Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gammal 2021-02-25, 18:19   #46
Hemi
Registered User
 
Reg.datum: Mar 2007
Inlägg: 2 304
Som sagt var tidigare i tråden så var det ju tramsigt men det tyckte man ju då med till en viss del fast det var kul, det är underhållning. Det var ju delvis därför man kunde driva filmerna så långt i en massa fantastiska scener. Jag har svårare för annan action då allt är som ett TV spel, samtidigt som det känns som att allt är blodigt seriöst, Vad ger det för signaler, etc, osv.
Hemi är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2021-02-25, 18:19   #47
JusupWilkoszzzz
Registered User
 
JusupWilkoszzzzs avatar
 
Reg.datum: Aug 2020
Inlägg: 3
Citat:
Ursprungligen postat av Lafayette Visa inlägg
Allmänt känt att incels dyrkar de gamla Bond. Det var väl han BrunoC som hyllade Connery för han lappade till kvinnor.
De flesta incels är så vitt Jusup vet millenials och de har knappast koll på gentlemän som Roger Moore, har de ens sett gamla bondfilmer?
JusupWilkoszzzz är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2021-02-25, 18:38   #48
Hemi
Registered User
 
Reg.datum: Mar 2007
Inlägg: 2 304
Sedan så finns det i alla fall från sent 70 tal och framåt tuffa tjejer i Bond filmerna, som de flesta som klagar knappast lever upp till, män som kvinnor. Forskare, slagskämpar, fria kvinnor som inte sitter fast i konservativa äktenskapsroller etc. Bondbrudar har inspirerat fram andra kvinnor senare som kanske kan gå under feminism till och med, fan jag vet inte vad feminism är längre. Som sagts av andra, har man bara en hammare ser allt ut som en spik?
Hemi är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2021-02-25, 18:44   #49
JusupWilkoszzzz
Registered User
 
JusupWilkoszzzzs avatar
 
Reg.datum: Aug 2020
Inlägg: 3
Citat:
Ursprungligen postat av Hemi Visa inlägg
Sedan så finns det i alla fall från sent 70 tal och framåt tuffa tjejer i Bond filmerna, som de flesta som klagar knappast lever upp till, män som kvinnor. Forskare, slagskämpar, fria kvinnor som inte sitter fast i konservativa äktenskapsroller etc. Bondbrudar har inspirerat fram andra kvinnor senare som kanske kan gå under feminism till och med, fan jag vet inte vad feminism är längre. Som sagts av andra, har man bara en hammare ser allt ut som en spik?
JusupWilkoszzzz är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2021-02-25, 21:34   #50
C.E.J.
Korsordet
 
C.E.J.s avatar
 
Reg.datum: Oct 2007
Ort: Malmö
Inlägg: 5 409
Citat:
Ursprungligen postat av Lafayette Visa inlägg
Allmänt känt att incels dyrkar de gamla Bond. Det var väl han BrunoC som hyllade Connery för han lappade till kvinnor.
Kränkt 😤 den här tråden är första gången jag ser sånt svagt stöd för gamla Bond, alla jag träffat genom åren har varit överens att Connery/Moore är bäst. Nädu, jag är inne på jusups linje, millennials som inte sett gamla rullarna. Gronk...
__________________
"Det är verkligen inte lite omskolning det handlar om" http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/s...&postcount=285
C.E.J. är inte uppkopplad   Svara med citat


Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 09:53.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)