kcal och köpte hem bröd, crunchy, jordnötssmör, kakor och annan skit och räknade för en gångs skull noga på vad jag åt (vägde allt osv (dock inte smöret på mackorna, höftade där)).

Facit:
420g fett
1025 kolisar
290g protein
9151 kcal

O-opti fördelning men det var lättare än jag trodde att trycka ner skiten. Nu var det väldigt mycket socker samt ett Max-mål på 2500 kcal. Gör jag detta igen kör jag nog på lite vettigare grejer med mindre socker och fett. Får se vad det här ger för utslag i morgon, brukar mest bli seg dagen efter att ha ätit en massa socker. Känns det bra går jag för böjmax!
__________________
Böj 180 - Bänk 130 - Mark 220
Journal

Citat:
Ursprungligen postat av mangemani Visa inlägg
folk har spenderat en hel dag på en strand och badat och nu regnar det och de springer för glatta livet för att ta skydd så de inte ska bli lite blöta...här saknas verkligen logik

Senast redigerad av pepplez den 2017-06-03 klockan 20:36.
pepplez är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2017-06-05, 13:41   #1245
pepplez
Registered User
 
pepplezs avatar
 
Reg.datum: Jan 2013
Inlägg: 3 515
Igår

Böj
150 kg x 1 lätt
160 kg x 0 såg sjukt lätt ut när jag filmade fram till sticking point där jag dog helt. Kände inte av någon vidare energi från ätardagen tyvärr.

Idag

Bänk
70 kg x 15 x 5 tid 20 min
Lite annat push

Tänkte försöka få lite bättre ordning på vad jag äter. Sovit riktigt dåligt senaste veckan, vaknat mitt i natten och inte kunnat somna om. En kille jag pratade med sa att för lågt fettintag ger honom de problemen. Låter rimligt, ligger förmodligen för lågt på fettet när jag bara höftar. Har laddat mer My Fitness Pal nu, verkar ju väldigt smidigt faktiskt. Ställde in 2200 kcal med 30/30/40 på fett/kol/protein. 220 gram protein, 165 gram kol, 73 gram fett.
__________________
Böj 180 - Bänk 130 - Mark 220
Journal

Citat:
Ursprungligen postat av mangemani Visa inlägg
folk har spenderat en hel dag på en strand och badat och nu regnar det och de springer för glatta livet för att ta skydd så de inte ska bli lite blöta...här saknas verkligen logik
pepplez är inte uppkopplad   Svara med citat


Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 01:25.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)