Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Allmänt Forum

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2008-05-31, 17:30   #16
bubbe
My boobs are Ok
 
bubbes avatar
 
Reg.datum: Mar 2004
Inlägg: 11 826
Citat:
Ursprungligen postat av Anton101 Visa inlägg
Jag stör mig på folk som vill "köra emellan", eller som kommer fram och frågar om man har "mycket kvar". Då kör jag alltid ett par extra set bara för att...
vilken grymt bra inställning, du ser säkert jättearg ut också när du nekar dom att få använda utrustningen som du säkert måste ha mellan seten.
bubbe är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-05-31, 17:31   #17
hultman
Fulstygg
 
hultmans avatar
 
Reg.datum: Jun 2004
Inlägg: 2 185
Citat:
Ursprungligen postat av joriice Visa inlägg
Stör mig på flera, men mest gamla kärringar som är tjocka och svettar ner grejjorna, men mest av allt för att de stirrar. O_O
Är man så grov som du, joriice, så får man nog leva med att andra lever i villfarelsen att du är dopad. Antingen stirrar de därför eller av avundsjuka.
__________________
Min journal

You can lose a lot of money chasing women.
But you can't lose women chasing money.
hultman är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-05-31, 17:36   #18
Musselbank
mussla på burk
 
Musselbanks avatar
 
Reg.datum: Nov 2006
Inlägg: 870
Det är ganska ont om störiga personer där jag tränar. Lite extra släng med hantlar och onödigt släppande av kabel irriterar alltid lite. När jag var ny, ganska nyligen alltså, och gick och kollade in maskinerna, var det en stjärna som frågade om jag letade efter "nåt lätt" . Man ska vara snäll mot nykomlingar, ty de kan vara lite ömtåliga.
Musselbank är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-05-31, 17:39   #19
Exdiaq
Registered User
 
Exdiaqs avatar
 
Reg.datum: Dec 2007
Inlägg: 5 211
Kompisgäng som ockuperar bänken för länge eftersom de snackar emellan seten.
__________________
Lennart, Sir.
Exdiaq är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-05-31, 17:40   #20
Musselbank
mussla på burk
 
Musselbanks avatar
 
Reg.datum: Nov 2006
Inlägg: 870
Däremot är det uppenbarligen några som grisar i omklädningsrummet allt från lera i duschen till liniment på väggarna och gainerpaket lite varstans.
Musselbank är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-05-31, 17:45   #21
Stoltz
Jag ber om det.
 
Stoltzs avatar
 
Reg.datum: Sep 2004
Inlägg: 3 622
Citat:
Ursprungligen postat av Eddie Vedder Visa inlägg
Javisst kan det säkert vara så ibland. Men de exemplen jag kan erinra mig såhär på rak arm VAR förkylningar. Jag har inga källor tyvärr

Det har mestadels varit på vinterhalvåret och den senaste var för någon vecka sedan och det var inte pollenallergi det vågaer jag lova.
Sant, tänkte mest informera för din egen mentalitets skull nu under sommartider om du skulle springa in i mig medan jag nös på allt som fanns

Citat:
Ursprungligen postat av Musselbank Visa inlägg
Däremot är det uppenbarligen några som grisar i omklädningsrummet allt från lera i duschen till liniment på väggarna och gainerpaket lite varstans.
Hittade bajs på en bänk i omklädningsrummet till simhallen i Lund härom veckan. Man mådde när man insåg att det låg precis framför skåpet jag hade.
Stoltz är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-05-31, 17:47   #22
Chris
Registered User
 
Chriss avatar
 
Reg.datum: Apr 2002
Inlägg: 2 475
Citat:
Ursprungligen postat av Anton101 Visa inlägg
Jag stör mig på folk som vill "köra emellan", eller som kommer fram och frågar om man har "mycket kvar". Då kör jag alltid ett par extra set bara för att...
Jag skulle antagligen störa mig på den här typen av människa (anton101) på gymmet.
Chris är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-05-31, 17:47   #23
Musselbank
mussla på burk
 
Musselbanks avatar
 
Reg.datum: Nov 2006
Inlägg: 870
Citat:
Ursprungligen postat av Stoltz Visa inlägg
Hittade bajs på en bänk i omklädningsrummet till simhallen i Lund härom veckan. Man mådde när man insåg att det låg precis framför skåpet jag hade.
Ok, jag ska inte klaga antar jag
Musselbank är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-05-31, 18:44   #24
Tolkia
Moralistmoderator
 
Tolkias avatar
 
Reg.datum: Aug 2003
Ort: Lycksele
Inlägg: 15 502
Jag stör mig på folk som envisas med att offentligt utvärdera andra tränandes utseende, teknik och rätt att vistas på gymmet/ockupera redskap. Låt folk träna ifred, det är väl bättre att de tränar än att de inte gör det?
Tolkia är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-05-31, 18:54   #25
hultman
Fulstygg
 
hultmans avatar
 
Reg.datum: Jun 2004
Inlägg: 2 185
Citat:
Ursprungligen postat av Tolkia Visa inlägg
Jag stör mig på folk som envisas med att offentligt utvärdera andra tränandes utseende, teknik och rätt att vistas på gymmet/ockupera redskap. Låt folk träna ifred, det är väl bättre att de tränar än att de inte gör det?
Kan inte påstå att jag bryr mig om Plucke är en fetmabomb eller fitnesskille. Han har dock rätt att hänga på gymmet lika mycket som jag, förutsatt att han inte envisas med att köra alla sina jävla 30 set i bänken/dubbel cable/smithen. Vissa blir ju helt galna när man frågar dem hur många set de har kvar. Som att det där sista setet med 40 pannor i smithbänk skulle förvandla dem till Kålman direkt.
__________________
Min journal

You can lose a lot of money chasing women.
But you can't lose women chasing money.
hultman är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-05-31, 19:00   #26
joriice
Registered User
 
joriices avatar
 
Reg.datum: May 2006
Ort: Inuti det gamla snäckskalet.
Inlägg: 940
Citat:
Ursprungligen postat av hultman Visa inlägg
Är man så grov som du, joriice


Möjligtvis att jag har något bredare axlar än svensson-ungdomen men det är just gamla kärringar som glor värst. Hua.
joriice är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-05-31, 19:04   #27
hultman
Fulstygg
 
hultmans avatar
 
Reg.datum: Jun 2004
Inlägg: 2 185
Citat:
Ursprungligen postat av joriice Visa inlägg


Möjligtvis att jag har något bredare axlar än svensson-ungdomen men det är just gamla kärringar som glor värst. Hua.
Fråga om de inte har någon tv hemma. Klassisk line som säkert var ute redan på deras tid
__________________
Min journal

You can lose a lot of money chasing women.
But you can't lose women chasing money.
hultman är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-05-31, 19:20   #28
Spader
Registered User
 
Spaders avatar
 
Reg.datum: Aug 2007
Ort: Huvudstaden
Inlägg: 1 264
Jag skiter i vad andra gör, så länge jag/andra slipper lida för det. Som ett exempel så finns det på mitt gym 3 idiotjävlar som alltid "glömmer" att ta bort vikterna och lägga tillbaka sakerna. En gång så tog en av dem och lånade bältet som finns på vårat gym, när han var klar med bältet så gömde han det under en maskin, lämnade sin tomma läskflaska på en bänk och gick.
__________________
Journal Nya tag s. 61.
Spader är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-05-31, 19:25   #29
berra_berra
Registered User
 
berra_berras avatar
 
Reg.datum: May 2008
Inlägg: 266
Citat:
Ursprungligen postat av Eddie Vedder Visa inlägg
Jag blir enbart irriterad på EN enda sak. Det är när en person i gymmet är uppenbart förkyld och går runt och snorar och hostar.

Då blir jag lite sur, tycker det är fel att träna sjuk och riskera att smitta ner halva gymmet.

Men aldrig att jag stör mig på folk annars, oavsett hur de tränar, vad de tränar, om det är "hårt nog" o.s.v. Det är alltid bättre att svinga lite bicepscurl mellan SMS:andet än att bara sitta hemma i alla fall.
Bra sagt! Dock kan de vara störande då någon säger att man gör fel fast man inte gör det.
berra_berra är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-05-31, 19:26   #30
Rahf
Registered User
 
Rahfs avatar
 
Reg.datum: Feb 2007
Inlägg: 11 827
Jag har en åsikt om de flesta på gymmet, jag diskuterar det med min träningspartner och släpper det efteråt.

Saker jag egentligen stör mig på skulle då vara massivt klonkande med hantlar. Nu snackar vi verkligen rejält stötande som för att övertyga sig själv över hur tungt det är.

Annars så är det mentaliteten: Jag sköter min träning och de sköter deras, vill någon någonting så kommer denna någon att fråga.
Rahf är inte uppkopplad   Svara med citat


Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 12:01.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)