Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Träning - Vikter & Kondition

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2018-08-19, 10:42   #61
Glasnost
Registered User
 
Reg.datum: Aug 2015
Inlägg: 92
Du är ung och har de bästa förutsättningarna men har det inte hänt mer på 7 år från 0 så får du nog acceptera läget. Det jag och många andra upptäcker är att det blir otroligt mycket svårare att få gains efter 40 och uppåt, så det måste man ha med i beräkningen om man som lite äldre har svårt att öka.
Glasnost är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-08-19, 15:49   #62
VoDaresVins
Registered User
 
VoDaresVinss avatar
 
Reg.datum: Apr 2005
Ort: Österbotten
Inlägg: 992
Citat:
Ursprungligen postat av Jippster Visa inlägg
Googla "Bänkpress Boogie" av styrkelabbet, är ett sex veckors program för att verkligen ta sig igenom platåer inom bänkpressande. Har testat själv och ökade från svaga 80 till en satbilt på 90.
Programmet kostar en hundring eller något sånt. Snälla ta dig tiden att iallafall googla det och kolla på vad det är för något, tror verkligen det kommer hjälpa dig.
(Det finns även ett program för marklyft)
Själv ökade jag exakt ingenting med det programmet trots jag följde det slaviskt, så är nog individuellt. Jag ökade bättre med mm2k.

Finns alltid självklara svar åt oss som inte blir starkare från de som inte har problem att öka. Man tränar för lätt, för sällan, för tungt, för ofta, för låg/hög volym.. fast man liksom testat alla varianter. Enda jag tror på är att garanterat fungerar är att äta mera ihop med att träna och bara släppa fettnojan. Fast fettet bara hamnar kring magen så man ser gravid ut så borde man äta på om styrkan e viktigare än utseendet. Så med det kan jag erkänna att jag aldrig kommer bli stark. Är för utseendefixerad trots att jag inte velat erkänna det.
__________________
Kneehabjournalen
VoDaresVins är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-08-19, 15:56   #63
Jippster
Registered User
 
Reg.datum: Aug 2018
Inlägg: 2
Citat:
Ursprungligen postat av VoDaresVins Visa inlägg
Själv ökade jag exakt ingenting med det programmet trots jag följde det slaviskt, så är nog individuellt. Jag ökade bättre med mm2k.

Finns alltid självklara svar åt oss som inte blir starkare från de som inte har problem att öka. Man tränar för lätt, för sällan, för tungt, för ofta, för låg/hög volym.. fast man liksom testat alla varianter. Enda jag tror på är att garanterat fungerar är att äta mera ihop med att träna och bara släppa fettnojan. Fast fettet bara hamnar kring magen så man ser gravid ut så borde man äta på om styrkan e viktigare än utseendet. Så med det kan jag erkänna att jag aldrig kommer bli stark. Är för utseendefixerad trots att jag inte velat erkänna det.
Hmm mm2k? Aldrig hört får googla

Skickat från min ONEPLUS A5010 via Tapatalk
Jippster är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-08-19, 18:14   #64
VoDaresVins
Registered User
 
VoDaresVinss avatar
 
Reg.datum: Apr 2005
Ort: Österbotten
Inlägg: 992
Citat:
Ursprungligen postat av Jippster Visa inlägg
Hmm mm2k? Aldrig hört får googla

Skickat från min ONEPLUS A5010 via Tapatalk
Kollozzea:
http://www.kolozzeum.com/forum/showt...highlight=Mm2k
__________________
Kneehabjournalen
VoDaresVins är inte uppkopplad   Svara med citat


Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 05:44.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)