Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gammal 2020-02-20, 21:03   #556
TranceII
Registered User
 
TranceIIs avatar
 
Reg.datum: Jun 2013
Inlägg: 225
Citat:
Ursprungligen postat av KoloKille Visa inlägg
Ett shit test! Skratta bort det med något sarkastiskt och visa att du inte bryr dig.
Jag skulle nog inte kategorisera det som ett shit test men det finns väl ingen riktigt definition.

Citat:
Ursprungligen postat av KoloKille Visa inlägg
Problemet är att män bryr sig för mycket, vilket gör att man försöker för mycket. Fast om man är så i alla vardagliga situationer också är det förstås svårt.
Ja, är man någon som lätt blir nervös eller tänker för mycket så är det svårt att komma ifrån det. Ännu jobbigare blir det när det när man är ovan och att det det är en stor sak (date om man inte är ofta ute, jobbintervju, tala inför folk etc). Allt blir bättre med träning och ännu bättre om man kan försöka avdramatisera det.

Skillnad om det är en jobbintervju för ett jobb när man har varit arbetslös i ett år mot ett när rekryteraren kan sätta upp 10 till efteråt utan problem om man vill.

Jag kan tänka mig att det är vanligare för män då det förväntas man skall ta mer initiativ men självklart är kvinnor ofta nervösa också inför en date. Minns i tidiga 20-års åldern när jag skulle på date med en tjej som var en kompis till en kompis tjej och vi hade träffats lite innan på fest men första riktiga daten. Kommer dit och då hade hon varit så nervös så hon hade börjat dricka vin för att lugna ner sig och inte tänkt på hur mycket så hon var riktigt full. Så fick stanna inne och var väl sådär första date men efterföljande gick bra.
TranceII är inte uppkopplad  
Gammal 2020-02-20, 21:05   #557
Jorgen
Blibloblooobli
 
Jorgens avatar
 
Reg.datum: Apr 2002
Ort: SKÅNE
Inlägg: 27 347
Näää, men detta klarar ni inte av.

Oväntat......
__________________


Citat:
Ursprungligen postat av rubusvulvan Visa inlägg
alltså mannen jag svär på gud du skriver med flera ord
Jorgen är inte uppkopplad  


Stängt ämne

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 10:37.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)