Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Allmänt Forum

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2018-12-02, 22:23   #1
Pokkes
Registered User
 
Pokkess avatar
 
Reg.datum: Aug 2016
Inlägg: 208
Vad är det dummaste ni gjort?

Tänker nu inte en tävling i kolos mest kriminella användare eller deppiga beskrivningar av misstag i livsval. utan mest bara händelser ni minns då ni gjort bort er ordentligt, vad som hände och vad det ledde till

Tänkte börja men kommer inte på något tillräckligt intressant än så får vänta lite
Pokkes är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-12-02, 22:52   #2
r3mpuh
avatartext
 
r3mpuhs avatar
 
Reg.datum: Apr 2008
Ort: Aspergerland
Inlägg: 1 050
Aceton löser inte bara upp chipsfettet ifrån Playstation 3 handkontroller.

Att cykla ned för riktiga pulkabackar & trampa istället för att bromsa är inte bra för tänderna.

Att hålla i en avklippt förlängnings elkabel & stoppa andra änden i eluttaget är inte hälsobefrämjande om man saknar jordade eluttag.

Att cykla rakt in i en skenande vildsvinsflock utan att bromsa är inte bra för handleden eller kolsyrahalten för Pepsin Maxen på styret.

Att jogga i finskor varvat med stålhätta är inget vidare för stortåns förmåga att bibehålla en frisk nagel kommande året.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av mini Visa inlägg
r3mpuh , var det inte du som låg med typ fyra tjejer på en helg? En av dem som blivit sur kanske?
You can do it maybe! ~
r3mpuh:s Träningsjournal ~ Marklyft: 200 kg
Citat:
Ursprungligen postat av Trance Visa inlägg
Du verkar vara en person som skulle kunna koka någons katt som kärleksförklaring och sedan inte förstå deras arga reaktion.
r3mpuh är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-12-03, 11:28   #3
Läskeblask
Registered User
 
Reg.datum: Jun 2015
Inlägg: 537
Festat för 30 000 på 3 veckor, onödiga slagsmål, massor med engångsligg utan skydd. Har inte gjort nåt radikalt dumt men lite småsaker hela tiden haha
Läskeblask är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-12-03, 11:35   #4
baktung
cool bispes kung
 
baktungs avatar
 
Reg.datum: Apr 2016
Ort: Stockholm
Inlägg: 2 271
Messade en barnporrbild till en kompis bara för att göra en poäng av hur fort det går att hitta på nätet. Det var på julaftonsmorgonen, för att förstärka poängen av den tragik många barn lever i. Sen hörde jag aldrig av honom igen. Vi delade en morbid humor och på flera sätt har det nog varit befriande för oss båda att få slippa varandra. Men just den grejen ångrar jag ändå.
__________________
Om: Försöker styrkebygga och bli bra på knäböj. 176 cm, född 87.
Pers: Knäböj: 185 kg Hantelpreachercurl: 30 kg Benspark: hela magasinet
So Journalistic
baktung är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-12-03, 11:51   #5
Diomedea exulans
Klår sin lillasyster i armbrytning
 
Diomedea exulanss avatar
 
Reg.datum: Dec 2012
Ort: Rīga
Inlägg: 11 020
De dummaste grejerna i mitt liv har jag gjort för att jag var full. Men eftersom jag inte var vid mina sinnes fulla bruk vid tillfällena i fråga så kan jag inte räkna dem. Så svaret får bli: Det dummaste jag har gjort har varit att dricka alkohol.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av skyffelmördarn Visa inlägg
Nu får din röv sota för din fåfänga.
Senast redigerad av Diomedea exulans; efter senaste träningspasset. Anledning: tränade
Diomedea exulans är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-12-03, 12:36   #6
VoDaresVins
Registered User
 
VoDaresVinss avatar
 
Reg.datum: Apr 2005
Ort: Österbotten
Inlägg: 992
De dummaste grejerna jag gjort har nog också varit under alkoholpåverkan. Handlar dock om dumma saker jag vet man inte borde göra men som jag struntat i just då även om följderna kunnat vara allvarliga.

Har dock ingen förståelse för folk som ändrar personlighet pga att dom är alkoholpåverkade. Enligt mig så börjar man inte kalla kvinnor för h*r*r, misshandla folk, osv. om det inte är en personlighet man annars går och döljer i vardagen.
__________________
Kneehabjournalen
VoDaresVins är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-12-03, 13:04   #7
MackeJuve
Registered User
 
MackeJuves avatar
 
Reg.datum: Dec 2008
Inlägg: 10 833
Citat:
Ursprungligen postat av VoDaresVins Visa inlägg

Har dock ingen förståelse för folk som ändrar personlighet pga att dom är alkoholpåverkade. Enligt mig så börjar man inte kalla kvinnor för h*r*r, misshandla folk, osv. om det inte är en personlighet man annars går och döljer i vardagen.
Du har givetvis helt rätt. Om något så är ju snarare alkoholen ett bra verktyg för att se vilken typ av person en människa egentligen är, när spärrarna släpper.
__________________
Journal: Marklyft & löpning

10K: 37:55 100K: 9:49 100 miles: 18:08
MackeJuve är uppkopplad nu   Svara med citat
Gammal 2018-12-03, 13:05   #8
Illustrerade mannen
Jag vill inte ha någon avatartext.
 
Illustrerade mannens avatar
 
Reg.datum: Feb 2008
Inlägg: 1 375
Den här tråden har potential att bli episk. Avvaktar ett tag för att se vad folk pallar att ”outa”... Det finns ju ett gäng gamlingar här som borde ha hunnit ställa till en del dumheter... Säkert driftiga ungdomar också...

En försiktig smygare: var för 25 år sedan ihop med en riktigt snygg tjej. Hon hade däckat i en soffa. Då hade jag sex med hennes enäggs-tvillingsyrra i rummet intill. Inte så genomtänkt eftersom de pratade med varandra om exakt allt...
__________________
"Als Gregor Samsa eines Morgens aus unruhigen Traumen erwachte, fand er sich in seinem Bett zu einem ungeheueren Ungeziefer verwandelt."
Franz Kafka
Die Verwandlung
Illustrerade mannen är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-12-03, 13:10   #9
Diomedea exulans
Klår sin lillasyster i armbrytning
 
Diomedea exulanss avatar
 
Reg.datum: Dec 2012
Ort: Rīga
Inlägg: 11 020
Citat:
Ursprungligen postat av VoDaresVins Visa inlägg
Har dock ingen förståelse för folk som ändrar personlighet pga att dom är alkoholpåverkade. Enligt mig så börjar man inte kalla kvinnor för h*r*r, misshandla folk, osv. om det inte är en personlighet man annars går och döljer i vardagen.
Citat:
Ursprungligen postat av MackeJuve Visa inlägg
Du har givetvis helt rätt. Om något så är ju snarare alkoholen ett bra verktyg för att se vilken typ av person en människa egentligen är, när spärrarna släpper.
Jag håller inte med alls. Jag är en rätt schysst snubbe som nykter, men skulle lätt kunna mörda ett helt dagis fullt med småbarn på fyllan.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av skyffelmördarn Visa inlägg
Nu får din röv sota för din fåfänga.
Senast redigerad av Diomedea exulans; efter senaste träningspasset. Anledning: tränade
Diomedea exulans är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-12-03, 13:10   #10
Armed Dingo
Tack, god jul!
 
Armed Dingos avatar
 
Reg.datum: May 2013
Inlägg: 1 845
Citat:
Ursprungligen postat av Illustrerade mannen Visa inlägg
Den här tråden har potential att bli episk. Avvaktar ett tag för att se vad folk pallar att ”outa”... Det finns ju ett gäng gamlingar här som borde ha hunnit ställa till en del dumheter... Säkert driftiga ungdomar också...

En försiktig smygare: var för 25 år sedan ihop med en riktigt snygg tjej. Hon hade däckat i en soffa. Då hade jag sex med hennes enäggs-tvillingsyrra i rummet intill. Inte så genomtänkt eftersom de pratade med varandra om exakt allt...
Tycker det låter genomtänkt. Du kan ju alltid hävda att du trodde det var hon.

Jag undrar även varför du gjorde det, det lär ju ha varit exakt likadant?
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av 40plus Visa inlägg
när dom tajta kläderna vrängs av så väller fettet ut
Armed Dingo är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-12-03, 13:11   #11
Diomedea exulans
Klår sin lillasyster i armbrytning
 
Diomedea exulanss avatar
 
Reg.datum: Dec 2012
Ort: Rīga
Inlägg: 11 020
Citat:
Ursprungligen postat av Armed Dingo Visa inlägg
Tycker det låter genomtänkt. Du kan ju alltid hävda att du trodde det var hon.

Jag undrar även varför du gjorde det, det lär ju ha varit exakt likadant?
Det var väl nästan mer dumt av syrran. Fy fan vilket svek!
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av skyffelmördarn Visa inlägg
Nu får din röv sota för din fåfänga.
Senast redigerad av Diomedea exulans; efter senaste träningspasset. Anledning: tränade
Diomedea exulans är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-12-03, 13:22   #12
Illustrerade mannen
Jag vill inte ha någon avatartext.
 
Illustrerade mannens avatar
 
Reg.datum: Feb 2008
Inlägg: 1 375
Citat:
Ursprungligen postat av Armed Dingo Visa inlägg
Tycker det låter genomtänkt. Du kan ju alltid hävda att du trodde det var hon.

Jag undrar även varför du gjorde det, det lär ju ha varit exakt likadant?
Varför? Är du munk?😀 Erövringslust? För att jag kunde? För att jag var 25 år och fick en möjlighet? Full och dum? För att hon också var skitsnygg? (Förstås...) Nja, det var inte exakt lika - de hade lite olika vanor...
__________________
"Als Gregor Samsa eines Morgens aus unruhigen Traumen erwachte, fand er sich in seinem Bett zu einem ungeheueren Ungeziefer verwandelt."
Franz Kafka
Die Verwandlung
Illustrerade mannen är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-12-03, 13:24   #13
Diomedea exulans
Klår sin lillasyster i armbrytning
 
Diomedea exulanss avatar
 
Reg.datum: Dec 2012
Ort: Rīga
Inlägg: 11 020
Citat:
Ursprungligen postat av Illustrerade mannen Visa inlägg
Varför? Är du munk?😀 Erövringslust? För att jag kunde? För att jag var 25 år och fick en möjlighet? Full och dum? För att hon också var skitsnygg? (Förstås...) Nja, det var inte exakt lika - de hade lite olika vanor...
Jag har funderat mycket på det här med enäggstvillingar och dejting. Jag känner två unga snygga tjejer som är enäggstvillingar. Naturligtvis har de varsin egen pojkvän. Hur kan man vara kär i den ena av dem utan att känna något för den andra? Nog för att det finns skillnader i deras utseende och personlighet, men de är pyttesmå. Liksom, är man kär i den ena så måste man vara åtminstone halvkär i den andra? Intressant fenomen.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av skyffelmördarn Visa inlägg
Nu får din röv sota för din fåfänga.
Senast redigerad av Diomedea exulans; efter senaste träningspasset. Anledning: tränade
Diomedea exulans är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-12-03, 13:29   #14
TheOne1994
Registered User
 
TheOne1994s avatar
 
Reg.datum: Apr 2010
Inlägg: 530
åkte skatebord bakom brossans moped, bestämde mig för att hoppa av skatboarden för det gick för fort ( ca 40-50 km/h) föll pladask i asfalten var bara 8 år gammal så det tog hårt på kroppen.

Kört utan körkort ett antal gånger på hoj. Kört ifrån polisen..trodde jag! Får soppeknas och han är lagom glad när han kommer fram till mig.

Sagt och gjort småsaker till andra. Sånt händer när man är ung. Ge och ta typ.
__________________
född 1973 , fel vid registrering
TheOne1994 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-12-03, 13:51   #15
Mats J
Registered User
 
Reg.datum: Apr 2005
Inlägg: 1 009
När jag i lumpen var på en manöver och inte kunde hitta något vatten till proteindrinken, i paniken över att bli katabol blandade jag med vatten från en myrtjärn, helt grumpligt och gult. Blev inte bättre av att 30 man hade haft den som urinoar i ett dygn. Blev så jävla dålig i veckor efter.
Mats J är inte uppkopplad   Svara med citat


Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 20:38.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)